Naiset on selvästi katkeria

saapasmöhömies

että mirijami on paremman näköinen kuin he ikinä, vaikka onkin mies.
Mieluummin suomalainen mies mirijaamia lykkis kun teitä "ihania" suomalaisnaisia, vai mitä?
Niin, ja mielummin tosiaan sitä lyhtypylvästä.
Ja kun naainen tuossa alempana kovasti puhu suomalaisista miehistä pyöräinä ja lihavina, kyllä sä Kyr** taitais silti kelvata, tuliko pelko ettei mies enää huoli?

20

2544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aNNi

Myönnän kyllä sen että miriam on kaunis. Muutenhan olisin sokea.
      Mutta sitäpä ihmettelen, että miksi kyseenalaistat, ettei suomalaisnaiset ole kauniita? Ainakin ne tuolla ulkomailla suosivat vaaleaihoisia ja vaaleahiuksisia suomalaiskaunottaria. Eli on meillekkin vielä vientiä, vaikkakaan te SUOMALAIS-SIAT ette sitä ole tajunneet.
      Mitä siinä pölötätte sitten? Kimppuun vaan! Siitä vaan, jos te viette ulkomaalaisnaiset, me viemme niiden miehet. Ette kenties ole huomanneet, että aina kun olette etelänmatkalla, naisseuraanne tuijotetaan ihaillen, jopa pyydetään naimisiinkin menemään. Itse meinasin jopa hairahtua komeaan brassimieheen... Eipähän tarvitse katella hänellä kaljamahaa ja verkkareita.

• Pöhölämies

pieni nainen, etkö huomannut että viesti oli täysi provo minulta?
        Hih, itsellä ihana suomalainen vaimo ollut jo kohta 10 vuotta, ja kyllä te olette ihanimpia, teitä on vaan joskus hauska kiusata...
        vähän liian tosikkoja kai joskua..?

• Maksullinen

Paljonko "brassimieheen" uppos rahaa? Kaikkihan siitä joutuu maksamaan kuitenkin.

• onkohan

Kun etelänmies ehdottelee, se ovat hurmaava ja komea, mutta kun suomalainen tekee saman hän on ahdistelija.

• Laihamies

Mähä näin tollasest ulkomaanmeiningist dokkarin telkus kerran. Komeet tummat ulkomaalaisliimatukat maksatuttaa tampioilla suomalaiskaunottarilla sapuskansa yms. jne. eli KÄYTTÄÄ VAAN HYVÄKS, mutta ihastuksesta sokealle suomalaiskaunottarelle se vaan passaa... saahan sentään "tasa-arvoa", kehuja ja muuta lipevää tavaraa.

• poikamies

suomalaiset naiset ovat maailman kauneimpia ja ihanimpia, mutta ei Mirjamissakaan mitään vikaa ole. Siis transuksi on tosi naisellinen ja kaunis. En kuitenkaan vaimoks ottais.

• make

Kyllä lykkis! Olen suomalainen mies (en ruotsalainen yhtään) ja haluaisin lykkiä Miriamia *)sinne ja ihailla samalla kaiken heiluskelevan liikettä. BOIJOIjOINJOING!

*) tiukkisaukko

• !!!!!!!!!

Mutta kenen kyr*piip*?
      Se valtava pikku töppöjalkojen päällä lepäävä pyöreä maha on niin tiellä, että ottaisin mielummin vaikka semmosen komean ja sutjakan latinomiehen. ;)

• &&&&&...

Näin on. Mullekin kelpais kuuma ja sutjakka latinonainen ennen kuin leveäperse töppöjalka.

• luomu

Niin onhan Miriam kaunis, mutta eiköhän "tavallisista" suomalaisistakin oikein kauniita ja seksikkäitä tule jos vähän leikellään ja tehdään kaiken maailman kauneusjippoja. Sillä tuskin tuo Miriam nyt miehenä tuon näköinen oikeasti olisi. Mitäkähän kaikkea hänellekin tehty, että on saatu niin naisellinen ja seksikäs...
      Kohta alkaa muuten se uus ohjelma "kauniin naisen takana on aina plastiikkakirurgi".

• En ole katkera vaan vihainen siitä, että tätä transeksuaalia ja näitä miehiä nöyryytetään julkisesti tv.ssä!Onkohan tuolta Miriamilta edes kysytty, että miltä hänestä tuntuu tehdä koko ohjelmaa ja vielä oman seksuaalisuutensa kustannuksella?!

• joo.

Ja ohjelmaan mukaan menneet on tietenkin aseella uhaten pakotettu sinne? Ei Mirtsunkaan varmasti ole ollut mikään pakko, todellakaan ja se sentään tiesi missä mennään (toisin ku tietämättömät kilpailijat).

• lotinaa

suomalainen nainen on ain kaunis,näytti se miltä tahansa,ei se tynnyrin muoto haitaa.
      totuus on että 80 prossaa suomalaisista naisista on rumempia kuin tuo miriam.

• Angelina

Olen naimisissa juuri tuon takia tummaihoisen miehen kanssa, koska nämä suomalaisjuntit miehet, joilla kaljamaha löllyy, eivät erityisesti viehätä minua. Suomalaismiehistä ainakin 90% on pullukoita ei minkään näköisiä, muut 10% homoja, jotka näyttävät hyvältä ja myös pukeutuvat hyvin.

Suomalaisista naisista voisin sanoa sen verran että liian hyvätasoisia teille=)

• kyrpä kiitos

pistä vaan reilusti koko nimi.on se vaan senverran komea.

• raivoissaan

Haloo!!!!Tämä miriam on ihan oikeasti mies!On sairasta verrata suomalaista naista TRANSUUN!!!!!
        Oli kaunis tai ei...pohjimmiltaan mies.
        Olen aivan häkeltynyt!

• Heh hee

Se on mies...mies....ymmärtäkää nyt...ei kukaan nainen voi olla kateellinen MIEHELLE joka tekee itsestään naisen?????
      Sairasta verrata suomalaista ehtaa naista TRANSUUN!!!!SAIRASTA!!!
      Miettikää nyt mitä puhutte.YÖK YÖK YÖK!!!!

• nii kerta

Mutta kaunis mies on kumminkin.

• peto

Toivottavasti suomalainen mies ei oikeasti ajattele noin.Törkeätä puhetta.Mies tekee itsestään naisen ja se on sitten seksikästä?
      onko miehelle tai naiselle luonnollista ajtella noin?

• Jatta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe