oletteko koskaan käynyt japanissa? Naiset siellä on ihan eri luokkaa, ne ei jätä ätmiä yksin vaan tulevat seuraan heti.
Japanilaiset naiset tykkää suomalaisista miehistä
29
888
Vastaukset
Pari kertaa japanissa käyneenä en moista huomannut.
- japsi
Olisi kannattanut käydä myös lentokentän ulkopuolella.
- öpppåå
oletteko käynyt on teitittelymuoto
oletteko käyneet sinuttelu - Äädämi11111
Kokeilitko tarjota niille rahaa?
Äädämi11111 kirjoitti:
Kokeilitko tarjota niille rahaa?
Huomion saaminen huoralta ei taida olla paikkariippuvaista.
- ottuvitassa
niillä on vittu väärinpäin
- asioistatietävätaho
Ei ole. Kiinalaisilla on.
- IdänPikajuna
Ratikkakuski osaa varmaan kertoa........
Japanilaiset puhuvat keskimäärin aika huonoa englantia, nuoret eivät matkustele eikä ne halua ulkomaalaista miestä. Mutta kyllähän niitä vastakohtiakin suureen maahan mahtuu, kun oikeasta paikasta etsii.
Epäilen tosin, että ätmi kelpaisi. Ainakaan yhdelläkään minun tuntemallani japanilaisella naisella ei ole sosiaalisesti lahjatonta alisuorittajaa miehenä. Thaikkunaisilla sen sijaan näyttää joskus olevan.- Äädämi11111
Käsimerkeillä onnistuu: vasemman käden sormilla tekee renkaan ja tökkii siihen oikean käden etusormea. Sitten näyttää rahoja tai luottokorttia. Ja suki suki kannattaa sanoa Japanissa. Japsimiehillä on niin pienet munat, että niihin verrattuna perusmunainen ätmikin on hyvinvarustettu panosonni, joten munaa kannattaa myös näyttää, jos se ei ole ihan surkea mikropenis.
- 1819
Äädämi11111 kirjoitti:
Käsimerkeillä onnistuu: vasemman käden sormilla tekee renkaan ja tökkii siihen oikean käden etusormea. Sitten näyttää rahoja tai luottokorttia. Ja suki suki kannattaa sanoa Japanissa. Japsimiehillä on niin pienet munat, että niihin verrattuna perusmunainen ätmikin on hyvinvarustettu panosonni, joten munaa kannattaa myös näyttää, jos se ei ole ihan surkea mikropenis.
Bordellissa tuo varmaan toimii. Tuskin muualla.
- tmäselkeäää
Ratikkakuski kirjoitti:
Japanilaiset puhuvat keskimäärin aika huonoa englantia, nuoret eivät matkustele eikä ne halua ulkomaalaista miestä. Mutta kyllähän niitä vastakohtiakin suureen maahan mahtuu, kun oikeasta paikasta etsii.
Epäilen tosin, että ätmi kelpaisi. Ainakaan yhdelläkään minun tuntemallani japanilaisella naisella ei ole sosiaalisesti lahjatonta alisuorittajaa miehenä. Thaikkunaisilla sen sijaan näyttää joskus olevan.'Sosiaalisesti lahjatonta' Jos tuon niin tulkitsee kuin miten se kirjaimellisesti(yleiskielessä) tulkituksi tulee, niin on se asia jota tuskin minkään maan naiset juurikaan arvostavat parinvalinnassaan. Toki sellaisen lajin 'sosiaalisuus' on naisten saannissa välttämätöntäkin mikä liittyy naisten iskemiseen ja siihen että on ylipäätään rohkeutta lähestyä naisia. Mutta siihen ei tarvita sosiaalisuutta, pikemminkin päinvaston, röyhkeyttäkin ja ennen muuta itsevarmuutta siihen tarvitaan ja tämän alan kokemusta ylipäätään.
Mutta niinkuin minä tuon sosiaalinen-sanan tässä yhteydessä tulkitsen, niin on se ennen muuta miehen ulkoiseen olemukseen liittyvä juttu(ulkoista olemustahan yleensä kulttuurissamme kierrellen arvostellaan). Ja se kyllä pitää paikkansa, että ainakin meillä täällä näkyvien aasialaisnaisten miehinä on tyypillisesti joku sellainen aika lihava isomahainen äijänrohjo, tai sitten joku selvästi ruma, lyhyehkö ja vähän epäsuhtaisella ruumiinrakenteellakin varustettu äijä. Nää äijät tuskin niin paljon viehettävät ulkoiselta olemukseltaan näitä aasialaisnaisiakaan, mutta kun näillä ei kotimaissaan ole muuta kuin väenpaljoudesta johtuvaa köyhyyttä, niin toki ne voi kelvata jo pelkästään ulospääsyyn sieltä. Ja sitten toinen asia vielä tässä kuviossa on se, kun nää aasialaisnaiset eivät ole tottuneet pitämään itseään minään kauneina jo sen lyhyen ja pienen kokonsakaan vuoksi, vaan ihailevat hekin pitkiä siroja länsimaiden mallityyppejä ja sellaisia haluaisivat itsekkin olla. Siis tästä ja köyhistä oloista tulemisesta tulee se vaatimattomuus mikä minusta menee ainakin joillakin heistä överiksikin, kun ihan nättejä ja siroja heissä on.
Mutta jos on länsimainen tai suomalainenkin mies tätä selvästi pitkää mallityyppiä, siis pitkä hoikka ja mieluummin vähän sirorakenteinen, niin nää pienet aasialaisnaiset ovat hulluina tällaisten miesten perään. Ja naamaltaan saa tämän tyypin mies olla selvästi rumakin eikä se haittaa, sosiaalisista taidoista nyt puhettakaan, eikä varallisuus/asema-jutuillakaan silloin niin paljon merkitystä mitä aasialaisnaiset kyllä myös yleensä arvostavat hyvinkin. Toki noille mainituille japanilaisille jotka yleensä ovat varakkaita painottunee enemmän nää miehen ulkoiseen olemukseen liittyvät jutut. - jasoni123
Ratikkakuski kirjoitti:
Epäilen tosin, että ätmi kelpaisi. Ainakaan yhdelläkään minun tuntemallani japanilaisella naisella ei ole sosiaalisesti lahjatonta alisuorittajaa miehenä. Thaikkunaisilla sen sijaan näyttää joskus olevan.-Epäilen tosin, että ätmi kelpaisi. Ainakaan yhdelläkään minun tuntemallani japanilaisella naisella ei ole sosiaalisesti lahjatonta alisuorittajaa miehenä.
Kai nyt itsesi kuitenkin tunnet? Poikkeus taitaa vahvistaa säännön. Tai ehkä näet itsesi jossain määrin parempana mitä olet. Kallista päätäsi, niin valuu korvan kautta suurin osa päässäsi vellovasta kusesta pois.
- OlenSamaaMieltä
Asiaaaaaaaaaaaaaaaaa! Kyllläääääääääääääääää! Arvostan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- OlenSamaaMieltä
KELPAIS VARMAAN MULLEKIN!!!! AUUUUUUUWWWWW!! JA VARMAAN SULLEKIN!!!
- OlenSamaaMieltä
https://www.google.fi/search?q=japanese women&tbm=isch
Tämä siis unohtui!!
(huomaatteko että osaan lyhentää googleurlin siitä tekstiripulista!) OlenSamaaMieltä kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=japanese women&tbm=isch
Tämä siis unohtui!!
(huomaatteko että osaan lyhentää googleurlin siitä tekstiripulista!)Kiinassa niillä on nätti lauluääni. Miksei sieltä? :)
- Raakatotuus
Minä kun luulin että japanilaisnaiset on kasvatettu passivisiksi odottelijoiksi, etteivät aloitteellisuudellaan vaan murskaisi japanilaismiehen herkkää egoa.
- maistuu-makkara
Nehän on paljon kiimaisempia, ku suominaiset.
Onhan ne paljon fiksumpiakin kun suomi naiset.
- Eräkettu
Eikä tykkää...
Te ette ikinä saa pillua... Ette ees poikittain olevaa.. - Eräkettu
Mua tollanen aasialainen neito kutsu vulgaariksi luolamieheksi. :D
Tuli liian äkäsesti kourittua haarovälistä.. :D- Raakatotuus
Oletko varma ettei se ollut kehu?
- Eräkettu
Raakatotuus kirjoitti:
Oletko varma ettei se ollut kehu?
No se vähän toppuutteli tahtia.. :D
Sain mie sen kellistettyä loppujen lopuksi..
- Huomattu_on
Pitää paikkansa, olen nimittäin saanut pillua:
Tokiossa
Pietarissa
Tallinnassa
Amsterdamissa
En ole saanut pillua:
Pariisissa
New Yorkissa
Missään Suomessa tai Ruotsissa - eimullamuuta
Tottakai tykkäävät, mikäli mies on tämmöinen http://static.iltalehti.fi/viihde/mies11711SAL_vi.jpg
mutta jos mies on tämmöinen, niin ei todellakaan.
http://www.memecreator.org/static/images/templates/1006263.jpg- Ihan_muut
Ensimmäisen kuvan mies näyttää homolta ja jälkimmäisen runkkarilta. Kumpikaan ei varmaan ole pillullepääsijälistan kärjessä.
- keehc
Toihan on sama mies ennen ja jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698