Kuukausien ajan uskoin ja luotin

salarakkaus

Minulla oli huono liitto narsistin kanssa. Vuosia olin toivonut pääseväni siitä pois. Tapasin miehen, joka oli naimisissa. Olkoon tässä nimensä Risto. Tapasimme työn merkeissä, juttelimme, tutustuimme ja ihastuimme. Hän kertoi olevansa myös huonossa liitossa. Tapailimme ja viimein uskalsin lähteä omasta liitostani. Risto oli tukeni. Hän auttoi muutossani, tapasimme säännöllisesti, kuljimme yhdessä myös julkisesti eli tunsin, etten ollut salarakas. Risto vei minut tapaamaan kahta veljeäänkin ja tapasin myös hänen tyttärensä. Hänen vaimollaan oli kaksi lasta jo aiemmasta liitosta. Kaikki tuntui olevan menossa oikeaan suuntaan. Sitten mieheni oli soittanut Riston vaimolle ja kertonut suhteestamme. Senkin jälkeen olimme "yhdessä".
Risto tutustui minun lapsiini ja teimme töitä yhdessä. Kaikki vaikutti hyvältä ja olin onnellinen.
Risto kertoi vaimonsa muuttavan pois heidän yhteisestä kodistaan. Kyselin milloin ja sain vastauksen "kohta". Sitä "kohta" kesti kolme-neljä kuukautta. Kuulemma heillä riideltiin ja ero oli vireillä. Eräänä iltana Risto ilmoitti lähtevänsä Kreikkaan kahden lapsen kanssa. Yllätyin. Hän sanoi vain, että oli saanut peruutusmatkan ja halusi olla lasten kanssa, koska pian eivät voisi olla niin paljon yhdessä. Ok.
Matkan jälkeen tapasin Riston vaimon pojan, joka oli ollut mukana matkalla. Hän kertoi matkasta ja että oli kiva, kun oli niin monta mukana. Kysyin ketä. Hän kertoi, että äiti, mummo, sisko ja serkkuja. Olin järkyttynyt!
En ole vieläkään saanut Ristolta vastausta miksi hän lähti matkalle vaimonsa ja anoppinsa kanssa!
Nyt vaimo on ottamassa Ristosta eron, koska on saanut tietää, että meillä on ollut koko ajan suhde. Erohakemus on lähetetty. Risto on muuttunut. Ei ole mennyt kotiinsa. On yöpynyt luonani, mutta ei ole tuonut edes hammasharjaa. Ei enää puhu suuria rakkaudesta, ei yhteenmuutosta eikä mistään mistä silloin, kun olimme "salasuhde". Mutta ei ole halunnut erotakaan minusta.
Olen aivan rikki. Luottamus on mennyt. Mutta rakastan häntä edelleen ja jos hän haluaa, olen valmis yrittämään.
Kerroin vain pääosin tämän tarinan. Risto ei taida tietää itsekään mitä haluaa. Entisenä narsistin puolisona olen varuillani ja pelkään loukkaavani häntä. Haluaisin meille yhteisen elämän, mutta onko se täysin mahdotonta? En tiedä mitä teen. Annanko ajan kulua ja hänen saavan asiansa kuntoon? Rauhoitanko tilanteen kyselemättä mitään hänen tilanteestaan? Voiko tästä ikinä tulla mitään?

9

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskamieson

      Katsele rauhassa, älä ota sitä lomareissua niin raskaasti, tässä on kyllä sellainen pointti, että jos Risto on pystynyt pettämään vaimoaan, niin pystyy myös pettämään sinua. Voi olla, että mies on ns. elämäntapapettäjä, aina monta rautaa tulessa, ei tyydy yhteen syhteeseen, mutta itse kai tiedät parhaiten mitä kestät. Itsellä oli juuri tuollainen mies ja vei aikansa, että tajusin ettei koskaan muutu ja ajan kanssa oli ero taputeltava, vaikka tilanne on henkisesti helvetistä.

    • Uskotvieläkaiken

      Kuinka hirveä tarina. Sinä kakkosena uskot kaiken. Ei se eroa jos kerta lomalle meni perheensä kanssa. Sen salasi sinulta. Käy luonasi vain painamassa sua. On varmaan työreissulla kun on luonasi. Salasuhde ei ole ihanteellinen tapa aloittaa. Ette voi toisiinne koskaan luottaa ja se nakertaa. Olettehan sen salasuhteen aloittaneet petoksella. Miksi annat itseäsi kohdella noin? Tiedän yhden miehen joka vedätti kakkostaan pahasti. Työreissulla ollessaan kävikin kakkosen tykönä. Kakkonen uskoi kaiken. Jos monta kk tilanne muuttumaton on se yleensä niin ettei sen kotona vaimo edes tiedä asiasta. Kuinka kauan annat suhteen jatkua? Mieshän jatkaa varmasti kun tietää ettet kerro asiasta. Olet suhteessa varattuun ja mahtava maine valmiiksi. Tietää mies ettet kehtaa kertoa julkisesti. Syyllinen olet osaltasi. Ei se tule muuttumaan kunnes sinä et tee jotain asialle. Riitelevät kotona joopa Joo sitten lomalle koko perhe tietysti! Yritä nyt nähdä mistä on kyse! Säälittävää teiltä molemmilta! Nyt vasta eroamassa kun sai siis tietää teistä. Kysy sitten suoraan vaimolta asiaa. Siten saat varmistuksen miehen kuvioihin. Älä anna vedättää lisää. Kauanko vielä ajattelit salapanoasi katsella?

    • Salapanoselkeästi

      Taas näitä kakkosen itkuja itse ovat alkaneet suhteeseen ja eivät voi rehellisesti asiaa hoitaa. Vielä ihmettelevät ukkomiehen tekemisiä. Säälittävää ja tyhmää.

      • Eisalapanolle

        Olen samaa mieltä tuollainen salasuhde ei tule toimimaan milläänlailla. Kuka puhuu totta ja kuka valehtelee. Ikuinen ongelma suhteessa. Noista kun pääsee irti helpottaa elämää paljon. Arvostaisi nuo naiset enempi itseään ja eivät alistuisi tuollaiseen! Teitä naisia jotka rupeavat kakkoseksi säälii kaikki. Ukkomiehille nyt nauretaan vaan. Osa jopa ihailee toisia miehiä miten pysyvät huijaamaan ja nauttimaan tilanteesta.


    • Niinpäsniin

      Risto kait tajusi lopulta, mitä tuli tehtyä ja nyt on pallot hukassa. Matka oli varmaan lasten ehdoilla, äitihän tulee olemaan edelleen heidän äitinsä ja mummo mumminsa. Jos nyt kuitenkin liitto meni rikki, aikaa menee Ristolla erokriisiin. Nyt kun olet tällaisen haasteen aviossa olleesta miehestä ottanut, ota nyt myös vastuu ja kestä seuraukset. Voihan olla, että tämä Risto ei arvosta sinua enää ja etsiikin vapaan sinkun rinnalleen. Olisiko oikein?

    • voivoisua

      että olet itse ollut parisuhteen rikkojana ja poraat täällä. ei kyllä paljon sääliä löydy ja kuinka paljon uskot suhteeseen josta toinen on juuri aloittamassa suru työn. ammattisi=laastari/parisuhteen rikkoja. onnea alallesi.

    • Petettykakkonen

      On tuokin tarina kuullostaa kyllä samalle yhden ystävän kertomana. Vanha tuttava otti yhteyttä ja kuinka olivat ystäviä muka. Mies rupesi osoittamaan kiinnostustaan. Tapailivat ensin ihan vain kavereina kunnes muuttui suhteeksi. Mies oli naimisissa ja on edelleen. Kertoi kuinka rakastui tähän naiseen ja ottaa eron. Vaan kuinkas kävikään. Ymmärrän ystäväni teot koska varmaan uskoi kaiken mitä mies kertoi. Kävi hänen luonaan kahvittelemassa ym. Uskomatonta että otti tuollaisen riskin. Sai kynsilleen yritän olla tukena. Vihaamme yhdessä sitä miestä. Näkee ettei sen vaimo tiedä mitään. Tunnen senkin mutten hyvin. Mutta käytöksestä näkee ettei tiedä miehensä teoista. Säälittäviä Nämä jutut.

      • Salaakokeillut

        Ja sinä ystävänä et ole kertonut eteenpäin ethän? Olen huomannut kuinka naiset osaavat olla susia toisilleen. Juoruilua ja juttuja keksien lisää on naisten tapa toimia salasuhteessa. Olen tämän oppinut kerrasta.


    • sitäSaamitänussi

      "Tapasin miehen joka oli naimisissa " Menit varatulle levittämään HAARAT

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe