Ongelma seuraava. Tulimme porukalla kotiin baarista jonka jälkeen tuli puhe että saunotaan.
Laitoin saunan lämpimäksi ja menin saunaan, hetken päästä tuli nainen mukaan ja aviopuolisoni lähetti kaverin(mies) seuraamaan tilannetta .
Mitään saunassa ei tapahtunut vakka minä,nainen tai Kaverini kertoi.
Mutta nyt aviopuolisoni pitää mykkäkoulua koska hän oletta että pantiin, ja vaikka yritin selittää hänelle ettei mitään tapahtunut, mutta hän on sitä mieltä että olisin pitänyt lähteä saunasta heti kun nainen tuli saunaan. Teinkö väärin T mies 31v
ansaittu-mykkäkoulu
dolmios
3
209
Vastaukset
- olet_sairaan_tyhmä
tyhmän ihmisen aloitus. Kuka raahaa kotiinsa juoppoporukkaa saunomaan, no, idiootti alkkis.
- Oppeliini1
Todellakin, vähän yksinkertaisten touhua. Osaakohan nuo ihmiset käyttää lainkaan aivojaan?
- Uijk
Puoliso loukkaantui kun olit saunassa sen naisen kanssa, siitäkin huolimatta että kaverikin oli siellä. Hän tunsi itsensä jotenkin hylätyksi.
Pyydä anteeksi. Siinä koko juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661