Onko teille koskaan käynyt niin että olette tavanneet mukavan naisen ja alkaneet tapailla säännöllisesti.
Mutta sitten nainen on alkanut tivaamaan teiltä ihmissuhdehistoriaa ja on selvinnyt, että teillä ei ole historiassa pitkiä seurustelujaksoja. Nainen on tämän jälkeen ilmoittanut että suhde on loppu eikä hän enää halua tavata.
Ero kokemattomuuden myötä
19
311
Vastaukset
Tapahtui kolmansilla treffeillä. Vaikka halusi ujon nörtähtävän miehen, ei hyväksynyt kokemattomuutta yli kolmekymppiseltä mieheltä.
Ei tosin tivannut mitään. Typeryyttäni menin itse kertomaan asiasta.- vastaankunkysyt
Ei ole tapahtunut tällaista.
- hubbarit
Kukaan nainen ei ole ikinä tivannut minulta ihmissuhdehistoriaa. Sellaista tekevän naisen kanssa ei kannata kyllä harrastaa mitään. Ei se kenellekään kuulu mitä olen harrastanut muiden kanssa.
- ikisinkkumies
Minulta on taas joka ikinen nainen alkanut ennemmin tai myöhemmin tivaamaan tuota. Tuntuu olevan naisille tärkeä juttu.
- hubbarit
ikisinkkumies kirjoitti:
Minulta on taas joka ikinen nainen alkanut ennemmin tai myöhemmin tivaamaan tuota. Tuntuu olevan naisille tärkeä juttu.
tuntuu olevan sun tapaamille naisille tärkeää. Älä siis yleistä. Ellet ole tapaillut suurinta osaa suomalaisista naisista.
- rrttyyppqq
ikisinkkumies kirjoitti:
Just näin se menee naisten kanssa. Naiset ei voi sietää miestä jolla ei ole p/s-kokemusta. Se ei merkkaa sitten enää mitään jos vaikka nainen ensin olisi selvästi ihastunutkin, jos tai kun tämä vaan huomaa sen että miehellä ei olekkaan p/s-kokemusta. Se on naisille miehessä täydellinen turn-off tämä tällainen juttu ja tapailut päättyvät siihen.
- Naisasialooseri1
Itse olen ymmärtänyt yhden yön panoja saadakseni valehdella P/S kokemukseni, sitä tivataan nimittäin yhden yön jutuissakin, pidemmässä seurustelussa valheet tulisivat toki ennemmin tai myöhemmin ilmi. Myös YTM kaverini naiselle kun tämä kysyi kuina monta exää minulla on, sanoin että muutamia(jotta minulla olisi mahdollisuus saada joskus pillua häneltä).
Mitä vanhempi mies ilman p/s kokemusta, sitä suurempi turn off. Joku harva nainen saattaa hyväksyä seurustelemattomuuden jos keksit sille oikein pätevän tekosyyn, mutta poikuutta ei varmasti hyväksyisi yksikään.
Silloin kun vielä treffeillä kävin ja naisia tapailin, niin jokainen nainen kysyi joko heti tai myöhemmin että koska viimeksi seurustelin. Jotkut halusivat tietää tarkemmin kuinka monta pitempää ja lyhyempää suhdetta ja 1 yön juttua on ollut.
Naisen paskatestissä saa hylätyn arvosanan naiselta jos kertoo ettei ole koskaan seurustellut. Itse asiassa ei tarvitse olla kovin paljon yli 20-v mies kun naiselle miehen seurustelemattomuus on este parisuhteelle.
Yh-naiset ovat enemmänkin olleet kiinnostuneita asunnosta, autosta ja kesämökistä sekä siitä omistanko minä ne ja mikä niiden arvo on. Myös miehen työ ja palkka ovat tärkeitä asioita, sekä se onko pyrkimys edetä uralla.- Raakatotuus
Ratikkakuski kirjoitti:
Tuohan vain kertoo siitä, että tapailet tietyn tyypisiä naiasia. Hypergamiaa, ai, ai...
Entäs jos ihan oikeasti lähtisi joka ikisille treffeille mille vaan pääsee, ja silti tulos olisi tuo? Onko silloin syy omassa "hypergamiassa" vaiko siinä, että sun kaltaisesi persoonallisuus vetoaa vain tietyn tyyppisiin naisiin eikä muun tyyppisiin lainkaan, ja jos näin, onko se silloin oma syysi?
- Pitkätukka-68
Herrajjestas, kuka niitä yhdenyönjuttuja jaksaa edes laskea? Ei ainakaan tässä iässä enää millään edes muista kaikkia.
- rrttyyppqq
Just tasan tarkkaan tällaista se on, jos naisten kanssa vaan vähänkin aikoo jotain seurustelun tapaista.
Nuo yh-naiset ja muutkin jo läsähtäneet vanhat naiset taasen nekin kyllä esittävät hirveitä vaatimuslistojaan, joskaan ne eivät ihan niin paljon ja agressiivisesti p/s-kokeneisuus-jutuista tivaa, siksi kun nähtävästi vain naisettoman miehen varoista ovat kiinnostuneita ja tarkoitus on nussituttaa itseään jatkossakin kokeneimmilla panomiehillä. Pitkätukka-68 kirjoitti:
Herrajjestas, kuka niitä yhdenyönjuttuja jaksaa edes laskea? Ei ainakaan tässä iässä enää millään edes muista kaikkia.
Naiset muistavat melko tarkalleen omien panojensa määrät, mutta eivät kerro määrää miehille tai vähentävät todellisesta luvusta huomattavasti pois. Miehetkin muistavat, mutta tärkeintä naiselle on tietää että miehellä on muiden naisten osalta kysyntää, oli mies sitten hyödyntänyt ulkonäköään 1 yön juttuina tai ei.
Miehille panokokemus on plussaa, naisille miinusta. Väittivätpä naiset ja valkoritarit kuinka paljon tahansa vastaan.- Naisasialooseri1
Totta. Saaminen nostaa miehen statusta ja tekee miehestä kovan panosonnin. Antaminen taas halventaa naista ja tekee hänestä lutkan.
- Nimionmerkki
No omasta puolesta voin sanoa että jos miehellä ei ole edes yhtä pidempää suhdetta takana tai ylipäätään suhdetta niin karsataisin hieman ja ihan siitä syystä, että pelko perseessä olis että mies ottais ja lähtisi metsästämään lisää kokemuksia jossain vaiheessa. Ja jos on monta lyhyttä suhdetta takana niin tulisi väkisinkin mieleen että miksi yksikään suhde ei ole niistä kestänyt kauemmin...
- Naisasialooseri1
Eiköhän se mies ole jo ennen sinua yrittänyt niitä kokemuksia metsästää monta vuotta, mutta ei ole niitä saanut. Toki jos pääsisi parisuhteeseen niin olisi silloin kelvannut jollekkin naiselle, joten olisi paremmat mahdollisuudet niitä kokemusksia hankkia.
- rrttyyppqq
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Eiköhän se mies ole jo ennen sinua yrittänyt niitä kokemuksia metsästää monta vuotta, mutta ei ole niitä saanut. Toki jos pääsisi parisuhteeseen niin olisi silloin kelvannut jollekkin naiselle, joten olisi paremmat mahdollisuudet niitä kokemusksia hankkia.
Se asettuu tämä miehen p/s-kokemattomuus-asian hahmotus naisten päissä tietty myös paljolti siltä pohjalta miten naiset itse p/s-markkinoilla pyöriessään miehiä saavat. Ja naisethan saavat miehiä siis aina hyvin helposti ihan nuoresta pitäen, kun miehiä ympärillään aina parveilee aloitteineen ihan riesaksi asti. Ei muuta kuin valitsee nussijoikseen joukosta mieleisimpiä, niitä 'itsensä tasoisia' kuten naiset asian päissään määrittävät. Ja naisen itse ei siis tarvitse tehdä mitään aloitteita ja riskejä ottaa torjutuksi tulemisesta, mikä asia taasen voi joillekkin miehille olla kynnys jonka yli ei tule koskaan mentyä, joskin osa miehistä taasen kyllä puskee aina ja joka paikassa agressiivisesti ja estoitta naisiin kiinni.
No keskiverto ja ruman puoleinenkin nainen saa siis nuorena vaikka kuinka paljon miehiltä aloitteita tekemättä mitään, mutta aina hän ei kuitenkaan onnistu saamaan välttämättä aloitetta juuri siltä mieheltä jota hän erityisen panettavana pitää tai josta erityisesti kaikki muutkin naiset ovat kiinnostuneita.Tästä asetelmasta naisten päihin piintyy vielä ajatus siitä miten naiset tappelevat miehistä, ja jos ei mihestä naiset ole tapelleet niin se mies ei sitten ole hyvää panettavaa tasoa. Ja tästä jatkoajatuksena sellainen mies jolla naisia ei ole lainkaan ollut ei tietenkään ole naiselle edes mikään mies vaan joku halveksittava ruma looseri, jonka nainen katsoo myös katkeroituneen naisettomuudestaan(ei tässä siis luuseri sillä luuseritkin toki saavat naisia, mutta naisasioissa looseri eli häviäjä). Ja jos ei ole rumakaan tai looseri tai edes luuserikaan, niin silti jotain pahasti vikaa vikaa siinä miehessä kuitenkin täytyy olla, ehkä se on homokin tai ties mitä negatiivista juttua.
No tää siis tulee p/s-markkina-asetelmista näin naisten päihin tämä hyvin kielteinen mielikuva p/s- kokemattomista miehistä. Mutta toki se jo ihan siksikin on p/s-kokematon mies naisille turn-off, kun tällä ei ole naistenkäsittelystä/nussimisesta kokemusta, ja siis tämä ihan teknisenä alan ammattitaidon vajaavuutena.
- NautintoTv
Tapasitko sen naisen CHATURBATE.com ssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375076- 823606
- 302983
- 612975
- 92886
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351629