Olen tehnyt kynsiä itselleni ja kavereilleni puolitoista vuotta ja ajattelin nytten ostaa kynsiporan joka olisi iso apu kun otan omia kynsiä pois tai teen itselleni huoltoja. Olen katsellut erilaisia kynsiporia ja mietin että kuinka tehokas kynsipora olisi hyvä? Ammattikäyttöön ei tule mutta kuitenkin että olisi suhteellisen tehokas. Onko 15W liian tehoton vai pitäisikö sitten olla jo 30W? Hinnat vaihtelee niin paljon, mutten kuitenkaan mitään ebay kamaa halua ostaa. Lähinnä se teho siinä vaan mietityttää ja sen mukaan hintaki tietysti tulee.
Kuinka tehokas kynsipora?
Aklp
3
2682
Vastaukset
- Alkuperäinen
Eikö kukaan tiedä?
- Kynsiteknikko
Kunnollisen poran hinnat lähtee noin 250€ ylöspäin. Promedin neljänumeroiset mallit hyviä. Kierroksia tulee olla vähintään 25000/min, miel 30000.
M1 -olis jo sit ihan huikea pora mut maksaa noin 400€ - Nailtech
M1 ja Colibri on markkinoiden parhaat mut nelinumeroisella Promedilla pärjää hyvin.
Tehottomalla tulet vain vihaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275