En ole yllättynyt:
http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2016/07/23/8-ominaisuutta-jotka-yhdistavat-poikkeuksellisen-alykkaita-kuulutko-joukkoon/20167794/139?pos=luetuimmat
Ja kohta on taas Helsinki selvästi fiksumpi paikka (vaikka sen tylsyys ei paikalle saapumisestani juuri kohennu).
Sitruunat kukkivat taas parvekkeella.
Jaaha, no pöh.
17
170
Vastaukset
Minulla on vain seitsemän noista kahdeksasta ominaisuudesta, seköhän selittää tyhmyyteni.
- ToopeRatikkakuski
En minä ainakaan ole älykäs
vaikka parintörahoilla rikas - kuumaahuumaa--
taitaa olla hikiset oltavat?
Ja millähän tuosta 5. kohdasta pääsisi eroon.
- ladygrey--
Oliko tämä kutsu iltateelle?
- ladygrei
Meinaat siis, että emme olisi kaksoisliekkejä toisillemme, emmekä toisi ajatuksillamme iloa toisillemme parin teekupposen ajan, emmekä näkisi toistemme sismpään sanattomastikin, emmekä ymmärtäisi toistemme tuskan polttavuutta, emmekä...
- james_ketkupolkka
Yksin viihtyminen lahja, joten älä siitä pyri eroon. Kauhean moni ihminen etsii paria ja ystäviä siksi, että uskoo tulevansa onnelliseksi. Pettyy aina vaan uudestaan, kun ei tiedä, ettei onnellisuutta ole olemassakaan. Elämässä riittää, kun on useinmiten tyytyväinen. Älykkyys tarvitsee tilaa ja levollisen mielen. Ei sellaista mielentilaa tavoita, jos aina vaan pakenee turhien ihmisten joukkoon jupisemaan turhanpäiväisyyksiä.
james_ketkupolkka kirjoitti:
Yksin viihtyminen lahja, joten älä siitä pyri eroon. Kauhean moni ihminen etsii paria ja ystäviä siksi, että uskoo tulevansa onnelliseksi. Pettyy aina vaan uudestaan, kun ei tiedä, ettei onnellisuutta ole olemassakaan. Elämässä riittää, kun on useinmiten tyytyväinen. Älykkyys tarvitsee tilaa ja levollisen mielen. Ei sellaista mielentilaa tavoita, jos aina vaan pakenee turhien ihmisten joukkoon jupisemaan turhanpäiväisyyksiä.
Onnellisuuden mahdollisuus on aika pieni, (tosin Liskon kanssa asiat olivat kyllä hyvin lähellä sitä).
Tarvitsisin kuitenkin jonkun, joka olisi kanssani eri mieltä ja jolle puhuisin. Sellaisen joka saisi aikaan sen, että nukun ja syön järkevästi, ja että teen enemmän hyödyllisiä asioita. Sen jota auttaisin ja joka välillä auttaisi minua.
Mutta todennäköisyys sille on äärimmäisen pieni, sillä jakelen automaattisesti pakkeja kaikille kiinnostuneille.
Pitäisi tuntea hyvin, tai muuten tulee aina pakit (ja niille yhteensopimattomille tunnetuillekin on kyllä mennyt pakkeja ihan säännöllisesti).buddy-love kirjoitti:
Onnellisuuden mahdollisuus on aika pieni, (tosin Liskon kanssa asiat olivat kyllä hyvin lähellä sitä).
Tarvitsisin kuitenkin jonkun, joka olisi kanssani eri mieltä ja jolle puhuisin. Sellaisen joka saisi aikaan sen, että nukun ja syön järkevästi, ja että teen enemmän hyödyllisiä asioita. Sen jota auttaisin ja joka välillä auttaisi minua.
Mutta todennäköisyys sille on äärimmäisen pieni, sillä jakelen automaattisesti pakkeja kaikille kiinnostuneille.
Pitäisi tuntea hyvin, tai muuten tulee aina pakit (ja niille yhteensopimattomille tunnetuillekin on kyllä mennyt pakkeja ihan säännöllisesti).Ai niin ja hänen pitäisi olla riittävän kyvykäs ja älykäs, jotta pärjää minulle.
(Lisko oli)- james_ketkupolkka
Tuosta, mitä kirjoitit, tuli mieleen hajamielinen professori, joka tuhansien projektejensa keskellä havahtuu kaipaamaan asiaa, jota ei voi löytää pitämällä torjuntaa päällä.
Ristiriitaista ja tavattoman hankalaa, sen olen kokenut. Ihmiset ovat suurimmaksi osaksi kiusallisia, pinnallisia, tylsiä ja tyhmiä tasapäätallaajia, joiden seurassa ainoastaan pitkästyy. Torjunta tulee automaattiseksi, kun huomaa, kuinka vaikeaa on löytää kaipaamansa.
Olen itse niin hidas, että kiinnostavakin kohde häipyy pois, ennenkuin saan aikaan jonkunlaisen positiivisen signaalin. Siksi pidän tärkeänä sitä, ettei parin etsimisestä tule "hinnalla millä hyvänsä-juttua, tai otan tuon, kun en muuta saa". - oioi--
buddy-love kirjoitti:
Onnellisuuden mahdollisuus on aika pieni, (tosin Liskon kanssa asiat olivat kyllä hyvin lähellä sitä).
Tarvitsisin kuitenkin jonkun, joka olisi kanssani eri mieltä ja jolle puhuisin. Sellaisen joka saisi aikaan sen, että nukun ja syön järkevästi, ja että teen enemmän hyödyllisiä asioita. Sen jota auttaisin ja joka välillä auttaisi minua.
Mutta todennäköisyys sille on äärimmäisen pieni, sillä jakelen automaattisesti pakkeja kaikille kiinnostuneille.
Pitäisi tuntea hyvin, tai muuten tulee aina pakit (ja niille yhteensopimattomille tunnetuillekin on kyllä mennyt pakkeja ihan säännöllisesti).Sinulla on siis suhdemielessä lähestyviä tutuissa ja tuntamattomissa ihan useampia ja joudut antamaan pakkeja ihan vaivaksi asti! Olemuksesi varmasti viestii: "Kaipaan rakkautta!" mutta sanasi kieltävät kaiken...
https://youtu.be/1OyoEwtmsSU james_ketkupolkka kirjoitti:
Tuosta, mitä kirjoitit, tuli mieleen hajamielinen professori, joka tuhansien projektejensa keskellä havahtuu kaipaamaan asiaa, jota ei voi löytää pitämällä torjuntaa päällä.
Ristiriitaista ja tavattoman hankalaa, sen olen kokenut. Ihmiset ovat suurimmaksi osaksi kiusallisia, pinnallisia, tylsiä ja tyhmiä tasapäätallaajia, joiden seurassa ainoastaan pitkästyy. Torjunta tulee automaattiseksi, kun huomaa, kuinka vaikeaa on löytää kaipaamansa.
Olen itse niin hidas, että kiinnostavakin kohde häipyy pois, ennenkuin saan aikaan jonkunlaisen positiivisen signaalin. Siksi pidän tärkeänä sitä, ettei parin etsimisestä tule "hinnalla millä hyvänsä-juttua, tai otan tuon, kun en muuta saa".Lisäksi ihmiset teeskentelevät jatkuvasti. Varsinkin se että he ovat muka tyytyväisiä omaan elämäänsä, on teeskentelyn kohteena (ja se näkyy ihan liian selvästi läpi).
oioi-- kirjoitti:
Sinulla on siis suhdemielessä lähestyviä tutuissa ja tuntamattomissa ihan useampia ja joudut antamaan pakkeja ihan vaivaksi asti! Olemuksesi varmasti viestii: "Kaipaan rakkautta!" mutta sanasi kieltävät kaiken...
https://youtu.be/1OyoEwtmsSUHarvakseltaan, mutta silti tavallaan liian usein.
- yliviäpeli
Menetkö hernesaareen desantoimaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492
