Oon 13v tyttö ja käytän meikkiä ja ostan vaatteet aikuisten osastolta koska ne lapsien vaatteet on noloja. Talvella, syksyllä ja keväällä laitan päälleni takin ja kengät koska ulkohousuja en koskaan voisi laittaa ja käytän kesällä minisortseja ja toppia riippuu siis muodista et mitkä jutut on muodissa.
Sit juon energiajuomii ja kiroilen.
Sit en syö koulus kosk oon ihan varma et siin yhes haarukallises on jotai 200 kalorii enkä haluu lihoo.
Sit yritän urheilla paljon kosk oon 40kg-42kg ja 146-147cm pitkä ja laihistan koulus kosk se auttaa.
Mun luokkalaiset on ihan kusipäitä nii en puhu niille ja oon vaa mun oikeiden ystävien kaa.
Sit laittaudun viimesen päälle kouluun ja muutenki julkiselle paikelle.
Toivottavasti joku samankaltanen tulee kommentoimaan ja kertomaan et mitä sen elämään kuuluu.
Miksi kaikki hylkivät nykynuoria!?
14
188
Vastaukset
- Paranet
kannattaa syödä koulussa ja energiajumat jättää pois.
Kannattaa ampua itsensä, se parantaa pissismin
- Idiooteillailmaiset
Ehkä sinäkin voisit koettaa itsesi ampua niin ei tarvitsisi muiden päivää pilaamassa olla :)
Idiooteillailmaiset kirjoitti:
Ehkä sinäkin voisit koettaa itsesi ampua niin ei tarvitsisi muiden päivää pilaamassa olla :)
Vai että pilaamassa
- Idiooteillailmaiset
yuggis_ kirjoitti:
Vai että pilaamassa
Joojoo
- Krissemrh
Oletpa kituisa
- asdafgsafdg
Pakko olla trolli, kuulostat helvetin kusipäältä.
- Silja13
Energiajuomissa on hirveesti sokeria. Syö vaikka koulussa salaattia ja jätä energiajuomat pois jos paino huolettaa
- Itejuon
Se sun energiajuomas on sen 300kcal et älä juo jos kaloreita lasket...
- godhateslettuce
Itken koska nää ihmiset uskoo tähä trollii...
- 244544
Pissikset katosivat 8 vuotta sitten. Ei niitä enää ole valitettavasti.
Trolli. Häpeen itteeni😂😂😂apua!!! En koskaa ollukkaa tollane kusipää vaan yritin olla sellane😂 oikeest jos tutustuisitte muhun nii en oo todellakaa tollane kusipää😂 nauran oikeest tosi paljon ja nautin elämästä enkä mieti kaloreita melkeen yhtään (oon siis ihan normaalipainonen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16038Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3751909Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2471654Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281629Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2811322- 621048
- 731043
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739