Kuoleman kaipuu

BlackDahlia33

Päivä päivältä tulen lähemmäksi sitä hetkeä kun täältä lähden. Pari vuotta sitä on jo suunniteltu, nyt vihdoin ja viimein on tullut se aika kun sen teen. En voisi olla iloisempi ja helpottuneempi päästessäni pois tästä helvetistä mitä elämäksi kutsutaan. 33 vuotta täällä maan päällä on sinnitelty masennuksen, ahdistuksen, paniikkikohtausten, yksinäisyyden, ym kanssa. Omaa paikkaa ja tarkoitusta tässä maailmassa on etsitty, huonolla menestyksellä. Ainoat ihmiset, jotka minua jäävät kaipaamaan ovat vanhempani ja veljeni. Vaikeaa heillä tulee olemaan, mutta ajan kanssa he varmasti oppivat hyväksymään ja ymmärtämään ratkaisuni.

17

1450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iceiceice

      En vieläkään jaksa ymmärtää veljeni ratkaisua päätää elämäänsä, asiasta on nyt jo 25 vuotta. Ymmärrystä ei ole, eikä todennäköisesti ei koskaan tule saamaan.

    • eikuolemaa

      Mutta ihmisen elämä ei pääty kuolemaan. Ei me synnytä tänne vain tehdäksemme itsemurha. Se on vastoin kaikkia elämisen lakeja. Kyllä jokaisella elämäntilanteella on tarkoitus. Ja eihän ihmisen ajallinen olotila kestää ikuisuutta.
      Rukoilen sinulle voimia ja uskoa luottaa Jumalaan ja tietenkin että se kipinä ja toivo vielä jaksaa täällä alkaisi sarastaa. Älä pyöri vain sen kuoleman ympärillä.

      • 14v

        Itsekkin olen tuumaillut tuota🤔


    • Hei nimimerkki, BlackDalhlia33 ja 14v

      Olen pahoillani, että elämä on noin umpikujassa, että mietit itsemurhaa. Kun elämä on noin umpikujassa ja toivotonta, kannattaa hakea apua. Itseään kannattaa puolustaa. Aina on toivoa paremmasta. 14v kerro vanhemmillesi tai jollekin luotettavalle aikuiselle, kuinka huono olo sinulla on! Te molemmat, älkää jääkö yksin mustaan kurjaan. Apua on saatavaissa, mutta sen piiriin on hakeuduttava itse. Se kannattaa tehdä mahdollisimman pian, heti. Itsemurha on teko, joka jättää läheiset tyhjyyteen, mustaan tyhjyyteen ja epätoivoon. He tahtovat varmasti auttaa, jos vain tietävät, että avun tarvetta on. Hae apua.

      Tsemppiä avun hankkimiseen,
      Pirkko-pappi

      • Sivustaseuraava

        Ei nimimerkki 14v ees ole puhunu itsemurhasta. Ketä hyödyttää joku copy paste lässytys kun et taia ees lukee viestejä?


      • Hei. Pirkko-pappi ei ole nyt palstalla joten vastaan hänen puolestaan, hänet hyvin tuntien. Hän ei todellakaan lässytä, copy peistaa puhumattakaan siitä ettei lukisi viestejä! Minusta tuon 14 veen kommentti on hiukan tulkinnanvarainen. Siitä ei ihan suoraan voi päätellä puhuuko hänkin miettineensä itsemurhaa, vai onko vain pohtinut elämää kuoleman jälkeen. Toivon, että kyse olisi jälkimmäisestä.

        Voisit oikeastaan tarkentaa minkä koet tuossa vastauksessa lässytyksenä? Ja kuinka itse vastaisit itsemurhaa hautovalle?

        Pappi Elisabet


    • Minävainhaluankuolla

      Olen 19v ja olen samaa miettinyt elämä on liian merkityksetöntä ja tuskallista.
      Ihanaa lukea etten oo yksin

      • ympäripyöreää

        Kerro laajemmin, miksi elämä ei sinua inspiroi?


    • ricol

      Itsemurha on todella raukkamainen ratkaisu, jolla jätät kaikille läheisille syyllistävän ja kysymyksiä täynnä olevan tunteen loppuelämäksi

      • eikukkiahaudalle

        Oisivat auttaneet henkilön eläessä. Siinähän kärsivät. Ihan oikein.


      • Hei
        Asia on varmasti noinkin. Mutta on myös sellaisia kohtaloita, että ihmistä on kaikin tavoin yritetty auttaa. On ollut terapioita, lääkityksiä, sairaalajaksoja, erilaisia tukitoimia, läheisten kuuntelevia korvia jne. jne. Mikään vaan ei ole auttanut niin paljoa, että henkilö olisi jaksanut elää. Se on minusta melkein kaikkein kauheinta. Että mikään ei kuitenkaan auta.

        Pappi Elisabet


    • Ghjkoi

      Parempi on päättää päivänsä, jos ei ole hyödyksi yhteiskunnalle vaan veronmaksajille rasitteeksi.

      • Hei

        Kertoisitko enemmän, mitä tarkoitat? Ei meidän yhteiskuntamme niin kova ainakaan pitäisi olla, että tuottamattomat ja "hyödyttömät" ihmiset vain toivotettaisiin tappamaan itsensä.

        Pappi Elisabet, mietteliäänä


    • Anonyymi

      Tuo ei oo ratkaisu. Ongelmiin. Mutta ymmärrän sua. Hyvää taivas matkaa

    • Anonyymi

      Kun ihminen ei ole mistään pois. Ja kukaan ei kaipaa. Niin silloin, on alämä nähty.... Tuolloin voi painaa liipamisesta.. Tää on mun tuleva lähtö. Tapa.

    • Anonyymi

      Lähdepä Unkariin jos ei maistu ase mukaan

    • Anonyymi

      Kun elämältä loppuu tarkoitus, tulee poislähtö helposti mieleen, jos ei löydä uutta kiinnekohtaa elämälle. Mulla tämä tilanne. En ole saanut toteuttaa omaa elämän tarkoitustani. Yksinkertaisesti vain perhe ja lapset. Toivoisin olevani hyödyksi, jollain tapaa, muutenkin kuin työn kautta. Ehkä sitä kautta saisin uuden kiinnepisteen elämälle. Harvase aamu herään pettyneenä, että olen hengissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe