Miten tulli selvittää muuttoautoa tuotaessa, kuinka monta päivää on ollut Suomessa tuontia edeltävänä vuotena? Täytyykö esittää lomamatkoista jotain dokumentteja vai onko se vain asiakkaan kertomus, jolla asia selviää?
Miten Suomessa olo tarkistetaan
5
163
Vastaukset
- tullitäti
tulli selvittää kyseisen asian asiakkaan esittämien dokumenttien perusteella.
- erkkels
Ei ne mitään selvitä. Ne ilmoittaa sinulle että et ole ollut riittävästi, jonka jälkeen osoitat esim. siwan kuiteilla ja matkalipuilla olleesi Suomessa.
- Tulimuna
Varaudu esittämään kuitteja ulkomailla asumisesta(esim. sähkö, kaasu), paikallinen polttoaine, ruoka, palkasta jne. Pelkkä ilmoitus ulkomailla asumisesta ei riitä Tullille vaan vaativat normaalista elämisestä syntyviä kuitteja todisteeksi ulkomailla asumisesta.
- Afri
Ei minun tarvinnut mitään todisteita Suomi-lomastasi esittää. Ilmoitin tullin kaavakkeessa vain ajan, jonka olin Suomessa oleskellut edeltävänä vuotena. Millä oleskeluluvan voisi edes todistaa, lentolipuillako? Ja voiko tulli edes tarkistaa tietoja lentoyhtiöiltä tmv. , epäilen sitä.
- tullitäti
"Ja voiko tulli edes tarkistaa tietoja lentoyhtiöiltä tmv. , epäilen sitä. "
Kyse on siitä pystytkö sinä todistamaan asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985