Moi, oon 13-vuotias tyttö ja mun kuukautiset ei oo alkanu. Huomasin eilen että mun rinnat on turvonnu ja nännit ihan punaset. Silti rintoja ei arista. Ihmettelin vaan että miksi näin. Ja joo ei oo trolli mua vaa pelottaa et mul on joku rintasyöpä. Kertokaa jos tiiätte mitä tää on ja onko kokemusta ja älkää trollatko pliis.
Rintojen turpoaminen
8
154
Vastaukset
- Emtosaanksauttaataijtn
Turposko ne montakin kuppikokoo vai iha vähän ja minkä kokoset rinnat sul o
- ellu-opo
Kerro vielä masturboitko vähän ennen? Ne nimittäin vähän turpoo siinä.
- Äläkuolepliishh
Joo ilmi selvä rintasyövän merkki nimittäin jos turpoavat. :( surullista mutta totta. Yhdellä tuttavalla oli sama homma ja hän eli 1kk rintasyövän toteamisen jälkeen.
Se on kivessyöpä
- Idiooteillailmaiset
Kiv-e-ss-yöp-ä on h-as-uka as-ia äl-ä tyt-ö ole-nk-aa-n pe-lk-ä-ä
Idiooteillailmaiset kirjoitti:
Kiv-e-ss-yöp-ä on h-as-uka as-ia äl-ä tyt-ö ole-nk-aa-n pe-lk-ä-ä
Opettele tavuttamaan oikein
- Yuggiss
yuggis_ kirjoitti:
Opettele tavuttamaan oikein
Ja hasuka, tytö ja olenkaan ei sitten häirinnyt...
- menelääkäriinitestakii
"Jos kasvain on lähellä ihoa, se voi aiheuttaa ihon vetäytymisen tai turvotuksen eli niin kutsutun appelsiini-ihon. Muita mahdollisia oireita ovat nännistä erittyvä neste, rintarauhasen punoitus ja turvotus ja nännipihan ihottuma, jota kutsutaan Pagetin taudiksi."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Rintasyöpä
https://www.diacor.fi/palvelut/mammografiatutkimus?gclid=CM6mkqLv-80CFcPPcgodT9kN_w
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16628Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3811954Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2521674Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281649Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2871349- 651079
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739