Anopistani on tullut inhottava! Siis ennen tosi kiva ja fiksu nainen on muuttunut kummalliseksi. On koko ajan negatiivinen, arvostelee varsinkin toisia naisia ja leuhkii. Ikä reilut 70.
Olen surullinen koska tykkäsin hänestä paljon mutta nyt on todella raskasta kuunneltavaa. Miksi se esim aina haukkuu kaikkia vanhoja ystäviään? Hänellä ei ole enää kavereita kun ei suostu kyläkutsuihin eikä itse käske ketään luokseen.
Uskon et hän haukkuu minuakin, koska toista miniääkin arvostelee koko ajan selän takana. Miten mukavasta ihmisestä tulee tuollainen noita??
alkaako dementia
3
236
Vastaukset
- mannapuuronkeitttäjä
Tosiaan voi olla jo muistisairauden alku. Muistisairauksia on monenlaista ja oireita on laidasta laitaan. Muistan kun äitini alkoi oirehtia alkavaa Alzheimerin tautiaan ja puhu samoja asioita kertalleen ja kertaalleen ja se oli raskasta aikaa, tutkimuksiin sitten pääsikin ja lääkitykseen, nykyään ei puhu oma-aloitteisesti ollenkaan, kiitollinen saa olla että ei puhunut ns rumiakaan. Koska anopistasi on kyse, niin poikansa täytyisi herätä ongelmaan ja toimittaa tutkimuksiin. Eipä siinä muuta voi kun ymmärtää.
- jukelintähäre
Vanhuus ja sairaus muuttaa ihmistä olen nähnyt kuinka aina niin herttainen ihminen onkin muuttunut pirulliseksi sadattavaksi sättiäksi,näin se valitettavasti menee..
- Teinitohtori
Ikääntyvistä naisista useimmiten tulee sellaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812