Millaista yritystoimitaa / palveluita

tulevayrittäjä

Millaista yritystoimintaa / palveluita nurmijärveläiset ovat vailla?
Tämän hetkinen työttömyystilanne on suuri, ja itse ainakin olen kyllästynyt kotona istumiseen. Olenkin alkanut miettimään jonkinlaista yritystä, mutta haluan kuulla millaisesta on ns. puutetta? En halua luoda mitään sellaista mihin olisi järjettömästi kysyntää.

13

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bordelleja

      Bordelleja.

      • starttiraha_loppu

        Kotisiivous ehkä ainoa, kaikki lahjatavara, parturi yms. kannattaa unohtaa. Myös kaikki erik.liikkeet koska Vantaa liian lähellä.


    • näläkä

      pikaruokapaikka joten rupee mäkkärin orjalaiseksi.

    • ideoita

      Hesburger Klaukkalaan.
      Elokuvateatteri.

    • huihaiyrittajat

      Vaatekauppoja. Nurmijärvi on varsinkin kirkonkylän osalta ainoa tämän kokoluokan kunta mistä ei saa mies edes kalsareita ostettua. Hävetkää yrittäjät!

      • rygonymus

        Yrittäjät kun eivät tykkää tehdä tappiolla. Onhan noita vaatekauppoja kirkonkylässä ollut mutta eivät ole kannattaneet. Mäkelä oli aika kauan mutta heillä oli oma kiinteistö. Mutta kun muutamalla kalsarilla ei kuluja peitetä.


      • jos_siivouseikiinnosta

        Kalsareilla kulut hallintaan :-)

        Sanoisin jopa niin radikaalisesti, ettei ainakaan Klaukkalassa kannata paljon yrittää. Tällä hetkellä taas useita ravintoloita ja kahviloita, tuskin on vuoden päästä puoliakaan jäljellä.

        Valitsit väärän kunnan, ap, ja jos et ymmärrä niin ota pk-seudun kartta esiin ja tutustu elinkeinorakenteeseen.

        Ja lähde sitten muualle.


    • possemosse

      "En halua luoda mitään sellaista mihin olisi järjettömästi kysyntää." Miksiköhän sit aattelit alkaa yrittäjäksi jos haluut vaan sellasta mihin EI olisi kysyntää????

    • starttiraha

      Perusta lahjatavaraliike. Aamupäivällä ei käynyt ketään mutta iltapäivällä olikin jo hiljaisempaa...

    • pois_pois

      Taisi muuttua "tuleva yrittäjä" entiseksi sellaiseksi. Ihan viisaasti teki.
      Eipä täällä paljon ole...

    • Kunta_nukkuu

      No, täällä ei saa mistään tilattua lumenaurausta talvella, omakotitaloihin, rivitaloihin tai pienkerrostaloihin, saatika ruohonleikkausta kesällä. Huoltoyhtiöitäkään täällä ei ole tarpeeksi ja kaikki haluaa suuria taloyhtiöitä asiakkaakseen.
      Eikä tarvitse mitään traktoria näihin töihin (jos haluaa aurata lumet koneellisesti niin mönkijäkin etulevyn kanssa riittää tai ihan lumikolalla, jos kuntoa riittää) ja ruohonleikkuri löytyy joka talosta.
      Ihmetellä täytyy, kun naapurikunnissa tällaista palvelua löytyy helposti mm. Vantaalta, Tuusulasta, Espoosta, Vihdistä, mutta esim. Klaukkalasta tai muualta Nurmijärveletä ei mitään?

      Tämä on maalaispitäjä, jossa palvelut on melkoisen heikot.

      • Patomurtuu

        Aika järkeviä kommenntteja. Taitaa olla vaan sillai Nurmijärvellä ettei näistä ole tapana maksaa. Aina on itse tehty, mitään palveluja ei haluta koska me itse tehdään.

        Nurmijärven pahin vika on se että täällä asuu lievästi sisäsiittoinen porukka joka ei maksa mistään palveluista koska kyllähän me ne itsekkin voidaan tuottaa. Tämä saattaa olla ulkopuolelta tulleelle järkytys, ei ole niitä palveluja.

        Kannattaa silti vaatia, jossain vaiheessa alkuperäisen intiaanin hermot pettää koska kallis työkone lainarahalla...


      • On_huomattu
        Patomurtuu kirjoitti:

        Aika järkeviä kommenntteja. Taitaa olla vaan sillai Nurmijärvellä ettei näistä ole tapana maksaa. Aina on itse tehty, mitään palveluja ei haluta koska me itse tehdään.

        Nurmijärven pahin vika on se että täällä asuu lievästi sisäsiittoinen porukka joka ei maksa mistään palveluista koska kyllähän me ne itsekkin voidaan tuottaa. Tämä saattaa olla ulkopuolelta tulleelle järkytys, ei ole niitä palveluja.

        Kannattaa silti vaatia, jossain vaiheessa alkuperäisen intiaanin hermot pettää koska kallis työkone lainarahalla...

        Luulis kiinnostavan, pyytävät muualla 40-90 eur/h ilman alv koneellisesta työstä. Käsinkolaaminen siellä 30-40eur/h paikkeilla alveineen. Luulisi, että jotain nuorta kiinnostaisi, mutta toki ajoittain on paljon hommia ja ajoittain ei mitään. Toki täytyy kohta luottaa siihen, että maahanmuuttajat alkavat täälläkin kunnassa hoitamaan palveluita...lumenluonnin ja ruohonleikkauksen. Perustavat starttirahalla yrityksen, joka hoitaa hiukan halvemmalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe