Anopistani on tullut inhottava! Siis ennen tosi kiva ja fiksu nainen on muuttunut kummalliseksi. On koko ajan negatiivinen, arvostelee varsinkin toisia naisia ja leuhkii. Ikä reilut 70.
Olen surullinen koska tykkäsin hänestä paljon mutta nyt on todella raskasta kuunneltavaa. Miksi se esim aina haukkuu kaikkia vanhoja ystäviään? Hänellä ei ole enää kavereita kun ei suostu kyläkutsuihin eikä itse käske ketään luokseen.
Uskon et hän haukkuu minuakin, koska toista miniääkin arvostelee koko ajan selän takana. Miten mukavasta ihmisestä tulee tuollainen noita??
alkaako dementia
3
254
Vastaukset
- mannapuuronkeitttäjä
Tosiaan voi olla jo muistisairauden alku. Muistisairauksia on monenlaista ja oireita on laidasta laitaan. Muistan kun äitini alkoi oirehtia alkavaa Alzheimerin tautiaan ja puhu samoja asioita kertalleen ja kertaalleen ja se oli raskasta aikaa, tutkimuksiin sitten pääsikin ja lääkitykseen, nykyään ei puhu oma-aloitteisesti ollenkaan, kiitollinen saa olla että ei puhunut ns rumiakaan. Koska anopistasi on kyse, niin poikansa täytyisi herätä ongelmaan ja toimittaa tutkimuksiin. Eipä siinä muuta voi kun ymmärtää.
- jukelintähäre
Vanhuus ja sairaus muuttaa ihmistä olen nähnyt kuinka aina niin herttainen ihminen onkin muuttunut pirulliseksi sadattavaksi sättiäksi,näin se valitettavasti menee..
- Teinitohtori
Ikääntyvistä naisista useimmiten tulee sellaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682279Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921516Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711309- 1271184
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 701008
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍97961Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 116926