Sivarin varustus sodassa

Täysvarustus

-pyykkikone
-moppi ja sanko
-pönttöharja

24

222

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • res.korp

      On muuten erittäin hyvä varustus! Jonkunhan se on siivottava uljaiden vässyköidemme ja uhoajien paskat housuista. Eivät itse luultavasti pysty siivoamaan eli huoltojoukkoja tarvitaan kun juoksevat karkuun jos tosipaikka tulee!

      • Myyrähomo

        Sivari on myyrä


    • homomyyrä

      Taitaa kaikki olla aikalailla myyriä kun ohjukset alkaa viheltelemään!
      Ei siinä ole merkitystä oletko sivari tai ylipainoinen isänmaan toivo!

    • Monet intin käyneet reserviläiset on reservikirjeellä potkittu Suomen miesvahvuudesta, joten mikä heidän varustus mahtaakaan olla?!

      • Sivari_On_Paskaläjä

        Olet säälittävä sivaripaska. Sinusta ei ole mitään hyötyä kenellekkään.


      • Sivari_On_Paskaläjä kirjoitti:

        Olet säälittävä sivaripaska. Sinusta ei ole mitään hyötyä kenellekkään.

        Eikö sulla ole toista levyä tai lehteä!? Haluat toistaa aina vaan samaa?

        Vaikuttaa siltä että sulla oli armeija oli elämäsi kammottavinta ja toinen kun postiluukusta tuli reserviläiskirje, jonka avasit ja siinä papeista luit: "Suomen Puolustusvoimat kiittää kiinnostuksesta ja vapauttaa Teidät sodan aikaisesta asepalveluksesta". :D


      • Sivari_On_Paskaläjä kirjoitti:

        Olet säälittävä sivaripaska. Sinusta ei ole mitään hyötyä kenellekkään.

        Se koira älähti, johon kalikka kalahti!? :D


      • Sivarit_Ovat_loisia

        Olet turha paskahousu


      • Sivarit_Ovat_loisia kirjoitti:

        Olet turha paskahousu

        Vain paskahousut käyvät intin kyseenalaistamatta siitä yhtään mitään!


      • sivarit_on_paskaa
        ateisti1982 kirjoitti:

        Vain paskahousut käyvät intin kyseenalaistamatta siitä yhtään mitään!

        Paskakasat ei saa inttiä suoritetuksi ollenkaan. Maitojunallahan ne sinut sieltä pois laittoi. Oliko luokitus T? Sitähän minäkin, hullu mikä hullu.


      • Olet_Paskahoususivari

        Sinä olisit intin halunnut käydä, mutta olet niin surkea paskahousu ja vätys, etteivät inttiin päästäneet.


      • sivarit_on_paskaa kirjoitti:

        Paskakasat ei saa inttiä suoritetuksi ollenkaan. Maitojunallahan ne sinut sieltä pois laittoi. Oliko luokitus T? Sitähän minäkin, hullu mikä hullu.

        "Maitojunallahan ne sinut sieltä pois laittoi."

        Ei ois laittanut! kysy vaikka Suomen Puolustusvoimilta, jollet usko!

        "Oliko luokitus T?"

        Ihan kuule C-lukitus ja sain siitä itse myöskin päättää eli minua kuultiin asiasta! Muutoin se olisi nivelsairaudestani johtuva B-luokitus, joka tuli ilmi vasta armeijassa. Omasta päätöksestäni päätin lähteä kenenkään pakottamatta, koska Puolustusvoimissa ei MINUSTA tule palvella B-luokkaan kuuluvat miehet vaan VAIN A-luokkaan kuuluvat miehet/naiset, enkä sillä tarkoita teidän tyhmää päätänne joka saattaa olla luokitukseltaan t-luokitus vaan kokonaista palveluskelpoisuusluokkaa.

        "Sitähän minäkin, hullu mikä hullu. "

        Ei armeijaan hulluja päästetä. Kyllä ne syynätään "syynissä" melko tarkkaan! Isänmaalliset natsit tulee sieltä myöskin kotiuttaa, jos syynistä pääsevät läpi! :D


      • Olet_Paskahoususivari kirjoitti:

        Sinä olisit intin halunnut käydä, mutta olet niin surkea paskahousu ja vätys, etteivät inttiin päästäneet.

        Niinisalo Tykistöprikaati AUK 2000 - palvelusarvo aliupseerioppilas, korpraali. :)


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Niinisalo Tykistöprikaati AUK 2000 - palvelusarvo aliupseerioppilas, korpraali. :)

        Olin 17-vutiaana vapaaehtoisena!


      • Ateisti1982EiKirj
        Olet_Paskahoususivari kirjoitti:

        Sinä olisit intin halunnut käydä, mutta olet niin surkea paskahousu ja vätys, etteivät inttiin päästäneet.

        "mies tulee paskahousustakin, muttei koskaan tyhjän naurajasta", oletko koskaan sitä kuullut?

        Se on kirottua, että reserviläisille ei Puolustusvoimat järjestä tarpeeksi ohjelmaa että ne sivarivastaisetkin kerkivät täällä sivareille ja muille rähisemään.

        Teitäkö sitten tulisi puhutella HYVIN sankarillisesti, kun olette muka vain SUORITTANEET varusmiespalveluksenne, kunnette osaa edes mitään alkeellisiakaan käytöstapoja muita ihmisiä kohtaan (on jäänyt ilmeisesti vanhemmiltanne jäänyt kurinpito yhteiskunnan harteille, joten vanhempasi olisi pitänyt olla steriileja).

        Uudelleen saisitte käydä alokkaasta alkaen varusmiespalveluksen, jotta oppisitte kunnioittamaan erilaisia ihmisiä ja niiden erilaisia sairauksia, eikä vain haistattelemaan niille paskoja, jotka ovat sattuneet lopulta JOPA sivarina suorittamaan työpalveluksensa sairaaloissa tai muussa hoitotyössä, jotka on todellakin pikkaisen raskaampaa hommaa kuin nykypäiväinen varusmiespalvelu jota olokodiksiksikin nimetään!

        Todellisuudessa lääkärikoulutuksen saanut SIVARI on paljon arvokkaampi Suomelle kuin yksikään vitun amiksen tai lukion käynyt parikymppinen varusmies - alokkaasta upseerikoulutukseen!


      • maitojuna_puksutti
        ateisti1982 kirjoitti:

        "Maitojunallahan ne sinut sieltä pois laittoi."

        Ei ois laittanut! kysy vaikka Suomen Puolustusvoimilta, jollet usko!

        "Oliko luokitus T?"

        Ihan kuule C-lukitus ja sain siitä itse myöskin päättää eli minua kuultiin asiasta! Muutoin se olisi nivelsairaudestani johtuva B-luokitus, joka tuli ilmi vasta armeijassa. Omasta päätöksestäni päätin lähteä kenenkään pakottamatta, koska Puolustusvoimissa ei MINUSTA tule palvella B-luokkaan kuuluvat miehet vaan VAIN A-luokkaan kuuluvat miehet/naiset, enkä sillä tarkoita teidän tyhmää päätänne joka saattaa olla luokitukseltaan t-luokitus vaan kokonaista palveluskelpoisuusluokkaa.

        "Sitähän minäkin, hullu mikä hullu. "

        Ei armeijaan hulluja päästetä. Kyllä ne syynätään "syynissä" melko tarkkaan! Isänmaalliset natsit tulee sieltä myöskin kotiuttaa, jos syynistä pääsevät läpi! :D

        ""Ei armeijaan hulluja päästetä. Kyllä ne syynätään "syynissä" melko tarkkaan!""
        Alkutarkastus on kiireessä hieman epäonnistunut mutta löysivät kuitenkin sinut vaikka olit onnistunut piilottamaan hulluutesi tuonne asti. No, onneksi passittivat sinut maitojunalla kotiin.


      • sivarit_pelkkää_paskaa
        Ateisti1982EiKirj kirjoitti:

        "mies tulee paskahousustakin, muttei koskaan tyhjän naurajasta", oletko koskaan sitä kuullut?

        Se on kirottua, että reserviläisille ei Puolustusvoimat järjestä tarpeeksi ohjelmaa että ne sivarivastaisetkin kerkivät täällä sivareille ja muille rähisemään.

        Teitäkö sitten tulisi puhutella HYVIN sankarillisesti, kun olette muka vain SUORITTANEET varusmiespalveluksenne, kunnette osaa edes mitään alkeellisiakaan käytöstapoja muita ihmisiä kohtaan (on jäänyt ilmeisesti vanhemmiltanne jäänyt kurinpito yhteiskunnan harteille, joten vanhempasi olisi pitänyt olla steriileja).

        Uudelleen saisitte käydä alokkaasta alkaen varusmiespalveluksen, jotta oppisitte kunnioittamaan erilaisia ihmisiä ja niiden erilaisia sairauksia, eikä vain haistattelemaan niille paskoja, jotka ovat sattuneet lopulta JOPA sivarina suorittamaan työpalveluksensa sairaaloissa tai muussa hoitotyössä, jotka on todellakin pikkaisen raskaampaa hommaa kuin nykypäiväinen varusmiespalvelu jota olokodiksiksikin nimetään!

        Todellisuudessa lääkärikoulutuksen saanut SIVARI on paljon arvokkaampi Suomelle kuin yksikään vitun amiksen tai lukion käynyt parikymppinen varusmies - alokkaasta upseerikoulutukseen!

        Jos niitä aseellisia amiksen käyneitä taistelijoita ei olisi niin mikään ei estäisi valloittajaa tulemasta ja pistämään saman tien mullan alle kaikki jotka löytäisi. Siinä ei piispan, lääkärin, opettajan, sähköasentajan, parturin tai minkään muunkaan koulutuksella tekisi yhtään mitään.
        Yksikään sivari ei ole yhdenkään aseellisen miehen vertainen. Sivarit on omaa etuaan hakevia paskoja.


      • maitojuna_puksutti kirjoitti:

        ""Ei armeijaan hulluja päästetä. Kyllä ne syynätään "syynissä" melko tarkkaan!""
        Alkutarkastus on kiireessä hieman epäonnistunut mutta löysivät kuitenkin sinut vaikka olit onnistunut piilottamaan hulluutesi tuonne asti. No, onneksi passittivat sinut maitojunalla kotiin.

        Ei ollut "syynissä" kiireellisyydestä kyse. Kyllä siihen riitti ne taustatiedot ihan kuule viimeisimmässä terveystarkastuksessa.

        "No, onneksi passittivat sinut maitojunalla kotiin. "

        Ikävä kyllä edellenkään mua ei ole mihinkään passitettu! Sellainen levy on jäänyt sulla soimaan vaan päässäsi! Vaihtaisitko jo siitä levystä biisiä!?


      • sivarit_pelkkää_paskaa kirjoitti:

        Jos niitä aseellisia amiksen käyneitä taistelijoita ei olisi niin mikään ei estäisi valloittajaa tulemasta ja pistämään saman tien mullan alle kaikki jotka löytäisi. Siinä ei piispan, lääkärin, opettajan, sähköasentajan, parturin tai minkään muunkaan koulutuksella tekisi yhtään mitään.
        Yksikään sivari ei ole yhdenkään aseellisen miehen vertainen. Sivarit on omaa etuaan hakevia paskoja.

        "Jos niitä aseellisia amiksen käyneitä taistelijoita ei olisi niin mikään ei estäisi valloittajaa tulemasta"

        Vaikkei Suomella olisi tai olisi armeijaa niin vihollinen kyllä TAATUSTI tulisi, mutta mikä muuttuisi jos ne tulisivat.... te reserviläiset pakenisitte pois maasta!

        Älä mulle ala mulle valehtelemaan!


      • sivarit_pelkkää_paskaa kirjoitti:

        Jos niitä aseellisia amiksen käyneitä taistelijoita ei olisi niin mikään ei estäisi valloittajaa tulemasta ja pistämään saman tien mullan alle kaikki jotka löytäisi. Siinä ei piispan, lääkärin, opettajan, sähköasentajan, parturin tai minkään muunkaan koulutuksella tekisi yhtään mitään.
        Yksikään sivari ei ole yhdenkään aseellisen miehen vertainen. Sivarit on omaa etuaan hakevia paskoja.

        "Siinä ei piispan, lääkärin, opettajan, sähköasentajan, parturin tai minkään muunkaan koulutuksella tekisi yhtään mitään. "

        En omaa noita koulutuksia. Ammattikoulutukseni on geodesia, eikä sinnekään alalle ihan ketä hyvänsä saada. :) Menikö luu kurkkuun, että sivari geodesian alalla....voi herttinen sentään, enhän mä osaa edes rynkkyä ladata kun olen kerran sivari, miten voi sivari olla geodesian alalla?!

        Mitä varten sä mätkit omaa kuonoasi?! Voin tulla vetämään sua kuonoon, jollet lopeta tätä sivarivastaisuuttasi nyt..olen siit vitun tosissani! Olen erään itsepuolustuslajin omaava "Musta danin vyö". Haluatko, että teen sitä ennen pienet kuperkeikat ja sen jälkeen alan sua mätkimään?! Tosin en ole ollut enää lajissa jälkeen, kun inttiin menin! :D Otahan kanssani matsi!! Tule, tule, jaksaa,jaksaa, tule, tule, jaksaa, jaksaa jne. Mä luulen, että olisit seuraavana päivänä aika ihan "luumuna"!

        En halua ketään ampua ja tappaa, mutta turpiin voin sua ehkä vedellä!?

        Kaikkhan sivareita on tulevaisuudessa oli sitten geologi tai geodeetti?! Kaupungingeodeetin virkaan palkataan naisiakin, jotka eivät taatusti ole suorittanut inttiä päivääkään, jos multa vaan kysytään niin sehän on Suomessa väärin!


      • sivarit_pelkkää_paskaa
        ateisti1982 kirjoitti:

        "Siinä ei piispan, lääkärin, opettajan, sähköasentajan, parturin tai minkään muunkaan koulutuksella tekisi yhtään mitään. "

        En omaa noita koulutuksia. Ammattikoulutukseni on geodesia, eikä sinnekään alalle ihan ketä hyvänsä saada. :) Menikö luu kurkkuun, että sivari geodesian alalla....voi herttinen sentään, enhän mä osaa edes rynkkyä ladata kun olen kerran sivari, miten voi sivari olla geodesian alalla?!

        Mitä varten sä mätkit omaa kuonoasi?! Voin tulla vetämään sua kuonoon, jollet lopeta tätä sivarivastaisuuttasi nyt..olen siit vitun tosissani! Olen erään itsepuolustuslajin omaava "Musta danin vyö". Haluatko, että teen sitä ennen pienet kuperkeikat ja sen jälkeen alan sua mätkimään?! Tosin en ole ollut enää lajissa jälkeen, kun inttiin menin! :D Otahan kanssani matsi!! Tule, tule, jaksaa,jaksaa, tule, tule, jaksaa, jaksaa jne. Mä luulen, että olisit seuraavana päivänä aika ihan "luumuna"!

        En halua ketään ampua ja tappaa, mutta turpiin voin sua ehkä vedellä!?

        Kaikkhan sivareita on tulevaisuudessa oli sitten geologi tai geodeetti?! Kaupungingeodeetin virkaan palkataan naisiakin, jotka eivät taatusti ole suorittanut inttiä päivääkään, jos multa vaan kysytään niin sehän on Suomessa väärin!

        Naiset voivat tänä päivänä käydä intin ja tuhannet ovat sen jo käyneetkin. He ovatkin ainakin sata kertaa parempia ihmisiä kuin sinä paskakasa tulet koskaan olemaan. Mahtaa ottaa pattiin kun sinne tulee armeijan käynyt nainen töihin. Varo vaan, ne ei ole tuollaisiin ruikuttajiin niin tottuneita.

        Jaa, että armeijasta poispotkittu sivarin raato uhoaa antavansa jollekin turpiin... Heh hehheheeeeeee... buaaah...ei helv*tti enna mun kaikki kestää. Kyllä tuollainen uhoaminen riittäisi intissäkin mutta kun ketku ei ole edes siellä pärjännyt, mitä nyt leikkinyt maitojunakuskia takaisin tullessa. Mutta tee nyt niitä kuperkeikkoja odotellessasi niin ei mene aika hukkaan, muista varoa ettet sekaannu siihen vyöhösi. Sitten voisit katsella pikkukakkosesta jonkin hyvän jakson, sellaisen joka ei niin pelottaisi. Sen jälkeen iltapesulle, rauhoittumaan ja nukkumaan. Videolta voisit katsella vaikka Muumeja ja jos toimintaa kestät niin Rölliä sitten.

        Olet siis geodesian alalla, hyvä, sitten sinulle on varmaan jo selvinnyt, että maapallo on suurinpiirtein pyöreä. Ei sitä moni olisi joskus uskonutkaan mutta onneksi on geodesia. Sillä varmaan pysäytetttäisiin vihollisen joukkojen tuho- ja surmatyötkin. "Hei, minä olen geodesian alalla, lopettakaa!" Luulenpa, että sivariin tulisi läpimentävä reikä tai pari siitä huolimatta. Tai vaihtoehtoisesti polttaisivat huvikseen elävältä kun pitäisivät sinua pahimmanlaatuisena kylähulluna.

        Minäkään en halua ampua tai muutenkaan tappaa ketään. Sen vuoksi kävinkin armeijan jotta rauhantila pystyttäisiin takaamaan eteenkin päin. Jos rauha säilyy niin kaikki ok, mutta jos tänne joku aseineen luvatta tulee niin voi olla varma, että vastaan pannaan loppuun asti, siinä voi moni menettää henkensä tai terveytensä. Te sivarithan, ette tuosta rauhasta välitä kunhan vaan itse saatte maata toimettomina.


      • sivarit_pelkkää_paskaa kirjoitti:

        Naiset voivat tänä päivänä käydä intin ja tuhannet ovat sen jo käyneetkin. He ovatkin ainakin sata kertaa parempia ihmisiä kuin sinä paskakasa tulet koskaan olemaan. Mahtaa ottaa pattiin kun sinne tulee armeijan käynyt nainen töihin. Varo vaan, ne ei ole tuollaisiin ruikuttajiin niin tottuneita.

        Jaa, että armeijasta poispotkittu sivarin raato uhoaa antavansa jollekin turpiin... Heh hehheheeeeeee... buaaah...ei helv*tti enna mun kaikki kestää. Kyllä tuollainen uhoaminen riittäisi intissäkin mutta kun ketku ei ole edes siellä pärjännyt, mitä nyt leikkinyt maitojunakuskia takaisin tullessa. Mutta tee nyt niitä kuperkeikkoja odotellessasi niin ei mene aika hukkaan, muista varoa ettet sekaannu siihen vyöhösi. Sitten voisit katsella pikkukakkosesta jonkin hyvän jakson, sellaisen joka ei niin pelottaisi. Sen jälkeen iltapesulle, rauhoittumaan ja nukkumaan. Videolta voisit katsella vaikka Muumeja ja jos toimintaa kestät niin Rölliä sitten.

        Olet siis geodesian alalla, hyvä, sitten sinulle on varmaan jo selvinnyt, että maapallo on suurinpiirtein pyöreä. Ei sitä moni olisi joskus uskonutkaan mutta onneksi on geodesia. Sillä varmaan pysäytetttäisiin vihollisen joukkojen tuho- ja surmatyötkin. "Hei, minä olen geodesian alalla, lopettakaa!" Luulenpa, että sivariin tulisi läpimentävä reikä tai pari siitä huolimatta. Tai vaihtoehtoisesti polttaisivat huvikseen elävältä kun pitäisivät sinua pahimmanlaatuisena kylähulluna.

        Minäkään en halua ampua tai muutenkaan tappaa ketään. Sen vuoksi kävinkin armeijan jotta rauhantila pystyttäisiin takaamaan eteenkin päin. Jos rauha säilyy niin kaikki ok, mutta jos tänne joku aseineen luvatta tulee niin voi olla varma, että vastaan pannaan loppuun asti, siinä voi moni menettää henkensä tai terveytensä. Te sivarithan, ette tuosta rauhasta välitä kunhan vaan itse saatte maata toimettomina.

        "Naiset voivat tänä päivänä käydä intin ja tuhannet ovat sen jo käyneetkin."

        Ihan sama mikä naisen motiivi on käydä intin ja vaihtoehtoja tulee jokaisella olla, mutta intissähän suositaan naisia. Nainen saa keskeyttää ennen valaa intin, eikä sen tarvitse sen suorittaa sivaria ja nainen saa myöskin keskeyttää intin mikäli tulee palveluksen aikana raskaaksi.

        Saapumiserästä n. 10% naisista suorittaa palveluksen loppuun.

        Miehen tulee kuitenkin olla A-palvelukelpoisuuden omaava. En voi mitenkään hyväksyä B-luokitusta vaan miehen tulee tällöin kotiuttaa, joka tulisi jokaisella olla itsestään selvä asia ilman mitään sun joutavanpäiväistä jankutustasi. Sellaisesta miehestä olisi paljon enemmän sivarissa.

        "Jaa, että armeijasta poispotkittu sivarin raato uhoaa antavansa jollekin turpiin"

        Siinä ei ole mitään tekemistä sotilasarvolla tai armeijan käymisellä, että tuollainen natsin pystyy heittää kumoon kuka hyvänsä vaikka yhdellä kädellä tai vain puhaltamalla.

        Edelleenkään en ole armeijasta pois potkittu! Miksi sun tulee koko ajan siitä jankuttaa?! Asia, kun ei ole niin kuten sä sen sekaisessa päässäsi koet.

        "Olet siis geodesian alalla, hyvä, sitten sinulle on varmaan jo selvinnyt, että maapallo on suurinpiirtein pyöreä."

        Kyllä sellainen on minulle selvinnyt jo syntyessäni yli 30 vuotta sitten. Siihen en ole tarvinnut geodesian koulutusta.

        Tiedätkö muuten, mitä tarkoittaa ateismi ja mistä yleensä johtuu että ihminen nimittää itsensä ateistiksi? Ateistina luotan vain tieteellisiin faktoihin, enkä usko sellaisiin mihin sä ja muut hihhulit, kuten esimerkiksi asevelvollisuuden toimintakykyyn ja että sellainen olisi jokin suunnaton katastrofi jos ihminen suorittaa Suomessa sivarin. Asevelvollisuus ei toimi Suomessa ainakaan näin, että vain Puolustusvoimat ja reserviläiset uskovat sen pelastavan Suomen täydeltä tuholta. Suomen puolustus perustaa pelkkiin uskomuksiin.

        "Sillä varmaan pysäytetttäisiin vihollisen joukkojen tuho- ja surmatyötkin."

        Milläkään ei pysäytetä vihollisten joukkojen tuhoamista. Ei ainakaan sun kaltaisten tyyppien asenteella tai asevelvollisuus armeijalla, kuten jo yllä mainitsin!

        "Sen vuoksi kävinkin armeijan jotta rauhantila pystyttäisiin takaamaan eteenkin päin."

        Rauhan tila ei säily, kun sä sodit jo omiakin vastaan ja haistattelet jatkuvasti sivareille. Voit olla uhka asenteillasi myös sellaisille, jotka ovat reservissä ja joutuisitte jonakin päivänä sotimaan. Kaikki reserviläiset eivät valitettavasti pidä sun esimerkiksi sivarihaistattelusta vaan saattaa lasettaa sarjatulella susta läpi, jollet pidä turpaasi kiinni.
        Aseet eivät kuulu myöskään minun ajatukseen, että aseilla vain parannettaisi maailmaa tai että vain niitä käyttämällä jokin rauha säilyisi.


    • popelius

      Luettelo tunnetuista siviilipalveluksen käyneistä

      Tämä on luettelo tunnetuista siviilipalveluksen käyneistä henkilöistä.
      Jussi Halla-aho.
      Mikko Alatalo.
      Mathias Rust.
      Oras Tynkkynen.
      Pelle Miljoona.
      Nimi Syntymä- ja kuolinaika Ammatti tai toimi Lähde
      Keijo Ahlqvist s. 1955 sarjakuvapiirtäjä [1]
      Marko Ahtisaari s. 1969 brändijohtaja [2]
      Mikko Alatalo s. 1951 laulaja-kansanedustaja [3]
      Paavo Arhinmäki s. 1976 kansanedustaja [4]
      Peter von Bagh 1943–2014 elokuvaohjaaja [5]
      Kalle Chydenius s. 1970 muusikko, tuottaja [6]
      Jörn Donner s. 1933 kirjailija [7]
      Otto Donner 1939–2013 muusikko-säveltäjä [8]
      Jarkko Eve s. 1963 basisti [9]
      Pekka Haavisto s. 1958 poliitikko [8]
      Jussi Halla-aho s. 1971 kansanedustaja, kielitieteilijä [10]
      Joel Hallikainen s. 1961 laulaja [8]
      Heikki Harma (Hector) s. 1947 laulaja [8]
      Marko Hietala (Marco Hietala) s. 1966 muusikko [11]
      Matti Inkinen 1958–2009 laulaja [12]
      Timo Juurikkala s. 1958 kansanedustaja [13]
      Hannu Kahakorpi s. 1946 televisio-ohjaaja [8]
      Shaka Kampara (Shaka) s. 1981 muusikko [14]
      Mikko Kivinen s. 1957 näyttelijä-ohjaaja [8]
      Jon Korhonen (Juno) s. 1987 muusikko [15]
      Samae Koskinen s. 1978 laulaja-lauluntekijä [16]
      Mikko Kotamäki s. 1984 laulaja [17]
      Sami Kukkohovi s. 1975 muusikko [18]
      Jorma Kukkonen s. 1950 kansanedustaja [19]
      Mikko Kuoppala (Pyhimys) s. 1981 muusikko [20]
      Jaakko Laakso s. 1948 kansanedustaja [8]
      Pertti "Pepe" Laaksonen s. 1961 muusikko-ääninäyttelijä [9]
      Juuso Lahtinen s. ? Aivolävistys-yhtyeen laulaja [21]
      Jukka Leppilampi s. 1954 gospel-muusikko [22]
      Jyrki Liikka s. 1961 humoristi-rumpali, Alivaltiosihteeri-huumoriryhmän jäsen [23]
      Ralf-Henrik Lindholm (Dave Lindholm) s. 1952 kitaristi [8]
      Tommy Lindgren s. 1977 Don Johnson Big Band-yhtyeen artisti [24]
      Jarkko Martikainen s. 1970 muusikko [25]
      Petri Tiili (Pelle Miljoona) s. 1955 muusikko [26]
      Husein Muhammed s. 1980 juristi, poliitikko [27]
      Kari Mäkinen s. 1955 Suomen evankelis-luterilaisen kirkon arkkipiispa [28]
      Samer el Nahhal (OX) s. 1975 muusikko, Lordi-yhtyeen basisti [29]
      Reijo Paananen s. 1964 poliitikko [30]
      Asko Pakkanen s. ? rumpali [22]
      Jukka Rousu (Jukka Poika) s. 1980 reggae-muusikko [31]
      Tomi Putaansuu (Mr. Lordi) s. 1974 muusikko, taidemaalari, graafikko, Lordi-yhtyeen laulusolisti [32]
      Mikko Roiha s. 1971 teatteriohjaaja [33]
      J. P. Roos s. 1945 yhteiskuntatieteilijä [34]
      Miikka Ruokanen s. 1953 dogmatiikan professori [28]
      Mathias Rust s. 1968 entinen harrastajalentäjä [35]
      Pekka Ruuska s. 1958 laulaja [8]
      Esa Saarinen s. 1953 filosofi-valmentaja [8]
      Eppu Salminen s. 1965 näyttelijä-juontaja [36]
      Matti Salo (Asa) s. 1980 muusikko [8]
      Olli Salonen s. 1983 Ripsipiirakka-yhtyeen laulaja [37]
      Harri Saukkomaa s. 1957 liikemies [38]
      Pekka Sauri s. 1954 Helsingin apulaiskaupunginjohtaja [38]
      Heikki Silvennoinen s. 1954 muusikko-näyttelijä [8]
      Aki Sirkesalo 1962–2004 muusikko [8]
      Karri Siren (Karri Koira) ? muusikko [39]
      Markku Soikkeli s. 1963 tutkija, kirjailija [40]
      Alpo Suhonen s. 1948 jääkiekkovalmentaja [41]
      Ilkka Taipale s. 1942 poliitikko [42]
      Petri Tiainen s. 1973 muusikko [25]
      Kari S. Tikka 1944–2006 finanssioikeuden professori [43]
      Jari Tervo s. 1959 kirjailija [44]
      Markku Toikka s. 1955 näyttelijä-muusikko [45]
      Matti Toivonen s. 1964 toimittaja-humoristi, Alivaltiosihteeri-huumoriryhmän jäsen [23]
      Oras Tynkkynen s. 1977 kansanedustaja [46]
      Valtteri Tynkkynen s. 1971 basisti [25]
      Kari Urpilainen s. 1951 valtiopäiväneuvos [47]
      Jouni "Jonttu" Virta s. 1956 basisti [9]
      Pertti "Veltto" Virtanen s. 1951 muusikko-kansanedustaja [48]
      Kari Välimäki s. 1954 Merimieseläkekassan toimitusjohtaja, fil. kand. [49]
      Raimo Väyrynen

    • röötitööti

      kuulostaa ihan varusmiehen varusteilta puuttuu vain että varusmies on miinan polkija ja tykin kuula

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      150
      8773
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1443
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1325
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      78
      1212
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1092
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1077
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      837
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      808
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      791
    10. 45
      787
    Aihe