Maailmalla on monia nopeita rumpaleita, mutta on vain yksi joka on täysin ylivoimaninen
muiden:
Hän on ACDC;n legendaarinen Chris Slade, joka soittaa täysin omassa sarjassaan vertailtaessa häntä muihin rumpaleihin.
Edes rumpalit Bonham ja Cobham eivät pääse lähellekään siihen progressiiviseen atmosfääriin jonka Slade luo rumpujen käsittelyllään.
Sladella on aivan omintakeinen ja kopioimaton tyyli.
Hänen soittonsa on hyvin persoonallinen ja pelkästään cd:tä kuulemalta voi todeta, että siellä soittaa legenda jo eläessään, chris Slade.
Slade on kaikkien aikojen rumpali, sankari eläessään.
Tuskin ACDC olisi koskaan noussut uudestaan ilman karismaattista ja upeaa Chrissiä
ACDC;n alamäki alkoikin Bon Scottin poistuttua kuvioista
ja uusi tuleminen tuli vasta kun hitti biiisi
Thunderstrukcks valloitti listat.
Toivon, että Chrissille tulee pitkä ikä, sillä hänen kaltaistaan rumpalia tuskin enää koskaan syntyy. ChrisSlade elää ikuisesti rock musiikin historiasssa..
ACDC;n Slade
eestieestiniinsti
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937