Näin se onnistuu!

JNSQ

8

376

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittumikäpelle

Elämäsi sisältö, epätoivoinen ja pakkomielteisen tyhjäpäinen pillun jahtaaminen.

Eikö ole parempaa tekemistä?

• JNSQ

On. Kirjoittaa siitä blogia.

Jos et näe blogissa sitä ironiaa ja sarkasmia, harmi.

• takaisinkouluun

Sinä et ymmärrä, mitä sarkasmi on.

• JNSQ

Hyvin mulla on toi Suomen kielen sanasto hallussa. Sarkasmi on taitolaji ja sen ymmärrys samoin :)

• Hukassa2017

JNSQ: Ihan hyvä että viitsit kirjoitella blogia. Yhden olennaisen asian lisäisin vielä tohon, että treenaa tai asu mielellään isossa kaupungissa.

Perustelen asiaa vielä sillä että siinä ei paljonkaan kehity pikku paikkakunnalla kun sama porukka käy baarissa ja välillä voi olla iltoja että ketään ei missään. Epäonnistuneiden kokeilujen lopputuloksena saa vielä friikin maineen. Pikkupaikkakunnan tytöt on status keskeisiä jos hiukan edes tietää olevansa hyvän näköisiä.

• kaisanoasaa

Ätmit ei pääse treffeille eivätkä voi puhua exästään. Nuo vinkit on tarkoitettu komeilla pelimiehille.

• JNSQ

Mä oon aika kaukana komeasta pelimiehestä. Tavallinen töissäkäyvä ja kokista juova suomalainen mies. Sikspäkkiäkään mulla ei ole.

• Hellureipillu

Mulla ainaski onnistuu isku siten, et kun mä nään hyvän näkösen Pirkon tuol kartsal nii mää sanon sille, et: Hellurei pillu Ruotsiks!! Sen kun sanot niin joka Pirkko ja Milma on myytyä naista. Hellurei pillu Ruotsiks!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe