Erosin avopuolisostani. En saanut kaikkia omia tavaroitani. Auto oli vaimon, mutta minä sitä maksoin. Työkalujen viemistä ihmettelen. Mitä seitsemänkymppinen alkoholisti nainen tekee niillä? Minä tein ruuat, mutta vaimo vei astiat, melkein kaikki.
Mihin yksin elävä erakko tarvitsee 20 kattilaa?
Kaiken lisäksi sain pahoinpitelystä tuomion!
Hain hänet uimalla Vammaskoskesta, kun yritti itsaria. Ei ollut ensikerta.
Yleensä tuollaisesta saa mitallin, eikä sakkoa.
Kaiken kukkuraksi määrättiin lähestymiskielto minulle.
Minä tässä elän pelossa. EX usutti julkirakkaansa kimppuuni. Löi kasvoihin.
Vaimo ei edes hävennyt, vaan nauroi, kun mies ei lyö takaisin.
Seurakuntayhteyskin on katkennut. EX on ateisti, ja käy seukkarilla vain siksi, että
minä en pääse.
Onx tää nyt sitä naisen euroa, vai mitä?
ero ei erota
jaananmies
1
272
Vastaukset 1
- mikähelpotus
Avokki voi myös pitkittää eroa ja hakee liian hitaasti tavaransa pois. Minä lopulta maksoin kyydin et vie kaiken pois, itsensä mukaan lukien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802047Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271105- 1411038
- 95804
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa133799- 45727
- 62706
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672- 61666