Pikkusiskolla isommat rinnat

kateellinen_

Täällä on yksi lukion toiselle luokalle menevä tyttö (16, 5v) ja mun pikkusisko on parin kuukauden päästä 15. Ongelma on seuraava. Mun siskolla on siis isommat rinnat kuin mulla ja se ärsyttää mua ihan sairaasti. Oon myös kateellinen sille asian vuoksi. Mun rinnat on minimaalisen kokoiset, niin pienet, ettei niillä ole vielä edes kuppikokoa ja nuorten rintaliivitkin on vähän liian isoja. Mun siskolla on kyllä ihan tavallisenkokoiset sen ikäiselle, mutta ne on kumminkin selvästi isommat kun mun. Omat pienet rinnat ei mua muuten häiritsis, vaikka luokkalaisilla olis isompia rintoja tai jollain random-tyypeillä, jotka on mua nuorempia. Mutta kun kyseessä on oma pikkusisko... se jotenkin tulee lähemmäksi se asia. Ja tuntuu niin nurinkuriselta. En oo kertonu tätä kenellekään ja tuntuu nyt ihan hyvältä purkaa asiaa johonkin. Meillä on hyvät välit enkä missään nimessä halua rikkoa niitä.
Voitte kertoa, jos joku on samanlaisessa tilanteessa, olisi kiva kuulla muiltakin, etten olisi aivan yksin.

4

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lautamikälauta

"En haluu et mun pienet tissit pilaa mun suhteen mun siskoon" Wtf? Olet syntynyt laudaksi ja lauta tulet olemaan.

• otto-boy

Sellaista elämä on

• ihanat

Oo sä vaan onnellinen et sullei oo isot. Mä oon 15 jäbä ja tykkään likoist joil on pienet boobsit. Ne on nii seksikkäitä just siks.

• Kun hän nukkuu, leikkaa ne irti ja ompele kiinni itseesi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      410
      1189
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1096
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      842
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      785
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      99
      698
    6. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      16
      682
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      71
      664
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      661
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      653
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      59