Tarjottiin projektia

Elokuvan tekoa Venäjällä.
Alustavasti lupasin.

25

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taputtaa

      Ooh, jään odottamaan mielenkiintoisia päivityksiä palstalle!

      • Luultavasti ne sisältävät runsaasti ärhennystä sekalaisista ongelmista, vähäisistä unista ja paikallisen liikenteen arvaamattomuudesta.


    • kaahailua_volgilla

      .

      "Näemmekö # HILLITÖNTÄ # kaahailua heteka-volgilla?????????????" four-wheel heteka

      har!11

      .

      • Aikana on 1800-luvun loppu ja enimmäkseen sisätiloissa, joten ei ole autoja tuossa elokuvassa.


    • Ajankohta on vielä täysin epäselvä, eikä rahoitustakaan ole varsinaisesti hoidettu.
      Luultavasti kuitenkin toteutuu, sillä ohjaaja ja näyttelijät ovat innoissaan.

    • AImasty

      Oletko obeesi besserwisser elokuvassa?

      • butter-love

        Esitän neukkuhippiä, ettei tarvitse edes näytellä tai puvustaakaan


      • Überwisserpäs tietenkin ja lisäksi huomautan, että palleani on ainoastaan hiukan tavanomaista paremmin kehittynyttä laatua.


      • butter-love kirjoitti:

        Esitän neukkuhippiä, ettei tarvitse edes näytellä tai puvustaakaan

        Jaa, mutta tosiaankin ulkomuotoni saattaa soveltua johonkin sivuosaan.
        Varsinkin kun kukaan ei juuri koskaan saa selvää mistä olen varsinaisesti kotoisin.


      • Trabantti

        Tiedän, että olet DDR:stä,

        kun tiedät niimpal Leica vakoilukameroista


      • Hö_Leica_laatua

        .

        "Hö Leica kamerat oli ihan laadukkaita ei siinä kohtaa politiikalla ollut mitään tekemistä"

        har!1

        .


    • digirunoilija

      Ville Haaapasalon mukaan Venäjällä on pieni budjetti ja kaikki yritetään ottaa filmille ensimmäisellä otoksella. Eli paljon harjoitusta.
      Toki, jos käytetään digiä, lienee eri juttu.

      • Näillä budjeteilla ei filmiä ostella (se on oikeasti ihan tolkuttoman kallista).
        ((Lisäksi digitekniikka on jo riittävän kehittynyttä))


    • Harasoo. :)

      • holotna----

        .

        "Holotna olo"

        "Masiina kaputt"

        "CTOJ!!!!!!11!!!!!!"

        har!11

        .


    • venäjärunoilija

      Tuli mieleen, että kannattaa hankkia autoon liikennekamera. Venäjältä löytyy heitä, jotka hyppäävät liikennevaloissa konepellin päälle ja alkavat vaatimaan korvauksia, koska olet "ajanut" hänen päälleen.
      Sitten löytyy heitä, jotka liikennevaloissa pistävät pakin päälle ja peruuttavat takana olevan puskuriin. Hyppäävät los ja syyttävät peräänajosta.

      • Itseasiassa olen muutenkin ollut hankkimassa sellaista, sillä tälläkin puolella tapahtuu liikenteessä mielenkiintoisia.
        (harkitsen "idioottipyöräilijöiden hämmästyttävimmät tempaukset"-youtube-kanavan perustamista).
        ((ja Venäjällä liikennekamera on tosiaan ehdottoman välttämätön))


    • Kiintoisaa :) Ootkos kuva- vai äänipuolella?

      • Näyttää siltä, että minulle kuuluvat kaikki ne hommat, jotka eivät jostain syystä kuulu jollekin toiselle. Varakuvaajana kuulemma välillä ja ajellakin ilmeisesti pitäisi (pakettiautollisten tyypillinen ongelma). Varmaan taas myös paimennan ohjaajaa pysymään aikatauluissa (se unohtaa usein, ettei asioihin voi käyttää äärettömästi aikaa). Ei tule pitkä leffa. Ehkä tunnin juttu. Saa nyt nähdä miten sen kanssa käy.
        Ai niin ja kuulemma valoja pitäisi myös viritellä. Ja missähän sitä mahdetaan edes majailla... Joku kommunalkan komeron nurkka ilmeisesti luvassa tms.
        Puvustus on hiukan ongelma, mutta paikallisilla on ilmeisesti suhteita.
        ((äänipuolesta pyrin kuitenkin pysymään erossa... paitsi tietysti radiomikkejä joudun virittelemään... jaa mutta pööh.... mitenkähän Venäjällä sallitut mikkitaajuudet mahtavat mennä??? Meillä ei ole vapaiden taajuuksien mikkejä))


      • buddy-love kirjoitti:

        Näyttää siltä, että minulle kuuluvat kaikki ne hommat, jotka eivät jostain syystä kuulu jollekin toiselle. Varakuvaajana kuulemma välillä ja ajellakin ilmeisesti pitäisi (pakettiautollisten tyypillinen ongelma). Varmaan taas myös paimennan ohjaajaa pysymään aikatauluissa (se unohtaa usein, ettei asioihin voi käyttää äärettömästi aikaa). Ei tule pitkä leffa. Ehkä tunnin juttu. Saa nyt nähdä miten sen kanssa käy.
        Ai niin ja kuulemma valoja pitäisi myös viritellä. Ja missähän sitä mahdetaan edes majailla... Joku kommunalkan komeron nurkka ilmeisesti luvassa tms.
        Puvustus on hiukan ongelma, mutta paikallisilla on ilmeisesti suhteita.
        ((äänipuolesta pyrin kuitenkin pysymään erossa... paitsi tietysti radiomikkejä joudun virittelemään... jaa mutta pööh.... mitenkähän Venäjällä sallitut mikkitaajuudet mahtavat mennä??? Meillä ei ole vapaiden taajuuksien mikkejä))

        Eli vähän niinku apulaisohjaaja/järjestäjä? Onnea kuvauksiin!
        Mä olin kerran, 90-luvun alussa äänittäjänä yhdessä lastenelokuvassa, joka kuvattiin filmille. Vieläkin ihmettelen, miten siitä suoriudun, kun en todellakaan ole mikään tekniikan ihmelapsi :o Elokuvan tv-lähetyskin meni jotenkin ohi, en koskaan nähnyt ihan lopullista versiota. Mutta kai siitä jonkinlaiset äänet löytyi :D


      • Ohjaaja ilmoitti tänään hankkineensa erääseen toiseen projektiin aitoa historiallista puvustusta 1500 € edestä, eikä sitä ole varsinaisesti budjetoitu ihan noin. Siis kolme asua kyseessä ja lopuillekin pitäisi keksiä jotain päälle. Oletus kuitenkin on, että projektin päättyessä ne myydään pienellä tappiolla eteen päin, eli budjetointi pelastuisi jälkikäteen. Saa nyt sitten nähdä löytyykö keräilijöitä.


      • Riippuu varmaan paljon vuosisadasta/kymmenestä, kuinka paljon löytyy.


      • Sota-aikaisia kamppeita, mutta ostajat taitavat olla Amerikoissa (tai siis ne jotka suostuvat maksamaan niistä riittävästi).


    • Piä hauskaa

    • Mikä_ihme_tää_on

      .

      "Mikä ihme tämä syndicaattielokuva on jossa on käytetty puoliksi neuvostoliittolaista kuvausta ja täydennetty amerikkalaisella? Siis kylmän sodan aikaan"

      Voyage to the Prehistoric Planet

      "Voyage to the Prehistoric Planet is a 1965 American science fiction film, one of two versions adapted for Roger Corman from the Soviet science fiction movie Planeta Bur (Planet of the Storms), scripted by Aleksandr Kazantsev from his novel and directed by Pavel Klushantsev. Curtis Harrington oversaw the editing and dubbing of principal portions of the source film, and directed new principal scenes featuring Basil Rathbone and Faith Domergue. The resulting new film was then syndicated to television by American-International Television Inc.

      Plot

      The film essentially follows the story of the Soviet original, with Rathbone and Domergue replacing two Soviet actors in roles as space-station monitors of the primary action. The rest of the film stars the remaining Soviet players, dubbed.

      In the revised telling, it is 2020 and the Moon has been colonized. After traveling 200,000,000 miles, the first group of men land on Venus, where they find a prehistoric world in which the crew are attacked by various monsters, plants, etc.

      Production

      The American-made scenes were shot at the same time as Queen of Blood, another film directed by Harrington that was developed around the story of, and footage from, a Soviet film (and which also used incidental effects shots from Planeta Bur). Basil Rathbone and Faith Domergue shot their scenes in half a day using the same costumes and on the same set as Queen of Blood.[1] While Harrington considered Queen of Blood good enough to keep his name on, in this film he is credited as "John Sebastian", derived from Johann Sebastian Bach."

      https://en.wikipedia.org/wiki/Voyage_to_the_Prehistoric_Planet

      har!1

      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe