Halpa vs Kallis kello...Kumpi on parempi

elkkuii

Aihe josta kaikki väittelevät. Eli kumpi on parempi halpa vai kallis kello?

Itse olen 14v ja sain vuosia sitten ekan kellon ja olen aina pitänyt niistä. Olen saannut muutamia uusia kelloja tässä ajassa, mitkä ovat maksaneet about 80e kpl ja kaverit sanoivat että onpas hieno kello. Tossa vuosi sitten kävi aika iso muutos elämässä ja sain tommosen Hublot merkkisen kellon, mikä on jo tosi paljon arvokkaampi ja sain samanlaisia kommentteja kavereilta. Kaikki kellot mitä olen omistanut on toiminut tosi hyvin. Yleensä saatan pitää kelloa saunassa, suihkussa ja veneilyssä ja kaikki ovat kestäneet hyvin. Mitä mieltä ootte

3

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaiCasionstaPuhe

      huono provo prolopojalta.

    • Kellojen_wikipedia_A-Z

      Kympin kvartsi on ylivertainen hinta/laatusuhteeltaan. Tarkkuus parempi kuin miljoonan euron ökykelloissa. Lisänä huoltovapaus.

    • halpaonriittävä

      Mulla on 159 euron hintainen Casio G-Shock. Huoleton ja kaiken kestävä kello. Ei pienintäkään tarvetta yhtään kalliimmalle kellolle. Tämänkin keskustelupalstan kusipäät ovat yrittäneet pakkomarkkinoida kaiken maailman Rolexeja ja älykelloja, mutta kiitos ei!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe