Välitys/tulkkausapua Hampurin alueella ja muuallakin saksassa.Yhteydenotot=Suomi.kännykkä=0505887773.Saksa-kännykkä= [email protected] edullinen(tulkkaus,yöpyminen,aamiainen).Otahan yhteyttä.Asun Hampurissa
Opas/tulkki Hampurin alueella ja muuallakin
12
285
Vastaukset
- Meckelfeld
Opas/tulkki Hampurin alueella ja muuallakin saksassa.Tulkkaus=Autot,m-pyörät,työkoneet jne,sekä myös muut tulkkaukset,toimisto-ym.asiat.T.Markku.
- Mueckenschild
Osaatko keittää hyvää kahvia? Entä miten sujuu ne muut toimistotyöt?
- Ehkä_väärä_paikka
mainostaa palveluja juuri tällä sivustolla. Ainoastaan persaukiset tyhjänkyselijät ovat kiinnostuneet suurkaupungissa kengitetyistä autoista joiden pitää olla vielä "Saksan halvimpia". Uskon että vakavastiotettavat autonostajat tuskin edes lukevat tällaista paskapalstaa. Nimim. Kokemuksista viisastunut.
- Meckelfeld
Hei sinä.Kiitos tiedostasi.Ajattelin vain "huvin vuoksi"laittaa ilmoitukseni.Puhelinsoittoja on minulle tullut jonkin verran ja ovat olleet juuri sitä,mitä kirjoitatkin,eli pers.aukisia kyselijöitä.Esim.Joku,ei sanonut nimeään,että menisin hänelle katsomaan/koeajamaan auton Berliinissä.Sanoin hänelle,että menen homman hoitamaan,junalla,sillä tietöitä ym.on Hampurin ja Berliinin välillä,siksi ei autollani.Sanoin hänelle,että kun talletat tililleni sopivamme summan junamatkoineen,niin menen Berliiniin.Hän sanoi,että ei tunne minua ja minä sanoin,että en minäkään häntä.Hän lopetti keskustelun puhelimessa siihen.Yst.terv.Markku Hampurista.
- gebr
Hei.Löytyyhän samalta ilmottajalta mainos Movika oy/työsuorituksia.Hinnat näyttävät olevan tosi haövat.
- gebr
Sama ilmoitus löytyy myös Tretori.ilmoitukset.com,eli sama firma kuin Movika.fi
- gebr
Ja sieltä Tretori.ilmoitukset.com/työsuorituksia.
- matkaasuunnitteleva
Paljon maksaa se edullinen yöpyminen ja aamiainen Hampurissa?
- Meckelfeld
Hei.Tarvitsetko vain yöpymisen ja aamiaisen,Ei tulkkausapua.Jos näin on,niin vuokraa hotellihuone.Hinta edullinen(Tulkkaus,yöpyminen,aamiainen).Yst.terv.Markku.
- matkaasuunnitteleva
Siis sulla ei ole yöpymistä tarjolla vaikka sitä mainostat! No osaatko edes vinkata hyviä paikkoja, kun paikanpäällä väität olevasi ja Hampurin tuntevasi.
- Meckelfeld
matkaasuunnitteleva kirjoitti:
Siis sulla ei ole yöpymistä tarjolla vaikka sitä mainostat! No osaatko edes vinkata hyviä paikkoja, kun paikanpäällä väität olevasi ja Hampurin tuntevasi.
Hei sinä tuntematon.Olen asunut täällä Hampurissa yli 30 vuotta.Mainokseni on Tulkkaus,yöpyminen,aamiainen.Eli nuo 3 juttua kuuluvat yhteen.Kun olet hieman agressiivisen tuntuinen,niin katsohan itse netistä yöpymispaikkasi,jos koskaan olet koko saksan maalle tulossakaanYst.terv.Markku.
- Meckelfeld
matkaasuunnitteleva kirjoitti:
Hei vielä sinä tuntematon,nimetön.Luehan tuossa ylläoleva teksti,jossa on nimimerkki ehkä_väärä_paikka.Sinä tulet tuossa tekstissä mieleeni.Oletko koskaan edes käynyt suomen rajojen ulkopuolella?Anteeksi,tottakai Tallinna on sinulle tuttu.Yst.terv.Markku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882