Alapään karvat :/

helppppme

Oon teini-ikäinen nuori, ja mulla on ongelmana alapään karvat. en oo koskaan niitä sheivannut tai mitään muutakaan tehnyt, ja nyt ne ovat kasvaneet todella todella pitkiksi ja niitä on paljon. mitä pitäis tehdä, kun nyppiä en jaksa kun niin paljon ja niin pitkiä. voiko ihan partaterällä ja naisten sheivausvoiteella sheivata pois? auttakaa!

5

346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aatsipoppaa1

Sheivaa menemään vaan, mutta ole todella varovainen ettei käy vahinkoa :)

• minävaaaan3234343

tottakai sheivaat.paljon vaan saippuaa tai geeliä häpykummulle ja sheiveri käteen.

• hgtnm

Miksi ne häpykarvat pitäisi sinun iässä poistaa? Olet perinnyt geeniesi kautta voimakkaan häpykarvoituksen. Toki voit poistaa ne tavallisella kertakäyttö partahöylällä ja perusvoiteella. Peseydyt jonka jälkeen levität perusvoiteen vielä kostealle ihole sitten raakaat ensin häpykummun karvoituksen, huuhtele höylää useasti juoksevan veden alla niin höylä ei tukkeudu karvoista. häpyhuulien karvoituksen poisto sujuu kun olet kyykky asennossa riittävän suuren peilin päällä.

• hfhfhhhdfh

Jos karvoissa haittaa vain pituus, niin leikkaa karvat varovasti saksilla lyhyemmiksi. Silloin ei kutitakaan niin, kuin sheivatessa. Sheivata voit bikinirajan, niin ei näy karvat uima-asua käyttäessä lahkeesta.

Olen huomannut monen miehenkin leikkaavan karvoja sheivaamisen sijaan alapäästä, ja se on minusta hyvä vaihtoehto. Itse myös nykyään leikkaan kulmakarvoja, ettei tarvitse niin paljon nyppiä. Tulos on paljon siistimpi.

• Sheivausguru

Älä nyt herttinen sentää ala nyppimään niitä. Sheivaat vaan ja oikeesti varot, saattaa tulla vahingossa viiltoja tai sheivauskohtaan kivuliaita näppyjä jos sul on herkkä iho.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2459
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      72
      2291
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1304
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      112
      1122
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1098
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      228
      962
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      919
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      837
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      789
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      786
    Aihe