ikinä ollut ihastunut tai jopa rakastunut, tai tuntenut mitään positiivista ketään naista kohtaan? Siis muutenkin kuin pelkkään ulkonäköön. Mitä tapahtui?
Onko kukaan palstamiehistä
8
230
Vastaukset
Lukuisia kertoja. Yleensä olen pitänyt ihastumisen omana tietonani tai sitten en ole ollut naisen mielestä tarpeeksi kiinnostava.
- mattimikk
Olen seurustellut kerran, etäsuhde joka kesti vuosia.
Myös muutamalta naiselta saanut "signaaleja", ja varsinkin erästä tummaa naista muistelen lämmöllä. En tuolloin oikein ymmärtänyt että olisi pitänyt olla aktiivisemmin viemässä juttua eteenpäin. Nainen oli varattu, mikä pidätteli minua ehkä liikaa :-( Olen joskus tuntenut naista kohtaan sääliä, jos sillä on esimerkiksi ollut liian paljastavat vaatteet.
- harmitti.kovasti
Olin ihastunut naiseen ja sain pakit tältä naiselta kuukauden tapailun jälkeen.
Tuo on ollut ainut kerta kun olen saanut edes jotain vastakaikua ihastukselta, ihastunut olen ollut useamman kerran. - JossainMuualla
Voi sentään, minut on sentään jätetty kaksi kertaa ja yhden naisen heitin kirjaimellisesti pihalle.
Totean tuntemusten kokonaissaldon olevan riittävästi miinuksella. - FMlkmdklklskldkldklss
Kyllä. Rakastuin erään naisen älykkyyteen, virtuoosimaiseen synkkään mielikuvitukseensa, peräänantamattomaan keskustelijaan, hänen äärimmäiseen herkkyyteensä, meidän tutustumiseemme ja siihen kuinka tutustumisemme voitti hänen pelkonsa - ja kyllä lopulta myös ulkonäköönkin kun sen pääsin tarkastamaan vihdoin.
... Hän teki lopulta itsemurhan. - palstailija
Olen ihastunut. Viimeisin tapaus oli kohtelias, mukava ja kiltti tyttö. Kiinnostusta oli molemmin puolin. En osannut tehdä mitään.
Tätä edeltävä halusi vain seksiä. Ahdistui tunteistani.- zvcx
Ihastunut ja rakastunut työkaveriini,ei ole molemminpuolista..se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751