Jare henrik tiihonen

Yleinenn

On erittain ruma mies.

32

134

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komeamieson

      Taas kateellisten urputusta. Jos on rahaa niin voi sitten haukkua ulkonäköä kun ei vain toisen lahjakkuudelle ja menestykselle voida mitään. Minusta hän on erittäin komea.

    • YökCheek

      Ihmeen mitäänsanomaton ja ruma hyypiö. Laulaa kuin huutava sonni. Hirveä.

      Makuja on monia.

    • Jaskafrompaska

      Hyi saatana mikä limanuljaska

    • ihanaaaaaaa

      On kyllä komea mies.

    • Tiihonentnt

      He is quite ugly.

    • Raha tekee miehen komeaksi etenkin kun on pituudeltaan keskitasoa. Jätkän musiikki on kyllä sellaista että ei sitä pysty kuuntelemaan, enkä siksi ymmärrä sen suosiota.

    • tsihihii

      Ruma mies ja tehtailee vielä rumempaa ja kauheampaa musiikkia kuin fyysinen rumuus yltää.

      Śuomen ylpeys´

      hihihiii :)

    • mitäpäsemullekuuluu

      Elastinen on VIELÄ rumempi.

      No kukapa ei ois.

    • noniiin

      Ei hänkään ole voinut valita naamaansa, joten mitäpä sitä arvostelemaan. Sitäpaitsi musiikissa ääni on tärkein, ei komeus.

      • PumpattuEla

        Mut Elahan on pumpis ja sil on hyvä fiilis!


    • Uuniikki

      Uniikki vasta ruma onkin, ei auta edes, että hän on niin pitkä(205cm).

      • Uuniikki

        Harva tietää, että Uniikki pelasi ennen koripalloa ammattilaisena NBA:ssa.


      • Uniikkifan

        Joka uniikkia haukkuu on itte tyhmä


      • Uniikkifan

        Eikä uniikki sitä paitsi oo kun 195cm pitkä että hähää sulle


    • Kaisa_kai

      Kyllä Uniikki on yli kaksimetrinen. Tunnen hänet henkilökohtaisesti. Pitkä on mies kuin nälkävuosi. Pitkä ja komea. Elastisesta en tiedä, luultavasti on todella lyhyt. Elastisen olen nähnyt televisiossa, ohjelman nimee en nyt muista, pumpissa oli kyllä.

      • Kaisa_kai

        Niin, piti vielä mainita, että Jare on kyllä ihan kivan näköinen. Tietääkö kukaan kuinka pitkä Jare on?


      • Jari_Matti

        Tässä sen kerron teille. Naiset ja herrat...Jare Henrik Tiihonen on.....176cm pitkä. Elastisen pituus on 174cm. Iso Hoon pituus ei kiinnosta ketään. Ja Uniikki tosiaan on se edellä mainittu 205cm. Kysykää minulta vaan, jos haluatte tietää räppärien pituuksia, täältä löytyy tietoa. Nyt täytyy ehkä mennä nukkumaan, olen valvonut kolme yötä putkeen. Alkoholilla saattaa olla oma osansa unettomuuteeni. Tuli ryypättyä viikonloppuna todella raskaasti. Kaikki rahat meni, nyt mietin, mistä rahat ruokaan. Työttömän tuloilla ei paljon juhlita. Olen kyllä ollut töissä, mutta työt siirrettiin Kiinaan. Hallituksen pitäisikin alentaa palkkoja ja pidentää työaikaa, että saamme työt pysymään Suomessa. Tämän takia äänestin viime vaaleissa Kokoomusta. Kokoomus ajattelee Suomen ja työttömien etuja, toisin kuin muut puolueet. Kokoomus olisi valmis uudistamaan sosiaalipolitiikkaa todella rajusti, meidän eduksemme. Muistakaa kaikki työttömät ja syrjäytyneet äänestää Kokoomusta!


      • Kaisa_kai
        Jari_Matti kirjoitti:

        Tässä sen kerron teille. Naiset ja herrat...Jare Henrik Tiihonen on.....176cm pitkä. Elastisen pituus on 174cm. Iso Hoon pituus ei kiinnosta ketään. Ja Uniikki tosiaan on se edellä mainittu 205cm. Kysykää minulta vaan, jos haluatte tietää räppärien pituuksia, täältä löytyy tietoa. Nyt täytyy ehkä mennä nukkumaan, olen valvonut kolme yötä putkeen. Alkoholilla saattaa olla oma osansa unettomuuteeni. Tuli ryypättyä viikonloppuna todella raskaasti. Kaikki rahat meni, nyt mietin, mistä rahat ruokaan. Työttömän tuloilla ei paljon juhlita. Olen kyllä ollut töissä, mutta työt siirrettiin Kiinaan. Hallituksen pitäisikin alentaa palkkoja ja pidentää työaikaa, että saamme työt pysymään Suomessa. Tämän takia äänestin viime vaaleissa Kokoomusta. Kokoomus ajattelee Suomen ja työttömien etuja, toisin kuin muut puolueet. Kokoomus olisi valmis uudistamaan sosiaalipolitiikkaa todella rajusti, meidän eduksemme. Muistakaa kaikki työttömät ja syrjäytyneet äänestää Kokoomusta!

        Olipa hienoa saada tietää räppärien pituudet. Mistä saat kaikki tietosi? Tunnetko herrat läheisestikin? Kiitos myös poliittisista mielipiteistä. Olen aina äänestänyt vihreitä mutta seuraavissa vaaleissa minäkin äänestän kokoomusta. Voitko suositella jotain ehdokasta?


    • IsoHoo

      Miten niin, ei kiinnosta ketään??!!??

      • IsoHoo

        En ehkä ole niin komea kuin Elastinen, mutta osaan minäkin höpöttää rumpukoneen päälle!


      • IsoHoo

        Sitä paitsi Elastisella on syylä vasemmassa pakarassa!


      • IsoHoo

        Ja ala-asteella Kimmo paskoi housuihinsa.


      • IsoHoo

        Sitä paitsi, olen minäkin läskieni alla pumpissa. Voin joskus vaikka laihduttaa, niin näette. Siinä olisi Ela ihmeissään, kun Iso H tulisi ja veisi kaikki naiset.


    • RaimoSummanen

      RUPEISITTE MÄTISÄKIT PELAAMAAN JÄÄKIEKKOA JA UNOHTAISITTE NOI SÄÄLITTÄVÄT RÄPPI VIRITYKSET. TOSI MIEHET PELAA LÄTKÄÄ.

    • RaimoSummanen

      PAITSI ISO HOON EI TARVI TULLA. EI MEKÄÄN KETÄTAHANSA HUOLITA. PITÄÄ OLLA MIES!

      • IsoHoo

        En olis kyllä tullutkaan. Mun kropalle ei vaan toi urheilu sovi. Menee vatsa kuralle. Sitä paitsi kyllä mä ihan mies oon, ainaskin omasta mielestä, vaikkei jääkiekko mun vartalolle ehkä sovikkaan. Olen käynyt joskus hohtokeilaamassa, kai se urheiluksi lasketaan. Summanen voisi tulla kokeilemaan räppiä, olis kiva nähdä kun Rami yrittäis vetää freestylea, sais kerrankin nauraa kunnolla.


      • IsoHoo

        Muuten, minäkin äänestän Kokoomusta!😁🙌


      • Jari_Matti

        Kokoomus todellakin kantaa vastuuta koko Suomesta, erityisesti työttömistä ja syrjäytyneistä. Kokoomus yrittää pelastaa Suomen, jota vihervasemmisto yrittää ajaa tuhoon. Nyt vain on niin, että palkkatyöläisten pitää unohtaa ahneutensa ja ruveta paiskimaan töitä Suomen, isänmaamme, eteen. Pitää alkaa tekemään pidempää työpäivää pienemmällä palkalla, näin turvaamme työn pysymisen Suomessa. Vasemmisto yrittää tuhota rakkaan isänmaamme. Kokoomuksessa on vastaus kaikkiin nykypäivän haasteisiin. Muistakaa äänestää Kokoomusta, tehdään Suomesta taas SUURI! Ugh, olen puhunut!


      • Kaisa_kai

        Minut olet kyllä saanut ylipuhuttua, Kokoomus tulee saamaan minun ääneni.


      • Jari_Matti

        Hyvä Kaisa! Pro patria, kuten me tapaamme sanoa.


    • Yleinenn

      Miten tämä keskustelu nyt lähti näin sivuraiteelle. Piti keskustella Cheekin kauneudesta.

    • tavallinenpoikahantuo

      Tavallisen näkönen poika. Ei ruma eikä komea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      318
      2957
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1661
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      190
      1571
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1263
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe