e-pillerien sivuvaikutukset

onko teillä pillerienkäyttäjillä hävinnyt mielialanvaihtelut ajan kuluessa? Olen käyttänyt nyt 2 kk yasmin -merkkisia pillereitä ja mielialanvaihteluni ovat jotain aivan järkyttävää! yksikin väärä sana poikaystävältäni enkä puhu hänelle päiviin. tämä on kovin rasittavaa, enkä tiedä luopuako tästä merkistä vai odottaa, josko mielialanvaihtelut lakkaisivat. Mitä sanotte? Outoa mielestäni on, etteivät mielialani vaihtele kenenkään muun kanssa kuin poikaystäväni... Ennen yasmineita meillä meni kyllä ihan loistavasti eli en usko, että tämä johtuisi mistään muusta kuin pillereistä.
8797
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Olen kokeillut useampia merkkejä, mm. myös Yasminia, ja voin sanoa että minulle ne eivät ainakaan sovi. Elikkä sivuvaikutuksina oli pahat mielialan vaihtelut sekä alavatsakipuja. Lopulta päätin luopua e-pillereistä kokonaan. Myös MONET ystäväni ovat todenneet saman ja lopettaneet käytön. Mieluummin elän täysjärkisenä, kun aiemmin suunnilleen hypin pitkin seiniä pienimmistäkin asioista, oli siinä poikaystävällä ja kavereilla kestämistä. :)
Kaikillehan ei välttämättä mitään sivuvaikutuksia tuu ollenkaan, mutta lääkärinikin sanoi että kaikille ne eivät vaan sovi.

Äänestä
  • totesin, että elämä on parempaa ilman pillereitä.
    ja paljon paremmin poikaystävän kans on mennyt.eli jos vain on mahdollista niin kannattaa olla ilman pillereitä.

    Äänestä

Mulla nousi paino 15 kiloa kun söin vielä Yasmineja! Kun lopetin ne pari kuukautta sitten, paino alkoi pudota kauheeta vauhtia.Lähti viis kiloa kuussa!
On niissä varmaan jotain kun näinkin kauheat oireet.

Äänestä
  • siis sulla nousi paino yasmineista 15 kiloa? missä ajassa?? ..alotin just yasminit about viikko sitten.....! lisäskö ne sun ruokahalua vai turvotuksestako johtu vai mistä..?

    Äänestä

Vaihda pillerit, se tekee sulle ittelles vaan tosi pahan mielen ja myös sun poikaystävälles! Mulla tuli pillereistä masennus, mielialavaihtelut, 10kg lisää ja selluliitti ja haluttomuutta... Lopetin pillerit kokonaan 2vuoden käytön jälkeen ja nyt siitä on noin 8kk voin taas suht normaalisti masennuksia ei oo enää ollu, mut mieliala saattaa joskus vähän vaihdella... =o) Olen 20v. Elän elämäni onnellisinta aikaa rakastavan avomieheni kanssa! =o)

Äänestä
  • Ja mä käytin harmonetteja!

    Äänestä

  • nainen kirjoitti:

    Ja mä käytin harmonetteja!

    mikä harmonetti on kerro!! mistä niitä saa. en taida ruveta syömään pillereitä. =)

    Äänestä

  • kerro kirjoitti:

    mikä harmonetti on kerro!! mistä niitä saa. en taida ruveta syömään pillereitä. =)

    siis se on pillerimerkki..

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


henna kirjoitti:

onko teillä pillerienkäyttäjillä hävinnyt mielialanvaihtelut ajan kuluessa? Olen käyttänyt nyt 2 kk yasmin -merkkisia pillereitä ja mielialanvaihteluni ovat jotain aivan järkyttävää! yksikin väärä sana poikaystävältäni enkä puhu hänelle päiviin. tämä on kovin rasittavaa, enkä tiedä luopuako tästä merkistä vai odottaa, josko mielialanvaihtelut lakkaisivat. Mitä sanotte? Outoa mielestäni on, etteivät mielialani vaihtele kenenkään muun kanssa kuin poikaystäväni... Ennen yasmineita meillä meni kyllä ihan loistavasti eli en usko, että tämä johtuisi mistään muusta kuin pillereistä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu