Paasto alkoi tänään klo 6.20. Paasto päätty klo 10.20 huomenna.
Olen ns. itkijätyyppiä. Alan yleensä itkemään kun olen n. vuorokauden paastonut tai sitten saan pienimuotoisia raivokohtauksia, alan huutamaan herkemmin jos esim. fallout 4 ei suju hyvin. Pelaan sitä survivalist tasolla, joka on hyytävän vaikea. Tallennukset voi tehdä vain nukkumaan mennessä. Keitin jauhelihakeittoa ja söin useamman lautasellisen. Tai pussikeittoa, johon lisäsin paistetun jauhelihan ja veden. Lisäsin myös riisiä. Mahani on iso. Tekisi mieli syödä lisää, lisäksi muutama kermaleivos ja hieman suklaakonvehtejakin menisi vielä. Minun mahaani mahtuu paljon hyvää.
Itkunaiheita on ainakin aikaisemmin ollut paastolla itsesääli asiat, esim. pelkään kuolevani. Sitä että joskus tulen kuolemaan ja en sitten enää saa syödä kermaleivoksia ja pelailla hyvin pleikkaripelejä. Ja juoda cokista ja pirtelöitä imeskellä.
Naistakaan en saa. Naisten käytös muuttui huomioimattomaksi kun lihoin. Se saa mut raivoon. Toisaalta, itse välttelen lihavan naisen kiinnostusta kuin muslimi totuutta. Mutta se on eri asia, koska elekieleni ei osoita tahallista huomaamattomuutta.
Hoikkana ollessani tapahtui toisinaan näin: Naisen silmät alkoivat tuikkimaan, nainen tuli itse puhumaan ja silleen. Jos luet tämän lihava nainen niin ei pahalla, mutta haluan hoikan naisen. Ja kyllä mä tajuan että ei naisetkaan tarkoita pahalla kun ovat niin että kunhan tuo lihava ei vain jotakin.
Onneksi tämä ei johda huonoon itsetuntoon eikä katkeruuteen kohdallani. Mutta jos hoikkana saan naisen niin pidän mielessäni sen etten kelpaisi hänelle lihavana ja teen jotain ........ ihan siksi että olen joutunut elämään sinkkuna muutaman vuoden koska olen lihava. Minksä tekee kun kermaleivokset ovat makoisia, suklakonvehtit maistuvat suussani ihmeellisen hyvältä. On kuin hiukset nousisivat pystyyn, nautin hyvästä nausta suussani suuresti.
Laitan palautetta tänne n. 7h välein paaston aikana. Paitsi nukkuessa menee varmaan pitempään. Viime unet kesti aika tarkallen hieman alle 7h.
Tää oli eka ilmoitus. Seuraava ilmoitus tulee n. klo 13.20, aikaisintaan silloin, haluan sen neljäsosan olevan täynnä kun seuraavan kerran paastoasiaa tulen kertomaan.
Paasto 28h
Lihavastipainosalaus
1
104
Vastaukset
- Lihavastipainosalaus
Paasto kesti 90 min.
Herkkua oli jääkaapissa ja aloin sitä miettimään. En saanut ajatuksia irti herkusta.
Pleikkaripelissä kuolin niin totesin että nyt riittää paastoaminen.
Yritän joskus toiste uudestaan. Nyt jatkan nautintoa, herkun syömistä.
Ehkä kuukauden päästä voisi kokeilla paastoa. Nyt ei muuta kuin nautin ja kunnolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579