Naiset flirttailee ja katsoo silmiin???

ktm28

Mut sit ku menee juttelee, nii vähän sellainen ilme kasvoilla, et kuka vittu oot?? Mitä tämä tälläinen on??

91

4381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raakatotuus

Kiinnostuksen kalastelua. Kevyttä narsismia siis.

• tarralenkkari161

Flirttailee miten? Katson ihmisiä jatkuvasti silmiin, en halua heidän pöksyihinsä.

• nauhalenkkari171

Silmiin katsominen on merkki kiinnostuksesta tutustua lähemmin. Ei pidä katsoa, jos ei sillä mitään tarkoita. Jos haluat vain nähdä toisen ihmisen sillä hetkellä (samalla tavalla kuin haluat nähdä vaikka viereisen roskiksen tai pensaan), etkä tarkoita mitään enempää, katso puoli metriä ohi tai vaikka kaulaan, mutta älä silmiin.

• tarralenkkari161

Eli pitäisi kävellä katse nöyrästi maassa, ettei kukaan mummo kuvittele, että olet kiinnostunut? Sitten itketään, ettei kukaan edes katso rumia miehiä silmiin (aloitus tältä palstalta) :D

Silmiin katsominen on normaalia, ei pelkiltään mikään kiinnostuksen merkki.
        Minua muuten katsoo 90% vastaan tulijoista silmiin. Olenko siis kovinkin haluttu vai olisiko tämä sittenkin vain normaalia inhimillistä toimintaa, johon te taas yritätte lisätä jotain velvoitteita?

• Mitävittuanyttaas

Tämä on oikeasti jo ongelma naisille, kun miehet kuvittelee, että katse / hymy / kohteliaisuus on iskuyritys. Herrajumala, missä te olette oppineet käytöstapoja ja ihmisten kanssa sosialisoitumista?!

Minulla on töissäkin läjä perään kuolaajia, joille "olen antanut ymmärtää, mutten ymmärtänyt antaa". Asiakaspalveluammatissa ollaan ja en vaan saakeli voi ymmärtää, miten se hymy ja kohtelian tervehdys voi olla flirtti, kun teen sitä lapsesta vaariin miehille ja naisille.

Jos edes välillä tulisitte auringonpaisteeseen muiden ihmisten työ niin huomaisitte, että ihmiset käyttäytyy noin. Epäsosiaaliset ja epäkohteliaat taas eivät.

• Ex----------PUA

Sinä oletkin kyyläävä autisti.

• kumisaapas181
        tarralenkkari161 kirjoitti:

Eli pitäisi kävellä katse nöyrästi maassa, ettei kukaan mummo kuvittele, että olet kiinnostunut? Sitten itketään, ettei kukaan edes katso rumia miehiä silmiin (aloitus tältä palstalta) :D

Silmiin katsominen on normaalia, ei pelkiltään mikään kiinnostuksen merkki.
        Minua muuten katsoo 90% vastaan tulijoista silmiin. Olenko siis kovinkin haluttu vai olisiko tämä sittenkin vain normaalia inhimillistä toimintaa, johon te taas yritätte lisätä jotain velvoitteita?

Minä katson sopivan ikäisiä hyvän näköisiä (=95%) silmiin ja hymyilen, muita katson ohi. Sinulla on joku ongelma, jos ainoa vaihtoehto silmiin katsomiselle on maahan katsominen. Esim. leukaan tai korvaan katsominen jo riittää siihen, ettei synny katsekontaktia.

Jos rumilla miehillä on ongelma, ettei heitä kukaan katso silmiin, se ei ratkea sillä, että aletaan katsoa ilman että sillä tarkoitetaan mitään - päin vastoin, se on valehtelua ja harhaanjohtamista.

• tarralenkkari161

Jos katsoo ihmisiä kasvojen korkeudelle, katsoo automaattisesti silmiin.

Te keksitte kaikenmaailman ihme sääntöjä ja itkette, kun muut eivät tajua niitä :D

Mitä valehtelen, jos katson ihmisiä silmiin? En mitään. Eleet eivät useimmiten sisällä mitään piilomerkityksiä tai lupauksia seksistä.

• sandaali191

Jos katsoo ihmisiä kasvojen korkeudelle, katsoo automaattisesti silmiin.

Te keksitte kaikenmaailman ihme sääntöjä ja itkette, kun muut eivät tajua niitä :D

Mitä valehtelen, jos katson ihmisiä silmiin? En mitään. Eleet eivät useimmiten sisällä mitään piilomerkityksiä tai lupauksia seksistä.

Sinulla on pahemman luokan motorisia häiriöitä, jos kasvojen korkeudelle katsominen aiheuttaa automaattisesti silmiin katsomisen.

Ei olla seksistä puhuttu vaan kiinnostuksesta.

Olet oikeassa siinä, että eleet eivät useimmiten sisällä mitään piilomerkityksiä - koska ne merkitykset ovat hyvin selviä ja avoimia, eivät piilossa.

• Ex----------PUA
        sandaali191 kirjoitti:

Sinulla on pahemman luokan motorisia häiriöitä, jos kasvojen korkeudelle katsominen aiheuttaa automaattisesti silmiin katsomisen.

Olet oikeassa siinä, että eleet eivät useimmiten sisällä mitään piilomerkityksiä - koska ne merkitykset ovat hyvin selviä ja avoimia, eivät piilossa.

Juuri näin.

Tuo on hieman sama kuin autismiin sairastunut vaatisi muuta yhteiskuntaa mukautumaan hänen epätavalliseen ja vammaiseen käytökseensä.

Myös aika paha persoonallisuushäiriö on tällöin kyseessä, jos oikeasti uskoo että on tavallista vaatia että maailma hyppää hänen pillinsä mukaan.

Suurempi ongelmahan se on, että miehet spämmilähestyvät ei-kiinnostuneita naisia, kuin se, että mies lähestyy naista ja kiinnostus on yhteinen. Tietysti femakot eivät kestä heteroseksuaalisen miehen onnea, joten tälläinen pariutuminen pitää estää ja miesten pitää jäädä ätmiluokkaan.

Minulla ainkain tulokset naisten kanssa nousivat huippuunsa, kun olin aloitteellinen naisen kiinnostuksenmerkkejä noudattamalla, joten älkää nyt vain uskoko tuota feministipropagandaa.

• tarralenkkari161
        sandaali191 kirjoitti:

On luonnollista, että katse hakeutuu silmiin. Montako vastaantulijaa teillä tulee vastaan, jotka tuijottavat teitä leukaan? XD

Olette ihan sekaisin ja kutsutte ihmisiä autisteiksi, vaikka itse kuulostatte ihan asperger-kaveriltani.

Suurin osa ihmisistä ei pidä silmiin katsomista merkkinä kiinnostuksesta.
        Jos pitäisi 90% miehistä ja naisista ja lapsista haluaa minua :D

Lähesty naisia, jos haluat mutta turha urputtaa, ettei pelkkä silmiin katsominen kertonutkaan kiinnostuksesta. Katsoa ja hymyillä voi myös niin, että kiinnostus/viehättävänä pitäminen(eivät ole samoja asioita) tulee siitä ilmi mutta se on jo aivan eri näköistä katsomista ja hymyilyä.

Ymmärrän, että sosiaalisesti kömpelön/autistisen ihmisen voi olla näitä vaikea erottaa. Minusta on ihan ok kohteliaasti lähestyä ihmisiä, joiden signaaleista ei ole varma mutta tuolloin on turha syytellä kohdettasi valehtelijaksi, jos ei ollutkaan kiinnostunut.

• huopatossu141

On luonnollista, että katse hakeutuu silmiin. Montako vastaantulijaa teillä tulee vastaan, jotka tuijottavat teitä leukaan? XD

Olette ihan sekaisin ja kutsutte ihmisiä autisteiksi, vaikka itse kuulostatte ihan asperger-kaveriltani.

Suurin osa ihmisistä ei pidä silmiin katsomista merkkinä kiinnostuksesta.
        Jos pitäisi 90% miehistä ja naisista ja lapsista haluaa minua :D

Lähesty naisia, jos haluat mutta turha urputtaa, ettei pelkkä silmiin katsominen kertonutkaan kiinnostuksesta. Katsoa ja hymyillä voi myös niin, että kiinnostus/viehättävänä pitäminen(eivät ole samoja asioita) tulee siitä ilmi mutta se on jo aivan eri näköistä katsomista ja hymyilyä.

Ymmärrän, että sosiaalisesti kömpelön/autistisen ihmisen voi olla näitä vaikea erottaa. Minusta on ihan ok kohteliaasti lähestyä ihmisiä, joiden signaaleista ei ole varma mutta tuolloin on turha syytellä kohdettasi valehtelijaksi, jos ei ollutkaan kiinnostunut.

Ei minua juuri koskaan kukaan katso silmiin. Ei varsinkaan satunnaiset vastaantulijat. Itselläni ei ole mitään vaikeuksia katsoa toista jopa kasvoihin katsomatta silmiin.

• 222333
        Mitävittuanyttaas kirjoitti:

Tämä on oikeasti jo ongelma naisille, kun miehet kuvittelee, että katse / hymy / kohteliaisuus on iskuyritys. Herrajumala, missä te olette oppineet käytöstapoja ja ihmisten kanssa sosialisoitumista?!

Minulla on töissäkin läjä perään kuolaajia, joille "olen antanut ymmärtää, mutten ymmärtänyt antaa". Asiakaspalveluammatissa ollaan ja en vaan saakeli voi ymmärtää, miten se hymy ja kohtelian tervehdys voi olla flirtti, kun teen sitä lapsesta vaariin miehille ja naisille.

Jos edes välillä tulisitte auringonpaisteeseen muiden ihmisten työ niin huomaisitte, että ihmiset käyttäytyy noin. Epäsosiaaliset ja epäkohteliaat taas eivät.

Valitettavasti kulttuurimme on muuttunut sellaiseksi, että ei varsinkaan nuoremmat naiset uskalla miehiä päinkään katsoa saati siihen vielä hymyillä ja näyttää jotain muuta kuin mahdollisimman hapanta naamaa. Mielestäni tää johtuu ainakin osin siitä, kun näiden äijien määrä jotka jatkuvasti joka paikassa aina yrittävät iskeä naisia ja aina ovat agressiivisesti naisiin kiinni puskemassa on niin paljon lisääntynyt, ja kun ei näillä äijillä ole enää mitään kulttuurisia estoja tähän. Minkä tahansa naisen taholta tulevan myönteisemmän oloisen eleen tai katseen tai kohteliaisuuden nämä äijät tulkitsevat niin, että nainen on heistä kiinnostunut ja nimenomaan seksuaalisessa mielessä kiinnostunut. Jopa palveluammateissa olevien naisten(kuten esim. kauppojen kassojen) kohteliaat eleet ja katseet(mitkä tietty voivat olla hyvinkin imartelevia) tulkitaan niin että nainen on seksuaalisesti kiinnostunut.

Itse kyllä satuin olemaan juuri tänään eräässä erikoisessa paikassa missä muutamia ihmisiä. Vähän siinä samoja töitä kaikki teimme(ei siis oltu palveluammattijutuissa eikä asiakkaina eikä virallisissa töissäkään), ja siinä yksi sellainen joku kolmikymppinen tai jotain vähän alta 40v nainen kyllä käyttäytyi ja hymyili siihen malliin, että mielelläni jotain sille olisin sanonut muuta kuin mitä ne varsin vähät ihan pakolliset välttämättömät mitä siinä pakosta tilanteeseen liittyi. Mutta kun tää nainen oli hyvän näköinen ja nimenomaaan vielä erittäin seksikkään näköinen ja oloinen(ja varmasti ei vain minun mielestäni niin), niin joskin yhtäältä myös juuri sekin vielä vetosi minuun niin toisaalta juuri se pisti myös mietteliääksi josko ties mitä siinä naisella takana saattaisi olla. Seksikkään hyvän näköisenä hän tietty naisena itsevarma, ja ehkä jotain piruiluja takana. Todella äärimmäisen harvoin minulle tällaisia tilanteita eteen tuleee, ja minähän alan olla jo aivan liian vanhakin tällaisiin juttuihin.

• tarralenkkari161
        huopatossu141 kirjoitti:

Ei minua juuri koskaan kukaan katso silmiin. Ei varsinkaan satunnaiset vastaantulijat. Itselläni ei ole mitään vaikeuksia katsoa toista jopa kasvoihin katsomatta silmiin.

Minua taas katsoo silmiin melkein kaikki. Onnistuisi se silmiin katsomattomuuskin mutta miksi nähdä vaivaa? Sitäpaitsi itsepäinen silmiin katsomattomuus antaa kreepyn vaikutelman ihan siinä missä intensiivinen tuijotuskin.

• jfd

Minua taas katsoo silmiin melkein kaikki. Onnistuisi se silmiin katsomattomuuskin mutta miksi nähdä vaivaa? Sitäpaitsi itsepäinen silmiin katsomattomuus antaa kreepyn vaikutelman ihan siinä missä intensiivinen tuijotuskin.

Jaa. Minusta mihin tahansa tiettyyn pisteeseen (oli se silmät tai jotain ihan muuta) katsominen vaatii enemmän vaivaa kuin epämäärisempi kohdennus.

• ktm28

No katsoo silmiin ja hymyilee yleensä, kun menen ohi ja kun vilkutan, nii vilkuttaa takas ;) mut jutella ei halua tollasenkaan jälkeen.

• tarralenkkari161

Eli naama norsunvitulle ja katse maahan. tsek.
        En laskisi tuollaista flirttailuksi. Ehkä, jos iski silmää oikeasti.
        Kaksi hommaa:
        Flirttailukaan ei muuten välttämättä tarkoita velvollisuutta/halua tutustua lähemmin. Minullekin PT aina flirttailee mutta se on vain hassuttelua, vailla mitään aitoja motiiveita.
        Kadulla iskemään tuleminen ei taida Suomessa olla suuressa suosiossa ja siksi saattaa pelästyttää, vaikka olisikin kiinnostusta.

• runkkmann

Onko sulla siis personal trainer ohjaamassa treenejä? öööööööhhhhhh

• Ex----------PUA

Eli naama norsunvitulle ja katse maahan. tsek.
        En laskisi tuollaista flirttailuksi. Ehkä, jos iski silmää oikeasti.
        Kaksi hommaa:
        Flirttailukaan ei muuten välttämättä tarkoita velvollisuutta/halua tutustua lähemmin. Minullekin PT aina flirttailee mutta se on vain hassuttelua, vailla mitään aitoja motiiveita.
        Kadulla iskemään tuleminen ei taida Suomessa olla suuressa suosiossa ja siksi saattaa pelästyttää, vaikka olisikin kiinnostusta.

"Ehkä, jos iski silmää oikeasti."

Tällöin te autistit ja heteroseksuaalisuuden demonisooijat selittäisitte sen joko siten että sillä oli roska silmässä, tai se ihan huvikseen vain nikkaili silmäänsä, ja ei se tarkoita mitään.

Kiinnostuksen meerkit tarkoittavat parhaimillaan alitajuista kiinnostusta ja sen ei-vapaaehtoisai merkkejä. Jokaisella on oikeus ottaa ne selville, vaikka miten se teitä rumia autistipervertikkoja kismittäisi. Teillä taas ei ole mitään oikeutta puuttua ihmisten kehon käyttöön tai keskinäisiin suhteisiin.

Ai niin, maailma on velkaa tuon sinulle, sillä et saanut peruskoulussa sitä jännäjarea. :(

• tarralenkkari161

Eikös autistit nimenomaan tulkitse muiden eleitä väärin ja kuvittele niihin merkityksiä, joita niissä ei ole?

Jos et erota iskeekä joku sinulle silmää, vai onko silmässä roska, on se jo aikamoista.
        Silmän iskeminen on flirttailua, vaikka sen voi tehdä myös muissa tilanteissa (esim. lapsille vitsiä kertoessa). Flirttailu ei kuitenkaan välttämättä tarkoita halua tutusta. Monille flirttailu on vain ystävällistä hauskanpitoa.

En mene vaatimaan salillani työskentelevää PT:tä jättämään vaimonsa ja panemaan minua, sillä ymmärrän, etteivät ihmisten väliset vuorovaikutussuhteet ole niin yksinkertaisia, kuin te näytte kuvittelevan. Onhan se sosiaalisestikömpelöille hankalaa elää maailmassa, jossa kiinnostusta ei voi tulkita silmiin katsomisesta, mutta sellaisessa me eletään.

Olin peruskoulussa ihastunut rinnakkaisluokan nörttiin, joka antoi minulle pakit. Niin? Toisin kuin te, en ajattele maailman olevan minulle velkaa, enkä vihaa miehiä, enkä edes nörttimiehiä.

• tarralenkkari161
        runkkmann kirjoitti:

Onko sulla siis personal trainer ohjaamassa treenejä? öööööööhhhhhh

Ei. Saliltani sai pari ohjaustuntia kaupanpäälle. Tämän jälkeen salille mennessäni tulee juteltua tuon pt:n kanssa.
        En tosin ymmärrä mitä ihmeellistä siinä olisi, jos olisi ohjaamassa?

• Ex----------PUA

Eikös autistit nimenomaan tulkitse muiden eleitä väärin ja kuvittele niihin merkityksiä, joita niissä ei ole?

Jos et erota iskeekä joku sinulle silmää, vai onko silmässä roska, on se jo aikamoista.
        Silmän iskeminen on flirttailua, vaikka sen voi tehdä myös muissa tilanteissa (esim. lapsille vitsiä kertoessa). Flirttailu ei kuitenkaan välttämättä tarkoita halua tutusta. Monille flirttailu on vain ystävällistä hauskanpitoa.

En mene vaatimaan salillani työskentelevää PT:tä jättämään vaimonsa ja panemaan minua, sillä ymmärrän, etteivät ihmisten väliset vuorovaikutussuhteet ole niin yksinkertaisia, kuin te näytte kuvittelevan. Onhan se sosiaalisestikömpelöille hankalaa elää maailmassa, jossa kiinnostusta ei voi tulkita silmiin katsomisesta, mutta sellaisessa me eletään.

Olin peruskoulussa ihastunut rinnakkaisluokan nörttiin, joka antoi minulle pakit. Niin? Toisin kuin te, en ajattele maailman olevan minulle velkaa, enkä vihaa miehiä, enkä edes nörttimiehiä.

"Eikös autistit nimenomaan tulkitse muiden eleitä väärin ja kuvittele niihin merkityksiä, joita niissä ei ole?"

Jep, ja juuri tuon paljastat itsestäsi, sillä et tunnista kiinnostuksenmerkkejä.

Kaikki muut ihmiset tajuavat ne paitsi sinä, joten sinä olet tässä se joka olet vihallinen tapaus.

Hauska yhteinen huomio, että femakkona olet kuin pupet, jotka eivät tajua ketkä naiset ovat kiinnostuneita ja ketkä eivät. Sitten molemmat burgeroivat ihan onnessaan. :D

Kiitos feministien ei naisten tarvitse olla tuon aloitteellisempia, kuin että lähettää näitä kiinnostuksenmerkkejä, joten olisi kohtuullista jos nyt miehet jotka m uutenkin tekevät koko työn, saisivat edes lähestyä heitä joista naiset ovat kiinnostuneita, oi moraalivartija.

"Jos et erota iskeekä joku sinulle silmää, vai onko silmässä roska, on se jo aikamoista."

Sanot sinä. :D Ei mutta itte oot-defenssi paljasti, että taas osui. SInustahan tässä oli puhe kerran.

"Flirttailu ei kuitenkaan välttämättä tarkoita halua tutusta. Monille flirttailu on vain ystävällistä hauskanpitoa. "

*facepalm*

• tarralenkkari161

"Kaikki muut ihmiset tajuavat ne paitsi sinä"

Eli sinun mielestäsi 90% kaikista ihmistä haluaa minua? Vai olisiko sittenkin niin, että ilmeissä ja katseissa on enemmän hienosäätöä ja nyanseja, kuin luulet.

Minulla ei ole vaikeuksia tunnistaa kiinnostuksen merkkejä muissa ihmisissä ja siksi en kuvittele kaikkien haluavan minua, vaikka he katsoisivatkin silmiini tai jopa flirttailevat ystävällisesti :D

"Kiitos feministien ei naisten tarvitse olla tuon aloitteellisempia, kuin että lähettää näitä kiinnostuksenmerkkejä, joten olisi kohtuullista jos nyt miehet jotka m uutenkin tekevät koko työn, saisivat edes lähestyä heitä joista naiset ovat kiinnostuneita, oi moraalivartija."

Missä kirjoitin, etteivät miehet saa lähestyä (KOHTELIAASTI!) naisia, joista ovat kiinnostuneita?

• Ex----------PUA

"Kaikki muut ihmiset tajuavat ne paitsi sinä"

Eli sinun mielestäsi 90% kaikista ihmistä haluaa minua? Vai olisiko sittenkin niin, että ilmeissä ja katseissa on enemmän hienosäätöä ja nyanseja, kuin luulet.

Minulla ei ole vaikeuksia tunnistaa kiinnostuksen merkkejä muissa ihmisissä ja siksi en kuvittele kaikkien haluavan minua, vaikka he katsoisivatkin silmiini tai jopa flirttailevat ystävällisesti :D

"Kiitos feministien ei naisten tarvitse olla tuon aloitteellisempia, kuin että lähettää näitä kiinnostuksenmerkkejä, joten olisi kohtuullista jos nyt miehet jotka m uutenkin tekevät koko työn, saisivat edes lähestyä heitä joista naiset ovat kiinnostuneita, oi moraalivartija."

Missä kirjoitin, etteivät miehet saa lähestyä (KOHTELIAASTI!) naisia, joista ovat kiinnostuneita?

Autisti ei vain tajua, mutta luonnevikaisena vaatii että muutkin olisivat yhtä autistisia:

"These results are interesting because they further confirm the well-known finding that mutual gaze—staring into each other's eyes—is a reliable indicator that people are in love. It seems that feelings of love do lead to a focus on the face, perhaps because we're seeking feedback about the other person's feelings. But when it comes to lust, we are more focused on "letting our bodies do the talking."

https://www.psychologytoday.com/blog/cutting-edge-leadership/201407/is-your-gaze-loving-or-lustful

Eräästä toisesta artikkelista:

"Copulatory" Gaze

The gaze is probably the most striking human courting ploy. Eye language. In Western cultures, where eye contact between the sexes is permitted, men and women often stare intently at potential mates for about two to three seconds during which their pupils may dilate—a sign of extreme interest. Then the starer drops his or her eyelids and looks away.

No wonder the custom of the veil has been adopted in so many cultures. Eye contact seems to have an immediate effect. The gaze triggers a primitive part of the human brain, calling forth one of two basic emotions—approach or retreat. You cannot ignore the eyes of another fixed on you; you must respond. You may smile and start conversation. You may look away and edge toward the door. But first you will probably tug at an earlobe, adjust your sweater, yawn, fidget with your eyeglasses, or perform some other meaningless movement—a "displacement gesture"—to alleviate anxiety while you make up your mind how to acknowledge this invitation, whether to flee the premises or stay and play the courting game."

Olet väärässä ja/tai autisti.

• tarralenkkari161

PARISUHTEESSA silmiin TUIJOTTELU. Silmiin katsominen on eri asia, kuin intensiivinen tuijottaminen. Tuijottaakin voi muista syistä, kuin kiinnostuksesta tosin. Ihminen voi esim. pitää sinua outona tai on omissa ajatuksissaan. Se on kuitenkin parempi merkki, kuin pelkkä katsominen.

On erillaisia katseita. En kai sanonut, ettei katsella ja hymyllä voi viestittää kiinnostusta (päinvästoin) mutta katseita on erillaisia.

Kadulla vastaan kävelevät ihmiset eivät muuten ole rakastuneita sinuun :D

• Ex----------PUA

PARISUHTEESSA silmiin TUIJOTTELU. Silmiin katsominen on eri asia, kuin intensiivinen tuijottaminen. Tuijottaakin voi muista syistä, kuin kiinnostuksesta tosin. Ihminen voi esim. pitää sinua outona tai on omissa ajatuksissaan. Se on kuitenkin parempi merkki, kuin pelkkä katsominen.

On erillaisia katseita. En kai sanonut, ettei katsella ja hymyllä voi viestittää kiinnostusta (päinvästoin) mutta katseita on erillaisia.

Kadulla vastaan kävelevät ihmiset eivät muuten ole rakastuneita sinuun :D

Syy siihen, miksi sitä tehdään parisuhteessa, perustuu samaan asiaan miksi se on kiinnostuknsernmerkki ja yleinen, sekä eritttäin tunnettu sellainen vieläpä.

Vaan eihän autisti nyt osaa päätellä tuotakaan asiaa. :D

"Kadulla vastaan kävelevät ihmiset eivät muuten ole rakastuneita sinuun :D"

Awww, jouituko se autisti turvautumaan nyt henkilöhyökkäykseen, kun jäi taas toiseksi väittelyssä ja näytti oman tyhmyytensä taas. :D Tuo kuulosti siltä kuin olisit joku 5v vuotias joka huutaa vanhemmilleen "mää en tyykkää susta senkin tyhmä kakkipöksy lälläää!!!! :(" Vaan sehän nyt on muutenkin feministin älyn ja keskustelun tason mukaista.

Jos tuo linja otetaaan, niin sInuun ei ole rakastunut kukaan, sillä luonnevikainen ja tyhmä suohirviö joka vihaa miehiä nyt vain on vastenmielinen. :D

• tarralenkkari161

Niin silmiin tuijottelu, ei pelkkä silmiin katsominen.
        Työpaikkahaastellussakaan, et muuten pääse läpi, jos et katso silmiin. Uusiin ihmisiin tutustuttaessa on kohteliasta katsoa silmiin. Tervehtiessä. Kiittäessä. Kaupaskassaa. Jne. jne. Väitteesi ei vain ole vakaalla pohjalla. Etkä näy ymmärtävän, että on olemassa useampia, kuin yhdenlaisia katseita.

Mutta vastaa jo: onko 90% kaikista kohtaamistani ihmisistä olleet kiinnostuneita minusta?

Tämän keskustelun innoittamana kävelin eilen kadulla jonkin aikaa keskittyen, etten katso ketään silmiin. Kuitenkin minuun otti silmäkontaktia sellaiset stereotyyppisesti hyvännäköiset miehet. Olenko siis oikeasti aito YTN vai olisitko sitten väärässä? :D

• 222333

Niin silmiin tuijottelu, ei pelkkä silmiin katsominen.
        Työpaikkahaastellussakaan, et muuten pääse läpi, jos et katso silmiin. Uusiin ihmisiin tutustuttaessa on kohteliasta katsoa silmiin. Tervehtiessä. Kiittäessä. Kaupaskassaa. Jne. jne. Väitteesi ei vain ole vakaalla pohjalla. Etkä näy ymmärtävän, että on olemassa useampia, kuin yhdenlaisia katseita.

Mutta vastaa jo: onko 90% kaikista kohtaamistani ihmisistä olleet kiinnostuneita minusta?

Tämän keskustelun innoittamana kävelin eilen kadulla jonkin aikaa keskittyen, etten katso ketään silmiin. Kuitenkin minuun otti silmäkontaktia sellaiset stereotyyppisesti hyvännäköiset miehet. Olenko siis oikeasti aito YTN vai olisitko sitten väärässä? :D

Juuri tuokin on tärkeä asia huomata, että ei naiset tai miehetkään aina suinkaan ole ilahtuneita jos ihan keltä vaan huomaavat saavansa ihailua. Nainen niinkuin mieskin haluaisi tietenkin saada ihailua ennen muuta sellaisilta tyypeiltä joita itse ihailee ja joiden seurasta pitäisi. Vanhemmiten erityisesti tämän asian kanssa pitää olla tarkkana. Joku nuorempi voi loukkaantua ihailevasta huomiosta jo pelkästään siksi, jos sen huomion antaja on hänen mielestään aivan liian vanha.

• jlk

Nainen testaa markkina-arvoaan. Kun mies osoittaa kiinnostusta, markkina-arvo on tullut mitatuksi ja nainen haluaa miehen häipyvän. Oikea ratkaisu mieheltä on jättää reagoimatta. Tällöin a) naisten pilviin kohonnut narsismi ja oman arvon yliarviointi saa sopivan kolauksen, ja b) ohjataan naiset tekemään aloitteita silloin kun ovat oikeasti kiinnostuneita.

• lisää.pituutta.heti

Taidat luulla liikoja itsestäsi.

• Kyllä mäkin hymyilen jos joku hymyilee mulle.

Olen kyllä oppinu että baarissa pitää kääntää heti katse pois jos joku kestä ei ole kiinnostunut hymyilee ettei tule väärää infoa.

• Raakatotuus

No se onkin hyvä. Sillä tavalla mieskin saa vähiten torjuvalla tavalla viestin, että ei kannata lähestyä. Huono juttu tietysti se että tämä on poikkeuksetta se vastaanotto mitä minä baareissa naisilta saan, mutta elämä on.

• Samat opit saatu. :)

• Raakatotuus kirjoitti:

No se onkin hyvä. Sillä tavalla mieskin saa vähiten torjuvalla tavalla viestin, että ei kannata lähestyä. Huono juttu tietysti se että tämä on poikkeuksetta se vastaanotto mitä minä baareissa naisilta saan, mutta elämä on.

Joskus tuo tapahtuu ujouden takia, jos tuijottaja on joku liian komea mies ja miettii, että onko kaikki vaatteet päällä tai hiukset kammattu vai mitä toi oikein kattoo...

• gld
        Nainen_28v kirjoitti:

Joskus tuo tapahtuu ujouden takia, jos tuijottaja on joku liian komea mies ja miettii, että onko kaikki vaatteet päällä tai hiukset kammattu vai mitä toi oikein kattoo...

Haa, siinä se taas nähtiiin: miehen KOMEUS on ratkaisevat tekijä!

• gld kirjoitti:

Haa, siinä se taas nähtiiin: miehen KOMEUS on ratkaisevat tekijä!

Niin, siihen että alkaa ujostuttaa! :P

• 4657

Länsimaiselle ihmiselle silmiin katsominen on viesti ystävällisyydestä ja myös ''en ole sinulle uhka'' - viesti.
      Myös tuo markkina-arvon testaus voi pitää paikkansa. Mutta jos mies innostuu ja tulee viereen jotain selittämään ja ehdottelemaan, niin nuori nainen kokee sen varmasti uhkaksi ja haluaa karkottaa miehen - ellei mies ole mieluinen.
      Esim muslimimaissa miehet kokevat naisen silmiin katsomisen niin että se on ''mennään naimaan nyt heti''- viestiksi. Siksi siellä naiset pitävät katseen alasluotuna.
      Länsimaisen miehen täytyisi tajuta että naisellakin on oikeus katsoa minne haluaa ilman ettei miehet tulkitse jokaista pientäkin elettä jotenkin juuri hänelle tarkoitettuna merkkinä tai viestinä.

• 7564

Ei voi puhua mistään 'oikeudesta', kun on kyse selvästä signaalista, jolla on selvä merkitys. Yhtä hyvin voisi sanoa, että jokaisella on oikeus näyttää keskisormea tai heilua kirveen kanssa tai twerkata toisen naaman edessä ilman, että toinen osapuoli alkaa tulkita sitä jotenkin. Ei se vain mene niin, sori. Naisella on toki oikeus katsoa maahan tai silmiin, mutta ei pidä vinkua, jos siitä tehdään johtopäätöksiä. Jos et halua virhetulkintoja, toimi sen mukaan mitä oikeasti tarkoitat.

• Kfncnx
        7564 kirjoitti:

Ei voi puhua mistään 'oikeudesta', kun on kyse selvästä signaalista, jolla on selvä merkitys. Yhtä hyvin voisi sanoa, että jokaisella on oikeus näyttää keskisormea tai heilua kirveen kanssa tai twerkata toisen naaman edessä ilman, että toinen osapuoli alkaa tulkita sitä jotenkin. Ei se vain mene niin, sori. Naisella on toki oikeus katsoa maahan tai silmiin, mutta ei pidä vinkua, jos siitä tehdään johtopäätöksiä. Jos et halua virhetulkintoja, toimi sen mukaan mitä oikeasti tarkoitat.

WT-miehet taas vauhdissa... Olen johtotehtävissä. Totta hemmetissä katson alaisiani silmiin. Vakaa katsekontakti lisää uskottavuutta, luotettavuutta ja osoittaa että kuuntelen (jos kuunneltavaa on). Ei johtaminen tapahdu kainosti alaisia vilkuillen. Jos joku miehenhyväkäs tai lepakko luulee muuta, niin omapa on vikansa. Kaikki kiinnostus ei ole seksuaalissävytteistä, vaikka teidän elämänne haarovälin ympärillä pyöriikin.

• Ex----------PUA

"Länsimaiselle ihmiselle silmiin katsominen on viesti ystävällisyydestä ja myös ''en ole sinulle uhka'' - viesti."

Lisää autismia.

Se on tavallisesti merkki kahdesta asiasta: haluan tappaa sinut/haastaa sinut tai haluan sinua.

Tästä syystä miehenä tiedät hyvin, että jännämiesbbaareissa silmiintuijottaminen on ainahaasteeksi tulkittava, jos se tapahtuu miesten kesken. Se erittäin harvoin on mikään ystävällisyyden ele. Ja esim. vankiloissa tämä tiedetään myös.

Kun taas sukupuolten välillä tämän merkitys muuttuu radikaalisti, ja se viittaa nimenomaan kiinnostukseen. Myöskin ns. mittailu viittaa siihen.

Naisena olet kokenut vain jälkimmäisen, joten et tietenkään voi puhua tässä taaskaan, puhumattakaan siitä että asiantuntemuksesi riittäisi tähän aiheeseen.

Tässä hieman asiantuntijoiden artikkeleita ja otantaa asiata, feministipropaganda nyt on viimeinen mistä kannattaa ottaa tietoa ihmisten pariutumisesta. :D

"These results are interesting because they further confirm the well-known finding that mutual gaze—staring into each other's eyes—is a reliable indicator that people are in love. It seems that feelings of love do lead to a focus on the face, perhaps because we're seeking feedback about the other person's feelings. But when it comes to lust, we are more focused on "letting our bodies do the talking."

https://www.psychologytoday.com/blog/cutting-edge-leadership/201407/is-your-gaze-loving-or-lustful

""Copulatory" Gaze

The gaze is probably the most striking human courting ploy. Eye language. In Western cultures, where eye contact between the sexes is permitted, men and women often stare intently at potential mates for about two to three seconds during which their pupils may dilate—a sign of extreme interest. Then the starer drops his or her eyelids and looks away.

No wonder the custom of the veil has been adopted in so many cultures. Eye contact seems to have an immediate effect. The gaze triggers a primitive part of the human brain, calling forth one of two basic emotions—approach or retreat. You cannot ignore the eyes of another fixed on you; you must respond. You may smile and start conversation. You may look away and edge toward the door. But first you will probably tug at an earlobe, adjust your sweater, yawn, fidget with your eyeglasses, or perform some other meaningless movement—a "displacement gesture"—to alleviate anxiety while you make up your mind how to acknowledge this invitation, whether to flee the premises or stay and play the courting game."

Olen opiskellut näitä juttuja, joten kommenttieni taustalla ei ole mikään autistinen mutuilu ja yleistäminen, vaan tieteelliset faktat. :)

• Ex----------PUA

- Tästä vielä, että tämä on suoraan minun opeistani, jotka ponnistavat punaisesta pilleristä.

Eli, nainen valitsee, jolloin hänen valintansa paljastaa hänen ei-vapaaehtoiset kiinnostuksenmerkit.

Jos koette, että teillä on varaa sivuuttaa nainen joka osoittaa tuntevansa orastavaa himoja ja rakkautta teitä kohtaan, niin älkää noudattako neuvojani, vaan seuratkaa feministi- ja pua-kulttien propagandaa. Minä otan hyvän asennon, popcornia ja seuraan showtanne (ja kiinnostuksen merkkejä).

Valitset seurata minua ja ohjeistustani?

Hyvä, ensimmäinen askel on tällöin että pitää pyrkiä näyttämään siltä, että herättää kiinnostuksen merkkejä. Tätä kutsuttiin PUAhate:n piireissä termillä "looks maxing".

Vaihtoehtoisesti, jos olet sivuuttanut naisten aloitteet joista on puhne, yksinkertaisesti lopeta niiden sivuuttaminen.

Ja voilá! "Se vain tapahtui!"

Ex PUA on puhunut arvoisat palstalaiset!

• tarralenkkari161
        Ex----------PUA kirjoitti:

"Länsimaiselle ihmiselle silmiin katsominen on viesti ystävällisyydestä ja myös ''en ole sinulle uhka'' - viesti."

Lisää autismia.

Se on tavallisesti merkki kahdesta asiasta: haluan tappaa sinut/haastaa sinut tai haluan sinua.

Tästä syystä miehenä tiedät hyvin, että jännämiesbbaareissa silmiintuijottaminen on ainahaasteeksi tulkittava, jos se tapahtuu miesten kesken. Se erittäin harvoin on mikään ystävällisyyden ele. Ja esim. vankiloissa tämä tiedetään myös.

Kun taas sukupuolten välillä tämän merkitys muuttuu radikaalisti, ja se viittaa nimenomaan kiinnostukseen. Myöskin ns. mittailu viittaa siihen.

Naisena olet kokenut vain jälkimmäisen, joten et tietenkään voi puhua tässä taaskaan, puhumattakaan siitä että asiantuntemuksesi riittäisi tähän aiheeseen.

Tässä hieman asiantuntijoiden artikkeleita ja otantaa asiata, feministipropaganda nyt on viimeinen mistä kannattaa ottaa tietoa ihmisten pariutumisesta. :D

""Copulatory" Gaze

Olen opiskellut näitä juttuja, joten kommenttieni taustalla ei ole mikään autistinen mutuilu ja yleistäminen, vaan tieteelliset faktat. :)

Tuijottaminen ja katsominen ovat eri asioita. Tuijottaminen on poikkeuksellista käytöstä. Tuijotti siis leukaan tai silmiin tai mihin ruumiinosaan tahansa.

On olemassa erillaisia katseita, esim.
        -Neutraali katse tai katsahdus
        -Tuijotus
        -uhkaava tuijotus
        -himokas(ja/tai uhkaava) tuijotus
        -flirttaileva katse
        -vilkuilu
        -flirttaileva vilkuilu
        -huvittunut katse

Jos joku esim. baarissa toistuvasti katselee/tuijottaa kainosti tai viettelevästi sinua hän on suht todennäköisesti kiinnostunut (katseita voi toki tulkita väärin ja pienessä tilassa katse saattaa hakeutua samoihin ihmisiin vahingossa).

Jos taas joku kulkee kadulla ohitsesi silmiisi katsahtaen ja kohteliaasti hymyillen, se tuskin on kiinnostuksen merkki.

Joko menee pullan kaaliin?

• Ex----------PUA

Tuijottaminen ja katsominen ovat eri asioita. Tuijottaminen on poikkeuksellista käytöstä. Tuijotti siis leukaan tai silmiin tai mihin ruumiinosaan tahansa.

On olemassa erillaisia katseita, esim.
        -Neutraali katse tai katsahdus
        -Tuijotus
        -uhkaava tuijotus
        -himokas(ja/tai uhkaava) tuijotus
        -flirttaileva katse
        -vilkuilu
        -flirttaileva vilkuilu
        -huvittunut katse

Jos joku esim. baarissa toistuvasti katselee/tuijottaa kainosti tai viettelevästi sinua hän on suht todennäköisesti kiinnostunut (katseita voi toki tulkita väärin ja pienessä tilassa katse saattaa hakeutua samoihin ihmisiin vahingossa).

Jos taas joku kulkee kadulla ohitsesi silmiisi katsahtaen ja kohteliaasti hymyillen, se tuskin on kiinnostuksen merkki.

Joko menee pullan kaaliin?

Tuijottaminen ei ole katse! :D Et ole pelkästään autisti vaan myös jälkeenjäänyt?

Autisti ei edelleenkään tajua jotain niin biolgoista, mikä käsitetään monissa kulttuureissa:

""Copulatory" Gaze

• tarralenkkari161

Pilkunnussija vauhdissa. Joo joo tuijottaminen on toki katse mutta mitä meinasin on, ettei katse ole välttämättä tuijotus.

Toistan: Se mitä tehdään PARISUHTEESSA on eri asia, kuin mitä tehdään kadulla tuntemattomille. KUKAAN tuntematon, joka katsoo sinuun kadulla, ei ole sinuun rakastunut.

Katseita on edelleenkin erillaisia. Aloituksessa ei oltu eritelty asiaa.
        Edelleenkin on turha itkeä, jos tulkitsee eleitä väärin. Ei se tarkoita valehtelua.
        Toki on myös ihmisiä, jotka tahallaan johtavat harhaan mutta heitä on vähän.

• Ex----------PUA

Pilkunnussija vauhdissa. Joo joo tuijottaminen on toki katse mutta mitä meinasin on, ettei katse ole välttämättä tuijotus.

Toistan: Se mitä tehdään PARISUHTEESSA on eri asia, kuin mitä tehdään kadulla tuntemattomille. KUKAAN tuntematon, joka katsoo sinuun kadulla, ei ole sinuun rakastunut.

Katseita on edelleenkin erillaisia. Aloituksessa ei oltu eritelty asiaa.
        Edelleenkin on turha itkeä, jos tulkitsee eleitä väärin. Ei se tarkoita valehtelua.
        Toki on myös ihmisiä, jotka tahallaan johtavat harhaan mutta heitä on vähän.

Autisti yrittää selitellä itseään pois pussista :D

Niin, onha se nyt ihan pikkujuttu, kun sinusta katse ja tuijottaminen ovat täysin eeri asioita. :D :D I STAND CORRECTED - KATSE EI OLE TUIJOTTAMISTA!!! VAAN RAISKAUS!!!!!!!

Sillä seurauksella, että et vain nolannut täydellisesti itseäsi, osoittaen että olet naispuolinen Elliot Rodger, joka olet siis autisti mutta myös luonnevikainen.

Tosin, ammuskeluvälikohtausta et saa aikaan koska eihän kukaan hullu anna sinulle asetta, mutta sen sijaan kiellät terveiltä ihmiisiltä muut kuin ei-autistiset käytösmallit. :D

Nyt kaivat kuopppaasi osoittamalla, ettet edes tiedä miksi silmiin katsotaan, ja miksi näiden mainittujen katseiden yhdistävän tekijänä on romanttinen ja seksuaalinen kiinnostus.

*FACE PALM*

• tarralenkkari161

Katse ja tuijottaminen eivät ole synonyymi. Tuijotus on vain yhdenlainen katse. Oliko tällä kertaa tarpeeksi rautalangasta pikku-herralle?

Onko syy siihen, että työhaastettulassa täytyy katsoa silmiin, se että pomo haluaa seksuaalisesti halukkaita alaisia?
        Olet hassu trolli.

• Eräkettu

Jos se nainen vilkaiseeki suhun päin niin se tarkottaa että se haluaa munaa...

Se on selevä.

• m-i-e-s

Naiset flirttailee, kun ne katsoo silmiin ja hymyilee? =D

90% maailman väestön silmistä autonomisesti katsoo ympäristöstä tiettyjä asioita, kuten toisten ihmisten silmiä. 80% autonomisesti kun katseet kohtaavat tapahtuu joko hymy tai katseen kääntäminen pois kohteesta. (Suurinosa miehistä vilkaisee jopa naisten strategiset paikat täysin tietämättään =P)

Onko mahdollista, että teillä oli sepalus auki, teepussi hiuksissa tai seläntakana oli dressmanin alusvaatemainos? Sullahan saattoi olla kivan näköinen paita, minkä vuoksi katsoivat, hymyilivät ja lähtivät ostamaan samanlaista eräketulle. =P Oliko hymy varmasti flirttaileva, jossa pureskelivat samalla alahuultaan vai erittäin ivaallinen virnistys?

Suosittelen lukemaan flirttailun abc:n ja alkeet, selvästi hyvin pahasti hakuteillä. Teosta, kuinka autonomista ihmisen käyttäytyminen ja lajiyksilön kohtaaminen on, ei ole vielä julkaistu. Ihmisen autonominen toiminta, riskien ja vaaratilanteiden välttäminen on myöskin vasta kustantajan pöydällä odottamassa.

• crux

Nainen haluaa uskotella itselleen ja miehelle että ei ole joutunut tekemään mitään, ei edes katsomaan silmiin ja siltikin olisi seuraa tarjolla. Täydellinen aloitteettomuus yhdistettynä miesseuran saamiseen tuntuu olevan se naisten haave, kaikki muu on epäromanttista ja liian päämäärähakuista.

• Sad-But-true

Katsominen tarkoittaa että nainen ei pidä miehen ulkonäöstä.

• Ex----------PUA

Selityksiä on ainakin pari.

Se oli ei-vapaaehtoinen kiinnostuksen merkki, mutta nainen on sitä tyyppiä että se testaa sinua.

Tai vaihtoehtoisesti se oli kiinnostuksen merkki joka oli annettu tietoisesti, ja hän ihmettelee miksi et ota siitä "aloitteesta" hommaa täysin haltuun ja lue hänen ajatuksiaan.

Tai sitten naisella on vakavia henkisiä ongelmia, mutta se taas ei ole sinun syytäsi. :)

• tarralenkkari161

Tai sitten nainen, kuten suurin osa ihmistä, vain hymyili ystävällisesti, kun katseet kohtasivat.

• Ex----------PUA

Tai sitten nainen, kuten suurin osa ihmistä, vain hymyili ystävällisesti, kun katseet kohtasivat.

Sinä jo osoitit mikä on asiantuntemuksesi tässä aiheessa, joten älä nyt enempää nöyryytä itseäsi. :D

"Olen autistinen feministi joka vaatii että muut ovat yhtä autisteja".

Tietysti on autistista ruveta jankkaamaan, kun olet jo näyttänyt olleesi väärässä, mutta istuu hyvin sairauden kuvaan.

• tarralenkkari161

Ah, ironiaa!

Ihanko tosi teistä pitäisi kulkea kadulla ja töissä koko ajan keskittyen, ettei katso ketään silmiin (joka on se luonnollinen piste, johon silmät hakeutuvat...tutkittu juttu, buddy!)?
        Vai oisko kuitenkin niin, että kaikki katseet eivät ole merkki kiinnostuksesta? Varsinkin maassa, jossa silmiin katsominen on peruskohteliaisuutta (usko tai älä leukaan tuijottelu on etiketti virhe).

Katsotko muuten äitiäsi silmiin?

• tarralenkkari161

Suurin osa ihmisistä ei muuten kulje kokoajan ajatellen ketä ohikulkevista voisi panna, joten on kohtuutonta vaatia heitä kontrolloimaan pienimmätkin eleensä, jottette vain tulkitse väärin.

• n2c

Ah, ironiaa!

Ihanko tosi teistä pitäisi kulkea kadulla ja töissä koko ajan keskittyen, ettei katso ketään silmiin (joka on se luonnollinen piste, johon silmät hakeutuvat...tutkittu juttu, buddy!)?
        Vai oisko kuitenkin niin, että kaikki katseet eivät ole merkki kiinnostuksesta? Varsinkin maassa, jossa silmiin katsominen on peruskohteliaisuutta (usko tai älä leukaan tuijottelu on etiketti virhe).

En keskity, enkä myöskään katso ihmisiä silmiin, ellei ole syytä.

• Ex----------PUA

Ah, ironiaa!

Termi"ironia" on ilmeisesti jokin, mistä ymmärrät yhtä paljon kuin ihmisten saanttomasta viestinnästä. Etenkin kun nyt saarnaat katseiden eri merkityksistä, vaikka osoitit ettet ymmärrä edes perustavanlaatuisia merkityksiä, jotka on tietelelisesti tutkittu ja tunnettu jokaiseen normaalin ihmisen toimesta. :D

Ai niin, autistinen femakko turvautuu itte oot-defenssiin, koska sinä näytit olevasi kuin norsu posliinikaupassa mitä tuleee sosiaalisiin taitoihisi ja ymmärrykseesi, on se tieytsti muille noloa eikä sinulle.

Mitähän aineita äitisi oikeasti käytti kun oli raskaana? Vai hakattiinko sinua reppanaa vaiin päähän tavallista enemmän? ;D ;D

• Ex----------PUA

Suurin osa ihmisistä ei muuten kulje kokoajan ajatellen ketä ohikulkevista voisi panna, joten on kohtuutonta vaatia heitä kontrolloimaan pienimmätkin eleensä, jottette vain tulkitse väärin.

Suurin osa ihmisistä eivät sairasta autismia kuten sinä. ;)

• Jos ne kattoo teikäläistä ja mittoo sua päästä varpaisiin niin sillon ne haluaa munaa...

Voit ihan vapaasti mennä kourasemaan niitä haarovälistä..

• lisää.pituutta.heti

Ne 14v. naiset katsoo sinua anelevasti, josko ostaisit niille sidukkaa tai lonkkuu.

Uskotko saavasi pimppiä niiltä?

• En tiedä, mutta vaikuttaa raskaasti sille että mun nuoruudessa pariutuminen ja kaikki siihen liittyvä oli kuitenkin helpompaa. Ei mitään halvatun taso lärpätyksiä eikä ihme kekkuloimista jonkun nenänäppylän ympärillä. :)

• Mistä nää kaikki ongelmat tulee ja vaikeat ihmiset?

• Ex----------PUA
        sönkkö kirjoitti:

Mistä nää kaikki ongelmat tulee ja vaikeat ihmiset?

Gynsentrinen yhteiskunta on järjestänyt asian niin, että naiset ovat norsunluutorneissaan, ja liikuttavat eväänsä vain selvästi itseään tasokaampien miesten kohdalla. Tästä syystä miehen pitää osata lukea naisen ajatuksia, tai ainakin kehonkielen viestejä.

Tämä on eräs ydin siitä PUA:n jälkeisestä iskemisestä jota olen harjoittanut, tiede tukee käytäntöäni. (Olenhan Ex PUA ,jos et tiennyt ;))

• Ex----------PUA kirjoitti:

Gynsentrinen yhteiskunta on järjestänyt asian niin, että naiset ovat norsunluutorneissaan, ja liikuttavat eväänsä vain selvästi itseään tasokaampien miesten kohdalla. Tästä syystä miehen pitää osata lukea naisen ajatuksia, tai ainakin kehonkielen viestejä.

Tämä on eräs ydin siitä PUA:n jälkeisestä iskemisestä jota olen harjoittanut, tiede tukee käytäntöäni. (Olenhan Ex PUA ,jos et tiennyt ;))

Tämmöistä norsunluutorniakaan ei ennen ollut tai oli, mutta ei se kyllä ollut niin korkea kuin nykyään näyttää jutuista päätellen olla. :)

Eikä kukaan poika saanut traumoja, koulun käytävällä pakit saatuaan. Ne etsi toisen kohteen ja joko tärppäs tai ei. No ainakin niil on tärpännyt, jotka multa pakit sattui saamaan. On akkaa ja mukulaa, toisilla jo usemmassa kierroksessa. :D

Jaa-a, mä en enää kohta tiedä mitä sanoa tai ajatella. Joko oikeasti ajat on olleet suopeammat joskus 20-vuotta sitten tai olen pitänyt itsestään selvänä, että pitää nähdä vaivaa jos jostain on kiinnostunut ja haluaa sen kanssa tutuksi. Siis myös naisen pitää nähdä vaivaa, ei vain miehen.

• Ex----------PUA
        sönkkö kirjoitti:

Tämmöistä norsunluutorniakaan ei ennen ollut tai oli, mutta ei se kyllä ollut niin korkea kuin nykyään näyttää jutuista päätellen olla. :)

Eikä kukaan poika saanut traumoja, koulun käytävällä pakit saatuaan. Ne etsi toisen kohteen ja joko tärppäs tai ei. No ainakin niil on tärpännyt, jotka multa pakit sattui saamaan. On akkaa ja mukulaa, toisilla jo usemmassa kierroksessa. :D

Jaa-a, mä en enää kohta tiedä mitä sanoa tai ajatella. Joko oikeasti ajat on olleet suopeammat joskus 20-vuotta sitten tai olen pitänyt itsestään selvänä, että pitää nähdä vaivaa jos jostain on kiinnostunut ja haluaa sen kanssa tutuksi. Siis myös naisen pitää nähdä vaivaa, ei vain miehen.

Niiinhän se oli, varmaankin ymmärrät, miksi niin moni mies haikalee niitä simppleitä 50-luvun aikoja?

• tarralenkkari161

Ai niitä aikoja, jolloin miehen tehtävä oli elättää nainen? Palstan aloituksista päätellen ei kaivata.

• Ex----------PUA kirjoitti:

Niiinhän se oli, varmaankin ymmärrät, miksi niin moni mies haikalee niitä simppleitä 50-luvun aikoja?

Mä luulen, että 50-luvulla oli omat ongelmansa, kuten kaikilla aikakausilla. Köyhää oli ja koitettiin vähästä väsätä. Aloitteellisia naisiakaan tuskin oli tai ne jotka oli heidät tuomittiin vähintäänkin portoiksi ja käännettiin selkä ts. hylättiin kelpaamattomina. Joku lehtolapsikin, kauhistus noina aikoina.

Mitä olen vanhemmiltani noista ajoista kuullut ja heidän vanhemmiltaan. Ei se ollut niin ruusuista. Yhtälailla ihmiset sekoili, mutta salaisesti. Nämä tämän päivän sooloilut näkyy tarkoituksella kaikille räikesti, mitkä ennen peiteltiin visusti piiloon ja varjeltiin tarkoin.

Se on helppoa hehkuttaa menneitä aikoja, kun on vaan mielikuvia niistä. Jos sitä aikakautta eläisi jonkin aikaa, voisi ikävä iskeä takaisin omalle aikakaudelle. :)

• sönkkö kirjoitti:

Mä luulen, että 50-luvulla oli omat ongelmansa, kuten kaikilla aikakausilla. Köyhää oli ja koitettiin vähästä väsätä. Aloitteellisia naisiakaan tuskin oli tai ne jotka oli heidät tuomittiin vähintäänkin portoiksi ja käännettiin selkä ts. hylättiin kelpaamattomina. Joku lehtolapsikin, kauhistus noina aikoina.

Mitä olen vanhemmiltani noista ajoista kuullut ja heidän vanhemmiltaan. Ei se ollut niin ruusuista. Yhtälailla ihmiset sekoili, mutta salaisesti. Nämä tämän päivän sooloilut näkyy tarkoituksella kaikille räikesti, mitkä ennen peiteltiin visusti piiloon ja varjeltiin tarkoin.

Se on helppoa hehkuttaa menneitä aikoja, kun on vaan mielikuvia niistä. Jos sitä aikakautta eläisi jonkin aikaa, voisi ikävä iskeä takaisin omalle aikakaudelle. :)

Mun isä sano että silloin oli kaikkea mitä ihminen tarvi..

Ruokaa oli ja paljon kun viljeltiin ite, kalastettiin ja käytiin mettällä..

• sönkkö kirjoitti:

Uskonto, isänmaa ja isän kädestä ellei kepakolla persiille, kun hankalaksi ruvettiin. Pettua leipään ja kahviin jatkoa. Kortilla kaupasta....joo ei.

• Eräkettu kirjoitti:

Mun isä sano että silloin oli kaikkea mitä ihminen tarvi..

Ruokaa oli ja paljon kun viljeltiin ite, kalastettiin ja käytiin mettällä..

Joo ja marjat vietiin kouluun, mistä sai puuroa. Oli varmaan kellä oli ja missä päin eli, ketkä oli maajusseja ehkä pärjäsi paremmin. Talkoohenki eli vielä silloin. Mutta ei ollut näin vapaata menoa. Toisaalta hyvä, toisaalta ei.

Mun mummonikin iski miehensä teininä ja hankkiutui paksuksi, harmi vaan kun miehensä ei tykännyt ylläristä. Ja mun isä sai ikänsä kuulla olevansa paska vahinko ja kaiken paskan alku ja loppu.

• sönkkö kirjoitti:

Joo ja marjat vietiin kouluun, mistä sai puuroa. Oli varmaan kellä oli ja missä päin eli, ketkä oli maajusseja ehkä pärjäsi paremmin. Talkoohenki eli vielä silloin. Mutta ei ollut näin vapaata menoa. Toisaalta hyvä, toisaalta ei.

Mun mummonikin iski miehensä teininä ja hankkiutui paksuksi, harmi vaan kun miehensä ei tykännyt ylläristä. Ja mun isä sai ikänsä kuulla olevansa paska vahinko ja kaiken paskan alku ja loppu.

Munki aikana vietiin taksvärkkinä marjoja kouluun. :D

Näillä leveysasteilla haluttiin mahdollisimman paljon mukuloita..
        Isänki kotona oli 14lasta..

Nykyään ei tollasta katrasta pysty elättään kukaan.. Ja sitten ihmetellään kun syntyvyys on laskussa.

• Eräkettu kirjoitti:

Munki aikana vietiin taksvärkkinä marjoja kouluun. :D

Näillä leveysasteilla haluttiin mahdollisimman paljon mukuloita..
        Isänki kotona oli 14lasta..

Nykyään ei tollasta katrasta pysty elättään kukaan.. Ja sitten ihmetellään kun syntyvyys on laskussa.

Me oltiin taksvärkkinä jossain paikallisessa firmassa töissä tai apureina pihansiivous talkoissa tms. Juu, kyllä niitä isoja katraita vieläkin näkee. Mutta useinmiten juuri joku uskonto taustalla että lapsia istuu hattuhyllyilläkin. Saahan ne muhkeat lapsilisät. :)

Paras perhe minkä tiedän tuolta etelämmästä, 21 lasta. :)

Itelä jo kaksi lyhyellä aikavälillä syntynyttä ottaa luuloja pois. Ei yhtään ainuttakaan enempää! Ei pysty, eikä jaksa. ja nykyään ihmiset ajattelee jo järkevyyttäkin eikä vaan puksuta kuin kanit lapsia maailmaan. Just millä ne elättää ja kuinka itse jaksaa jne.

• sönkkö kirjoitti:

Me oltiin taksvärkkinä jossain paikallisessa firmassa töissä tai apureina pihansiivous talkoissa tms. Juu, kyllä niitä isoja katraita vieläkin näkee. Mutta useinmiten juuri joku uskonto taustalla että lapsia istuu hattuhyllyilläkin. Saahan ne muhkeat lapsilisät. :)

Paras perhe minkä tiedän tuolta etelämmästä, 21 lasta. :)

Itelä jo kaksi lyhyellä aikavälillä syntynyttä ottaa luuloja pois. Ei yhtään ainuttakaan enempää! Ei pysty, eikä jaksa. ja nykyään ihmiset ajattelee jo järkevyyttäkin eikä vaan puksuta kuin kanit lapsia maailmaan. Just millä ne elättää ja kuinka itse jaksaa jne.

Toki ennen oli useampi sukupolvi jopa saman katon alla jeesaamassa lapsienkin kanssa. Nykyään perheetkin on enemmän omillaan sen suhteen, ettei ole niitä käsiä auttamassa, kaikilla tutuillakin on oma elämä. Isovanhemmat elää reissaten ja nauttien vanhuudesta erilailla kun ennen. Ei ne välttis ole hätävarana eikä edes lähellä. :)

Ei siis ihme, että harkitaan mihin rahkeet riittää. Mikä on vaan hyvä asia, ilmanmuuta. Kaikkien kannalta.

• sönkkö kirjoitti:

Toki ennen oli useampi sukupolvi jopa saman katon alla jeesaamassa lapsienkin kanssa. Nykyään perheetkin on enemmän omillaan sen suhteen, ettei ole niitä käsiä auttamassa, kaikilla tutuillakin on oma elämä. Isovanhemmat elää reissaten ja nauttien vanhuudesta erilailla kun ennen. Ei ne välttis ole hätävarana eikä edes lähellä. :)

Ei siis ihme, että harkitaan mihin rahkeet riittää. Mikä on vaan hyvä asia, ilmanmuuta. Kaikkien kannalta.

Joo..

Kärsii vaan tuo Suur-Suomen väkiluku. ;D

• Jep ja herran kansalla.

• Eräkettu kirjoitti:

Joo..

Kärsii vaan tuo Suur-Suomen väkiluku. ;D

No sitä tyhjiötä täytetään ulkomaalaisilla. :D

• sönkkö kirjoitti:

No sitä tyhjiötä täytetään ulkomaalaisilla. :D

Joo mutta ei niillä mitään tee jos ne vaan lanaa perässä ja lisääntyy ilman minkäänlaista vastuuntuntoa..

Enempi haittaa kuin hyötyä..

• Eräkettu kirjoitti:

Joo mutta ei niillä mitään tee jos ne vaan lanaa perässä ja lisääntyy ilman minkäänlaista vastuuntuntoa..

Enempi haittaa kuin hyötyä..

Joo, mutta päättäjien suunnitelmissa ja tilastoissa näyttää hienolle. Ja samalla voi tehdä bisnestä. ;)

Halpatyövoimaa....

• sönkkö kirjoitti:

Joo, mutta päättäjien suunnitelmissa ja tilastoissa näyttää hienolle. Ja samalla voi tehdä bisnestä. ;)

Halpatyövoimaa....

Vittu.. Niihin pitäs päteä kaikki samat TESsin ehdot..

Virolaisetki tekee paljon halvemmalla..

Tollanen porsaanreikä pitäs paikata..

• Eräkettu kirjoitti:

Vittu.. Niihin pitäs päteä kaikki samat TESsin ehdot..

Virolaisetki tekee paljon halvemmalla..

Tollanen porsaanreikä pitäs paikata..

Vai se reikö mistä niitä suomeen valuu. ;)

No kuitenkin meidän maa ei oikeasti ole valmis ottamaan kaikkea sitä vastaan mitä tulossa on. Ei henkisesti eikä taloudellisesti.

• sönkkö kirjoitti:

Vai se reikö mistä niitä suomeen valuu. ;)

No kuitenkin meidän maa ei oikeasti ole valmis ottamaan kaikkea sitä vastaan mitä tulossa on. Ei henkisesti eikä taloudellisesti.

Muut arabimaatkaan ei halua niitä sinne... Ne tietää että ei tuu mitään muuta kuin ongelmia..

Suomalaiset on liian hyväuskosta porukkaa.. Helppo kusettaa..

Ei niitä ole pakko päästää rajan yli... Niille pitää tehdä selväksi että ne ei ole tervetulleita niin ne ei ees yrittäis..

• kunnollinen-hc-ätmelö
        sönkkö kirjoitti:

Siirtyisin mielelläni mille tahansa aikakaudelle, jolla kunnollinen mies saa naisen.

• kunnollinen-hc-ätmelö kirjoitti:

Siirtyisin mielelläni mille tahansa aikakaudelle, jolla kunnollinen mies saa naisen.

Voi, oispa se sitten tämä aikakausi, jos ei heti huomenna mutta pian. :) <3

• Ex----------PUA

Ai niitä aikoja, jolloin miehen tehtävä oli elättää nainen? Palstan aloituksista päätellen ei kaivata.

Nyt kun ne ajat ovat ohitse, nainen edelleenkin nai miehiä rahasta ja statuksesta.

50 luvulla nainen sentään antoi jotain vastineeksikin siitä.

Joten, tuo tekosyy toimii yhtä hyvin, kuin sinun ymmärrys sosiaalisista viesteistä. :D

• 6129
        kunnollinen-hc-ätmelö kirjoitti:

Vanhojapoikia on ollut iänkaiken, jokaisella aikakaudella. Eivät kaikki miehet ole koskaan päässeet lisääntymään.

• aivanmahtit

Mummielestä ei kannata kattoa naista silmiin. Katto vaan tissejä, tai pepua, kyllä ne sitten huomaa mistä on kyse ja on ihan sulaa vahaa.

• lanansasku

"parempi katsoa kuin katua"

on muuten hyvä sananlasku

• Niinpäsniin

Hmmm. Että katsomisessakin on tällaisia normeja. Onkohan tullut tahattomasti viestitettyä väärin? Eikös se ole jokin rehellisyyden mitta, että kun keskustelet toisen kanssa mistä vain, katsot häntä silmiin. Jos katsoisin vaikka kaulaan, eikös toiselle tule tunne, että siellä on ajos, ihomato, hammastahnaa on räpsähtänyt.... jotenkas, minusta on luonnollista katsoa ihmistä silmiin. Onhan ihmisellä äänikin, joten eikös voisi pikemminkin ajatella, että jos rupeaa kehräämään, kun katselee silmiin, niin sattaapi ajatukset livetä....

• 4565t46

Taidat jotenkin lähestyessäsi viestiä epätoivoisuutta jollain tapaa?

• Peris_on_URPO

Vitun URPO!

• Niinpäniin2

4565t46 kelle kommentti, en ymmärrä. Onko niin, että katse pitää heti tulkita silmäpeliksi? Ei ihan normipäättelyä. Mutta katseiden virhetulkintahan voi loukata jonkun egoa, kun toinen ei katsonutkaan flirttimielessä, kuten katsottava toivoi ja toivoi sen johtavan johonkin..... Että oivoi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe