Koulumuisto

vihatipunen

Pyydettiin yhtä kehitysvammaista tyttöä tanssimaan koulun pihalla :D :D ja hänhän tanssi, :D :D ja luuli että kaikki katsovat häntä ihaillen. :D: D

89

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihatipunen_ainoaoikea

Jahas, expualla on taas jostain syystä hernerokkaa sieraimissa.

• atännä

Katos vaan, kun mulle tuli kans Pulla noista kirjotuksista mieleen. Luokkakaveriaan kiusannut 60-luvulla.

• Rationalisointihamsteri

Ex-PUA on ongelma.
        Vammaisen tytön nöyryyttäminen ei ole ongelma.

• TotuusSattuu

• Jcjf

Samaa vanhaa Pullaa kuin aina ennenkin.

Jcjf kirjoitti:

Samaa vanhaa Pullaa kuin aina ennenkin.

Ex-PUA on ongelma.

• Jfjcj
        Rationalisointihamsteri kirjoitti:

Ex-PUA on ongelma.

Pokemon-pulla.

Jfjcj kirjoitti:

Pokemon-pulla.

Ex-PUA on ongelma.

• Kgkg

Ex-PUA on ongelma.

Jatka toki jankkaamista, hae leikekirjasta vaikka lisätäytettä ;)

Kgkg kirjoitti:

Jatka toki jankkaamista, hae leikekirjasta vaikka lisätäytettä ;)

Vammaisen tytön nöyryyttäminen ei ole ongelma?

• Bfjjc

Vammaisen tytön nöyryyttäminen ei ole ongelma?

Jatka toki.

• 2plus18
        Bfjjc kirjoitti:

Jatka toki.

Etkö pysty vastaamaan vai oletko samoilla linjoilla vihatipusen kanssa??

2plus18 kirjoitti:

• Bgbb
        2plus18 kirjoitti:

Tulihan se vastaus sieltä :)

En ole samoilla linjoilla identiteettivaraspullan kanssa.

Bgbb kirjoitti:

Ex-PUA on ongelma.

• 14plus20
        Bgbb kirjoitti:

Sinulta ei tullut vastausta, eli et siis pysty vastaamaan.

Koetko siis että on täysin ok kiusata vammmaisia, kun noin otat kiusaajien puolen?

Kumma ettet ole voinut irtisanoutua tuollaisesta jos oikeasti olisit sitä vastaan.

• Ghgghh
        14plus20 kirjoitti:

Sinulta ei tullut vastausta, eli et siis pysty vastaamaan.

Koetko siis että on täysin ok kiusata vammmaisia, kun noin otat kiusaajien puolen?

Kumma ettet ole voinut irtisanoutua tuollaisesta jos oikeasti olisit sitä vastaan.

Tunnustit Pullan (eli itsesi) olevan vammaisia kiusaava rasisti.

En ole sanonut mielipidettäni vammaisten kiusaamisesta, kuten sinä harhaisesti kuvittelet.

Vastustan identiteettivarkauksien kautta tapahtuvaa kunniatonta vittuilua suuresti.

• 15plus20
        Ghgghh kirjoitti:

En ole sanonut mielipidettäni vammaisten kiusaamisesta, kuten sinä harhaisesti kuvittelet.

Vastustan identiteettivarkauksien kautta tapahtuvaa kunniatonta vittuilua suuresti.

En ole tunnustanut missään mitään sellaista, mutta olen kysynyt sinulta selväti kysymyksen, johon sinä et vasta,a vaan yrität vaihtaa puheenaihetta ja venkoilla.

Mutta tuli selväksi, sinä kannatat vammaisten kiusaamista ja mahdollisesti itsekin harrastat sitä. Tai vähintäänkin puolustat sitä ja sen tekijöitä.

Sait tilaisuutesi vastata joten turha itkeä, teidät kokoomusnatsit kyllä näköjään aina tunnistaa, toivottavasti sinua ei koskaan päästetä puolustuskyvyttömien ihmisten pariin, olet hirviö.

Ghgghh kirjoitti:

On ok syyttää multinikkaamisesta, vaikka itse multinikkaa.
        Myös vammaisia saa kiusata.

• Kgjcj

Pulla hyvä ei näemmä tiedä eroa multiniccaamisen ja niccivarkauden välillä. No ei tullut yllätyksenä.

" Myös vammaisia saa kiusata."
        Siinäpä meillä ylevä persoona, jos on tuota mieltä.

Kgjcj kirjoitti:

Pulla hyvä ei näemmä tiedä eroa multiniccaamisen ja niccivarkauden välillä. No ei tullut yllätyksenä.

• 3plus2
        Kgjcj kirjoitti:

Siinäpä meillä ylevä persoona, jos on tuota mieltä."

Sinuahan se meinaa, sillä sinä siitä juuri jäit kiinni. Mutta kokoomusnatsina yrität syyttää toisia siitä, mihin sinä ja vihatipunen molemmat syyllistytte itse.

Myös multinikkiä käytät.

3plus2 kirjoitti:

Sinuahan se meinaa, sillä sinä siitä juuri jäit kiinni. Mutta kokoomusnatsina yrität syyttää toisia siitä, mihin sinä ja vihatipunen molemmat syyllistytte itse.

Myös multinikkiä käytät.

Kaikki muut ovat syyllisiä paitsi nainen, myös naisen tekemiin vääryyksiin.

• Ghcc
        3plus2 kirjoitti:

Myös multinikkiä käytät.

En "yritä syyttää", vaan tasan tarkkaan syytän. Älä liudentele ollenkaan. Itse sen sijaan jatkat kiusaamisen kierrettä ja mässäilet sillä, etkä edes yritä pistää peliä poikki kuten jokainen normaalilla tunne-elämällä varustettu aikuinen tekisi.

Multinikkaaminen ei ole rikos. Identiteettivarkaus on rikos.

• Kukkahattuvinossa
        Ghcc kirjoitti:

En "yritä syyttää", vaan tasan tarkkaan syytän. Älä liudentele ollenkaan. Itse sen sijaan jatkat kiusaamisen kierrettä ja mässäilet sillä, etkä edes yritä pistää peliä poikki kuten jokainen normaalilla tunne-elämällä varustettu aikuinen tekisi.

Onko kiva puolustaa kiusaajia, saatko siitä yhtä kovat kiksit kuin itse kiusaamisesta?

"etkä edes yritä pistää peliä poikki kuten jokainen normaalilla tunne-elämällä varustettu aikuinen tekisi."

Niin, ne menisi kiusaamaan vammaisia tyttöjä kuten sinä ja natsikaverisi.

Ghcc kirjoitti:

Kaikki muut ovat syyllisiä paitsi nainen, myös naisen tekemiin vääryyksiin.

• Kfbjjcf
        Kukkahattuvinossa kirjoitti:

Onko kiva puolustaa kiusaajia, saatko siitä yhtä kovat kiksit kuin itse kiusaamisesta?

"etkä edes yritä pistää peliä poikki kuten jokainen normaalilla tunne-elämällä varustettu aikuinen tekisi."

Niin, ne menisi kiusaamaan vammaisia tyttöjä kuten sinä ja natsikaverisi.

Ah, trolli. (vihatipunen ei ole tässä tilanteessa kiusaaja, vaan kiusattu. Joten tietysti sorvaan teitä mässäilijöitä ja haaskalintuja enkä uhria. Tilanteen mukaan, tilanteen mukaan. Tulisin auttamaan teitäkin jos kusessa olisitte, vaikka se olisi vastenmielistä/vaarallista. Mutta te sen sijaan vittuilette ja irvailette pienellekin ympärillänne näkemällenne empatialle ; ja se tekee teistä saastaa.)

Kfbjjcf kirjoitti:

Ah, trolli. (vihatipunen ei ole tässä tilanteessa kiusaaja, vaan kiusattu. Joten tietysti sorvaan teitä mässäilijöitä ja haaskalintuja enkä uhria. Tilanteen mukaan, tilanteen mukaan. Tulisin auttamaan teitäkin jos kusessa olisitte, vaikka se olisi vastenmielistä/vaarallista. Mutta te sen sijaan vittuilette ja irvailette pienellekin ympärillänne näkemällenne empatialle ; ja se tekee teistä saastaa.)

Vihatipunen ei ole tässä tilanteessa kiusaaja, vaan kiusattu.

• seliseliävaan
        Kfbjjcf kirjoitti:

Teidät kokoomusnatsit kyllä näköjään aina tunnistaa, toivottavasti sinua ei koskaan päästetä puolustuskyvyttömien ihmisten pariin, olet hirviö.

• qqwqjhjpopo
        Kfbjjcf kirjoitti:

Niin, kiusatun tytön veli puolusti siskoaan..

• Ex----------PUA

Tähän ei kyllä tarvitse lisätä mitään. :D

Hienoa että on prioriteetit kurpilla kohdillaan.

Ja tosiaan tuo multinikkaamalla tehty syytös multinikkaamisesta on ihan paras, eetenkin kun se on tässä se suurin ongelma, ei se miten rikostoverit nöyryytti avutonta uhriaan.

Ei tarvitse erikseen osoittaa kurppien tasoa, ne tekevät sen ihan itse.

Näemme myös, että minkälaisia on minun vastustajat - ne vihaavat minua kun kerron totuuden ja puolustan heikompia.

• AktionT-4

Vihatipunen on hieno ihminen!

Syystäkin suuttuu palstan ätmeille, sillä eihän tuollainen hieno rouva ole ansainnut tylytystä.

• Natsitipunen

Hehee..

"Aktion T4 oli osa natsien eugeniikka- eli rotuhygieniaohjelmaa. Sen avulla hankkiuduttiin eroon Saksan ei-toivotuista jäsenistä, kuten vammaisista ja henkisesti sairaista.[1] Operaatiossa murhattiin järjestelmällisesti noin 70 000 eri tavoin vammautunutta ihmistä. Sen päämajana oli Berliinin Tiergartenstraße 4, mistä tulee jälkipolvien ohjelmalle antama nimi. Aikalaisasiakirjoissa nimeä Aktion T4 ei esiinny, sen sijaan operaatiota nimitettiin eutanasiaohjelmaksi: joko ”Eu-Aktion”, ”E-Aktion” tai lyhyesti ”Aktion”."

Ohjelman johtohahmoja olivat Philipp Bouhler, Karl Brandt, Werner Heyde ja Paul Nitsche. Aktion T4:n tarkoituksena oli ylläpitää saksalaisväestön geneettistä puhtautta tuhoamalla systemaattisesti ne, joita pidettiin fyysisesti epämuodostuneina, vammaisina tai mielisairaina.[1] Natsit kuvasivat yhteiskunnalle hyödyttömien kansalaisten surmaamista ”armomurhiksi”. Ohjelman tavoitteena oli hävittää ”elinkelvoton elämä” (Lebensunwertiges Leben).[2]

"Aktion T4 koski aluksi vain vammaisia lapsia, jotka vietiin perheistään erityisiin sairaaloihin, mutta se ulotettiin myöhemmin koskemaan myös aikuisia. Hitler oli jo aikaisemmin säätänyt uuden lain (Gesetz zur Verhütung erbkranken Nachwuchses, "

https://fi.wikipedia.org/wiki/Aktion_T4

• Jfbxjf

• vihatipunen

Se on kyllä hienoa, jos tällä palstalla kaikki ovat olleet paljon fiksumpia kuin minä 12-vuotiaana...No, kehitys kehittyy ja ihminen kehittyy. Tosin kaikki tällä palstalla eivät ole kehittyneet vaan ilmeisesti taantuneet sille tasolle, millä minä olin muun ryhmän mukana 12-vuotiaana.

Niin joo, tämän kehitysvammaisen tytön velihän tapasi haukkua minua rumaksi.

• 20plus20
        vihatipunen kirjoitti:

Se on kyllä hienoa, jos tällä palstalla kaikki ovat olleet paljon fiksumpia kuin minä 12-vuotiaana...No, kehitys kehittyy ja ihminen kehittyy. Tosin kaikki tällä palstalla eivät ole kehittyneet vaan ilmeisesti taantuneet sille tasolle, millä minä olin muun ryhmän mukana 12-vuotiaana.

Miksi vihaat vammaisia?

• vihatipunen
        20plus20 kirjoitti:

Miksi vihaat vammaisia?

Osaatko mahdollisesti lukea?

• FeminismGrrllPower
        vihatipunen kirjoitti:

"Niin joo, tämän kehitysvammaisen tytön velihän tapasi haukkua minua rumaksi."

Hyvä että kostit sen siskolle joka ei ollut tehnyt sinulle mitään pahaa!

• Kukkahattuvinossa
        vihatipunen kirjoitti:

Osaatko mahdollisesti lukea?

"Pyydettiin yhtä kehitysvammaista tyttöä tanssimaan koulun pihalla :D :D ja hänhän tanssi, :D :D ja luuli että kaikki katsovat häntä ihaillen. :D: D"

Juu, luin tuon.

Voitko nyt mahdollisesti vastata?

• 17plus14

Miksi vihatipunen vihaa vammaisia? Oliko se kateellinen tuolle tytölle jostain?

• hienoanaiset

Sekin päivä on tapahtunut, kun hyväsiskokerho puolustaa jopa tässä asiassa jäseniään. :D

• hienoanaiset

Identiteetin kaapoausta vastaan ei saa puolustautua?

• hienoanaiset
        hienoanaiset kirjoitti:

Identiteetin kaapoausta vastaan ei saa puolustautua?

Tuo oli oikeastikin vihatipusen sanoma (ylempänä on linkki), mutta kuten Rationalisointihamsteri sen sanoo, te laitatte asiat tärkeysjärjestykseen. :)

• viharikostipunen
        hienoanaiset kirjoitti:

Tuo oli oikeastikin vihatipusen sanoma (ylempänä on linkki), mutta kuten Rationalisointihamsteri sen sanoo, te laitatte asiat tärkeysjärjestykseen. :)

Tunnusti itsekin alempana, mutta valehtelijat valehtelevat ja hyväsiskokerho puolustaa.

• qqqqqqaassssssss

Minä en puolusta. Kyllä lapsikin tajuaa, koska vääryys tapahtuu.. Itse olin nyrkit pystyssä puolustamassa heikompia jo 5-vuotiaana.

(Ainoa antisi palstalle on ollut pilata joka ketju jankkaamalla pullan kanssa.)

Bye bye -en jää kaipaamaan.

• 12plus17
        qqqqqqaassssssss kirjoitti:

Minä en puolusta. Kyllä lapsikin tajuaa, koska vääryys tapahtuu.. Itse olin nyrkit pystyssä puolustamassa heikompia jo 5-vuotiaana.

(Ainoa antisi palstalle on ollut pilata joka ketju jankkaamalla pullan kanssa.)

Bye bye -en jää kaipaamaan.

Hienoa että edes yksi kunnollinen nainen täällä on!

• qwqwqwqwq
        12plus17 kirjoitti:

Hienoa että edes yksi kunnollinen nainen täällä on!

Kunnollinen..
        Kiitos, mutta sitä en valitettavasti ole. :)

• Juuri tuollaisia koulumuistoja naisilla aina on.

• vihatpunen

Siis mä yhdessä ketjussa menin tällaisen asian kertomaan yli 30 vuoden takaa, ja minä en ollut edes "pääyllyttäjä" siinä. Samassa viestissä kerroin, että häpeän asiaa.

Jollain on selvästi hieman tylsää, ja ilmeisesti kaikki muut ovat tällä palstalla todella tekopyhiä, jolleivat muka ikinä ole missään arveluttavassa ollet mukana...

Jatkakaa toki.

• Jgjuf

Mutta eiväthän ätmit ole missään mukana. Täällä vain röhnöttävät.

• Täällä on varmasti paljon koulukiusattuja. Ei silloin auta selittää että olet ollut rivinatsi etkä mikään hitler. Jos keskitysleiriltä selvinnyt juutalainen saa sinut kiinni niin mikään rangaistus ei ole riittävä.

scrg kirjoitti:

Täällä on varmasti paljon koulukiusattuja. Ei silloin auta selittää että olet ollut rivinatsi etkä mikään hitler. Jos keskitysleiriltä selvinnyt juutalainen saa sinut kiinni niin mikään rangaistus ei ole riittävä.

Vihatipunen on syytön, se noudatti vain käskyjä!!!!!

• Oiteitämoralisteja
        scrg kirjoitti:

Täällä on varmasti paljon koulukiusattuja. Ei silloin auta selittää että olet ollut rivinatsi etkä mikään hitler. Jos keskitysleiriltä selvinnyt juutalainen saa sinut kiinni niin mikään rangaistus ei ole riittävä.

Niin onkin.

Siksi onkin niin sairasta, että te "parannettu maailmaa" varastamalla vakiniccejä, vääntelemällä vanhat katumuksenaiheet irvokkaiksi sadismin ilmentymiksi ja vääristelette toisten puheita vain omaa vittumaisuuttanne purkaaksenne.

Olet itsekin sanonut täällä ties mitä paskaa, mutta kukaan ei tartu siihen ja irvaile sille. Sen sijaan jokusta vakinicciä haukutaan, leimataan ja yritetään vittuilemalla suorastaan savustaa ulos täältä/trollata.

Hell yeah, kyllä moista katsellessa sisäinen justiina nostaa päätään.

Saamarin kiusaajanatsit.

• hienoanaiset
        Oiteitämoralisteja kirjoitti:

Niin onkin.

Siksi onkin niin sairasta, että te "parannettu maailmaa" varastamalla vakiniccejä, vääntelemällä vanhat katumuksenaiheet irvokkaiksi sadismin ilmentymiksi ja vääristelette toisten puheita vain omaa vittumaisuuttanne purkaaksenne.

Olet itsekin sanonut täällä ties mitä paskaa, mutta kukaan ei tartu siihen ja irvaile sille. Sen sijaan jokusta vakinicciä haukutaan, leimataan ja yritetään vittuilemalla suorastaan savustaa ulos täältä/trollata.

Saamarin kiusaajanatsit.

Tuomitsetko vihatipusen harrastaman kiusaamisen vai syytätkö multinikin takaa palstan vakinimimerkkejä multinikkaamisesta ja pakoilet vastuutanne?

Missään kukaan ei ole sanoutunut tuosta irti teistä hyväsiskokerholaisista, vaan jokainen on venkoillut vastaamasta kysymykseen, saati sitten että olisi itse sanoutunut tuollaisesta toiminnasta irti. Te tässä niitä kiusaajanatseja olette, sillä toimittekin kuin sellaiset.

Kuten sanoin ylempänä, on sitten tämäkin rimanalitus teille tullut. :/

• vihatipunen
        scrg kirjoitti:

Samassa ketjussa kerroin, että olen ollut itsekin koulukiusattu esim. ensimmäisellä luokalla sain samanluokkalaiselta tytötä turpiini enkä osannut puolustaa itseäni.

• Jebxjz
        hienoanaiset kirjoitti:

Tuomitsetko vihatipusen harrastaman kiusaamisen vai syytätkö multinikin takaa palstan vakinimimerkkejä multinikkaamisesta ja pakoilet vastuutanne?

Missään kukaan ei ole sanoutunut tuosta irti teistä hyväsiskokerholaisista, vaan jokainen on venkoillut vastaamasta kysymykseen, saati sitten että olisi itse sanoutunut tuollaisesta toiminnasta irti. Te tässä niitä kiusaajanatseja olette, sillä toimittekin kuin sellaiset.

Kuten sanoin ylempänä, on sitten tämäkin rimanalitus teille tullut. :/

Siis mitä helvettiä? Pakoilen vastuuta sorvatessani luupäihinne sitä, että teidän nyyhkiskyynel koulukousattujen oma historia ei oikeuta kiusaamaan tasan ketään?!

Kyllä, kiusaaminen on väärin. Mutta se ei millään tasolla oikeuta varastamaan toisen identiteettiä, kirjoittamaan omia sairaita kiusaamisfantasioitaan toisen nimissä ja vielä esittämään kuinka iih uuh nautinnollista se fantasioitu kiusaamistapahtuma on ollut!

Sinä siis hyväksyt identiteettivarkaudet ja matalaotsaitset väkivaltafantasiat muiden nimissä?

Et edes puolusta ketään kiusattua, yrität vain päästä kiusaamaan itse :D

• VammasiiNenuun
        vihatipunen kirjoitti:

Samassa ketjussa kerroin, että olen ollut itsekin koulukiusattu esim. ensimmäisellä luokalla sain samanluokkalaiselta tytötä turpiini enkä osannut puolustaa itseäni.

Ja kunnon empaatikkona/ koulukiusaajana pistit pahan kierteen jatkumaan, ja etsit kohteen jolta et varmasti saisi takaisin. :>

Jebxjz kirjoitti:

Siis mitä helvettiä? Pakoilen vastuuta sorvatessani luupäihinne sitä, että teidän nyyhkiskyynel koulukousattujen oma historia ei oikeuta kiusaamaan tasan ketään?!

Kyllä, kiusaaminen on väärin. Mutta se ei millään tasolla oikeuta varastamaan toisen identiteettiä, kirjoittamaan omia sairaita kiusaamisfantasioitaan toisen nimissä ja vielä esittämään kuinka iih uuh nautinnollista se fantasioitu kiusaamistapahtuma on ollut!

Sinä siis hyväksyt identiteettivarkaudet ja matalaotsaitset väkivaltafantasiat muiden nimissä?

Naiset saavat varastella nimimerkkejä ja multinikata, kuin myös kiusata vammaisia lapsia.

• NotCool
        Jebxjz kirjoitti:

Nuo tuossa aloituksessa olevat sanat, ovat vihatipusen omat sanat ja omat sadistiset mässäilyt.

Kokoomusnatsi rauhoittuu nyt vain, T4 meni jo ja enää tuollaista ei pidetä hienona.

• vihatipunen
        VammasiiNenuun kirjoitti:

Ja kunnon empaatikkona/ koulukiusaajana pistit pahan kierteen jatkumaan, ja etsit kohteen jolta et varmasti saisi takaisin. :>

No minua kiusattiin kyllä myös sen jälkeenkin.

Mutta "kiitos" sinulle aloittaja, joka siis kirjoitit nimelläni. Se taisikin olla Ätmel eikä expua, koska Ätmel toivoi tänne kissatappelua.

Sait minut nyt poistumaan tältä palstalta. Hyvät jatkot vaan kaikille. Koittakas kestää toisianne.

• Jfbxnxnf
        NotCool kirjoitti:

Nuo tuossa aloituksessa olevat sanat, ovat vihatipusen omat sanat ja omat sadistiset mässäilyt.

Kokoomusnatsi rauhoittuu nyt vain, T4 meni jo ja enää tuollaista ei pidetä hienona.

Eivät ole.

Valehtelija.

• Kukkahattuvinossa

• vihatipunen kirjoitti:

Kiusaaminen on ikävää. Tarkoitus ei ollut sanoa, että olisit jotenkin ansainnut kiusaamisen ekaluokkalaisena tai nyt. Ei kai kukaan ole, mutta kun se on ihmiselle lajityypillistä käytöstä, niin ei sille mitään voi. Ja joskus sitten reaktiot on jopa sitä luokkaa että joku pekkaerik päättää käyttää kuolemanrangaistusta. Ei sekään kohtuullista ole, mutta sellaistakin tapahtuu. On aika turha odottaa kummoistakaan jaloutta ihmiseltä, joka kokee että hänen elämänsä on pilattu.

• weweweewee
        Oiteitämoralisteja kirjoitti:

Niin onkin.

Saamarin kiusaajanatsit.

Ehehe... (Olen nainen.)
        Kyseessä on kuitenkin aikuinen ihminen -ja toisaalta suomi24 -keskustelupalsta..
        En edelleenkään tunne myötätuntoa.
        Närkästyminen vailla sen suurempaa katumusta /(muiden syyttely) kertoo itselleni NIIN paljon.

• Kkgkd
        weweweewee kirjoitti:

Ehehe... (Olen nainen.)
        Kyseessä on kuitenkin aikuinen ihminen -ja toisaalta suomi24 -keskustelupalsta..
        En edelleenkään tunne myötätuntoa.
        Närkästyminen vailla sen suurempaa katumusta /(muiden syyttely) kertoo itselleni NIIN paljon.

" Te "parannettu maailmaa" varastamalla vakiniccejä, vääntelemällä vanhat katumuksenaiheet irvokkaiksi sadismin ilmentymiksi ja vääristelette toisten puheita vain omaa vittumaisuuttanne purkaaksenne. "

En ole sanonut tätä sukupuolikysymyksesi ja minulle on herttaisen yhdentekevää, millaisella värkillä nämä paskanjauhajat on varustettu. Jos et pysty kokemaan, että keskustelupalstalla kommunikoit nimenomaan henkilöiden kanssa ja että tekemisesi ehkä vaikuttavat johonkuhun henkilökohtaisesti, niin se on oma ongelmasi. Muiden pelihousut repeävät siinä vaiheessa, kun joku ihmispaska alkaa käyttää tunnekylmyyttään/vaikeaa luonnettaan paskuuteen eli vaikkapa kiusaamiseen. Minulle on aivan sama, kuinka pystyynkuolleena vastaanotetaan hyviä tekoja ja kuinka näivettynyt empatiakyky on niin kauan, kun varsinaisiin paskuuksiin ei ryhdytä.

• Ex----------PUA

" Te "parannettu maailmaa" varastamalla vakiniccejä, vääntelemällä vanhat katumuksenaiheet irvokkaiksi sadismin ilmentymiksi ja vääristelette toisten puheita vain omaa vittumaisuuttanne purkaaksenne. "

Te itse varastelette minun nimimerkkejä, eikä mitään katumusta olla osoitettu vaan ainaostaan se että olette uskomattomia luonnevikaisia saastoja, joilla ei ole mitään (moraalista) selkärankaa.

• fthfth
        Ex----------PUA kirjoitti:

Te itse varastelette minun nimimerkkejä, eikä mitään katumusta olla osoitettu vaan ainaostaan se että olette uskomattomia luonnevikaisia saastoja, joilla ei ole mitään (moraalista) selkärankaa.

En ole varastellut kenenkään nimimerkkejä.

En tiennytkään, että sinulla on niitä useampia?

• Ex----------PUA
        fthfth kirjoitti:

En ole varastellut kenenkään nimimerkkejä.

En tiennytkään, että sinulla on niitä useampia?

Osu ja uppos! :D

Itte oot-defenssi!

• atännä
        scrg kirjoitti:

Kiusaaminen on ikävää. Tarkoitus ei ollut sanoa, että olisit jotenkin ansainnut kiusaamisen ekaluokkalaisena tai nyt. Ei kai kukaan ole, mutta kun se on ihmiselle lajityypillistä käytöstä, niin ei sille mitään voi. Ja joskus sitten reaktiot on jopa sitä luokkaa että joku pekkaerik päättää käyttää kuolemanrangaistusta. Ei sekään kohtuullista ole, mutta sellaistakin tapahtuu. On aika turha odottaa kummoistakaan jaloutta ihmiseltä, joka kokee että hänen elämänsä on pilattu.

"On aika turha odottaa kummoistakaan jaloutta ihmiseltä, joka kokee että hänen elämänsä on pilattu."

Kyllä se oma vika on, jollei selviä kolauksista. Pitää opetella. Sanoo itsekin kiusattu. Luultavasti noissa kiusatuissa jotka eivät osaa, on alunperinkin ollut jotain vikaa mikä on aiheuttanut kuisaamisen, siitä traumatisoitumisen ja niihin muistoihin jämähtämisiseen. Mussa ainakin oli. Minäkin kiusasin, en omasta mielestäni, mutta yksi luokkakaverini olisi halunnut olla kaverini ja minä en pitänyt hänestä niin paljoa että olisin halunnut olla hänen kaverinsa. Tyypillä oli taipumus seurata joka paikaan puhua pukahtamatta, ja se oli todella ärsyttävää. Kumpi sitten lopulta kiusasi kumpaa, tulkinta kysymys.

• vihatipunen kirjoitti:

No minua kiusattiin kyllä myös sen jälkeenkin.

Mutta "kiitos" sinulle aloittaja, joka siis kirjoitit nimelläni. Se taisikin olla Ätmel eikä expua, koska Ätmel toivoi tänne kissatappelua.

Sait minut nyt poistumaan tältä palstalta. Hyvät jatkot vaan kaikille. Koittakas kestää toisianne.

En ollut minä, ja pidän sitä äärimmäisen loukkaavana, että edes ehdotat moista.

• Mjoo, mä muistan kaataneeni ihmsien päälle vettä parvekkeelta pentuna. Talvella ja pakkasella. Kuului kovaa kiroilua, jonkun päähän sitä vettä siis tippui. :>

Räkäisseen kaverin naamaan jäätelöä partsilta. Sanoin yläkerran partsilta jotain "kukkuu", kun katsoi ylöspäin niin räkäsin. Olin kade, kun vei mun leikkikaverin nenän eestä. Ikää oli just joku 7?

Jotain muutakin keljua varmaan olen tehnyt.

• Joo ja koiraa olen kiusannut 3-5-vuotiaana. Pukenu nukenvaatteita päälle ja yrittänyt juottaa vappuhuiskasta tehtyä mehua. Harjalla kävin joskus tökkimässä sängyn alle, missä se nukkui ja herätin sen kesken unien. :(

Nää koiran kiusaamiset mua on kalvaneet joskus muinoin.

• Jooop

Jälleen yksi palstanaisista savustettu pihalle. Onhan täältä jo monta savustettukin, tulee äkkiä mieleen sikahelmi ja rumamaija.
      Ei tämä niin vakavaa ole.

• Ex----------PUA

Jep, palsta tarvitsee kehitysvammaisia kiusaavia kurppia.

Hienoa huomata, miten sympatiasi on kiusaajan eikä kiusatun puolella.

Olet sairas.

• Tekee.hyvää
        Ex----------PUA kirjoitti:

Jep, palsta tarvitsee kehitysvammaisia kiusaavia kurppia.

Hienoa huomata, miten sympatiasi on kiusaajan eikä kiusatun puolella.

Olet sairas.

Tarvitsee. Vihatipunen on myös koulukiusattu.

Miksi tuollainen reaktio vammaisen kiusaamisesta, koska hänhän otti naureskelun ihailuna?

Omakohtainen aihe vammaisuus?

• Sad-But-true

Tytöt kiusasi ätmejä koulussa

• Ex----------PUA

Ja tässä näemme minkälaisia ne hyvä sisko-kerhoa ylläpitävät ja minua vastustavat kurpat sitten oikeasti ovat. Täysin sairaita ali-ihmisiä, joille suurempi paha on minä, joka kerron totuuden ja pidän heikompien puolta, kuin se että joku joutuu vastuuseen täysin moraalittomasta toiminnastaan, jota se ei edes kadu vaan syyttelee muita ja raivoaa sivullisille. Puhumattakaan sen multinikeistä tai multinikkaavista liittolaisista jotka ovat ihan yhtä saastoja.

Jos kuulut hyvä sisko-kerhoon, olet tälllöin puolustamassa keskustelupalstan alasajoa, ja koulukiusaajia jotka valitsee uhreikseen kaikkein puolustuskyvyttömimmät yksilöt.

Enpä ihmettelisi, jos nämä olisivat myös myrkyttämässä koiria lenkkipoluilla.

• Älyvapaapaskaolet

Voi jumalauta mitä paskaa taas!!!
      Aikuset ihmiset liittyneet yhteen kiusaamaan yhtä nikkiä jostain minkä tämä teki 30 vuotta sitten LAPSENA ja katuu tekoaan. Mikä vittu teidän haukkujien päässä on vinksallaan että yhden ihmisen vanhan mokan ruodinta on ok? Kenen virheet käydään seuraavaksi läpi? Kukaanhan ei virheetön tässä maailmassa ole.Vapaaehtosia? Ex-pua?
      Mikä teistä haukkujista muka tekee yhtään parempia kun vihatipunen? Ette ilmeisesti ole ikinä itse pahaa sanaa kenestäkään sanoneet(paitsi tietty tässäkin ketjussa ja jokaisessa muussakin alotuksessa tänäänkin)?
      Luulis saatana aikuisten jotain oppineen,varsinkin jos itse olette kiusattuja olleet,mutta näköjään turha toivo tällä palstalla.
      Täysin naurettavaa ja ilkeää jankutusta,toivottavasti ootte tyytyväisiä,saitte mukavan ja empaattisen ja myös virheitä tehneen ihmisen ajettua pois. Ja siis tehän ette itse ikinä ketään kiusaa,vitun mulkerot?

• atännä

No niinpä! Se alkuperäinen kirjoitus oli aivan erilainen merkitykseltään kuin tuo siitä napattu lainaus. Käsittämätöntä miten ihmiset sekoavat netissä jeesusteluun ja oman sädekehänsä kiillottamiseen jotain toista polkemalla. Olis peiliin katsomisen paikka koko saakelin hienostelevalla palstapoppoolla. Hävettää noiden ätmien puolesta, eihän ne itse osaa.

• hienoanaiset

Hyväsiskokerho puolustaa jopa tässä asiassa jäseniään. :D

• Älyvapaapaskaolet
        hienoanaiset kirjoitti:

Hyväsiskokerho puolustaa jopa tässä asiassa jäseniään. :D

Etkö ymmärrä lukemaasi vai mikä on sun ongelma? Vihatipunenhan sanoi jo asiaa katuvansa,mitä muuta voi enää tehdä,häh? Hän myönsi tehneensä väärin ja pahoitteli,miksei se palstan tekopyhille jeesustelijoille muka riitä?Yhden nikin kiusaaminen 30 vuotta vanhasta asiasta on todella turhaa,oikeastaan järjetöntä. Aiotko muuten itse aiot pyytää vihatipuselta anteeksi hänen kiusaamistaan?
        Sukupuolella ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
        Yleisesti ottaen tosin mieskirjoittajien kimppuun ei ikinä hyökätä samalla intensiteetillä,eikä kukaan mieskirjoittajista saa samalla mitalla paskaa niskaansa riippumatta mitä tämä palstalle suoltaa,kuten tämä(kin) ketju näyttää.

• TodellinenUhriLöytyi
        Älyvapaapaskaolet kirjoitti:

Etkö ymmärrä lukemaasi vai mikä on sun ongelma? Vihatipunenhan sanoi jo asiaa katuvansa,mitä muuta voi enää tehdä,häh? Hän myönsi tehneensä väärin ja pahoitteli,miksei se palstan tekopyhille jeesustelijoille muka riitä?Yhden nikin kiusaaminen 30 vuotta vanhasta asiasta on todella turhaa,oikeastaan järjetöntä. Aiotko muuten itse aiot pyytää vihatipuselta anteeksi hänen kiusaamistaan?
        Yleisesti ottaen tosin mieskirjoittajien kimppuun ei ikinä hyökätä samalla intensiteetillä,eikä kukaan mieskirjoittajista saa samalla mitalla paskaa niskaansa riippumatta mitä tämä palstalle suoltaa,kuten tämä(kin) ketju näyttää.

"Aiotko muuten itse aiot pyytää vihatipuselta anteeksi hänen kiusaamistaan?"

• SyySinut

"Yleisesti ottaen tosin mieskirjoittajien kimppuun ei ikinä hyökätä samalla intensiteetillä,eikä kukaan mieskirjoittajista saa samalla mitalla paskaa niskaansa riippumatta mitä tämä palstalle suoltaa,kuten tämä(kin) ketju näyttää."

Koska mieskirjoitajat ovat uhreja eivätkä vihatipusen kaltaisia kiusaajanarsistinatseja.

• DarkFear-ei-kirj
        Älyvapaapaskaolet kirjoitti:

SAATANAN SAATAN! AI EI VAI MIESKIRJOITTAJAT SAA PASKAA NISKAANSA! MITÄ SINÄ KIRVEELLÄ TAPETTAVA LANTA-AIVO TIEDOT MITÄÄN PASKASTA NISKASSA. TAIDAT ITSE OLLA MUITA HAUKKUMASSA JA MOLLAAMASSA TÄÄLLÄ!

Todellinen uhri on nyt selvinnyt: vihatipunen.
      Toivottavasti hänen uhri muistaa pyytää anteeksi aiheuttamaansa harmia.

• Sääliötliikenteessä

Kyllä,tässä ketjussa kiusataan nimenomaan vihatipusta. Asiasta mihin hän ei enää voi mitenkään vaikuttaa tai muuttaa. Asiasta jota hän sanoi katuvansa. Kerropa oi sinä parempi ihminen,moraalin selkäranka,virheetön yksilö meidän muiden keskuudessa.. mitä vihatipusen pitäisi tehdä että kaikki olisi taas ok ätmien universumissa? Ja miten se helpottaisi palstapoikien oloa millään lailla?

Sääliötliikenteessä kirjoitti:

Kyllä,tässä ketjussa kiusataan nimenomaan vihatipusta. Asiasta mihin hän ei enää voi mitenkään vaikuttaa tai muuttaa. Asiasta jota hän sanoi katuvansa. Kerropa oi sinä parempi ihminen,moraalin selkäranka,virheetön yksilö meidän muiden keskuudessa.. mitä vihatipusen pitäisi tehdä että kaikki olisi taas ok ätmien universumissa? Ja miten se helpottaisi palstapoikien oloa millään lailla?

Todellinen uhri on vihatipunen.

• KiusaajienPuolesta_28v

Ätmien syytä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe