Appiukko vierailee, saisi jo lähteä.

avautuja111

6

321

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä_osoite

      keskustele miehesi kanssa hänen isänsä asioista.
      minua inhottaa tuollainen selän takana valittaminen.

      • juuh---

        Käytkö heittämässä tuon kommentin tämän palstan jokaiseen keskusteluun, täällä kun puhutaan appivanhemmista ja sanoisin jo pikavilkaisulla, ettei kyllä kehuviestejä suurin osa ole.


      • väärä_osoite

        en todellakaan.
        väännät asiasta blogia, väännät siitä keskustelupalstalla. Eikö sulla tosiaankaan ole minkäänlaisia käytöstapoja?
        Jos jotain valittamista on, puhut niiden ihmisten kanssa joita toi sun vitutuksesi koskee, etkä kitise heidän selkänsä takana täysin vieraille ihmisille.


      • juuh---

        Katsotaas vähän tämän palstan etusivua:

        Keskustelut

        Eilen 18.16
        Appiukko vierailee, saisi jo lähteä.
        Kirjoitin avautumisen appiukon vierailusta, joka alkaa pikkuhiljaa tuntua iäisyydeltä.
        3

        09.07.2016
        Ohje miniöille
        Täällä on usein kerrottu ongelmallisista anopeista, jotka tunkeutuvat poikansa perhe-elämään. Itse olen myös anoppi
        2

        09.07.2016
        Valitusketju! Kamalat anopit!
        Hei! Onko teillä muilla kamalia anoppeja? Tehdään tästä valitus- ja avautumisketju. Saa valittaa ja ruotia anoppien huonoja p
        5

        06.07.2016
        Anoppi ja appi joka päivä kylään ilmoittamatta
        Menee hermot..ollaan mieheni kanssa muutamia viikkoja sitten muuttaneet omaan taloon ja miehen vanhemmat ovat tänä aikana joka päiv
        24

        06.07.2016
        Appivanhemmat ahdistaa
        Olen 25-vuotias nuori nainen. Unelmissani mieheni vanhemmat olisivat mahtavia tyyppejä, ja tulisivat toimeen myös minun vanhempieni kanssa.
        22

        04.07.2016
        Miniä on narsisti apua
        Näin se vain on miniä on narsisti, millä pääsen hänestä irti? Poikani epäilee narsismia mutta kiinni on jo, ei
        85

        03.07.2016
        Onko teidän mielestä normaalia..
        Että mies käy JOKA PÄIVÄ töitten jälkeen vanhempiensa luona? Jos tulisi kotiin suoraan ehtisi edes hetken olla minun j
        11

        25.06.2016
        En pidä anopistani
        En tiedä mikä siinä on. En vain voi sietää anoppiani. Tässä muutama syy mitä olen saanut kerättyä;
        39

        22.06.2016
        Äiti katsoi kun miehensä löi
        Silloin kun miehesi alkoi lyödä lastaan kun tämä oli alle 5-vuotias ja sinä, Äiti ja Vaimo, katsoit vierestä, tunsi
        10

        22.06.2016
        Anopilla ei ole omaa elämää
        Mun anopilla ei ole mitään omaa elämää. Hän elää pelkästään meidän kautta, siis poikansa j
        35

        16.06.2016
        Asiallista apua anopin suhteen?
        Moikka. Olisiko jollakin antaa hyviä neuvoja tai vinkkejä, joilla saisi naisihminen omaa asemaansa hieman selkiytettyä sukulaisyhteis&#
        24

        09.06.2016
        Lopullisesti irti Anopista, seuraukset maailmalta.
        Hei, sen jälkeen kun kirjoitin tänne, että välit meni lopullisesti poikki tuohon naiseen, ja jotkut tuntemattomat kiivastuivat t&
        1

        08.06.2016
        Tyttöystävän vanhemmat ihan vitun juntteja
        Molemmat on alle 50v asuvat, 150km päässä oikein mistään sivistyksestä juttujen taso sarjassamme kuin puhuis oikeesti 80
        26

        Että sinne nyt vaan copypastaamaan samaa joka keskusteluun. Tsemppiä urakkaan.


      • Jenniina1111

        En nyt ota kantaa tuohon, saako valittaa täällä sukulaisista vai ei, koska on kuitenkin kirjoitettu (ymmärtääkseni) nimettömästi. Blogia en lukenut.

        Kuitenkaan toisten tekemiset eivät koskaan oikeuta myös tekemään väärin. Koskaan ei pitäisi perustella omaa tekemistä sillä että muutkin. Koita löytää muita perusteita miksi juuri sinä kirjoitat appiukostasi ja miksi siitä kirjoittaminen on oikein.


    • käytöstavat_kunniaan

      jos on appiukolle, tai kenelle tahansa jotain huomauttamista, ne sanotaan aina kasvokkain, ei ikinä selän takana tai blogissa valittaen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe