Naiset eivät voi olla pois palstalta

eimullamuuta

Koska vain täällä heillä on mahdollisuus jutella kunnollisten miesten kanssa.

24

301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asioistatietävätaho

Näin on.

• 3lol

Palstan meininki on siis ätmien käsitys juttelusta. On teillä paljon opittavaa.

• vihatipunen

Mietin ihan samaa. Mieluummin olen sitten "juttelematta". Ja tosiaan kyllä esim. työkavereinani on ihan kunnollisia miehiä. Nyt muuten kun olen ollut lomalla kohta 2 viikkoa, huomaan taas että olen aika yksinäinen koska töissä on sentään työkaverit.

• vihatipunen kirjoitti:

Mietin ihan samaa. Mieluummin olen sitten "juttelematta". Ja tosiaan kyllä esim. työkavereinani on ihan kunnollisia miehiä. Nyt muuten kun olen ollut lomalla kohta 2 viikkoa, huomaan taas että olen aika yksinäinen koska töissä on sentään työkaverit.

Sama juttu. Sosiaalisessa ammatissa kun joutuu olemaan koko ajan äänessä. Sitten kun ei ole töissä, rupeaa höpöttämään vaikka sille viereen istuvalle mummolle bussissa. Ehkä pelkää että ääni katoaa kokonaan jos ei sitä käytä vähintään 25% normaalista. :D

• tapaustämäkin

Mitä minä olen tavannut kunnollisia miehiä itseni lisäksi tietysti, niin heidän puheensa on kyllä aivan erilaisia kuin tällä palstalla. Kunnon mies kunnioittaa toisia ihmisiä olivat he millaisia tahansa.

• vihatipunen
        Nainen_28v kirjoitti:

Sama juttu. Sosiaalisessa ammatissa kun joutuu olemaan koko ajan äänessä. Sitten kun ei ole töissä, rupeaa höpöttämään vaikka sille viereen istuvalle mummolle bussissa. Ehkä pelkää että ääni katoaa kokonaan jos ei sitä käytä vähintään 25% normaalista. :D

Pyydettiin yhtä kehitysvammaista tyttöä tanssimaan koulun pihalla ja hänhän tanssi, ja luuli että kaikki katsovat häntä ihaillen.

• 1091
        tapaustämäkin kirjoitti:

Mitä minä olen tavannut kunnollisia miehiä itseni lisäksi tietysti, niin heidän puheensa on kyllä aivan erilaisia kuin tällä palstalla. Kunnon mies kunnioittaa toisia ihmisiä olivat he millaisia tahansa.

peukku sulle

• Punaisentuvanluona

Hyvä kun viimein sen ymmärrät. Nyt jätät minut rauhaan. Hyvää loppu elämää emme pysty koskaan olemaan ystäviä. Joten älä ota yhteyttä nolasin jo itseni täydellisesti. Et sinäkään siitä puhtain paperein selviydy. Liikaa valheita ja kieroilua. Olet elämäni suurin mokani josta kärsin ja häpeän. Ei jäänyt hyviä muistoja.

• kiltti-ja-kunnollinen

Samat vakio naiset täällä aina on kun niillä ei ole miestä elämässä ja ovat yksinäisiä joten täällä nillä on sentään kunnollisia miehiä joille jutella.

• :) Ai että sai tästä sarkasmista tämän aamun makiat naurut.

Kiitoksia.

• Tämä palstahan on miesten katala salajuoni naittaa kaikki palstan neidot ja ikäneidot tuolla todellisessa elämässä. Siellä alkaa jo varmaan hyvin arkipäiväinen käytös vaikuttaa suorastaan hurmaavalta. Ja päälle vielä tovin keskustelu, jossa mies ei kaada päälle kuorma-autolastillista sarkasmia eikä esittele keskiaikaisia kidutusvälineitä, niin nainen on valmis poimittavaksi.

• Sanotaanko näin, että täällä on ne miehet joiden ajatuksen kulkuun ei muuten pääse käsiksi kuin palstaa seuraamalla. :)

Kunnollisia miehiä kyllä löytyy ne pari omasta elämästä ( isäni ja mieheni), jotka tarviin. Mutta ei ne tämmösiä juttuja juuri juttele.

Vaan nyt maltan jättää teidät kunnon miehet rauhaan ja mennä menojani. Kiitos ja hei. :)

• tarralenkkari161

Kyllähän teitä kokoomuslaisia (/persuja) naisvihaajia on vaikka missä.

• kiltti-ja-kunnollinen

No eipä tällä palstalla ole kunnollisia fiksuja naisiakaan. Ei ole mitään todisteita siitä ainakaan.

• Sad-But-true

Naiset pitää palstan kilttejä ätmejä rikollisina vaikka ätmejä ei ole tuomittu mistään rikoksesta oikeudessa. Palstan ätmien ulkonäkö saa naiset vihaamaan ätmejä. Useinhan naiset tuomitsee miehen jo ulkonäön perusteella joten ei kannata ihmetellä miksi ätmit haukkuu naista.

• 1812

Palstan ätmien ulkonäkö? Mistä ihmeestä me tietäisimme minkä näköisiä palstan ätmit ovat?
        Palstan ätmien ruma mieli saa naiset inhoamaan ätmejä.

• Naiset olisi kovin yksinäisiä ilman meitä palstan atm miehiä. Ei naiset kestä yhtään yksinäisyyttä ja siksi päivystävät palstalla joka päivä monta tuntia

• Sad-But-true

Taas on paljon naisia palstalla tänä iltana. Eikö heillä ole muuta elämää?

• Aika noloa kyllä kieltämättä.

• Ai eriävän mielipiteen omaavat ja julkituovat ovat naisia. :) anna mun nauraa.

• Sad-But-true

Missä teidän mies on naiset? Nainenhan saa miehen ihan tuosta vaan.

• Vätys_

Eronneet ja YH:t pitäisi lakaista pois tältä palstalta koska eivät he ole sinkkuja. Heille voisi avata oman palstan.

• NäinkinVoiMennä

Naiset pitävät ätmejä friikkeinä, vaikka he eivät itse pääse sisälle miestensä ajatusmaailmaan. Oma mies murahtaa naisen jutuille, niin nainen luulee, siis luulee, että mies ei vain ehdi kiireiltään vastaamaan sivistyneellä tavalla. Todellisuudessa sen "fiksun" jännämiehen ajatuksissa voi olla pitkittää epävarmaa tilannetta, sillä hänellä on jo toinen tai kolmas nainen kierroksessa samaan aikaan kun vaimo hymyilee älyttömästi hänen jutuilleen.

• tekosyitä

Tämä lanka ei saa koskaan kuolla. Tänne tiivistyy Sinkut-keskustelun miesten ja naisten syvimmät ajatukset. Kokeilkaa katsoa itseänne kolmannesta persoonasta, viestejänne ja keskustelukumppaneidenne vastauksia. Niistä oppii paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      195
      5783
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1979
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1355
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1299
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      1250
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe