...siis tuommoisella tehosekoittimella jossa on lasikannu? tuli tehtyä heräteostos kun arvelin että on varmaan kätevä peli mutta eipä nyt heti tule mieleen muuta kuin että voi tehdä viinapaukkuja jäämurskalla, survoa hedelmiä ja vihanneksia sinne hienonnettavaksi tai ehkä jotain keittoja myös voi tehdä. Palstanaiset varmaan innokkaina kokkailijoina osaa neuvoa nyt jotain kulinaristisia ihetemppuja joihin tuo vekotin venyy?
Mitä hyvää voi tehdä blenderillä...
5
487
Vastaukset
Mun vakio on sohlata sillä yks purkki rahkaa, banaani, mansikoita ja mustikoita, pellavarouhetta, rypsiöljyä sekä loraus maitoa (tai kasvimaitoa). Tulee ihan hyvää ja etäisesti jopa terveellistä smoothieta.
- Ikis__M
Kiits, noihin smoothiejuttuihin näyttää olevankin paljon ohjeita netissä. Pitänee kokeilla ainakin joitain.
- Fruities
Kokeile joko pakkasesta smoothiepussi hedelmiä tai osta tuoreita ja appelsiini/omenamehua,mahdollisesti jäämurskaa,tulee raikas kesäjuoma fruitie.Maistuu,varsinkin näin lämpimällä ilmalla.Toinen,ja oma joka-aamun pelastus on 1 prk täyteläistä maitorahkaa,rasvatonta maitojuomaa oman maun mukaan, kotimaisia pakastemarjoja(kuningas tai kuningatar) sekotus,banaani ja tl vaniljasokeria,todella hyvä(ehkä myös terveellinen)smoothie aamupala.
Kaikenlaiset suolaiset tahnat ja mössöt, jotka sopivat esim. uuniperunoihin tai munakkaaseen luonnistuvat myös noilla. Itse olen tehnyt esim. tonnikalasta, sulatejuustosta ja mausteista täytettä "munakaskääretorttuun" (virallinen nimi lienee munakasrulla tms.) Suosittelen.
Hyvä että tarkensit tuota kysymystäsi.
Ensimmäisenä miulle nimittäin otsikosta tuli mieleen tämä www.blender.org
https://www.youtube.com/watch?v=wDRTjzLNK0g
https://www.youtube.com/watch?v=1XZGulDxz9o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1393877Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3362792Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12219Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k452073Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll141803No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111595Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1471321- 931232
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu901053- 541031