niin eli mitä mieltä olette siitä tony halmeen naamaa kantavasta proteiinista? ja mikä on hinta?
tony halmeen proteiini
4
1176
Vastaukset
- reenaaja
ai tämä viikinki poweri?
sisältää liikaa hiilareita, eli yritetään myydä halpaa jauhoa ylihintaan kun on laitettu sitä nimilisää!- salirotta
Taitaapi olla markkinoilta jo poistunut tuolla nimellä. Silloin kuin Halmeella oli se ampumis -sotku niin niihin aikoihin loppui. Toki about vastaavilla ravinto-arvoilla löytyy edelleen tuollaista.
- janne
salirotta kirjoitti:
Taitaapi olla markkinoilta jo poistunut tuolla nimellä. Silloin kuin Halmeella oli se ampumis -sotku niin niihin aikoihin loppui. Toki about vastaavilla ravinto-arvoilla löytyy edelleen tuollaista.
ei todellakaan sisällä liikaa hiilareita vaan 100g/45ghiilareita ja 45g proteiinia ja 5g kreatiinia eli on ihan hyvä tuote mutta itse en kyllä ostaisi kun käytätän vain ja ainostaan twinlabin tuotteita koska ne laadukkaita ja toimii varmasti paremmun kuin joku fastin protsku!!!!!!!!!!!!
- reenaaja
janne kirjoitti:
ei todellakaan sisällä liikaa hiilareita vaan 100g/45ghiilareita ja 45g proteiinia ja 5g kreatiinia eli on ihan hyvä tuote mutta itse en kyllä ostaisi kun käytätän vain ja ainostaan twinlabin tuotteita koska ne laadukkaita ja toimii varmasti paremmun kuin joku fastin protsku!!!!!!!!!!!!
tiesitkö että malto on lähes ilmaista! eli 45 on huomattavasti liikaa varmasti hintaansa nähden...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699