Oletteko koskaan kuulleet kesätyöpaikasta, jossa ei ole lainkaan sosiaalitiloja? Duunivaatteet, joita työnantaja ei tarjoa, puetaan/riisutaan kotona ja eväät nakerretaan ulkona lastauslaiturilla. Ei löydy edes kahvin- tai teenkeitintä. Työpöydän virkaa hoitaa pino trukkilavoja ja niiden päälle heitetty pahvi.
Työolosuhteet
2
148
Vastaukset
- onhan-noita
Olen. Esim. olen ollut rappusiivoojana pari kesää. Vaatteet päälle kotona, ja toimistolle hakemaan välineet ja lista päivän kohteista. Sitten kiertämään päivän aikana n. 10-15 kohdetta ja eväät syödään autossa tai jonkun kerrostalon saunaosaston pukuhuoneessa tms. Toimistolle ei ollut aikaa kesken päivän lähteä ruokailemaan, ja vaikka jonain päivänä olisikin ollut, se oli kiellettyä. Jos kohteena oli vain uudehkoja taloja joissa ei ollut saunaosastoja, niin eväät autossa tai talvella jonkun talon pyörävaraston tai kuivaushuoneen lattialla, eikä wc:seenkään silloin päässyt koko päivänä mihinkään.
- EiHarvinaista
Itsekin ollut parissakin työpaikassa, joissa ei ole ollut mitään sosialitiloja.
Ja kotona työvaatteet päälle, ja menoksi.
Ei tuo aloittajan tilanne ole mitenkään poikkeava. Tuollaisia työpaikkoja on vaikka miten paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086