Tässä on kello jollaista olen käyttänyt jo yli 30 vuotta ja vinkiksi vain kello trolleille (kalliiden "arvokellojen" käyttäjille) että tämän parempaa kelloa ei kukaan tarvitse. Myös puhelimesta näkee tarvittaessa ajan ja päivämäärän.
http://www.ebay.de/itm/CASIO-A158WA-1DF-Uhr-Silber-Illuminator-digital-retro-vintage-Casio-Collection/400852846773
Tässä on kello, parempaa ei ole eikä tarvita
23
305
Vastaukset
- oletNoloProvoilija
Prolopojan uusi hieno "kello" ja tuleminen, kun vanha hautautui kurjuuteen.
- claesohlsonperseestä
Prolopoika oli Claes Ohlsonin maksettu mainostrolli joka on ilmeisesti vedetty palstalta pois valitusmäärien takia. Täysin epäeettistä mainostamista kaupalliselta krääsää myyvältä yritykseltä ja jopa Suomi24.fi sääntöjen vastaista mainontaa. Kaikki mainostus internetin keskustelufoorumeilla pitäisi kieltää kaikilta kaupallisesti voittoa tekeviltä yrityksiltä.
- casiocitizenprologue
claesohlsonperseestä kirjoitti:
Prolopoika oli Claes Ohlsonin maksettu mainostrolli joka on ilmeisesti vedetty palstalta pois valitusmäärien takia. Täysin epäeettistä mainostamista kaupalliselta krääsää myyvältä yritykseltä ja jopa Suomi24.fi sääntöjen vastaista mainontaa. Kaikki mainostus internetin keskustelufoorumeilla pitäisi kieltää kaikilta kaupallisesti voittoa tekeviltä yrityksiltä.
Tuolla logiikalla AP on eBayn maksettu mainostrolli. Tään palstan kellotrollit eli mekaanisten "arvokellojen" käyttäjät ovat oikeasti pietarin trollitehtaan virkailijoita.
- miksiVoiMiksiOletPihalla
casiocitizenprologue kirjoitti:
Tuolla logiikalla AP on eBayn maksettu mainostrolli. Tään palstan kellotrollit eli mekaanisten "arvokellojen" käyttäjät ovat oikeasti pietarin trollitehtaan virkailijoita.
Tuota trollitehdas juttua tyrkit ihan joka paikkaan, surkeaa yöllistä teinin epätoivoa.
Hanki koulutus ja pätevyys, niin ahdistus helpottaa ja pääset eroon kateudesta ja tyhmistä ajatuksista.
- mullamuovinen
Mulla on tuosta kellosta alkuperäinen muovinen versio, eli Casio F-91W. Yksinkertainen ja toimiva kello, eikä koskaan petä käyttäjäänsä. Maksoin huimat 14 euroa ja siinäkin on ylihintaa jo.
- tukkaKasvaaJaPaskaHaisee
Kivaa, kun omistaa halvan kellon jonka jokainen voi ostaa, vaikka kymmenen vuodessa.
Minullakin on makkaraa jääkapissa, se on parasta syötävää ja pitää hengissä.- PenttiL
Itse syön vain HK:n punaista B-luokan ruokamakkaraa jotta minulla olisi ollut varaa ostaa Omega Seamaster Planet Ocean -kello.
- asiatArvojärjestyksessä
PenttiL kirjoitti:
Itse syön vain HK:n punaista B-luokan ruokamakkaraa jotta minulla olisi ollut varaa ostaa Omega Seamaster Planet Ocean -kello.
Asiaa.
- casiocitizenprologue
Korskeita kellotrolleja vituttaa kun tavalliset ihmiset käyttävät älykkäämpiä ja käytännöllisempiä ja ennen kaikkea tarkempia käynniltään olevia kelloja kuin heidän ylhäisyytensä. Lidlin kellokin on 100x järkevämpi ostos kuin joku säälittävä "arvokello". Heheheheeee..... kellotrollit
- syrjäydyitkö
Ja tuo on köyhän tyypillinen veto siinä vaiheessa kun kateus alkaa kasvattamaan liikaa painetta korvien väliin, nolo purkautuminen.
- trollolloo
syrjäydyitkö kirjoitti:
Ja tuo on köyhän tyypillinen veto siinä vaiheessa kun kateus alkaa kasvattamaan liikaa painetta korvien väliin, nolo purkautuminen.
Hehehehehee hauskoja juttuja.... kellotrollit, hyvä nimitys noille aristokateille jotka hassuilla arvo kelloilla brassailee.
- Casio-nörtti
Minulla on tuollainen Casio. Aina kun näen paskakasan, menen piehtaroimaan siihen. Estetiikka on minulle vieras sana. Rassailen työkseni autoja ja iltaisin paukutan 120 kg mammaa takaapäin.
Haluaisin hankkia vielä muutaman lapsen lisää, sillä tällä hetkellä niitä on vasta viidestä kuuteen. Tarkkaa lukua en muista. Mutta sen voin taata, että jokaisella heistä tulee olemaan tuollainen Casio aikuistuttuaan. - Casiomään
Itsellä on melkein samanlainen Casio ja olen tullut siihen tulokseen että sen parempaa kelloa en markkinoilta löydä. Tarkkuuskin on aivan huikea, viimeksi laitoin sen aikaan kesäkuun alussa ja edelleen mennään alle sekunnin virheellä.
- casio_rulettaa
tuollaisella kasiolla pärjää oikein hyvin, lisäksi se on klassikko, noita oli jo v.79. Hieno retromalli, joista tyhmillä kellotrolleilla ei ole mitään käsitystä.
- prolopoikaVaitoiCasioon
Millä tahansa pärjää, mutta kenelle kelpaa ja kuka kehtaa ranteessaan pitää.
- hankiElämäTaasKerran
Prolopoika mee vittuun.
- LaadukasLounas
Tässä on lounasateria, parempaa ei tarvita eikä olisi varaakaan.
Kyllä tällä hengissä pysyy, eikä kerry ylimääräisiä kilojakaan, vinkiksi kaikille läskeille lounasbuffettien syöjille.
https://www.atria.fi/tuotteet/valmisruoka/mikroateriat/atria-300g-nakkikastike-muusilla/ - sealkuperäinen
Tässä on saman kellon alkuperäinen klassinen versio: Casio F-91W
http://www.ebay.de/itm/Casio-F-91W-Unisex-Armbanduhr-NEU-OVP-/331670689256?hash=item4d391d15e8:g:u9kAAOSwYmZXF0BT
Tuo oli markkinoilla ensin jo joskus 1980-luvulla muistaakseni. - Sorry_vaan
Joo mullakin oli tollanen joskus 10-vuotiaana. Ihan puistattaa kun näkee noita, on se niin s...tanan ruma että ei helvetti!
- Anonyymi
Lidlin Auriol rannekelloissa on lyömätön hinta/laatusuhde 👌
- Anonyymi
Sä oletkin ihana poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oletkin ihana poika.
Kuin myös
- Anonyymi
Nyt on vimosenpäälle kunnon kellomies asialla.
Tuntee laadun ja hinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1732024
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821470Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821404Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111147Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 41874
- 96844
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775