Jaaha, no pöh.

17

170

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on vain seitsemän noista kahdeksasta ominaisuudesta, seköhän selittää tyhmyyteni.

• ToopeRatikkakuski

En minä ainakaan ole älykäs

vaikka parintörahoilla rikas

• Kärsivällisyys palkitaan. :-)

• kuumaahuumaa--

taitaa olla hikiset oltavat?

• Ja millähän tuosta 5. kohdasta pääsisi eroon.

• ladygrey--

Oliko tämä kutsu iltateelle?

• Ei siitä pääse sillä eroon, että on ihmisten seassa.

• ladygrei

Meinaat siis, että emme olisi kaksoisliekkejä toisillemme, emmekä toisi ajatuksillamme iloa toisillemme parin teekupposen ajan, emmekä näkisi toistemme sismpään sanattomastikin, emmekä ymmärtäisi toistemme tuskan polttavuutta, emmekä...

• Ehkä se on parempi, etten aiheuta noin suuria pettymyksiä.

• james_ketkupolkka

Yksin viihtyminen lahja, joten älä siitä pyri eroon. Kauhean moni ihminen etsii paria ja ystäviä siksi, että uskoo tulevansa onnelliseksi. Pettyy aina vaan uudestaan, kun ei tiedä, ettei onnellisuutta ole olemassakaan. Elämässä riittää, kun on useinmiten tyytyväinen. Älykkyys tarvitsee tilaa ja levollisen mielen. Ei sellaista mielentilaa tavoita, jos aina vaan pakenee turhien ihmisten joukkoon jupisemaan turhanpäiväisyyksiä.

• james_ketkupolkka kirjoitti:

Yksin viihtyminen lahja, joten älä siitä pyri eroon. Kauhean moni ihminen etsii paria ja ystäviä siksi, että uskoo tulevansa onnelliseksi. Pettyy aina vaan uudestaan, kun ei tiedä, ettei onnellisuutta ole olemassakaan. Elämässä riittää, kun on useinmiten tyytyväinen. Älykkyys tarvitsee tilaa ja levollisen mielen. Ei sellaista mielentilaa tavoita, jos aina vaan pakenee turhien ihmisten joukkoon jupisemaan turhanpäiväisyyksiä.

Onnellisuuden mahdollisuus on aika pieni, (tosin Liskon kanssa asiat olivat kyllä hyvin lähellä sitä).
        Tarvitsisin kuitenkin jonkun, joka olisi kanssani eri mieltä ja jolle puhuisin. Sellaisen joka saisi aikaan sen, että nukun ja syön järkevästi, ja että teen enemmän hyödyllisiä asioita. Sen jota auttaisin ja joka välillä auttaisi minua.
        Mutta todennäköisyys sille on äärimmäisen pieni, sillä jakelen automaattisesti pakkeja kaikille kiinnostuneille.
        Pitäisi tuntea hyvin, tai muuten tulee aina pakit (ja niille yhteensopimattomille tunnetuillekin on kyllä mennyt pakkeja ihan säännöllisesti).

• buddy-love kirjoitti:

Onnellisuuden mahdollisuus on aika pieni, (tosin Liskon kanssa asiat olivat kyllä hyvin lähellä sitä).
        Tarvitsisin kuitenkin jonkun, joka olisi kanssani eri mieltä ja jolle puhuisin. Sellaisen joka saisi aikaan sen, että nukun ja syön järkevästi, ja että teen enemmän hyödyllisiä asioita. Sen jota auttaisin ja joka välillä auttaisi minua.
        Mutta todennäköisyys sille on äärimmäisen pieni, sillä jakelen automaattisesti pakkeja kaikille kiinnostuneille.
        Pitäisi tuntea hyvin, tai muuten tulee aina pakit (ja niille yhteensopimattomille tunnetuillekin on kyllä mennyt pakkeja ihan säännöllisesti).

Ai niin ja hänen pitäisi olla riittävän kyvykäs ja älykäs, jotta pärjää minulle.
        (Lisko oli)

• james_ketkupolkka

Tuosta, mitä kirjoitit, tuli mieleen hajamielinen professori, joka tuhansien projektejensa keskellä havahtuu kaipaamaan asiaa, jota ei voi löytää pitämällä torjuntaa päällä.

Ristiriitaista ja tavattoman hankalaa, sen olen kokenut. Ihmiset ovat suurimmaksi osaksi kiusallisia, pinnallisia, tylsiä ja tyhmiä tasapäätallaajia, joiden seurassa ainoastaan pitkästyy. Torjunta tulee automaattiseksi, kun huomaa, kuinka vaikeaa on löytää kaipaamansa.

Olen itse niin hidas, että kiinnostavakin kohde häipyy pois, ennenkuin saan aikaan jonkunlaisen positiivisen signaalin. Siksi pidän tärkeänä sitä, ettei parin etsimisestä tule "hinnalla millä hyvänsä-juttua, tai otan tuon, kun en muuta saa".

• oioi--
        buddy-love kirjoitti:

Sinulla on siis suhdemielessä lähestyviä tutuissa ja tuntamattomissa ihan useampia ja joudut antamaan pakkeja ihan vaivaksi asti! Olemuksesi varmasti viestii: "Kaipaan rakkautta!" mutta sanasi kieltävät kaiken...
        https://youtu.be/1OyoEwtmsSU

• james_ketkupolkka kirjoitti:

Tuosta, mitä kirjoitit, tuli mieleen hajamielinen professori, joka tuhansien projektejensa keskellä havahtuu kaipaamaan asiaa, jota ei voi löytää pitämällä torjuntaa päällä.

Ristiriitaista ja tavattoman hankalaa, sen olen kokenut. Ihmiset ovat suurimmaksi osaksi kiusallisia, pinnallisia, tylsiä ja tyhmiä tasapäätallaajia, joiden seurassa ainoastaan pitkästyy. Torjunta tulee automaattiseksi, kun huomaa, kuinka vaikeaa on löytää kaipaamansa.

Olen itse niin hidas, että kiinnostavakin kohde häipyy pois, ennenkuin saan aikaan jonkunlaisen positiivisen signaalin. Siksi pidän tärkeänä sitä, ettei parin etsimisestä tule "hinnalla millä hyvänsä-juttua, tai otan tuon, kun en muuta saa".

Lisäksi ihmiset teeskentelevät jatkuvasti. Varsinkin se että he ovat muka tyytyväisiä omaan elämäänsä, on teeskentelyn kohteena (ja se näkyy ihan liian selvästi läpi).

• oioi-- kirjoitti:

Sinulla on siis suhdemielessä lähestyviä tutuissa ja tuntamattomissa ihan useampia ja joudut antamaan pakkeja ihan vaivaksi asti! Olemuksesi varmasti viestii: "Kaipaan rakkautta!" mutta sanasi kieltävät kaiken...
        https://youtu.be/1OyoEwtmsSU

Harvakseltaan, mutta silti tavallaan liian usein.

• yliviäpeli

Menetkö hernesaareen desantoimaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      70
      2246
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      35
      1804
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      100
      1171
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      46
      929
    5. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      26
      807
    6. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      803
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      680
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      41
      675
    9. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      140
      651
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      588
    Aihe