Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Täällä olo

Erottuonko

Minä suuresti ihmettelen mitä tekee tällä uskottomuuspalstalla henkilö joka kehuu et ei ole ollut koskaan uskoton eikä ole ollut petetty. Mitä konkreettista neuvoa, tukea ym sillä on antaa esim. mulle jota on petetty. En tarkoita etteikö sais olla vaan se kommentointi on lähinnä vtuilulta tuntuvaa. Itse en mene ainakaan kasvatukseen kommentoimaan kun ei ole lapsia. Enkä ikinä käynyt tällä sivulla aiemmin, vasta petturuuden jälkeen, vertaistukea hain.

33

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuki.net

      Tällä on vähän huono hakea vertaistukea, niin kuin olet huomannutkin. Minua kun petettiin, niin olin täällä aluksi ja ihmettelin miten kylmästi monet kommentoivat. Kannattaa ennemmin hakea tukea tuki.net -sivustolta. Siellä keskustelu on paljon asiallisempaa.

    • tuki.net

      ..sivusto on tukinet.net

      • samaa-mieltä

        Minä olen myös saanut erittäin ilkeitä ja arvosteleviakin kommentteja. Olen myös kysellyt, että mitä tekee onnelliset ykköstyneet kakkoset uskottomuusa palstalla? Miksi he tulevat hehkuttamaan onneaan tänne, aivan kuin kiusatakseen jokaista petettyä. Tämän osion aihe on uskottomuus ja luulisi kaikkien ymmärtävän että täällä keskustellaan uskottomuudesta ja sen aiheuttamasta tuskasta. Eikä hehkuteta uskottomuudesta alkaneita parisuhteita. Niille on kyllä toisia mahdollisuuksia kuten parisuhde, suhteen aloittaminen ym.


      • jjddooosos

        Eri ihmiset reagoivat eri tavoin samoihin asioihin ja monia tapoja kokea petetyksikin tuleminen. Minuakin petettiin eikä ykköstyneet kakkoset minua vähääkään haittaa. Jos haukun jotain, niin petettyjä, jotka roikkuu pettäjässä, heitä en ymmärrä oman kokemukseni pohjalta, koska jätin petturin.


      • puusilmäköolet

        Siinähän se yksisilmäinen olet. Ei kaikkien tilanne ole sama kuin sinulla. Jokaisella omansa. Lue oma ensimmäinen lauseen,


    • rehellinenkommentti

      Ainakin minä olen avoimesti tällä palstalla ehdottomasti petettyjen ja lasten puolella! Koen heidän tuskansa epäoikeudenmukaiseksi ja sitä tuskaa olen lähipiirissäni nähnyt...
      Näiden ns. nyxien kuten myös pettäjien kehumiset koen oksettaviksi!
      Kakkosia en pidä edes ihmisinä...

      • eiparempikuinmuut

        Sinulla on varma taivaspaikka ;)


      • khihhhiiiw

        Palkintona siitä, että elämä meni katkeruuden helvetissä. :D


    • Meitäonmoneksi12

      Ja siinä eka nälvijä. Kun on tullut petetyksi niin pettäjä ja kakkonen ei ansaitse nimitystä ihmiseksi. Olisitko samaa mieltä jos sinua se pska pettää kakkospskan kanssa joka tietää alusta lähtien toisen olevan perheellinen. Ei löydy toisestakaa rehtiä meininkiä sanomaan että eroa ensin.

    • sananlaskut

      Kellä onni on, se onnen kätkeköön. Jos tunnet tarvetta hehkuttaa parisuhdettasi, olkoon se sitten ihan vakisuhde tai salasuhde, totuus taitaakin olla muuta.
      Oli suhde alkanut sitten miten vaan, niin nykyinen vakisuhde on se missä ollaan nyt.
      Aikaisempi on ollut ja mennyt, ei sitä voi loppuikäänsä kantaa mukanaan, vaikka olisikin petetty ja jätettykin.

      Suhteeseen tarvitaan kaksi, myös siihen vakisuhteeseen. Jos kokee, että ei olisi paremmin voinut parisuhdettaan omalta osaltaan hoitaa ja toinen pettää silti, niin missä mättää. Huolestuttavaa, että aikuinen ihminen on niin vietävissä, ettei löydy omaa tahtoa ja halua, torjua kolmatta henkilöä ja salasuhdetta.

      Ehkä pitäisi katsoa vielä kerran sinne kotipesän tilanteeseen. Joskus se ongelman ja koko sopan keittäjä löytyy yllättävän läheltä.

    • åpw

      No mutta hei. Nyt taas sekoitetaan kaksi eri asiaa. Vaikkei ikinä olisi ollut uskoton/petetty, niin voihan silti hyvinkin olla jotain sanottavaa - esim. täysin erilainen näkökulma. Sellainen auttaa kaikessa, ei vaan tässä asiassa. Mutta jos henkilö aikuisten oikeasti vain kehuu itseään, ja sitä, ettei ole ollut uskoton, ei ikinä ole, eikä myöskään petetty eikä ikinä ole, niin tällaiset voi jättää ihan omaan arvoonsa.

      Pelkästään se, että toinen kuuntelee ja mahdollisesti esittää kysymyksiä, kun hänelle kerrotaan omasta tai jonkun uskottomuudesta auttaa. Mikäli osaa luovia omien ajatustensa kanssa. Elämäni varrella olen myös todennut, että ns. epävertaistuki on myös monesti tehokkaampaa kuin vertaistuki. Riippuu tietysti täysin siitä millaisia ihmisiä on onnistunut "keräämään" ympärilleen.

      • åpw

        PS. omaan arvottomuuteensa voi jättää kaikki haukkumisviestit, joissa on paljon rumia sanoja. Ne ovat paljon rivompia kuin mikään uskottomuus koskaan. Uskottoman puolison kanssa voisin vähintään harkita elämistä edelleen, mutta en sellaisen kumppanin, joka puhuisi minulle rumasti, käyttäen edes yhtä mielestäni liian karkeaa ilmaisua.


    • Siistähh

      Näillä sivuilla saa olla kuka haluaa ja niin onkin ja vielä lisäksi se, että suurin osa kirjoittelee milloin naisena, miehenä, pettäjänä jne. Täällä kuitenkin on kysymys vain ja ainoastaan mielipiteistä ihan sama kuka ne kirjoittaa tai kenenä ne kirjoittaa.

      Ai, että halusit vertaistukea täältä, okkei.....

      • ohDearOpenYourEyes

        Siispä juu täh! Että S24 vertaistuki.. great! Mutta tuohon miksi täällä niin mix ei? Vapaa maa, vapaa palsta ja vapaa sana. Siinä syy. Olen kyllä erittäin ihmeissäni, että vain pahoinvoivat petetyt saisivat osallistua keskusteluun. Yleensä keskustelua syntyy parhaiten kun erilaiset näkökohdat kohtaavat. Onnelliset ja onnettomat kaikki samassa keskustelussa, sehän on elämää parhaimmillaan. Kuka sitä nyt pelkkää onnellisten kehräystäkään jaksaa pitkään lukea tai toisaalta ei varmaan näitäkään keskusteluja luettaisi jos vain petettyjen kakkoshaukkumiset olisivat sallittuja. Juuri nämä jotka kyseenalaistavat jopa täällä kirjoittajat ovat niitä "elämän tiukkapipoja" jotka luulevat että oikea elämä pitäisi olla kuin Strömsössä. Tai he eivät ymmärrä muuta kuin sen heidän oman näkemyksensä.
        Eli jos luulee saavuttavansa jotakin elämänpituisella katkeruudella niin sorry ei tuu muuta kuin pitkä naama ;)


    • vertaistukeamuualta

      Palstan aihe on että onko uskottomuus oikein vai väärin. Sana on vapaa kaikille. Vertaistukea voit hakea jostain muualta.

      • eikaikkioleunelmaa

        Sanotaan aiheesta mitä hyvänsä niin kyllä minustakin ihan ohisurffailijana tuntuu suorastaan irvokkaalta, että samalla palstalla kuin petetty purkaa omaansa ja lastensa tuskaa niin joku kakkonen ylistää ja kehuu salasuhdettaan eli tuon kaiken pahan alkua ja juurta.

        Eilen kahlailin näitä keskusteluja satunnaisesti ja vastaani tuli ketju jossa varatut miehet valittivat kuinka salasuhteet pilaavat/ovat pilanneet heidän elämänsä jatkuvilla uhkauksillaan. He ovat lähteneet kevyesti leikkimään, mutta nyt eivät uskalla katkaista yhteyttä koska kolmas käräyttää vaimolle. Siis tälläistäkin voi elämä olla sen kaiken autuuden rinnalla!


      • Kokemusta.on
        eikaikkioleunelmaa kirjoitti:

        Sanotaan aiheesta mitä hyvänsä niin kyllä minustakin ihan ohisurffailijana tuntuu suorastaan irvokkaalta, että samalla palstalla kuin petetty purkaa omaansa ja lastensa tuskaa niin joku kakkonen ylistää ja kehuu salasuhdettaan eli tuon kaiken pahan alkua ja juurta.

        Eilen kahlailin näitä keskusteluja satunnaisesti ja vastaani tuli ketju jossa varatut miehet valittivat kuinka salasuhteet pilaavat/ovat pilanneet heidän elämänsä jatkuvilla uhkauksillaan. He ovat lähteneet kevyesti leikkimään, mutta nyt eivät uskalla katkaista yhteyttä koska kolmas käräyttää vaimolle. Siis tälläistäkin voi elämä olla sen kaiken autuuden rinnalla!

        Niin totta mitä kirjoitat.


      • hertsinleijaasentään
        eikaikkioleunelmaa kirjoitti:

        Sanotaan aiheesta mitä hyvänsä niin kyllä minustakin ihan ohisurffailijana tuntuu suorastaan irvokkaalta, että samalla palstalla kuin petetty purkaa omaansa ja lastensa tuskaa niin joku kakkonen ylistää ja kehuu salasuhdettaan eli tuon kaiken pahan alkua ja juurta.

        Eilen kahlailin näitä keskusteluja satunnaisesti ja vastaani tuli ketju jossa varatut miehet valittivat kuinka salasuhteet pilaavat/ovat pilanneet heidän elämänsä jatkuvilla uhkauksillaan. He ovat lähteneet kevyesti leikkimään, mutta nyt eivät uskalla katkaista yhteyttä koska kolmas käräyttää vaimolle. Siis tälläistäkin voi elämä olla sen kaiken autuuden rinnalla!

        No voi noita mies reppanoita...


      • ValehteluPilaaElämän

        On vaan kestettävä tekojensa seuraukset! Paras vaihtehto on itse tunnustaa. Valheessa eläminen on typerää.


    • Eihän tää oo mikään tukipalsta sille, et onko petetty vai onko ite ollu uskoton. Koska palstan aiheena on, että "onko uskottomuus oikein vai väärin" niin ihan hyvin voi jutella aiheen problematiikasta.
      Jos tosiaan on ongelmia niiden asioiden kanssa, niin luulis ongelmissa olevan hakevan mielummin tukea ja apua vertaistukiryhmistä, kuin et jauhais omaa oloaan jollain Suomi24:n keskustelupalstalla.

    • älä_ota_totena

      mun mielestä suurin osa jutuista, ihan missä tahansa ketjussa, on silkkaa satua.

      • mi.net

        Hmm. Toisaalta totuus on tarua ihmeellisempää. Tämän sanonnan tiedän todeksi.


    • Ai ei ole tukipalsta? No mitäs varten tänne sitten on kerätty aihe jossa voidaan puhua uskottomuudesta? Tietenkin palstalle tulee petetyt ja pettäjät asioitaan puimaan. Ei palstalle ole tarkoitus tulla vain kommentoimaan että onko pettäminen oikein vai väärin. Ihme porukkaa. Mutta jos ei ole tuntenut sitä petetyksi tulemisen tuskaa niin eipä sitä ymmärrystä voi löytyäkään.

      • mittekuuluu

        Niin minä ainakin ole huomannut että täällä kommentoi enempi sellaiset jotka eivät ole tulleet petetyiksi ( ehkeivät tiedä, kuten en minäkään ennen kiinni jäämistä). Ehkä he tuntevat jotain etiäisiä että jotain on tekeillä. Minäkään en aavistanutkaan mitään aiemmin. Pettämisen paljastuttua googletin uskottomuus ja sieltä paljastui tämä palsta. Kaikkea mahdollista olen lukenut mutta yksi on ylitse muiden, naisten raadollinen kimppuun käynti petettyjä kohtaan; miksi et ole antanut, ollut parempi vaimo jne. Mikä tekee niistä kakkosista niin paljon parempia- se ettei heidän tarvitse tehdä niitä lastenhoitoja, pyykinpesua eikä siivousta siinä taloudessa missä arki on. Pelkkää juhlaa se on puolisolle jonka taloudessa kamppaillaan jokapäiväisessä kiireessä koti-työ-lastenhoito-parisuhde. Kun puoliso pääsee kaikesta tästä vapaan olevan kanssa tekemisiin, olalaa kaikki on sekaisin.


      • jokainentavallaan
        mittekuuluu kirjoitti:

        Niin minä ainakin ole huomannut että täällä kommentoi enempi sellaiset jotka eivät ole tulleet petetyiksi ( ehkeivät tiedä, kuten en minäkään ennen kiinni jäämistä). Ehkä he tuntevat jotain etiäisiä että jotain on tekeillä. Minäkään en aavistanutkaan mitään aiemmin. Pettämisen paljastuttua googletin uskottomuus ja sieltä paljastui tämä palsta. Kaikkea mahdollista olen lukenut mutta yksi on ylitse muiden, naisten raadollinen kimppuun käynti petettyjä kohtaan; miksi et ole antanut, ollut parempi vaimo jne. Mikä tekee niistä kakkosista niin paljon parempia- se ettei heidän tarvitse tehdä niitä lastenhoitoja, pyykinpesua eikä siivousta siinä taloudessa missä arki on. Pelkkää juhlaa se on puolisolle jonka taloudessa kamppaillaan jokapäiväisessä kiireessä koti-työ-lastenhoito-parisuhde. Kun puoliso pääsee kaikesta tästä vapaan olevan kanssa tekemisiin, olalaa kaikki on sekaisin.

        Jokainen näköjään lukee tätä palstaa eri tavalla. Mitä mä olen lukenut, niin kakkoset ja kakkosena olleet saa lähes jokaisessa kirjoituksessa haukut ja vihan niskaansa. Vaikka todellinen vihan kohde on se pettäjä. Petetyt ei suostu sitä myöntämään että kaikista pahiten teki se lähimmäinen, ei kukaan vieras ihminen. Harvassa kirjoituksessa petettyä syyllistetään. Heidät vaan yritetään saada ymmärtämään, ettei kukaan vieras ihminen mene kenenkään parisuhteen väliin ellei suhteessa oleva anna siihen mahdollisuutta.
        Pettäminen ei koskaan ole petetyn syy. Se on pettäjän oma valinta syystä tai toisesta, jonka tietää vain hän itse. Mitä luulet, mikä saa kakkoset uskomaan, että pettäjällä menee huonosti omassa liitossa? Aivan. Se että pettäjä kertoilee oman näkemyksensä omasta suhteestaan. Vannoo ja vakuuttaa että näin asiat on. Kyllähän ihastunut ihminen haluaa uskoa, että toinen puhuu totta. Mutta puhuuko pettäjä koskaan totta kellekään? Kovasti epäilen että ei. Käryn käytyäkin yrittää puhua mustan valkoiseksi, omaa vastuutaan teoistaa sysää puolison ja sen vieraan kontolle. Eikö näin olekin? Siinä tilanteessa on ihan turhaa ulkopuolista ihmistä syyttää vaikka moni sen itsesuojeluna ensiksi tekeekin.
        Palstan otsikko on että onko pettäminen oikein vai väärin. Mun mielestä jokainen saa sanoa oman mielipiteensä asiasta. Mutta kun menee naisilla kukkotappeluksi ja toistensa haukkumiseksi. Ja siihen syyllistyy mun mielestä enemmän me petetyt kuin kakkoset.


      • moralistinmielipide

        Kakkoset ja ns. nyxät nostattavat tunteita eniten varmasti meillä ulkopuolisilla jotka näemme laajemmin perhepiirissä sekä myös tuttavapiirissä mitä nämä parisuhteiden lieveilmiöt aiheuttavat. Kyllä he ovat suurelta osaltaan syyllisiä perheiden hajoamiseen ja lasten elämän rikkomiseen!

        Pettäjät yrittävät salata asian viimeiseen hetkeen ja se kertoo sen, että syrjähypyt eivät ole vakavia suhteita. Pettäjät tietävät takaraivossaan kuinka myrsky repeää jos/kun käry käy. Useammassa tapauksessa se on shokki petetylle!

        Näen sairaana näissä kirjoituksissa näiden kakkosten syyttelyt petettyä kohtaan ja kuitenkin kommentoija voi olla kuka hyvänsä ulkopuolinen. Sellainenkin joka ei ole koskaan petetty, kuten minäkin.
        Meilläkin on kuitenkin oikeus esittää mielipiteitämme tällä palstalla. Eikä vähiten siksi, että meiltä löytyy korkeampi moraali ja emme hyväksy pettämistä.


      • Hhvvvgff

        Olen samaa mieltä, jokainen saa kirjoittaa tänne. Uskottomuudella on hyvun paljon seurauksia, joita ei ehkä pettäjät tule ajatelleeksi. Ainakin minun exälleni oli valtava yllätys, järkytys....jne, mitä kaikkea se merkitsi kun rikkoi perheemme. Hän tulee katumaan lopun ikänsä, mitä tuli tehtyä rakkauden huumassa. Rakkaus kakkoseen lopahti samantien.


      • munmielipide
        moralistinmielipide kirjoitti:

        Kakkoset ja ns. nyxät nostattavat tunteita eniten varmasti meillä ulkopuolisilla jotka näemme laajemmin perhepiirissä sekä myös tuttavapiirissä mitä nämä parisuhteiden lieveilmiöt aiheuttavat. Kyllä he ovat suurelta osaltaan syyllisiä perheiden hajoamiseen ja lasten elämän rikkomiseen!

        Pettäjät yrittävät salata asian viimeiseen hetkeen ja se kertoo sen, että syrjähypyt eivät ole vakavia suhteita. Pettäjät tietävät takaraivossaan kuinka myrsky repeää jos/kun käry käy. Useammassa tapauksessa se on shokki petetylle!

        Näen sairaana näissä kirjoituksissa näiden kakkosten syyttelyt petettyä kohtaan ja kuitenkin kommentoija voi olla kuka hyvänsä ulkopuolinen. Sellainenkin joka ei ole koskaan petetty, kuten minäkin.
        Meilläkin on kuitenkin oikeus esittää mielipiteitämme tällä palstalla. Eikä vähiten siksi, että meiltä löytyy korkeampi moraali ja emme hyväksy pettämistä.

        Shokkihan se on petetylle, mutta mitä auttaa syytellä sitä ihan ulkopuolista ihmistä kenenkään? Pettäjä se pitää vastuuseen saattaa koska ei ketään väkisin vietellä. Pettäjät ei ajattele omaa napaansa pidemmälle. Kun heillä on kivaa, kaikki on hyvin.

        Mitä kertoo se, että käryn käytyä itketään anteeksiantoa ja kakkonen jää näppejään nuolemaan? Mun mielestä kertoo sen, että pettäjä on pelkkä ihmisten hyväksikäyttäjä. Ei ainakaan moraaliltaan yhtään sen parempi kuin petoskumppaninsa. Se mua suututtaa, että kirjoituksesta toiseen vieras ihminen on paha ja pettäjä saa kaiken anteeksi. Merkillistä, koska hän osoittaa teoillaan ettei arvosta ja kunnioita puolisoaan yhtään. Eikä sitä vierasta.


      • moralistinmielipide
        munmielipide kirjoitti:

        Shokkihan se on petetylle, mutta mitä auttaa syytellä sitä ihan ulkopuolista ihmistä kenenkään? Pettäjä se pitää vastuuseen saattaa koska ei ketään väkisin vietellä. Pettäjät ei ajattele omaa napaansa pidemmälle. Kun heillä on kivaa, kaikki on hyvin.

        Mitä kertoo se, että käryn käytyä itketään anteeksiantoa ja kakkonen jää näppejään nuolemaan? Mun mielestä kertoo sen, että pettäjä on pelkkä ihmisten hyväksikäyttäjä. Ei ainakaan moraaliltaan yhtään sen parempi kuin petoskumppaninsa. Se mua suututtaa, että kirjoituksesta toiseen vieras ihminen on paha ja pettäjä saa kaiken anteeksi. Merkillistä, koska hän osoittaa teoillaan ettei arvosta ja kunnioita puolisoaan yhtään. Eikä sitä vierasta.

        Pettäjät sentään salaavat tai ainakin yrittävät salata hairahduksensa, mutta kakkonen on kuitenkin suurin raukkis, kun hän uhkaa käräyttää pettäjän jos kaikki ei suju oman mielen mukaan.
        Pettäjä ja kakkonen ovat molemmat ala-arvoisia teoltaan, mutta kakkonen on julma ja raukka jo uhkauksessaan ilmoittaa petetylle.


      • hauskuuskaukana

        Aikamoinen suhde, jos se perustuu kiristykseen!


      • Anonyymi
        munmielipide kirjoitti:

        Shokkihan se on petetylle, mutta mitä auttaa syytellä sitä ihan ulkopuolista ihmistä kenenkään? Pettäjä se pitää vastuuseen saattaa koska ei ketään väkisin vietellä. Pettäjät ei ajattele omaa napaansa pidemmälle. Kun heillä on kivaa, kaikki on hyvin.

        Mitä kertoo se, että käryn käytyä itketään anteeksiantoa ja kakkonen jää näppejään nuolemaan? Mun mielestä kertoo sen, että pettäjä on pelkkä ihmisten hyväksikäyttäjä. Ei ainakaan moraaliltaan yhtään sen parempi kuin petoskumppaninsa. Se mua suututtaa, että kirjoituksesta toiseen vieras ihminen on paha ja pettäjä saa kaiken anteeksi. Merkillistä, koska hän osoittaa teoillaan ettei arvosta ja kunnioita puolisoaan yhtään. Eikä sitä vierasta.

        munmielipide, sanoit kakkosen olevan syytön... pettäjän olevan syyllinen. Ei aina näin!

        Kyllä kakkonenkin on vastuussa, jos tietää parisuhteesta. Ja varsinkin jos kakkonen vieläpä tuntee petetyn. Se kertoo niin alhaisesta moraalista ja kaksinaamaisuudesta kuin olla voi!

        Ja vielä viettelysasiasta...
        Ehkei ketään väkisin vedetä seksiin, mutta kyllä kakkosissakin aloitteen tekijöitä löytyy. Joskus joutuvat oikein pistämään kaiken peliin vietelläkseen ei niin innostuneen pettäjäkanditaatin.
        Että se siitä kakkosen viattomuudesta!

        Toki päävastuu on pettäjällä, hän tekee lopullisen ratkaisun.


    • Ikävä_moralisti

      Ajatus houkuttaa, kun oman liiton seksielämässä olisi roimasti parantamisen varaa. Ei se tarkoita sitä, että olisi oikeasti pettämään lähtemässä, onnistumisesta puhumattakaan. Ja toisinaan tämä toimii oikein hyvin varottavana esimerkkinä, ja palstalta on helppo poistua ajatuksella "onneksi en ole tuossa jamassa". Ja siitä saa taas vähän voimaa siihen ajatukseen että ei se seksi niin tärkeä juttu ole.

    • juiop

      Kukaan ei ansaitse kohdalleen petturia, joten hävetkää petturit. Tehän ette ole luotettavia ihmisiä lainkaan, miten teihin voi luottaa missään muussakaan asiassa.

      Vastaavasti petturi, miksi olet herkkänahkainen, jos olet tehnyt aviorikoksen, toivon todella että joudut siitä maksamaan sellaisen hinnan, että se petturuuden kautta saatu onni kaatuu niin, että joskus opit elämään toisia ihmisiä kohtaan kunnioittavasti. En toivo toivoa onnea kenellekään petturille.

      Petturi on petturi kaikessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe