Kysymys Palstan rumimmalle miehelle

Kiiinnostaa

Nimimerkki Palstanruminmies, kuinka ruma oikesti olet? Laita linkki johonkin kuvaan mikä muistuttaa sinua tai rumuutesi tasoa

Ollaan täällä tyttöjen kanssa porukalla tätä pohdittu, että miten ruma mies se siellä luuraakaanhih... ;)

30

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumilus-kertaa-sata

Se on niin ruma ettei pillua saa.

• i.besilli

Niin rumaa ei ole olemassa. Pillua saa jos haluaa. Näytti sitten miltä tahansa.

• mkks.ei

Ellei ole sitten homoseksuaali.

• niih
        mkks.ei kirjoitti:

Ellei ole sitten homoseksuaali.

Ne vasta halutessaan saisikin. Eivät vain halua.

• ilmassaleijuu

säälipiparin tuoksua.

• Naisasialooseri1

No katsokaa tyttöjen kanssa peiliin ja kuvitelkaa naamat vähän miehekkäämmiksi niin siinähän se suurinpiirtein selviää. Tai kuvitelkää miltä näytätte kymmenen vuoden päästä

• asioistatietävätaho

Se on niin ruma että kun se aamulla katsoi ohi kulkiessaan peiliin niin peili putosi itsekseen lattialle.

• Ikis__M

Muistakaahan "tytöt" että vaikka palstan rumin mies onkin vihjaillut varakkuudestaan ei hän silti välttämättä ole halukas sitä jakamaan teidän ja jälkeläistenne kanssa.

• rumatuskin

tuskin ruma

• minäoon

Ruma kuin koiran nussima paska?

• epäilys

noinko on?

• PalstanRuminMies

No sehän on ihan yks lysti mihin kuvaan linkkaisisin. Esimerkkinä olkoon se kun aikoinaan olin nettideiteillä kuvattomana. Osasin kyllä tehdä erittäin vetoavan profiilin teksteineen ja kyllä oli kiinnostusta. Naisten kommentit olivat suurinpiirtein "aivan ihana, paras profiili ikinä, olisit unelmani, sinut haluan" Mutta arvatkaahan mitä silloin kävi kun tuli kuvan lähettämisen aika? 99% henkilöistä katosi ja lopetti viestittelyn seinään. 1% sanoi "ei oo kemiaa"
      Niin se kuule muuttuu näemmä kemiat kun kuvan laittaa. Tämän jälkeen lisäsin profiilitekstini liitteeksi muutamankin kuvan ja senjälkeen menikin vuosia ilman kiinnostusta. Mitä ny itseään myyvät massapostattaja venakkohu...t muistivat säännöllisin välein minuakin ihanalla "mina rakastaa sina, katsoa rohkea kuvani ja rakastaa mina julia.vitunkova.ru" Joten voitte tyttöjen kanssa ihan kuule keskittyä muuhun kuin kuvani näkemisen aiheuttamaan järkyttävään pettymykseen.

• Pikkukirppu

Et sä ole ruma millään tasolla.. Jos vaikka satut olemaan eräs silmälasipäinen tatuoitu ristiverinen mies, joka metsästää. :)
        Minä kerran jokunen vuosi sitten jouduin sellaisen jättämään väliin Suomi24:lla tutustumatta kun rivien välistä luin, että on liikaa mm.mehtää ja muuta varallisuutta. Siihen aikaan podin pahaa alemmuuskompleksia jonka ratkaisin lopullisesti vetäytymällä syrjään "deittimarkkinoilta". Sekin mies alkoi sitten itseään rumaksi haukkumaan ym. Totuus oli vallan muuta.

Terv.eräs lapseton, hoikka, vaalea tavis nainen (ja hemmetin tylsä sellainen)

• Pikkukirppu kirjoitti:

Et sä ole ruma millään tasolla.. Jos vaikka satut olemaan eräs silmälasipäinen tatuoitu ristiverinen mies, joka metsästää. :)
        Minä kerran jokunen vuosi sitten jouduin sellaisen jättämään väliin Suomi24:lla tutustumatta kun rivien välistä luin, että on liikaa mm.mehtää ja muuta varallisuutta. Siihen aikaan podin pahaa alemmuuskompleksia jonka ratkaisin lopullisesti vetäytymällä syrjään "deittimarkkinoilta". Sekin mies alkoi sitten itseään rumaksi haukkumaan ym. Totuus oli vallan muuta.

Elkääs nyt kaikki haukkuko itseänne. Teillä on varmasti jotain sellaista enemmän, mitä monikaan kaunis tai komea ei voi saada. Hyvä sydän esimerkiksi. :)

• PalstanRuminMies
        sönkkö kirjoitti:

Elkääs nyt kaikki haukkuko itseänne. Teillä on varmasti jotain sellaista enemmän, mitä monikaan kaunis tai komea ei voi saada. Hyvä sydän esimerkiksi. :)

Pumppu pelaa mainiosti ja naapurit on mukavia joten ei moni kaunis ja komea tuollaisia omaa:)

• PalstanRuminMies
        sönkkö kirjoitti:

Mietin pitkään mitä tuttua on sun viikonloppuna linkkaamassa musavideossa
        https://www.youtube.com/watch?v=BwK4R1pvHTQ
        ja nyt tajusin et tuo laulajahan on ihan mun pomon näköinen:)Ainoo että sillä ei oo noin pahaa astmaa.

• PalstanRuminMies kirjoitti:

Pumppu pelaa mainiosti ja naapurit on mukavia joten ei moni kaunis ja komea tuollaisia omaa:)

Arvasinhan oikein! Kiva kuulla. :)

• PalstanRuminMies kirjoitti:

Mietin pitkään mitä tuttua on sun viikonloppuna linkkaamassa musavideossa
        https://www.youtube.com/watch?v=BwK4R1pvHTQ
        ja nyt tajusin et tuo laulajahan on ihan mun pomon näköinen:)Ainoo että sillä ei oo noin pahaa astmaa.

Heh, aijaa joo sillä oli melkoinen astmapiippu. x''D

Nos hoitaa astman varmaan aika lopullisesti "kuntoon". :)

• mitä.häh
        sönkkö kirjoitti:

Heh, aijaa joo sillä oli melkoinen astmapiippu. x''D

Nos hoitaa astman varmaan aika lopullisesti "kuntoon". :)

Ei kai kukaan oikeesti tollasta roskaa kuuntele?

• mitä.häh kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeesti tollasta roskaa kuuntele?

Kyllä mä välillä kuuntelen. Mulla on niin laaja musiikkimaku, että et uskokaan. :)

Tuo on itikan pissan osuus siinä lammikossa.

• Pikkukirppu kirjoitti:

Siis yritätkö sää nyt väittää että miehen liika varakkuus sai sinut hylkäämään hänet? Äläs nyt pasketta puhu. Kyllä oikeasti mielenkiintoisen miehen ollessa kyseessä siinä eivät edes ylimääräiset omaisuudet haittaa yhtään mitään…

• JolletSitäTajunnu
        stellaria81 kirjoitti:

Siis yritätkö sää nyt väittää että miehen liika varakkuus sai sinut hylkäämään hänet? Äläs nyt pasketta puhu. Kyllä oikeasti mielenkiintoisen miehen ollessa kyseessä siinä eivät edes ylimääräiset omaisuudet haittaa yhtään mitään…

No kyllä se oli ihan tämä ketjunkin aloittaja eli PRM ihan itse tuon kirjoittanut mainospuheenaan.

• Palstan.Rumin.Mies
        JolletSitäTajunnu kirjoitti:

No kyllä se oli ihan tämä ketjunkin aloittaja eli PRM ihan itse tuon kirjoittanut mainospuheenaan.

Niinkö? Eikös täällä ole viimeaikoina kaivettu ip osoitteetkin esille niin siitä sitten tarkistamaan mistä viestimestä väite on lähtenyt.

• haluisnähdddäkans

Tuskin on ees ruma.

• Rumatjakoonnyt

Nyt se kuva kehiin ku olisi jo

• 20p16

Se on sisältä ruma kuten muutkin ätmit.

• Palstan.Rumin.Mies

No annas tulla kuvaelma niin ulkonäöstäni kuin sisimmästäni kun kerran tunnet? Katotaan tunnetko minut todella että saat pontta puheillesi vai provoatko lämpimiksesi:)

• 121212121212

Minuakin kiinnostaisi nähdä kuva miehestä jonka PRM katsoo olevan omalla tasollaan.

Itsehän muistutan hieman tätä miestä:

https://thenypost.files.wordpress.com/2013/09/john.jpg

En siis ole ruma, vaan epämiehekkään näköinen. Tätäkin olennaisempaa on lyhyys, hartioiden väärä malli ja liian korkea ääni. Pelkästään kasvojen perusteella olisin suurin piirtein ok.

• falsettiiiihhh

Laitat sellaista Tapio Rautalapio -tyylistä tekomöreyttä kehiin, niin saat feidattua sen vinkumisesi. Sitten hartioihin kasaritoppaukset tai jotain fyllii kumminkin ja audikorot tai muu korotussarja alle niin feikkaus on liki täydellinen. Ei niillä Mirkuillakaan kaikki oo luomua ; )

• 1plus4

Minullakin olisi kysymys Palstan rumimmalle miehelle. Eli, oletko yrittänyt tutustua sokeisiin naisiin? Jos et niin mikset?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4836
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      202
      2597
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1655
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1517
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1425
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      149
      1108
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1044
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe