Tynkkynen hakee julkisuutta rasismilla

kuinka.kauan.vielä

9

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerusHinurit

Ja kohta taas uhraudutaan oikein perusteellisesti, kun persulle on väärin että lait koskevat häntäkin, eikä voi tehdä niin että ajattelisi vähän mitä kirjoittelee...

• Onneks Hakkaraisen kohdalla on alkanut jo jotain tapahtumaan. Kyl tämä persuilu täytyy saada jotenkin loppumaan!

• TässäRatkaisu

Eikö Suomen ympärillle voisi rakentaa samanlaista muuria kuin Israel on rakentanut palestiinalaisia vastaan? Silloin voitaisiin olla ihan vaan keskenämme eikä kukaan pääsisi häiritsemään onneamme. Nämä tynkkysetkin voisivat kulkea rauhassa pelkäämättä terrorismia eikä hakkaraistenkaan tarvitsisi kuunnella jatkossakaan rukouskutsuja.

• pSSta-pelastunut

Jos persut olisivat saaneet riittävästi valtaa, he olisivat toki rakentaneet muurit Suomen ympärille. Samasta syystä kuin Pohjois-Korealaiset. Ei siksi, että viholliset tunkeutuisivat muuten sisälle, vaan siksi, etteivät omat pääse karkuun. -Jopa persut tajuavat, että maanpäällisestä persuhelvetistä yritettäisiin paeta keinolla millä tahansa.

• Skitsoa

Tämä on taas sitä persujen jakomielitautia. Rasistiset nilkit mölyävät, että saisivat pimeimmät pölhöt pidetyä puolueen kannattajina. Soini julistaa, että Suomessa on persuille keskustelunvapaus, ja tuomitsee silloin tällöin muodon vuoksi rasismin tekemättä asiasta puolueessaan mitään.

• Saas_nähä

Näinhän se on. Tosin iso osa rasisteja ja fasisteja on myös huomannut tämän, ja nämä hommafoorumilaiset ym. ovat nyt Soinin katkeria vihollisia. Halla-ahossa yrittävät vielä jotkut näistä riippua, mutta epäusko valtaa heitäkin. Muitakin vaalivalheista katkeroituneita on yllin kyllin.

Ei taida vajaan kolmen vuoden päässä löytyä edes viittä prosenttia peruspölhöjä kannattamaan, saattaapa jäädä jopa alle RKP:n kannatuksen. Kunnallisvaalit ovat mielenkiintoiset, kun persujen ryhmät ovat ympäri maata hajonneet kuin Soinin ripulijytky tuuleen.

• SuomiSuomalaisillejoo

Tynkkynen ja Hakkarainen ovat molemmat suomen asialla, näitä lisää eduskuntaan ja muittenkin päät käänettävä siellä samalle linjalle, SUOMI ON SUOMALAISTEN EIKÄ SYÖTETTÄVIEN.

• PerusHinurit

Eikö sinun pitäisi olla homostelemassa muiden odinin puppeleiden kanssa?

• ei-soininazi

Perussuomalaisten mielestä esim. Breivik on muslimi? Missä ovat Hakkaraisen tai muiden persujen todisteet asiasta?
      Kannattaa lukea vaikkapa suomalaisten fasistien kirjoituksia 1930-luvulta, ne ovat lähes sanasta sanaan samanlaisia kuin Tynkkysellä.
      Ja rasistisen vihapuolue perussuomalaisten omistaja, ulkoministeri Soini piileskelee tietysti taas asiassa, onhan hänen mielestään kyse jälleen vain "yksittäistapauksesta ja kahdeksan äänen varavaltuutetusta"??!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2912
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2594
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1622
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1566
    Aihe