Tietääkö kukaan että lukeeko missään koulutus paketissa ohjeet splittiparometrin virittämiseen? Minua kiinnostaisi kovasti opiskella splittiparometrin virittäjäksi niin voisin tuplata tienauksen.
Yritin etsiä monsterista mutta vielä ei löytynyt splittiparometri virittäjän töitä mutta luulen että tulevaisuudessa löytyy. Mitään ette voi.
Vapautetaanko splittiparometrinkin lähdekoodi kun kolikoista on 80% louhittu?
Splittiparometri virittäjän koulutus?
5
242
Vastaukset
Kyllä! Splittibarometri vapautuu samalla kun lohkoketju avataan. Siis kun 80% on louhittu.
Mutta hei: varaudu siihen että ensi vuonna tai seuraavana cryptoqueen taas moninkertaistaa kolikoiden määrän. Joten on mahdollista ettei se 80% toteudu meidän elinaikana
Poijjaat!! Taasen!
T.Avotampio- Sika-sijottaja
Muutama ote virittäjän käsikirjasta:
Ota kellosepän hienosäätöleka 10 kg
Papukaijapihdit
Moska
Pullollinen ylikäynyttä Imatraa
Avaa barometrin kansi kevyesti napauttamalla lekalla
Väännä pihdeillä oikeanpuoleista ratasta takavasemmalle samalla napauttamalla moskalla varpaaseesi, kiljahdus virittää barometrin 100% tason.
Voit myös tunkea moskan varren pers...si sillä ei tosin ole virittämiseen mitään vaikutusta..
Juo pullo tuskaasi ja sioita kaikki rahat Onecoiniin.
Nyt Barometri on viritetty ja saat taas kohta tuplat.- OC-sioittaja
WAU! Voisiko splittiparometri olla Suomen uusi Nokia. Imatraa ei taida muualta löytyä niin voitaisiin tuplata tienaus splittiparometrin virittäjinä.
Myydäänkö noita kellosepän hienosäätölekoja 10 kg missään OneCoineilla? Minulla ei ole nyt paljon euroja mutta OneCoineilla voisin maksaa.
Pahoittelen kirjoitus virheitä. Olin justiin Kaken kanssa veneilemässä. - Loooomalla
Ja pankit pelkää et Saunaseppo vie markkinat.
- puutilto
Saunaseppo käy sen verran selkä suorana..pakko olla varsi persiussa pystyssä..hymystä päätellen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3912620V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914341Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1134067- 513668
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533361- 1163314
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482245- 392173
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul271988On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141688