Kehonkieli - alfamies vs betamies

12121212

76

3629

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäsunäly

Et sitten käsitä että jokainen mies jolla on nainen on alfa ja naiseton mies on beta.
      Nainen on alfa automaattisesti koska on äiti tai mahdollinen äiti, ja kun betamies pariutuu alfanaisen tai mahdollisen tulevan tai olevan äidin kanssa, silloin betamiehestä tulee sen miniyksikön tai lauman kautta perheen toinen alfa.

• 12121212

Kuulostaa naisten opetuksilta.

Naiset ovat miehiä arvokkaampia, mutta jos yrität kovasti miellyttää...ehkä pääset myös alfaksi. Täyttä roskaa.

Betamies on se joka remppaa, kuskaa, raataa, jne peläten ylipainoisen ja tätiytyneen naisen jättävän miehen joka odotti kärsivällisesti 27-vuotiaaksi saadakseen oman aarteensa. Luultavasti näin myös käy, kun elättäjää ei enää tarvita.

Alfamies on se joka menestyy ja voittaa, vahvempi ja taitavampi mies jota nainen katselee ylöspäin. Alfan vaimo ei ole ylipainoinen tai tätiytynyt, vaan pysyy timminä miestään varten.

• Missäsunäly

Olet aivokuollut.

• aaaaaaaaaaaaaa
        12121212 kirjoitti:

Naiset ovat miehiä arvokkaampia, mutta jos yrität kovasti miellyttää...ehkä pääset myös alfaksi. Täyttä roskaa.

Betamies on se joka remppaa, kuskaa, raataa, jne peläten ylipainoisen ja tätiytyneen naisen jättävän miehen joka odotti kärsivällisesti 27-vuotiaaksi saadakseen oman aarteensa. Luultavasti näin myös käy, kun elättäjää ei enää tarvita.

Alfamies on se joka menestyy ja voittaa, vahvempi ja taitavampi mies jota nainen katselee ylöspäin. Alfan vaimo ei ole ylipainoinen tai tätiytynyt, vaan pysyy timminä miestään varten.

minä olen beta vähä-älyisten mielestä mutta todellisuus on että minä olen ainut alfa tässä maailmassa ja annan teidän ääliöitten pelata teidän typerää peliä siksi että se huvittaa minua

• taitava.nainen
        12121212 kirjoitti:

Eikö alfamiehen kotona koskaan tehdä remonttia vai se timmimimmikö tarttuu vasaraan ja poraan?

• taitava.nainen kirjoitti:

Eikö alfamiehen kotona koskaan tehdä remonttia vai se timmimimmikö tarttuu vasaraan ja poraan?

Eiku se alfa kato maksaa kaiken jollekin, (betalle) joka tekee ja itse alfa raapii muniaan sikari suupielessä kiukutellen vieressä, ei tuu kyllä nyt hyvää, ei tuu , ei tuu...mistä mä sulle maksan!!! :)

• yyyteeyy

Pullamössöt kauhistuu jo sanasta "remppa", joka on määritelty jonkinlaiseksi miestä alistavaksi tekemiseksi ätmeillä. Vanhoina hyvinä aikoina remppa oli normaalia kotityötä.. Mitä se yhä on joillekin harvinaisille yksilöille. On taloudellisempaa pitää koti kunnossa kuin maksaa vieraalle (toki jos on ns.kädetön oikeasti niin sitten kannattaa turvautua ammattilaiseen pikkujutuissakin).

Mutta.. toki pysyy sitä varmasti timmimpänä kun nainen itse tekee pihatyöt kuten haravoinnit ja nurmikonleikkuut, takkapuut jne. Tiedän muutaman tälläisen pariskunnan, vaikkakin en niitä miehiä kovin "alfoina" osaa nähdä :-D
        Sitten ne samat miehet silti toivoo sitä 50-luvun naista, vaikka itse eivät ole valmiita edes pikkuisen käsiään likaamaan tai rehkimään.. kaikki pitäisi naisen tehdä.

• yyyteeyy kirjoitti:

Pullamössöt kauhistuu jo sanasta "remppa", joka on määritelty jonkinlaiseksi miestä alistavaksi tekemiseksi ätmeillä. Vanhoina hyvinä aikoina remppa oli normaalia kotityötä.. Mitä se yhä on joillekin harvinaisille yksilöille. On taloudellisempaa pitää koti kunnossa kuin maksaa vieraalle (toki jos on ns.kädetön oikeasti niin sitten kannattaa turvautua ammattilaiseen pikkujutuissakin).

Mutta.. toki pysyy sitä varmasti timmimpänä kun nainen itse tekee pihatyöt kuten haravoinnit ja nurmikonleikkuut, takkapuut jne. Tiedän muutaman tälläisen pariskunnan, vaikkakin en niitä miehiä kovin "alfoina" osaa nähdä :-D
        Sitten ne samat miehet silti toivoo sitä 50-luvun naista, vaikka itse eivät ole valmiita edes pikkuisen käsiään likaamaan tai rehkimään.. kaikki pitäisi naisen tehdä.

Remppa tosiaan on normaalia naisen miehelle määräämää kotityötä. Pihatöillä ei ole mitään tekemistä remontoinnin kanssa.

• MrCynical
        yyyteeyy kirjoitti:

Suurin osa rempasta ei ole kodin kunnossapitoa vaan sisustuksen vaihtamista erilaiseksi yms. Ja tietysti naisen toiveesta. Se vie myös paljon enemmän aikaa ja rahaa kuin muutaman repsottavan listan naulaaminen.

Varoituksena kolmekymppisille ja sitä vanhemmille miehille: jos puhe kääntyy tapailuvaiheessa remontointiin (ilman että nainen on itse alan ammattilainen), jättäkää nainen heti.

• Trumppionkurko
        MrCynical kirjoitti:

Suurin osa rempasta ei ole kodin kunnossapitoa vaan sisustuksen vaihtamista erilaiseksi yms. Ja tietysti naisen toiveesta. Se vie myös paljon enemmän aikaa ja rahaa kuin muutaman repsottavan listan naulaaminen.

Varoituksena kolmekymppisille ja sitä vanhemmille miehille: jos puhe kääntyy tapailuvaiheessa remontointiin (ilman että nainen on itse alan ammattilainen), jättäkää nainen heti.

Yhärit niitä remppamiehiä yleensä hakee. Tarttis joku laittamaan kämppä kuosiin, nyt kun ei oo äijää talossa.

• Naisasialooseri1

Vanhapiika tätinikin välillä kun mökillä pikkuremppa olen tehnyt, on sanonut monesti että olisikiohan hänenkin pitänyt sittenkin se mies ottaa, niin olisi joku tekemässä remppaa.

• Naisasialooseri1

Jokainen mies, jolla on nainen ei todellakaan ole alfa, vaan moni on beta alias aisuri.

Alfamies on vain sellainen mies, jolla on nuori ja kaunis nainen, joka on seksuaalisesti kokematon tai ainakin miestään huomattavasti kokemattomampi.

Mies, jolla on parasta ennen päivänsä ohittanut entinen lutka ei ole alfa vaan beta-aisuri.

• Eipidäpaikkaansa
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Jokainen mies, jolla on nainen ei todellakaan ole alfa, vaan moni on beta alias aisuri.

Alfamies on vain sellainen mies, jolla on nuori ja kaunis nainen, joka on seksuaalisesti kokematon tai ainakin miestään huomattavasti kokemattomampi.

Mies, jolla on parasta ennen päivänsä ohittanut entinen lutka ei ole alfa vaan beta-aisuri.

Sä oot kyllä ihan pihalla. Aivosi ei jostain syystä toimi, oletko sotkenut ne huumeilla.

• yyyteeyy
        HC-ätmel kirjoitti:

Remppa tosiaan on normaalia naisen miehelle määräämää kotityötä. Pihatöillä ei ole mitään tekemistä remontoinnin kanssa.

Jaa.. Näkemyseroja.
        Mulle remppa meinaa aiemmin mainittujen pihatöiden lisäksi mm.aitojen korjausta/maalausta, räystäskourujen putsia/fiksailua, piharakennusten ja talon maalaustakin ja ikkunankarmien siistimistä jne.. Sisätiloissa on helpompaa jos kaks yhdessä vaikka vaihtaa tapetit tms mutta hoituu nekin yksin.

En sitten tiedä millaisia naisia täällä tarkoitetaan mutta yhdessähän ne hommat hoidetaan? Paitsi jos on kyseessä mies, jolle kaikki on se "kauhistus". Siltä vaikuttaa tälläkin palstalla monen kohdalla.

Hehheh. Jos haluan vaihtaa sisustusta niin tilillä on siihen tarpeeksi rahaa mutta ei toki haittaisi jos taas jonain päivänä olisi kumppani myös makutuomarina.. Ihme ukkoja tällä palstalla. :-o

• Ex----------PUA
        yyyteeyy kirjoitti:

Mitäs remppaa ja naisten töitä sinä sitten osaat rehdä?

Olettaen että muistat tuon lällättelyn lomasta, että elämme tasa-arvon aikoja.

Tällöin joko nainen tekee saman kuin mieskin, tai on hiljaa antaen miehen olla mitä on.

• 12121212

On muuten ihme homma että nuorina (kun on helppoa olla nätti ja naisellinen) naiset haluavat vaihtaa naisellisuuden miehekkyyteen...mutta vanhempina (kun se vaatiikin enemmän työtä) halutaankin vaihtaa miehekkyys miehekkyyteen, kun molemmat tekevät "miesten töitä" jne.

No deal. Jos nainen haluaa vaihtaa roolia, niin sitten minäkin. Nainen hoitakoon rempan ja rakentamisen, minä voin sillä aikaa mennä salille tai seisoskella peilin edessä komistautumassa.

• Ja mikä olin kertauksen opetus? :)

• jotainrajaa

se että poistakaa noi seksistiset kuvanne, se jotenki on nii vaikeeta keskittyä aiheisiin joihin sä sönkkis ja nainen 28 vastailee.

• jotainrajaa kirjoitti:

se että poistakaa noi seksistiset kuvanne, se jotenki on nii vaikeeta keskittyä aiheisiin joihin sä sönkkis ja nainen 28 vastailee.

Seksistinen? What? Kyllä mä vaan usein nojailen noin käteeni vasten, kun juttelen jonkun kanssa. Kyynärpää sohvan käsinojalla.

• mummona

sulle tulee tost viellä niska vamma

• 787878
        sönkkö kirjoitti:

Seksistinen? What? Kyllä mä vaan usein nojailen noin käteeni vasten, kun juttelen jonkun kanssa. Kyynärpää sohvan käsinojalla.

No olet sinä aika söpö :)
        Itse kyllä kahdesti miettisin kuvan julkaisemista tällaisella palstalla..

• nojaaaaa
        787878 kirjoitti:

Tuo on ikivanha kuva, oli jo Miehen Logiikassa käytössä vuosia sitten. Ei siitä sönkkistä enää tunnista. Sillä on normisti aina rillitkin.

• nojaaaaa kirjoitti:

Tuo on ikivanha kuva, oli jo Miehen Logiikassa käytössä vuosia sitten. Ei siitä sönkkistä enää tunnista. Sillä on normisti aina rillitkin.

Juu, se on vanha kuva. Ei ikivanha, mutta vanha. Olen pikkasen laihempi nykyään, joten ei oo yhtä pyöreet posket eikä yhtä pitkää tukkaa. :)

• mummona kirjoitti:

sulle tulee tost viellä niska vamma

On ollut jo lapsesta saakka. Yliliikkuvat nivelet, myös nikamissa. :)

• 787878 kirjoitti:

Kiitos. Voihan olla ettei ihan fiksuin idea.

• kuvapoisheti
        sönkkö kirjoitti:

Kiitos. Voihan olla ettei ihan fiksuin idea.

Juu ei ole, joku voi kiihottua tosta sun vahatusta paljaasta pinnasta, ihanista ajo-valoista ja kuivista ketjuista.

• kuvapoisheti kirjoitti:

Juu ei ole, joku voi kiihottua tosta sun vahatusta paljaasta pinnasta, ihanista ajo-valoista ja kuivista ketjuista.

Niin, ajatteleppa asiaa. :)

Su näköjään vaan ärsyttää mun olemassa oloni. :)

• poistoonheti
        sönkkö kirjoitti:

Niin, ajatteleppa asiaa. :)

Su näköjään vaan ärsyttää mun olemassa oloni. :)

Jaha, kuva galleria täydentyi jumalasilla sormi leikeillä.

• poistoonheti kirjoitti:

Jaha, kuva galleria täydentyi jumalasilla sormi leikeillä.

No jos ne sulle paremmin kelpaisi. :)

• Alfan nainen pulisee siinä vieressä innoissaan kun alfa itse sanoo vaan pari sanaa..

Alfa menee eellä, nainen tipsuttaa perässä..

• Tipsuttaja

Tipsuttaja saattaa harhautua jonon perältä omille teilleen, jos ei vahdita, minä ainakin. :) Eli vähän kannattaa huomiota kiinnittää aina välillä, muuten tipsuttajalle saattaa tulla käsitys, että on aivan sama tipsuttaako siellä vai ei. Niin aika varmasti häviää, paremmille tipsutusalustoille.

• Tipsuttaja kirjoitti:

Tipsuttaja saattaa harhautua jonon perältä omille teilleen, jos ei vahdita, minä ainakin. :) Eli vähän kannattaa huomiota kiinnittää aina välillä, muuten tipsuttajalle saattaa tulla käsitys, että on aivan sama tipsuttaako siellä vai ei. Niin aika varmasti häviää, paremmille tipsutusalustoille.

Kyllä kunnon tipsuttelija tulee uskollisesti perässä.. Muuten jää ilman kyytiä. ;)

• Tipsuttaja
        Eräkettu kirjoitti:

Kyllä kunnon tipsuttelija tulee uskollisesti perässä.. Muuten jää ilman kyytiä. ;)

Tämä perustuu siihen ajatukseen, ettei Tipsuttajalla olisi vaihtoehtoja :D

Kunnoton Tipsuttaja tipsuttelee vaikka kaksi tuntia korkkareissa umpihangessa kotiin, jos on liian tipsuissa ja kiukkuinen julkisiin.

Mutta käytännössä harmittavat sellaiset ihmiset, joiden pitää harppoa edellä; onko seura niin nolottavaa vai mikä on? Sieltä metrien päästä en ainakaan ala keskustelemaan (huutelemaan) minne mennään, ja saatankin siksi vähin äänin vaan häipyä omille teilleni.

• järkeenytvähä

no aika harvoin kaupassa on mitään järkeä tukkia käytäviä rinnakkain kävellen.

• Tipsuttaja kirjoitti:

Tämä perustuu siihen ajatukseen, ettei Tipsuttajalla olisi vaihtoehtoja :D

Kunnoton Tipsuttaja tipsuttelee vaikka kaksi tuntia korkkareissa umpihangessa kotiin, jos on liian tipsuissa ja kiukkuinen julkisiin.

Mutta käytännössä harmittavat sellaiset ihmiset, joiden pitää harppoa edellä; onko seura niin nolottavaa vai mikä on? Sieltä metrien päästä en ainakaan ala keskustelemaan (huutelemaan) minne mennään, ja saatankin siksi vähin äänin vaan häipyä omille teilleni.

Kävelee niin paljon nopeampaa kuin lyhyt naaras.

Tipsuttaja oppii sen jalkapatikan jälkeen olemaan kiukuttelematta. :D

• maailmaopettaa

LOL tuo oli hyvin lohkottu

• helmiä.sioille

MItä ihmeellistä siinä on?

Minusta on perin luonnollista näyttää rakastamalleen naiselle myös fyysisesti, että rakastaa häntä eikä olla niin varovainen sen läheisyyedn kanssa kuin nainen olisi tautinen tai jotain...

Mut hyvä tietää, että minä olen Alfa... :D

• wersdrsfgsd

Tässä on vain se ongelma että jos mies haluaa olla naisen palvoma niin miehen pitää olla aina naista paljon parempi jokaisella osa-alueella.
      Miehen pitää olla parempitasoisempi ulkonäöltään, koulutukseltaan, työltään, sosiaalisuudellaan ym

• pihtarihuora

jos haluaa olla naisensa palvoma,ei tarvitse tehdä muuta kuin osoittaa naiselleen rakastavansa tätä.kun palvoo toista saa itsekin palvontaa.

• atännä

No tuossa tapauksessa jokainen nainen halveksii miestään.

*huoh*

• Trumppionkurko

Ei miehen tartte olla ulkonäöltään parempi. Noissa muissa asioissa nainen kyllä ottaa itseään paremman jos saa, eikä ainakaan itseään huonompaa.

• palmassa

Minkä takia miehen pitäisi olla naisen palvoma?

• Trumppionkurko

Toi on kyllä totta.

Tein nuorena ton virheen tuhottoman monta kertaa, kumarruin naista kohti ja sellaista. Sitten opin että kun nainen on kiinnostunut, luotan vaan siihen että kyllä se tulee perässä ja ennen pitkää alkaa kerjään huomiota. Ja heti olin kiinnostavampi mies.

Kysymys naisille: vaikka puhutte tasa-arvosta, tunnutte halveksuvan miestä joka on "perässä vedettävä" eli nainen joutuu ikään kuin viemään. Entä jos tapaatte miehen joka vie, halveksutteko silloin itseänne kun olette "perässävedettäviä" tyhmiä sipsuttajia?

• Ex----------PUA

Trump on se jota olen jo kauan sanonut palstalla alfan malliksi. SE on virallinen alfa jo statuksensakin vuoksi.

Tuosta en tosin ottaisi niin pahasti paineita, että kumarrutko naista kohti, ei se nyt yksin mitään ratkaise. Lähinnä tässä on se suurempi juttu: " Sitten opin että kun nainen on kiinnostunut, luotan vaan siihen että kyllä se tulee perässä ja ennen pitkää alkaa kerjään huomiota. Ja heti olin kiinnostavampi mies."

• sivustaseurannut

no nehän tykkää aina kun saavat valittaa

mutta tuo yhdessä kävely on jännä menee se ehkä muutaman vuotta , sen jälkeen niin harva pari enää sitä harrastaa, tosin poikkeuksiakin on ne herttaset vanhat parit jotka tekee tiimi työtä kaupoissa ja valitsee aina sen sama tuotteen samasta hyllyltä ja niillä on viellä rytmikin kuka sen ottaa :)

• Onko Trump nyt manosfäärin uusin idoli?

• Raakatotuus

Onhan Jason Statham kanssa toinen vaihtoehto.

• adfdfd

"betamies vaimoineen"? Betamies on ätmi, ei hänellä ole vaimoa.

• 12121212

Ei.

Alfa = eliittimies, johtaja, YTM. Naisten himoitsema mies
        Beta = tavallinen puurtaja, elättäjä, KTM
        Omega = ATM

• 12121212 kirjoitti:

Ei.

Alfa = eliittimies, johtaja, YTM. Naisten himoitsema mies
        Beta = tavallinen puurtaja, elättäjä, KTM
        Omega = ATM

Enpä tiedä mistä johtuu, kai omasta taustasta. Mutta ei tuo alfa tuolla kuvauksella ole mitään tavoiteltavaa. Siinä tuli kaikki ne termit mitä mä yökkäilen hiljaa itsekseni (en nyt enää hiljaa) eliitti, johtaja, YTM, naisten himoitsema.

Mikä ihmeen eliitti? Johtaja, joo koittaa johtaa kotonakin (pirunsarvet), YTM miksei mies vaan, naisten himoitsema tietää sitä että joutuis koko aika pelkäämään koska se nappaa jonkun toisen tai vehtaako jo kaikkien kanssa. Enkä mä tykkää kilpailusta parisuhteessa. :)

Tuo tavallinen puurtaja ja elättäjäkin kuulostaa karulta, jos se koskee vain sitä miestä. Jos molemmat on tavallisia puurtajia ja elättäjiä yhdessä, sitten se on parasta. Ja ATM eikä hän ole heti KTM kun saa vain naisen? :)

• sönkkö kirjoitti:

Enpä tiedä mistä johtuu, kai omasta taustasta. Mutta ei tuo alfa tuolla kuvauksella ole mitään tavoiteltavaa. Siinä tuli kaikki ne termit mitä mä yökkäilen hiljaa itsekseni (en nyt enää hiljaa) eliitti, johtaja, YTM, naisten himoitsema.

Mikä ihmeen eliitti? Johtaja, joo koittaa johtaa kotonakin (pirunsarvet), YTM miksei mies vaan, naisten himoitsema tietää sitä että joutuis koko aika pelkäämään koska se nappaa jonkun toisen tai vehtaako jo kaikkien kanssa. Enkä mä tykkää kilpailusta parisuhteessa. :)

Tuo tavallinen puurtaja ja elättäjäkin kuulostaa karulta, jos se koskee vain sitä miestä. Jos molemmat on tavallisia puurtajia ja elättäjiä yhdessä, sitten se on parasta. Ja ATM eikä hän ole heti KTM kun saa vain naisen? :)

YTM termillä on jotenkin vastenmielinen kaiku, vaikka eihän toki johtajan, rikaan ja naisten kanssa menestyneen tarvitse olla mitenkään mielikuvan kaltainen. Eli vastenmielinen ihminen. Ylpeä, inhottava ja olevinaan muita perempi. Tuossa vaan käy niin, että kyseinen termi helpolla mielletään pöyhkeään ihmiseen tai ainakin mulla taitaa mennä niin. My fault.

• Raakatotuus
        sönkkö kirjoitti:

Sönkkö hei, voitko rehellisesti sanoa että kaikilla tuntemillasi naisilla on ihan samat kriteerit miehilleen kun sinullakin? Etkö ole todellakaan yhdenkään ystäväsi, tai edes satunnaisen tuttavanaisen arvoissa huomannut minkäänlaista halua suosia tuon alfauroksen kuvauksen mukaisia miehiä? Me ollaan jo kuultu kuinka sinun arvosi ovat melko maanläheiset, mutta voitko vilpittömästi sanoa että muut naiset ovat ihan samanlaisia?

Haluaisin kanssa kysyä, että kumpia miehiä arvelet enemmän olevan sinkkuina: johtajia, vaiko duunareita?

• Raakatotuus kirjoitti:

Sönkkö hei, voitko rehellisesti sanoa että kaikilla tuntemillasi naisilla on ihan samat kriteerit miehilleen kun sinullakin? Etkö ole todellakaan yhdenkään ystäväsi, tai edes satunnaisen tuttavanaisen arvoissa huomannut minkäänlaista halua suosia tuon alfauroksen kuvauksen mukaisia miehiä? Me ollaan jo kuultu kuinka sinun arvosi ovat melko maanläheiset, mutta voitko vilpittömästi sanoa että muut naiset ovat ihan samanlaisia?

Haluaisin kanssa kysyä, että kumpia miehiä arvelet enemmän olevan sinkkuina: johtajia, vaiko duunareita?

Ei ole kaikilla, mulla ja tuntemillani naisilla osalla on lähtökohdat kuten mulla ja isolla osalla päinvastoin. Ei olla samasta muotista miesmaunkaan suhteen. Kyllä minä tiedän, että maailmassa on naisia jotka suosii nk. alfoja, sitä en ole koskaan kieltänyt yhdessäkään kommentissani. Mutta olen yrittänyt sanoa usean kerran, että miksi miehet jahtaa niitä naisia joita ne ei tule saamaan, ellei ne ole alfoja? Niitäkin naisia on jotka ei alfoja suosi. Sitä ei oikeen kukaan suostu kuulemaan tai uskomaan. Miksi ihmeessä?

Miksi ei vaan voi tajuta katsella niitä joita voi saada? Eihän naiset nyt niin huonoja ole, vaikkei ne missinmittoja täytäkään. Vai tahtooko joku seurustella pokaalin kanssa jolta ei aitoja tunteita saa? Eli onko se ulkonäkö tosiaan kaikista oleellisinta, eikä se henkinen yhteys ja aito välittäminen?

Duunareita.

• Raakatotuus
        sönkkö kirjoitti:

Ei ole kaikilla, mulla ja tuntemillani naisilla osalla on lähtökohdat kuten mulla ja isolla osalla päinvastoin. Ei olla samasta muotista miesmaunkaan suhteen. Kyllä minä tiedän, että maailmassa on naisia jotka suosii nk. alfoja, sitä en ole koskaan kieltänyt yhdessäkään kommentissani. Mutta olen yrittänyt sanoa usean kerran, että miksi miehet jahtaa niitä naisia joita ne ei tule saamaan, ellei ne ole alfoja? Niitäkin naisia on jotka ei alfoja suosi. Sitä ei oikeen kukaan suostu kuulemaan tai uskomaan. Miksi ihmeessä?

Miksi ei vaan voi tajuta katsella niitä joita voi saada? Eihän naiset nyt niin huonoja ole, vaikkei ne missinmittoja täytäkään. Vai tahtooko joku seurustella pokaalin kanssa jolta ei aitoja tunteita saa? Eli onko se ulkonäkö tosiaan kaikista oleellisinta, eikä se henkinen yhteys ja aito välittäminen?

Duunareita.

Nyt käytän vähän kärjistettyä kieltä: sinä kuten about kaikki muutkin palstalla hengailevat naiset ovat palstan alfojen lumoissa. Kiinnitätte huomiota vain siihen mitä ne palstan äänekkäimmät, narsistisimmat ja psykopaateimmat puhuvat ja toistavat päivästä toiseen. Lähinnä siis NAL, expua ja ikis sekä muutama muu.

Ette juuri edes noteeraa vähemmän äänessä olevia tyyppejä joista ei ole edes muodostunut yhtä vahvoja palstapersoonia niin kuin noista edellä mainitusta. Näiltä et kuule väkivaltafantasioita, etkä kohtuuttomia vaatimuksia, ja jos naisvihaa löytyykin, niin sen alka paljastuu pienenkin raaputuksen jälkeen vain surua. Silti ei edes riitä, että he ovat yksin, vaan heihin lyödään surutta sama leima kun ensin mainittuihin tunnevammaisiin, ihan vain siksi koska sanovat olevansa ATM:iä.

Ja palatakseni ensimmäiseen argumenttiisi: mitä jos lukemat vain ovat miehiä vastaan? Jos nyt arvotaan että vaikkapa puolet naisista ei välttämättä haluaisi ominaisuuksiltaan alfaa, mutta kuitenkin katseenkestävän miehen, ja reilusti alle puolet miehistä kuitekin täyttäisi nämä kriteerit kun naisten lomittain menevät miesmieltymykset on laskelmassa huomioitu?

• Raakatotuus kirjoitti:

Nyt käytän vähän kärjistettyä kieltä: sinä kuten about kaikki muutkin palstalla hengailevat naiset ovat palstan alfojen lumoissa. Kiinnitätte huomiota vain siihen mitä ne palstan äänekkäimmät, narsistisimmat ja psykopaateimmat puhuvat ja toistavat päivästä toiseen. Lähinnä siis NAL, expua ja ikis sekä muutama muu.

Ette juuri edes noteeraa vähemmän äänessä olevia tyyppejä joista ei ole edes muodostunut yhtä vahvoja palstapersoonia niin kuin noista edellä mainitusta. Näiltä et kuule väkivaltafantasioita, etkä kohtuuttomia vaatimuksia, ja jos naisvihaa löytyykin, niin sen alka paljastuu pienenkin raaputuksen jälkeen vain surua. Silti ei edes riitä, että he ovat yksin, vaan heihin lyödään surutta sama leima kun ensin mainittuihin tunnevammaisiin, ihan vain siksi koska sanovat olevansa ATM:iä.

Ja palatakseni ensimmäiseen argumenttiisi: mitä jos lukemat vain ovat miehiä vastaan? Jos nyt arvotaan että vaikkapa puolet naisista ei välttämättä haluaisi ominaisuuksiltaan alfaa, mutta kuitenkin katseenkestävän miehen, ja reilusti alle puolet miehistä kuitekin täyttäisi nämä kriteerit kun naisten lomittain menevät miesmieltymykset on laskelmassa huomioitu?

Kyllä mä kiinnitän huomiota muihinkin. Kaikki ei vain koskaan niistä muista kommentoi mitään takaisin, jolloin vuoropuhelu tyssää siihen. :)

Mä en ole heidän lumoissa, mutta toki keskustelupalstalla keskutelua aiheuttaa eniten ne jotka pitävät ääntä. Mitä tarkalleen tarkoitat sanalla lumoissa? Etten vetele omia tulkintojani.

Lukemat? Eihän lukemat tyhjästä synny. Eli kuka ne lukemat aiheuttaa?

Tarkennus.

Katseenkestävä nyt ainakin mun arkikielessä tarkoittaa mun katseeni kestävää. Moni täälläkin tulkitsee sen kaikkien katseenkestäväksi. Kuka minkäkinlaisen hyväksyy, sitä silloin katseenkestävänä luonnollisesti pitää.

Johdatteleva kysymys sulla. :)

• sönkkö kirjoitti:

Kyllä mä kiinnitän huomiota muihinkin. Kaikki ei vain koskaan niistä muista kommentoi mitään takaisin, jolloin vuoropuhelu tyssää siihen. :)

Mä en ole heidän lumoissa, mutta toki keskustelupalstalla keskutelua aiheuttaa eniten ne jotka pitävät ääntä. Mitä tarkalleen tarkoitat sanalla lumoissa? Etten vetele omia tulkintojani.

Lukemat? Eihän lukemat tyhjästä synny. Eli kuka ne lukemat aiheuttaa?

Tarkennus.

Katseenkestävä nyt ainakin mun arkikielessä tarkoittaa mun katseeni kestävää. Moni täälläkin tulkitsee sen kaikkien katseenkestäväksi. Kuka minkäkinlaisen hyväksyy, sitä silloin katseenkestävänä luonnollisesti pitää.

Johdatteleva kysymys sulla. :)

Ja kyllä mä tiedän, että kaikki nk. ATM eivät ole samasta puusta veistettyjä. Pätee kaikkiin ihmisiin ja västöryhmiin. Kysynkin, että miten voisi huimioida paremmin niitä joiden koet jäävän vähemmälle huomiolle "alfojen" jalkoihin? :)

Monella on hyviä ajatuksia, jolloin niihin ei tarvitse vastaan urputtaa voi hiljaa vain hyväksyä.

• Raakatotuus

"Mitä tarkalleen tarkoitat sanalla lumoissa?"

Sanoinhan kärjistäväni. Tarkoitin just tätä:
        "keskustelupalstalla keskutelua aiheuttaa eniten ne jotka pitävät ääntä."
        "Kaikki ei vain koskaan niistä muista kommentoi mitään takaisin, jolloin vuoropuhelu tyssää siihen"
        "Monella on hyviä ajatuksia, jolloin niihin ei tarvitse vastaan urputtaa voi hiljaa vain hyväksyä"

Tuon lopputulemana kuitenkin valitettavan usein on, että ainoa mitä ätmeistä mieleen jää on se että ne haukkuu naisia, niillä on väkivaltafantasioita ja ne kelpuuttaa vaan nuoria kauniita neitsyitä. Ei välttämättä sinulle, mutta vähän satunnaisemmin palstalla pyörivälle naiselle.

Paremmin niitä vähemmälle huomiolle jääviä voisi huomioida tunnustamalla ja muistamalla heidän olemassaolonsa silloinkin kun siitä ei erikseen muistuteta (kuten minä tässä nyt). Näin sinäkin teit, kun edellä väitit että "miksi miehet jahtaa niitä naisia joita ne ei tule saamaan, ellei ne ole alfoja? Miksi ei vaan voi tajuta katsella niitä joita voi saada?"

Tuo on pelkkää luuloa ilman todisteita, että kaikki miehet yrittää vaan niitä kauneimpia naisia.

Ja lukemat nyt vaan on mitä on. Niitä ovat kaikki tekijät jotka rajoittavat potentiaalisten kumppaneiden määrää. Näitä nyt ovat esim:
        - Tavoitettavuus. Jos betanaiset eivät ole betamiesten tavoitettavissa (ja päinvastoin) eli esim. eivät käy ulkona tai ole nettideitissä tai vastaavissa piireissä missä lähestyminen on hyväksyttyä, ei kohtaamista tapahdu, ja beta ei löydä betaa.
        - Kysyntä ja tarjonta. Edelleen vahvana on käsitys, että aloitteen tekeminen on miehen vastuulla (naiset tekevät aloitteita korkeintaan miehille jotka ovat erityisesti tavoittelemisen arvoisia). Tämän mukaan ihmiset toimivat, joten naiset saavat monia lähestymisyrityksiä tekemättä mitään muuta kun olemassa saatavilla, kun taas miehet eivät välttämättä yhtäkään.
        - Aika liittyy edelliseen. Baari-illan tapauksessa käytettävissä oleva aika on rajallinen koska sulkemisaika lähestyy koko ajan ja mitä enemmän aikaa kuluu sitä vähemmän on naisia mistä valita. Kaikkia ei millään ehdi - millä perustella mies valikoi naiset keitä lähestyy, kun ei tiedä heistä vielä mitään? Sama pätee nettideitteihin: naiset saavat yleensä niin paljon lähestymisyrityksiä etteivät he millään voi vastata niihin kaikkiin, ja miehet taas joutuvat joko lähettämään melko saman aloituksen kaikille (jolloin se tuskin toimii) tai valikoimaan tarkkaan keitä he haluavat lähestyä.

Oletko muuten koskaan ajatellut yhteyttä sen välillä, että olet yleisesti liikkeellä ymmärtävisemmällä asenteella miehiä kohtaan ja että olet seurustelusuhteessa?

• Ex----------PUA
        Raakatotuus kirjoitti:

"Nyt käytän vähän kärjistettyä kieltä: sinä kuten about kaikki muutkin palstalla hengailevat naiset ovat palstan alfojen lumoissa. Kiinnitätte huomiota vain siihen mitä ne palstan äänekkäimmät, narsistisimmat ja psykopaateimmat puhuvat ja toistavat päivästä toiseen. Lähinnä siis NAL, expua ja ikis sekä muutama muu. "

Mutta eikö ole hassu homma, että juuri meillä on se palsta-alfan maine?

• ainanaurattaakumiettii

Noihin lyhenteisiin ei koskaan kyllästy on niin raakaa gategoriaa :))))))))

• Raakatotuus

Silotellun pinnan alla on usein roppakaupalla julmia mielipiteitä ja tekoja. Siitä nimimerkkinikin. Mutta kukapa haluaisi olla hirviö, siksi julmatkin omat teot silotellaan ja selitellään parhain päin niin että itseään voi katsoa peiliin.

• sinkkumies40-

Remppamies ei naisille kelpaa. Oon remppaillut 20 vuotta vaikka ja mitä. Kaikenlasia taloja olen remppaillut ja Rakensin jopa oman veneen puisen kun olin veneenrakennuskurssilla. Ei kelpaa käsistään kätevä mies.

• AvioATMies

"Et sitten käsitä että jokainen mies jolla on nainen on alfa ja naiseton mies on beta."

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!

• voiätmiä

Alfamies tykkää viedä, betamies olla vietävänä. Ätmistä ei ole viemään (puuttuu rohkeus ja sosiaalinen lahjakkuus), muttei ätmi taivu vietäväksikään (kaikki aisurijutut täällä!), joten jää kokonaan ilman.

• Onkopaljonkineroa

Mites nuo betamiehet käyttäytyvät suhteessa alfamieheen, jottei tämä hylkäisi piireistään? Kihertävätkö tyttömäisesti ääliövitseille ja seuraavat kuin hai laivaa muutaman sentin päässä ihanteestaan?

• Raakatotuus

Miksi alfa hylkäisi piiristään miehiä joihin verrattuna hän näyttää erityisen hyvältä vaihtoehdolta? Ja kaikki alfat eivät myöskään ole ylimielisiä öykkäreitä, vaan oikeasti hyviä tyyppejä joista myös betamiehet pitävät.

• Luolasukeltaja
        Raakatotuus kirjoitti:

Miksi alfa hylkäisi piiristään miehiä joihin verrattuna hän näyttää erityisen hyvältä vaihtoehdolta? Ja kaikki alfat eivät myöskään ole ylimielisiä öykkäreitä, vaan oikeasti hyviä tyyppejä joista myös betamiehet pitävät.

Mjoo

Olen huomannut saman. Nettikirjoittelu on siinä mielessä hauskaa, että täällä ei ole oikein mitään selvää tai järkevää suhdetta toimintaympäristöön. Soppa on vain yksi sekava keitos, jonka siirtäminen reaalimaailmaan on ajatuksena lähes farssi.

Toisin se on normaalissa kanssakäymisessä.

( Hihitystä )

• ivegotballs

Mistäköhän ideologiasta lähtee tällainen alfa ja beta jaottelu. Jotkut harrastaa naisten kaatamista valikoimatta. MInusta se ei ole millään tavalla ihailtavaa. Normaali itsetunnolla varustettu mies ei kaipaa satojen naisten ihailua, vaan on uskollinen ja luotettava ja osaa rakastaa yhtä naista. Sitä minä arvostan, enkä mitään kaatajamiehiä.

• 629

Alfa ei tarkoita ihailtavaa tai eettisesti oikeaa, vaan menestyvää. Mies joka kaataa paljon naisia on alfa, riippumatta mitä mieltä sinä tai minä tai joku muu on siitä.

• ivegotballs
        629 kirjoitti:

Alfa ei tarkoita ihailtavaa tai eettisesti oikeaa, vaan menestyvää. Mies joka kaataa paljon naisia on alfa, riippumatta mitä mieltä sinä tai minä tai joku muu on siitä.

Minusta sillä ei ole mitään tekemistä menestymisen kanssa jos kataa paljon naisia. Se on pikemminkin aika säälittävää.

• SonnitKunniaan
        ivegotballs kirjoitti:

Minusta sillä ei ole mitään tekemistä menestymisen kanssa jos kataa paljon naisia. Se on pikemminkin aika säälittävää.

Totta kai useiden naisten paneminen on miehelle menestymistä, ja naisten kauneudella ja nuoruudella on myös väliä miehen menestystä mitattaessa. Jos taas mies elämänsä aikana nussii vain harvoja naisia tai ei yhtään naista, hän on häviäjä. Turha yrittää selittää, että luuserius ja neitsyys tekisivät miehestä jotenkin "kunniallisen", ei tämmöistä mustan kääntämistä valkoiseksi uskota muualla kuin jossain ääriuskonnnollisissa porukoissa. Kyllä kaikki tietää, että panomies on tosimies.

• Ex----------PUA

No tuo alfa-asento kyllä oli täsmälleen samanlainen minulla, kun olin sen nahkahousu-ytnin ja sen puistohoitoni kanssa liikenteessä.

Etenkin se nahkahousu-YTN tuli oikein syvälle kainaloon ja katsoi minua sieltä hymyillen, kuin turvasta.

• nauraahekotan

Huvittavin palsta ikinä. Enkä ihmettele naisettomuuttanne. Beta-yksilöjä joka ikinen nulikka.

• Anonyymi00055

nice

• Anonyymi00056

Ootko kokenu jonkinlaisen herätyksen, kun haluat julistaa tätä ajstustapaa palstalla?

• Anonyymi00057

Naiset ovat todella eugeenikkoja joita ei haittaa olla jonkun komean siitosorin "tallissa" ja tehdä näille lapsia vaikkei olisi edes suhdetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      165
      2581
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe