Millaisia kokemuksia teillä on diatermiasta?
Saitteko pysyvämmän avun siitä?
Itse kävin 45 min diatermiassa alussa ei tuntunut kipua mutta myöhemmin hoidon aikana ja n. 1/2 hoidon jälkeen kuumotti. Sen jälkeen pientä punoitusta käsitellyllä alueella muttei kuumostusta enää.
Joudun menemään vielä uudemman kerrankin kun kaikkia karvoja ei saatu pois.
Olen aiemmin käynyt polttamassa myös karvoja menetelmä oli eri, taisi olla joku elektrolyysi mutta 8 hoitokerran jälkeenkään ei ihmeempiä tuloksia.
Kokemuksia Diatermiasta
2
146
Vastaukset
- Ammattitaito_ratkaisee
Ymmärtääkseni menetelmä on suunnilleen sama, vaikka käsittelyn nimi vaihtelee (diatermia, elektolyysi, blend epilaatio).
Käsittelyn teho vaihtelee tekijän ammattitaidon mukaan. Liian pieni sähkövirta tai väärin suunnattu neula ei tehoa tai liian suuri virta polttaa arpia. Itsellänikin meni satoja euroja turhaan kun ammattitaidoton kosmetologi ei saanut tulosta aikaiseksi. Paikkaa vaihtamalla tuloksi alkoi tulla. Pätevämmän kosmetologin käsittely oli kyllä alusta saakka kohtalaisen kivuliasta ja varsinkin alkuun en pystynyt kovin pitkiin käsittelyaikoihin kipujen vuoksi. Mutta kyllä karvatkin lähti lopullisesti eikä silti tullut paloarpia.- Peikonpehko
Päivä käsittelyn jälkeen haaleita jälkiä. Ei paloarpia. Kosmetologi jolla nyt käyn hyvin suosittu mutta uudehko tekijä tälle käsittelylle.
Aiempi jolla kävin neulaepilaatiossa alansa tunnetuimpia mutta sai kyllä aikaiseksi pahat arvet joiden parantumiseen meni useita kuukausia ja ei juuri yhtään lähtenyt karvat ja rahaa meni satoja euroja turhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389