...siis tuommoisella tehosekoittimella jossa on lasikannu? tuli tehtyä heräteostos kun arvelin että on varmaan kätevä peli mutta eipä nyt heti tule mieleen muuta kuin että voi tehdä viinapaukkuja jäämurskalla, survoa hedelmiä ja vihanneksia sinne hienonnettavaksi tai ehkä jotain keittoja myös voi tehdä. Palstanaiset varmaan innokkaina kokkailijoina osaa neuvoa nyt jotain kulinaristisia ihetemppuja joihin tuo vekotin venyy?
Mitä hyvää voi tehdä blenderillä...
5
529
Vastaukset
Mun vakio on sohlata sillä yks purkki rahkaa, banaani, mansikoita ja mustikoita, pellavarouhetta, rypsiöljyä sekä loraus maitoa (tai kasvimaitoa). Tulee ihan hyvää ja etäisesti jopa terveellistä smoothieta.
- Ikis__M
Kiits, noihin smoothiejuttuihin näyttää olevankin paljon ohjeita netissä. Pitänee kokeilla ainakin joitain.
- Fruities
Kokeile joko pakkasesta smoothiepussi hedelmiä tai osta tuoreita ja appelsiini/omenamehua,mahdollisesti jäämurskaa,tulee raikas kesäjuoma fruitie.Maistuu,varsinkin näin lämpimällä ilmalla.Toinen,ja oma joka-aamun pelastus on 1 prk täyteläistä maitorahkaa,rasvatonta maitojuomaa oman maun mukaan, kotimaisia pakastemarjoja(kuningas tai kuningatar) sekotus,banaani ja tl vaniljasokeria,todella hyvä(ehkä myös terveellinen)smoothie aamupala.
Kaikenlaiset suolaiset tahnat ja mössöt, jotka sopivat esim. uuniperunoihin tai munakkaaseen luonnistuvat myös noilla. Itse olen tehnyt esim. tonnikalasta, sulatejuustosta ja mausteista täytettä "munakaskääretorttuun" (virallinen nimi lienee munakasrulla tms.) Suosittelen.
Hyvä että tarkensit tuota kysymystäsi.
Ensimmäisenä miulle nimittäin otsikosta tuli mieleen tämä www.blender.org
https://www.youtube.com/watch?v=wDRTjzLNK0g
https://www.youtube.com/watch?v=1XZGulDxz9o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858