Onko teillä useita profiileja?

RehtiRemeli

Minulla on äkkiä laskien 11kpl.
Suomi24:ssa, pannukakussa ja iskurissa.
Aina aamuisin on tunne kuin kävisi katiskat kokemassa..Hyvin harvoin siltikään mitään isompaa kalaa tulee. Joku sintti joskus ui verkkoon oma aloitteisesti, jolle joudun yleensä antaan pakit heikon tason vuoks. Yhdellä profiililla homma olisi täysin toivotonta ja sitähän se on nytkin kokolailla. Mistähän sitten lie johtuukaan.

35

490

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DennisSukka

Ykstoista profiilia eikä sulla silti natsaa?

• RehtiRemeli

Jep!
        Joko alat ymmärtää mitä se on miehille nämä nettihommat?

• DennisSukka

En. Tuota se kai lie yhdelle.

• RehtiRemeli
        DennisSukka kirjoitti:

En. Tuota se kai lie yhdelle.

Mulla on profiileita kolmessakin maakunnassa ja kaikki erilaisia. Osassa kuva osassa ei. Osassa haen vahemmän vakavaa ja osassa tositarkoituksella. En usko, et kauheasti tämän ihmeellisempää on muillakaan miehillä. Näin se vaan on.

• DennisSukka

Mutta mikä se pointti niin monessa profiilissa on, jos niistä ei mikään tahdo natsata? Eikö siihen mene vaan hemmetisti aikaa kun niin monet verkot virittää vesille eikä siltikään saa mitään tulosta?

• RehtiRemeli
        DennisSukka kirjoitti:

Mutta mikä se pointti niin monessa profiilissa on, jos niistä ei mikään tahdo natsata? Eikö siihen mene vaan hemmetisti aikaa kun niin monet verkot virittää vesille eikä siltikään saa mitään tulosta?

Oot sie tyhmä?
        Kun homma on yhdellä mahdotonta, niin useammalla on sentään pieni mahdollisuus löytää mitään.
        Eikä siinä mitään aikaa mene ja toisaalta kyllä mulla aikaakin sen verran on.
        Kyllä niitä keskusteluja aina sillon tällön lähtee käyntiin. Tällä hetkellä käyn sähkiksen välityksellä keskustelua kaveripohjalta.

• DennisSukka

Siltä vaikuttaa; hyvin näyttää natsaavan. Ja minua kutsuu tyhmäksi, oi aikoja, oi tapoja. No, mieluummin toisen diagnosoima tyhmä kuin melkoisen epätoivoinen nettideittikalastelija. Onnea urallesi, kaipa se kultakimpale vielä sullekin verkkoihisi karahtaa, johonkin niistä useista kymmenistä.

• dfgfdgfdgdfg

Mun mielestä ei hyvä juttu. Miehiä on muutenkin liikaa nettideiteissä verrattuna naisiin joten jos yhdellä miehellä on 11 profiilia niin ei helvetti joka paikka on kohta täynnä miehiä.

• RehtiRemeli

En usko, et miehiä välttis edes on noilla saiteilla yhtään enempää kuin naisiakaan, vaan tilastot eivät ymmärrä, et useilla miehillä on monia profiileja, mut toisaalta oon törmänny moneen naiseenkin, jolla ollut ainakin kaksi profiilia.

• Tänävuonnajo147treffit

Minulla on 16 profiilia, suurin osa kuvallisia vähän eri kuvalla, ikä -10 ~ 8 todellisesta iästä. Siinä ei ole mitään väärää, vaikka kuvat ei ole itsestäni, ne on kuitenkin samantyylisestä miehestä. Olen työtön ja siksi minulla on aikaa, profiileissa ammatit on vähän mitä sattuu.
      Treffailu pitää olla ammattimaista, niin treffejä riittää!

ps. huvittavaa, miten paljon ikänsä valehtelevia, kaikkea muuta paljastuu naisista, kun näillä opeillani pommittaa

• ikuinen-sinkku

On vain yksi profiili koska olen rehellinen mies ja ei naiset vastaa koska olen rehellinen mies.

• kääks

Kuunaan konsaan ei elämänkumppania saa mies, jos käy naiselle ilmi valehtelu, monet profiilit jne.
      Seksiseuraa hakevalle ei kait ole väliäkään.

Toisaalta: tietynlaisen,etenkin älyllisen feikkiyden haistaa äkkiä ja itselleni se onkin syy,miksen näihin epäaidon tuntuisiin aloituksiin vastaa muiten kuin hymähtämällä huvittuneena.

Yksikin profiili riittää, kun se on laadittu ajatuksella ja on tosi !

• RehtiRemeli

Niin, no minähän en valehtele kenellekkään yhtään mitään.
        En ole myöskään mikään peluri, vaan yritän vaan löytää itselleni sopivaa naista olipa se sitten seksiin, taikka parisuhteeseen. Hirveän laiska minä olen treffailemaan ja etin kokolailla sitä täydellistä itelleni. Muita en välitä edes treffata seksin toivossa. Profiili tekstejäkin voi kirjottaa hyvin monenlaisia, vaikka ei mitään valehtelekkaan.

• RehtiRemeli

Jahas. Tämän aamun katiskat koettu ja tuloksena 3vierailua, ei yhtään aloitetta. Yksi vierailu oli pannukakussa, jolle jätin viestin. Suomi24:ssa ei näe vierailijoita, joten se on ihan naisista kiinni jättääkö he viestiä. Eli ei se tämän vilkkaampaa ole miehille, vaikka on monia profiileja.

• RehtiRemeli

Ok.
        Taas on viimeisen vuorokauden katiskat koettu ja tuloksena yksi vierailu, joka oli jättänyt flirtin kuvalliseen profiiliini, mikä oli toki positiivista, mutta hyödytöntä, koska tää nainen oli yh ja runsaanpuoleinen ja itseeni 4v vanhempi. Itse olen lapseton ja sportti. Jee jee.
        Ja tuo edellispäivän vierailija, jolle jätin viestin ei luonnollisestikkaan vastannut. Jee jee, mut hei tää on niin tyypillistä settiä meille miehille:D Ei naiset ymmärrä paskaakaan kun miehet sanoo, et tää homma tökkii, puhumattakaan jos olis yhellä profiililla liikkeellä, niin saat oottaa välillä kaksikin viikkoo, et käy kukaan profiiilissa.

• Wanaja

Mulla 25-40 vuotiaita naisia toistakymmentä parin päivän sisällä vieraili profiilissa, kadessa viikossa kävijöitä yli kolmekymmentä, 3 viestiä ja flirttejä enemmän heti ensimmäisinä päivinä, itte kuuskymppinen profiilissa ei kuvaa eikä juuri mitään muutakaan.
        Omanikäisistä jotkut kävi vilkaisemassa jos kävin heidän profiia vilkaisemassa, ei viestiä.
        Outoa??

• RehtiRemeli
        Wanaja kirjoitti:

Mulla 25-40 vuotiaita naisia toistakymmentä parin päivän sisällä vieraili profiilissa, kadessa viikossa kävijöitä yli kolmekymmentä, 3 viestiä ja flirttejä enemmän heti ensimmäisinä päivinä, itte kuuskymppinen profiilissa ei kuvaa eikä juuri mitään muutakaan.
        Omanikäisistä jotkut kävi vilkaisemassa jos kävin heidän profiia vilkaisemassa, ei viestiä.
        Outoa??

Monilla naisilla on hakuehtona uudet profiilit ja ne käydään pikaisesti tsekkaan, joten uudella profiililla saattaa tulla tuo parikymmentä kävijää aika pian. Sen jälkeen onkin hiljasempaa, mutta tsemppiä:D

• dsffsdfsdfsdfsfsdfdsfds

Mitä järkeä tuossa on???½½½½½½½½½½½

• RehtiRemeli

Jahas tämän päivän saldona yksi vierailu, joka oli jättänyt flirttin ja sen jälkeen poistanut profiilinsa. Just näitä huoria, jotka hakee asiakkaita nähin maksullisiin sovelluksiin. Edelleen todella "vilkasta". Kuten nähdään, niin koko show on miesten harteilla. Naiset istuu perseellään ja odottelee, kuten elävässäkin elämässä. Noh minäkin odottelen:P Ihmettä nimittäin.

• ihmetttelijä

MIks sit oot sielä??

• dadaadda

Voi jeezs

• Joskus oli 4 profiilia kerralla. Enään vain yksi pannarissa.

• 10proff

sen takia miehiä on enemmän

• 10proff kirjoitti:

sen takia miehiä on enemmän

Kaikki profiilit oli kylläkin eri sivustoilla.

• RehtiRemeli

Jahas..
      Tämän päivän saldo nolla vierailua.
      Itse en nyt tee aloitteita kenellekkään, vaan oon jättäny sen naisille jokskin aikaa.
      Vaikka miehellä olis 100 profiilia, niin se ei vastaa naisen 1 profiilia. Tämä on fakta.

• Kalastushyväharrastus

Ehkä katsiskan katsonnasta kannattaa siirtyä aktiiviseen perhostukseen ja yhdellä vavalla. Eikä oikea kalastuskaan ole hullumpi harrastus.

• Kalastajantytär

Niin muuten on kiva harrastus, pääsispä kalastamaan, mutta kun ei oo järvee lähellä.
        Pieni vinkki kun kalastat nii räkäise ensin järveen, niin kalat tulee luoksesi kun saavat sinun räästä geeniperimää itseensä :D tunnistavat sinut näin!

• Kalastushyväharrastus

Syöttiin räkäsijöitä on kyllä. Itse en geenimanipuloituja syö :D
        Eiköhän Suomesta järviä, laitureita ja jokivarsia löydy. Minulta löytyy mato-onkia.

• Huspiii

Useista profiileista, etennii samalla sivustolla, tulee mieleen vehkeilijä, joka on pelkästää "harrastusmielessä" Treffeillä. :/ Ettei mtn vakavaa edes mahdollisesti haussa mutta höynäytettävä kohderyhmä on laajempi kun pistää sekä tositarkoitus ja seksiseurahakuja..

Mites jos oliskin vakavaa suhdetta etsimässä, kolahtaakin jonkun kanssa ja olisi niitä verkkoja netti täys omalla naamalla?! Siinä ois hommaa kaikki sulkea. Muuten joku löytää kyllä verkkosi jossain vaiheessa. Pum!

• joksponon

Tapailin miestä ja tuntui hyvältä, oli jo puhetta profiilien piilotuksesta/poistamisesta. Ja sitten huomasin hänellä olevan toinenkin profiili, pienillä eroilla. Kummallakin profiililla käy sivustolla aktiivisesti. Tuli tympeä tunne, että ei ollut mies sittenkään tosissaan. Häntäheikki taisi olla, luojanlykky että huomasin asian ajoissa. Oli vehkeilyn maku ja jäi karvas maku koko miehestä.

Eihän tuollaisesta mitään kunnon suhdetta tule pitkän päälle, jos toinen vehtaa deitissä aina uusien naisten perässä. Tuollainen mies saakin mennä.

• RehtiRemeli

Ihan turha pelko tuollainen. Minullekkin on käynyt kerran noin, että lähti juttu hyvin käyntiin yhen tytön kans ja sitten tuli aika vaihtaa kuvia, niin en viitsiny suotta lähetellä kuvia, taikka laittaa siihen profiiliin, vaan annoin toisen profiilini nimimerkin, et käy tuolta kattoon mun kuva..Noh eihän sillä huumori siihen riittäny alkuunkaan, vaan homma kaatui siihen:D Naiset on niin putkiaivoja, että ne ei tajua, että oleellista on vaan löytää seuraa, joten mitä helvetin väliä kuin monta profiilia kun sen tarkoitus on vaan löytää seuraa! Mut tää on niin tätä kun ei te kanat ymmärrä yhtään mitä tämä homma on miehille, kun teille itelleen sataa kontakteja jatkuvasti ovista ja ikkunoista.
        Se, että on monta profiilia ei tarkoita millään lailla vehkeilyä ja pelailua. Se on vain ja ainoastaan sitä varten, et löydetään sitä mitä etsitään.
        Itselleni koko treffailu on niin totaalisen vastenmielistä, et jos jotain hyvää löytäisin, niin ei todellakaan mitään mielenkiintoa katella enää ketään toisia naisia. Ei te niin mielenkiintoisia ole kumminkaan. Uskokaa vaan!

• RehtiRemeli

Jahas..Muutama vierailu tänään. Ei viestejä.

• Taksikuskinpainajainen

Pitäiskö tästä nyt päätellä, että miehillä tärppää huonosti koska miehiä on sivustoilla huomattavasti enemmän suhteessa naisiin. Jos nainen on roikkunut useilla sivustoilla yli 10 vuotta siinä on oltava jotakin outoa.

• voivooi

10v ja joka vuosi seksisuhteessa

• voivoii

10v ja nyt jo seksisuhteessa? No, kukin tavallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5228
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3732
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3135
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3035
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3015
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1818
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1810
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe