Kieltäydyn antamasta naisille seksiä

Sitten nekin oppivat, miltä sellainen tuntuu. Ei tipu!

51

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lfksks

Loistavaa, tartuta tuo asenne kaikille palstapojille niin naiset saavat olla rauhassa! :D kukaan ei halua inisevää perästä vedettävää miestä/ ätmiä.

• innovatiivisuus

Yllättävä kommentti, uusi näkökulma!

• turpa-kii-stna

Et usko toho itsekkään.

• Pulu-

Mutta pulut saa?

• Ikis__M

Juuri näin, mikään ei tunnu paremmalta kuin nähdä pettymyksen pilkahdus vaivihkaa torjutun naisen silmissä kun se ei saakaan haluamaansa. vähän sama kuin veisi tikkarin lapselta paitsi että naiset kun on ikää myöten oppineet hillitymmiksi ne ei sentään onneksi ala rääkymään suoraa huutoa pettymystään helpottaakseen.

• 5ty

Ei tikkarin menetys ole menetys, jos tarjolla on vaikka kuinka monta muuta tikkaria.

• Ikis__M
        5ty kirjoitti:

Ei tikkarin menetys ole menetys, jos tarjolla on vaikka kuinka monta muuta tikkaria.

On se silloin jos ei saa juuri sitä tikkaria jonka haluaisi. Ainahan nainen toki voi lohduttautua muilla tikkareilla mutta ei ne maistu kuitenkaan samalta kun mielikuvitus tekee siitä halutusta tikkarista paremman makuisen kuin ne muut yhteensä.

• Kfksks

Mä en ainakaan haluaisi ketään miestä tältä palstalta, hyi olkoon! :D ettämpalveluksen sä ja aloittaja mulle ainakin teette.

• 5ty
        Ikis__M kirjoitti:

On se silloin jos ei saa juuri sitä tikkaria jonka haluaisi. Ainahan nainen toki voi lohduttautua muilla tikkareilla mutta ei ne maistu kuitenkaan samalta kun mielikuvitus tekee siitä halutusta tikkarista paremman makuisen kuin ne muut yhteensä.

Tikkarit eivät niin paljon toisistaan eroa, että kannattaisi jäädä yhtä muistelemaan.

• Naiset ovat siinäkin mielessä lapsenomaisia, että kun heiltä kieltää jotain, he vastaavat "emmä ois ees halunnukkaan!"

• huhhuhmikäääliö
        HC-ätmel kirjoitti:

Naiset ovat siinäkin mielessä lapsenomaisia, että kun heiltä kieltää jotain, he vastaavat "emmä ois ees halunnukkaan!"

tuoltahan juuri sinun aloituksesi kuulostaa! :)

• naisetvaimiehet
        HC-ätmel kirjoitti:

Naiset ovat siinäkin mielessä lapsenomaisia, että kun heiltä kieltää jotain, he vastaavat "emmä ois ees halunnukkaan!"

MGTOW on juuri emmä ois ees halunnutkaan reaktio.

• huhhuhmikäääliö kirjoitti:

tuoltahan juuri sinun aloituksesi kuulostaa! :)

Ja sitten on se "ite oot" ja shaming language!

• Ikis__M
        HC-ätmel kirjoitti:

Tuo on ihan totta. Tuossa viikonloppuna joku nainen selvästikin oli tikkariani vailla mutta kun sen vaivihkaa torjuin ei sille sitten kelvannut tikkari kaveriltanikaan vaan se selvästikin alkoi mököttämään ja jäi sitten ihan pelkkää uhmakkuuttaan kokonaan ilman tikkaria.

• igorkipu
        HC-ätmel kirjoitti:

Ja sitten on se "ite oot" ja shaming language!

olipa halpa heitto, jopa sinulta

• Raakatotuus
        igorkipu kirjoitti:

olipa halpa heitto, jopa sinulta

Mutta tässä tapauksessa ihan totta. Eihän nämä vastaukset ätmelille ole mitään muuta kun henkilöhyökkäistä ja häpäisykieltä, jossa Ätmelin oma päätösvalta asiaan halutaan kiistää.

• 519
        Raakatotuus kirjoitti:

Mutta tässä tapauksessa ihan totta. Eihän nämä vastaukset ätmelille ole mitään muuta kun henkilöhyökkäistä ja häpäisykieltä, jossa Ätmelin oma päätösvalta asiaan halutaan kiistää.

Huvittuneisuudesta ne kommentit minulle kertovat.

• Karkuunsaajuosta

Kauniilla Naisella on tarjontaa 😉 pidä vain pöksyt jalassa.

• Wankkuri

Varmasti "kova" menetys naisille ja tämän "pihtaamisen" hyötyä tuskin kukaan kyseenalaistaa.. hmm... ai niin...

• pyytämättäkintarjolla

Harvemmin kai naiset tulee anelemaan/pyytämään seksiä (eri asia parisuhteessa). Ehkä jotkut miehet kuvittelee, että kun nainen tulee juttelemaan, se on seksiä vailla.

• kaisanoasaa

En minäkään anna naisille.

• siiiikaaaaaaaaaaaaaa

Kun mäkään en saa niin en anna teillekään, sanoi kolmevuotias Hc-atomi hiekkalaatikolla itkua tuhertaen.

• Hiilivety on molekyyli, ei atomi. >:-I

• 458
        HC-ätmel kirjoitti:

Hiilivety on molekyyli, ei atomi. >:-I

Hauska. Lopultakin palstalta löytyy kemiaa. :D

• siiiikaaaaaaaaaaaaaa

molekyyli päältä kaunis. vetydyn keskustelusta ennenkuin alan hiiltymään.

• siiiikaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

molekyyli päältä kaunis. vetydyn keskustelusta ennenkuin alan hiiltymään.

Toisaalta tarpeeksi kova paine ja sä oot ihan timantti! :)

• 393

Ei naiset ätmien kanssa seksiä halua, joten ihan sama kieltäydymmekö vai ei.

• kukasiitähyötyy

Olet oikeassa.

• aisantuntia

Kannatettava asia

• Hymmeli

Ei sulla oo varaa siihen

• Niin minäkin, varmaan karmea pettymys naisille, jotka tulevat treffiprofiiliini vonkaamaan

• 2much

Sinun täytyy olla rehellinen profiilissasi ja ilmoittaa heti suoraan, että seksiä on sitten turha vongata.

• 2much kirjoitti:

Sinun täytyy olla rehellinen profiilissasi ja ilmoittaa heti suoraan, että seksiä on sitten turha vongata.

Lisäsin tuon juuri

• Se on ihan kamalaa olla puutteessa

• läheisyysontärkeää

Sitä se on, kun rakastaa toista ja joutuu olemaan erossa, jos on tottunut saamaan säännöllisesti

• Itseni tavoite saada päivittäin, nyt olen saanut joka toinen päivä.😱 se päiväkin kiduttaa.

• vanhapiika38v

Ei mua ainakaan ole ikinä kiinnostanutkaan mitkään panosuhteet, joten ei mua harmita yhtään. Mulle on olemassa seksiä vain parisuhteessa. Eli ei koskaan XD

Joskus oon miettinyt pitäiskö vaan repästä, mahdollisuuksia on ollut kymmenittäin, upeita komeita miehiä, mutta ei kun ei kertakaikkiaan oo sellanen ihminen että vain "panis". Kyllä mä tarvitsen sen rakkauden ja luottamuksen siihen ja sitä ei ole hakemallakaan löytynyt =(

Oon ollut iteki aloitteellinen, että älkää nyt mäkättäkö siitäki taas. Mutta kun ei sitä vaan voi rakastua ihmiseen jolla on täysin erit elämänarvot kuin ittellä. Kyllähän sinkkumiehiä löytyy, mutta tarttis löytyä se itselle sopiva.. En mä pysty rakastumaan ulkonäköön, pitää olla se henkinen yhteys myös, että ajatusmaailmatkin synkkaa. Kai mä sitten vaadin ihan liikaa kun vaadin tätä? Kranttu vanhapiika.

Ikää on jo sen verran, että pakko se on ollut hyväksyä, ettei rakkautta kaikki ihmiset vaan löydä. Varsinkaan jos on vähänkin erilainen, niin ku mulla on esimerkiksi se rasite, etten tahdo lapsia. Siihen mun miesyritelmät on 99 prosenttisesti loppuneetkin kun ne miehet halus lapsia ja mä en.
      Velaporukoista on löytynyt jokunen mies (miehiä on siellä tosi vähän), jotka oli sitten kauheita sitoutumiskammoisia bilettäjiä, sellanenko tällaselle kokemattomalle vanhapiialle? Ku enhän minä oo bilettämisen ja irtoseksin takia vela.. Toivotonta!

Huokaus, kyllä se on vaan luovutettava. Onneks on kissat seurana, saa jotain karvaista edes rapsutella =P
      Mulla unirytmi ihan sekasin nyt lomalla, että siks kirjottelen ihan hölmöön aikaan täällä. Ettei siitäki sit taas valiteta.

• "Huokaus, kyllä se on vaan luovutettava. "

Musta tuntuu loogisesti tyhmältä luovuttaa juuri vaiheessa, jossa se antamasi vela-tasoitus ikätovereihisi nähden poistuu.

• Paineen alla ne timantit syntyy. :)

• JoRiittääjoo

Mä olen sikaruma 24 vuotias hcätmi joka ei ole ikinä saanut pillua mutta nyt naiset riittää, ei tlpu seksiä naisille vaikka tulisitte sitä tuumaakaan, ei vaikka kyseessä olisi missitasoinen ytn. Saatte maistaa omaa kitkerää lääkettäne tästedes...

• JoRiittääjoo

Vaikka siis tulisitte sitä ruinaamaa

• 390
        JoRiittääjoo kirjoitti:

Vaikka siis tulisitte sitä ruinaamaa

Ja nythän me tullaan laumoittain....

• flowersreally

No sä nyt ootkin tollanen pihtarihuora.

• EiNaisetOpi

Eivät naiset silti opi tietämään, miten pahalta pillunpuute tuntuu. Siis vaikka nainen jostain syystä joutuisikin pakkoselibaattiin - mitä at-miesten seksi"lakko" ei tietenkään aiheuta, sehän on ajatuksena vähän kuin työttömien lakkoilu - niin ei nainen ikinä kärsi siitä yhtä syvästi ja kokonaisvaltaisesti kuin mies pillunpuutteesta.

• 128

Olet 100% oikeassa.

• Väliaikatietona todettakoon, että sitä seksiä ei vieläkään tipu!

• Raakatotuus

Onko tällä välin jo paljon pyydetty?

• Päätös on ja pysyy. Se on jämpti se!

• Tuo on vähän kuin lupaisin etten vedä Makwan Amirkhania pataan.

• Tyhmätkostajat

Muista kohdistaa kostosi niihin naisiin jotka on sulta evänneet seksin. Ihan turha kostaa sellasille joilla ei osaa sun menetykseen.

• HC-ätmel

Okei, kohdennan siis lakkoni: vihatipunen, atännä, PikkuLikka, että.silleen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      59
      788
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      763
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      636
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      212
      565
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      534
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      52
      526
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      523
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      506
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      473
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      470
    Aihe