Millaisia kokemuksia teillä on diatermiasta?
Saitteko pysyvämmän avun siitä?
Itse kävin 45 min diatermiassa alussa ei tuntunut kipua mutta myöhemmin hoidon aikana ja n. 1/2 hoidon jälkeen kuumotti. Sen jälkeen pientä punoitusta käsitellyllä alueella muttei kuumostusta enää.
Joudun menemään vielä uudemman kerrankin kun kaikkia karvoja ei saatu pois.
Olen aiemmin käynyt polttamassa myös karvoja menetelmä oli eri, taisi olla joku elektrolyysi mutta 8 hoitokerran jälkeenkään ei ihmeempiä tuloksia.
Kokemuksia Diatermiasta
2
248
Vastaukset
- Ammattitaito_ratkaisee
Ymmärtääkseni menetelmä on suunnilleen sama, vaikka käsittelyn nimi vaihtelee (diatermia, elektolyysi, blend epilaatio).
Käsittelyn teho vaihtelee tekijän ammattitaidon mukaan. Liian pieni sähkövirta tai väärin suunnattu neula ei tehoa tai liian suuri virta polttaa arpia. Itsellänikin meni satoja euroja turhaan kun ammattitaidoton kosmetologi ei saanut tulosta aikaiseksi. Paikkaa vaihtamalla tuloksi alkoi tulla. Pätevämmän kosmetologin käsittely oli kyllä alusta saakka kohtalaisen kivuliasta ja varsinkin alkuun en pystynyt kovin pitkiin käsittelyaikoihin kipujen vuoksi. Mutta kyllä karvatkin lähti lopullisesti eikä silti tullut paloarpia.- Peikonpehko
Päivä käsittelyn jälkeen haaleita jälkiä. Ei paloarpia. Kosmetologi jolla nyt käyn hyvin suosittu mutta uudehko tekijä tälle käsittelylle.
Aiempi jolla kävin neulaepilaatiossa alansa tunnetuimpia mutta sai kyllä aikaiseksi pahat arvet joiden parantumiseen meni useita kuukausia ja ei juuri yhtään lähtenyt karvat ja rahaa meni satoja euroja turhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315713
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134342- 1962389
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661780Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791716Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351487Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741365viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941195