Puuh2.....

Vihdoin loppui minun osaltani.
Nyt on ehkä vihdoin syytä syödä ja nukkua.
(Ai niin. Pyrin pysymään poissa kuvasta, mutta nyt tuli väistämätön tilanne ja jouduin pieneen sivurooliin)

((lisäksi olen tänään enimmäkseen istunut "punapään" vieressä))

31

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli loma alkoi...? Osuinko oikeaan?'

      PS: Punapäät on parhaita bolndien ohella.

      • Ihmiset joilla on projekteja, ei varsinaisesti ole työ- tai loma-aikaa.

        ("punapää" oli nyt vieressä, sillä "blondi" oli rikki)


    • jaajaa---

      varmaan semmoinen aikuisviihde-elokuva... mutta tuo "pieni sivurooli" ei oikein sovi sulle.

      • Hassua, mutta vaikka siinä oli jatkuvasti paljaita rintoja näkyvissä, niin se on silti komedia.
        Pieni sivurooli pieneni entisestään, sillä editoija oli kohdallani aika julma.


      • HIRVITTÄVÄÄ----

        .

        "Kyllä ihmiset osaa sitten olla # JULMIA !!1!1!1!!1!! #" ei me beatnikit

        har!11

        .


      • tjaa---
        buddy-love kirjoitti:

        Hassua, mutta vaikka siinä oli jatkuvasti paljaita rintoja näkyvissä, niin se on silti komedia.
        Pieni sivurooli pieneni entisestään, sillä editoija oli kohdallani aika julma.

        Harmi, ettet käytä ilolientä, koska nyt et koskaan kännissä postaa palstalle pätkiä pätkästä.


      • Eikä minulla ole siitä edes kopiota, joten palstavideoitumisen mahdollisuus on todella pieni.


      • gingerfoobikko

        Tekijänoikeus on wissiin siällä Metsävadelmapuskassa

        lHollywoodissa, ett sun pitää kertoa meille sen leffan nimi.

        Itse sain MTV3 :n lupa julkaista vain yx kuva...

        Joku juutas teki sillä feikkiprofiileja naamakirjaan


        Ilmoitin ähväbeelle ja feikkaaja katosi

        Mut ei sunkkas se punapää ole

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Eckes-Granini_Finland

        "asemapäällikköö"-punapäätä--Nordforsin

        aperitiivia----muovinen korkki on punainen


        Se on kylläkin harmittomanta, kuin punapäinen nainen


    • Kuulosti kivalta "punapää" toivottavasti on jotain pitempi arvosta

      • redshower

        HÄRTSIKKA!!!

        Ei kai herttainen Rose ole itse punapää?


      • redshower kirjoitti:

        HÄRTSIKKA!!!

        Ei kai herttainen Rose ole itse punapää?

        Ei ole,en ollenkaan, kenekään ei pidä olla yksin varsinkaa buddyn se on rakas ystävä



      • goldrose kirjoitti:

        Ei ole,en ollenkaan, kenekään ei pidä olla yksin varsinkaa buddyn se on rakas ystävä

        Ei pitäisikään olla yksin, mutta kaikkeen tottuu.
        Ja ihmisten kanssa käy aina kuitenkin jotenkin huonosti.



      • buddy-love kirjoitti:

        Ei pitäisikään olla yksin, mutta kaikkeen tottuu.
        Ja ihmisten kanssa käy aina kuitenkin jotenkin huonosti.

        Niin ehkä tutustut väärän luontoisiin tarvitsisit rauhallisen lukutoukan


      • goldrose kirjoitti:

        Niin ehkä tutustut väärän luontoisiin tarvitsisit rauhallisen lukutoukan

        Itselläni onkin jo sellainen joten ukko hurjimmat jännitykset lukee kirjoista. Olen yllättynyt kuinka raakamaista väkivaltaista esiintyy kirjoissa.

        Itse en pysty lukemaan sellaista mutta pitäisi pystyä.
        Ehkä sekin päivä tulee vielä eteen mutta olen huomannut kuinka paljon joutuu lukemaan että pystyy etenemään "nuolla kannet, kannesta kanteen läpikotasin." Joudun lukemaan erittäin paljon enkä luovuttaa saa. Siten pärjään. Itse asiassa joudun keskittymään nyt erityisen paljon lukemiseen.


      • R-kioski

      • R-kioski kirjoitti:

        Jo pelästyin, että tekniikan prof buddy

        yxinäisyyttänsä juopottelee ja harrastaa

        jonkinlaista röböttisexyä....

        Hänelle pitää hankkia nainen jostain..

        Ehkä hän pitäisi tästä?

        http://www.keravanmuovijalelu.fi/verkkokauppa/index.tmpl?sivu_id=1117;wslevel=;left=;id=14128;shopnavi=;ryhma_id=304

        Minulle vähän lihaksiinpa lisänä mutta odotan että ne muoviset kasvaa kokoa ettei minua pienemmän nuken kanssa. Olen ollut pahoilla sivuilla, en suosittele pöksyt ihan tulessa ja koukuttaa.


      • Pispalanpalokunta

        Rakas Rose

        Tulisimme heti sammutamaan sen kalsaritulesi

        apuna kunnon kypärätkin,

        Mutt taitaa tulla sadekin


      • juu---
        buddy-love kirjoitti:

        Ei pitäisikään olla yksin, mutta kaikkeen tottuu.
        Ja ihmisten kanssa käy aina kuitenkin jotenkin huonosti.

        Tämä on oikea asenne. Yksin on paras.


      • Pispalanpalokunta kirjoitti:

        Rakas Rose

        Tulisimme heti sammutamaan sen kalsaritulesi

        apuna kunnon kypärätkin,

        Mutt taitaa tulla sadekin

        ukko kulta lahjo minua, jo tilattiin älykone. minulla kättä pidempää eli suomalaisen tuotantoa, josta olen kehunut. älyvempain antaa potkua oikeaan kohtaa ja hyrrää musiikin tahtii. Osallistuin arvontaa antamalla palautetta nukeista jota kaipaan,kohta ne varmaan toteuttaa halutkin ja toivoisin. saat kantaa olallasi kuminuken kotia ettei tarvitse sammutella pöksyjä.X)




      • Pispalanpalokunta kirjoitti:

        Rakas Rose

        Tulisimme heti sammutamaan sen kalsaritulesi

        apuna kunnon kypärätkin,

        Mutt taitaa tulla sadekin

        Pääset ripustaa vaatekaapiksikin 😍


      • rakastelijaRatikka

        WAUU

        Kiitos linkistä.....

        Nyt täytyy antaa vasaraa säästöpossulleni


      • aidonnäköisiä
        goldrose kirjoitti:

        https://reallovesexdolls.com/161cm-g-cup-sex-doll/

        Tossa näet mitä kaikkea saat päättää nukestasi eikä tarvitse miettiä varattuja vähän moraalia peliin ja empatiaa sulla löytyy minun edestämutta unohdat ukkoseni.

        Noihan on ihan hienoja. Kyllä yksinäisen miehen olisi hyvä ostaa tuommoinen jos ei muuta saa.


      • aidonnäköisiä kirjoitti:

        Noihan on ihan hienoja. Kyllä yksinäisen miehen olisi hyvä ostaa tuommoinen jos ei muuta saa.

        Olen samaa mieltä tulee halvemmaksi kuin kyseisen alan viihdyttäjät ennen pitkää. Kunhan muistaa huolta kantaa niin hyvin hoidettu säilyy pitkää.


      • rakastelijaRatikka kirjoitti:

        WAUU

        Kiitos linkistä.....

        Nyt täytyy antaa vasaraa säästöpossulleni

        Siihenkö säästit rahojasi. Mies mun makuuni.😍


      • hyväkeksintö

        Aivan ja ei saa tautejakaan.


      • hyväkeksintö kirjoitti:

        Aivan ja ei saa tautejakaan.

        Kyllä sen kehtaa jättää varmasti sofvalle vaatteet päälle kun kaverit käy kylässä. Vähän tökkimässä tissejä kateellisena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe