Naisen todelliset syyt suhteen lopettamiselle

Paljastajatar

Tässä yksittäisiä syitä, jotka ovat vieneet omissa silmissäni pisteitä tapaamiltani miehiltä ja joiden vuoksi olen miehet lempannut. Näitä todellisia syitä en ole miehille kertonut. Kirjoitan kainostelematta, vaikka joku tästä loukkaantuukin. Aina sanotaan, että jätetty ei kuule todellisia syitä jättämiselle. Noh, nyt kuulette.

Listaan olen siis yhdistänyt negatiivisia kiinnostusta vähentäneitä asioita ja sulkeisiin olen merkannut oman tulkinnan ja johtopäätöksen. Lista on koostettua usemmista eri miehistä.

Tässä ne tulevat:

- Mies seurasi ahkerasti MV-lehteä (oma päätelmä: miehellä on huono medialukutaito eikä hän ole älykäs)
- Mies harrasti pikavippejä (en voi luottaa mieheen talousasioissa)
- Mies valehteli toistuvasti pienistä asioista (mies valehtelee varmasti isommistakin asioista)
- Mies pukeutui siviilissä mauttomasti (virkapuku hämäsi ja uudelleen puettaminen olisi vienyt aikaa ja rahaa)
- Mies oli huono suutelemaan (kuola naamalla tai tukehdutus kielellä)
- Mies jätti sukat jalkaan harrastaessamme seksiä ja suoritti aktin nopeasti (sukat eivät herättäneet innostustani eikä mies juuri huomioinut minua)
- Mies tupakoi (hyi)
- Mies mielisteli liikaa eikä osannut luoda omia mielipiteitä (en voi olla parisuhteen ainut päätöksentekijä)
- Mies oli mustasukkainen ja tarkasteli koko ajan puuhiani (en voi elää tällaisen ihmisen kanssa, joka ei vain pysty luottamaan)
- Mies oli hysteerinen terveysintoilija (en tilannut itselleni ruokasaarnaajaa enkä varsinkaan tilanteeseen, jossa olin vaivalla valmistanut aterian)
- Mies kutsui treffeille ja unohti lompakkonsa kotiin (käykö näin aina kun olemme menossa syömään?)
- Mies alkoi kassajonossa laskemaan ostosten arvoa ja jakamaan kuluja tasan (kyse oli ruokaostoksista tapailun alussa, mies oli varmasti muutenkin penninvenyttäjä)
- Mies tukeutui vanhempiensa taloudelliseen apuun reilusti yli 30-vuotiaana (mies oli joko säästäväinen tai ongelmissa, muttei hän ainakaan itsenäinen ollut)
- Miehen entisen naisen nimi ilmestyi silmiini mm. säilytetyissä postikorteissa, muistoesineissä ja käyttäjätileissä (mies ei ollut vielä siirtynyt eteenpäin)
- Mies puhui aina vain itsestään (epäkohtelias ja itsekäs luonne)
- Mies vihasi kissoja ja puhui niiden tappamisesta muka leikillään (pelottavaa ja väkivaltaista taipumusta)
- Mies ei hoitanut pihaansa tai tiskannut astioitaan (laiska ei tee kotona jatkossakaan mitään)
- Mies tissutteli ja joi viikonloppuisin itsensä humalaan saakka (en jakanut kiinnostusta tähän harrastukseen hänen kanssaan)
- Mies kärsi ramppikuumeesta ja veltosta vehkeestä (mikään ei auttanut)
- Mies oli liian innokas tutustumaan suhteen alussa ja lähetteli jatkuvasti viestejä (kuinka tylsää ja helppoa)
- Mies oli useiden ihmisten kanssa riidoissa (hänessä täytyi olla vika)
- Miehen parhaat kaverit olivat idiootteja (seura tekee kaltaisekseen)
- Mies inhosi parasta ystävääni (valitsen ystävän ennen miestä)
- Mies ei muistanut sukunimeäni (anteeksiantamatonta)
- Miehellä oli tyttöystävä (tämä ei selityksiä kaipaa)
- Mies kuunteli mielestäni huonoa musiikkia (pinnallista, mutten voinut sietää sitä)
- Mies ei pitänyt lupauksiaan (ei varmasti jatkossakaan pidä)
- Mies oli aina myöhässä (se oli viimeinen kerta kun odotin häntä sateessa)

Kiitos ja toivottavasti tästä oli jollekin apua tai ainakin iloa :)

5

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttu tapaus tämä.

      "Mies kutsui treffeille ja unohti lompakkonsa kotiin" >> olisit sanonut hänelle, että kauheaa, niin sinäkin. Ja kuitannut perään hänelle, että kun sä otat niitä pikavippejä, niin tilaas itselles sen verran rahaa, että hän voit maksaa koko laskun.

    • Mauva

      Mulla kiinnostus muutamiin miehiin on lopahtanut tai ei ole alkanut ollenkaan seuraavista syistä:

      -ei osannut suudella
      -kaikki fyysinen oli tosi väkinäistä eli mies oli ihan ulkona..seisoi museossa metrin päässä ja kysyi saako suudella, kun tilanteessa ei ollut mitään sellaista että suuteleminen olisi tullut luonnostaan (ei oltu lähekkäin, ilmassa ei mitään romantiikkaa)
      -pahanhajuinen hengitys
      -oli laittanut nettideittiprofiiliinsa ikivanhan siloposkipoikakuvan, livenä oli tupakan kuivattama lommoposkinen ukko (33v)
      -ei kavereita, vietti kaiken aikansa kotona telkkarin ääressä ja oli mustasukkainen ja piikittelevä minun menojani kohtaan (minulla on paljon kavereita) ja odotti että tyttöystävä olisi tuonut kaiken sosiaalisuuden, sisällön ym. hänen elämäänsä
      -otti kaikki lomat rahana koska ei yksinkertaisesti keksinyt mitään lomatekemistä itselleen (todella mielikuvitukseton ihminen)
      -ajoi autolla kaikki 300 m pidemmät matkat
      -ei voinut tulla Vantaalta Helsinkiin yöelämään, koska olisi pitänyt ottaa hotellihuone yöksi (liian kallista), koska ei voi käyttää joukkoliikennettä Hki-Vantaa edes poikkeustilanteessa
      -ei voinut käydä elokuvateatterissa koska sitä ennen olisi pitänyt "paastota" vuorokausi etukäteen ettei vaan tule hätä teatterissa
      -inhosi koiria (minulla koira)
      -tupakoi
      -katkera jo heti alkuun "kun ikinä ei naisten kanssa onnistu, koska naiset on vaan niin nirsoja"
      -ei ollut ikinä lukenut yhtään kirjaa (edes lapsena), eikä aio lukea

      Joo ei jatkoon....!! Puistattaa kun ajattelenkin noita ukkoja. Toivottavasti löysivät jonkun sopivan, ketä ei em. ominaisuudet haittaa :)

      Kun olin parikymppinen, kenessäkään tapailemassani miehessä ei ollut tuommoisia ominaisuuksia, nyt kolmekymppisenä jokaisessa vapaana olevassa miehessä on jtn tommosia inhottavuuksia..

      Noita edellä mainittuja siis sentään tapailin hetken. Nettitreffeillä jo kirjoitteluvaiheessa karsiutuivat pois ukot jotka leveilivät rahoillaan, omaisuudellaan tai ammatillaan ja harmistuivat kun en tarvitse heidän rahojaan, autojaan, veneitään, asuntojaan, titteleitään ym. koska ne löytyvät kaikki omastakin takaa.

    • 1säpappa

      Tupakointini on näille naisille ainoa ISO este, sillä mikään muu tähän asti mainituista vioista ei sovi minuun. Kaikkia ei onneksi tupakointi haittaa ainakaan liikaa.

    • pyhäyksinkertaisuus

      - Mies tupakoi
      - Mies tissutteli ja joi viikonloppuisin itsensä humalaan saakka
      - Mies oli hysteerinen terveysintoilija
      Miten tuollainen voi olla muka hysteerinen terveysintoilija? Joku nyt mättää tässä vuodatuksessa. Toivottavasti löydät jokupäivä Mr. Täydellisyyden.

      • Luepa

        Siinähän luki että eivät koske yhtä miestä, vaan luetellut ovat useammasta miehestä esiin tulleita seikkoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe