Olisiko mahdollista rakastua naiseen, jolla on kirjava seksimenneisyys, mutta olisi kokenut moraalisen herätyksen ja olisi sinulle uskollinen?
Voisitko rakastua kokeneeseen naiseen?
31
469
Vastaukset
- ihan__sama
En koska kokenut nainen on usein jo ikääntynyt ja ulkonäöltään rusinoitunut.
- YksRusinainen
Vai "rusinoitunut" älä tapa mua nauruun... nythän sinä vitsin murjaisit. ;))))) Ja mikähän mahtaa olla ikä, mistä rusinoituminen alkaa?
- entinendemari
rusinoituminen alkaa teini-iän jälkeen. itseasiassa ensimmäiset juonteet tulevat 16 vuotiaana tyttöjen silmien alle ja he alkavat postata vanhoja kuvia esim. instagramiin.
arvot kattavat koko elämän. teot kertovat niistä ei puheet. menneisyys on tekoja jotka paljastavat arvosi.
- Jokonainutkert
Voisin ,mennyt on mennyttä.aina on mahdollisuus saada uusi tilaisuus. Kellä on oikeus tuomita toisen menneisyyttä
- ImpiPoika
Oletko sinä mies ! kokematon ? Useammat ovat eläneet tavallaan ja se heille suotakoon .
- Ikis__M
Kokenut nainen on paras. Meillä kaikilla on menneisyys ja pitää uskaltaa elää hetkessä. Ketäpä kiinnostaisikaan joku suhteellisen kokematon siveä nainen jolle pitäisi kaikki kädestä pitäen opettaa kun voi saada valmiin seksipedon petiinsä. Kokenut nainen tuskin sitten muita haikailisikaan ja iso plussa on jos sillä on lapsi/lapset jo tehtynä.
- atännä
Otit sitten lääkeesi, hyvä ;)
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Otit sitten lääkeesi, hyvä ;)
Ei kun sönkön suosiollisella avustuksella koin valaistumisen, olen ollut ihan p..ka keskustelija niin koetan nyt sitte korjata tilannetta. Laitan tänne nyt kehukommentteja ja alan kiskomaan viinaa, illemmalla kaupungille jos siellä vaikka pääsisi tappelemaan ja sitä kautta saisi lisää keskustelukarismaa ja aika piakkoin varmaan sitten alan myös seksiehdottelemaan ja vihjailemaan teille palstanaisille niin kyllä minustakin varmaan ihan keskustelija vielä kehittyy ja kaikilla on sitten hyvä mieli.
Meinasipa sattua vahinko kun olin jo viinipulloa hipelöimässä kun tajusin että eihän tosimiehet tämmöisiä neitijuomia vedä ja muistin sitten että mullahan on kaverin tuomaa kunnon viinaakin kaapissa, 80%:sta, eka grogi jo lasissa niin eiköhän se tästä lähde. - atännä
Ikis__M kirjoitti:
Ei kun sönkön suosiollisella avustuksella koin valaistumisen, olen ollut ihan p..ka keskustelija niin koetan nyt sitte korjata tilannetta. Laitan tänne nyt kehukommentteja ja alan kiskomaan viinaa, illemmalla kaupungille jos siellä vaikka pääsisi tappelemaan ja sitä kautta saisi lisää keskustelukarismaa ja aika piakkoin varmaan sitten alan myös seksiehdottelemaan ja vihjailemaan teille palstanaisille niin kyllä minustakin varmaan ihan keskustelija vielä kehittyy ja kaikilla on sitten hyvä mieli.
Meinasipa sattua vahinko kun olin jo viinipulloa hipelöimässä kun tajusin että eihän tosimiehet tämmöisiä neitijuomia vedä ja muistin sitten että mullahan on kaverin tuomaa kunnon viinaakin kaapissa, 80%:sta, eka grogi jo lasissa niin eiköhän se tästä lähde.No kyllä tuokin paremmalta kuulostaa kuin se aikaisempi jatkuva valittaminen :)) Melkein olen huomaavinani tuossa pienen positiivisen vireen, tai sitten vain haluan uskoa niin. :)
Älä nyt kuitenkaan itseäsi kolhi, äläkä muitakaan. Pidä hauskaa! - nejnej
Ikis__M kirjoitti:
Meinasipa sattua vahinko kun olin jo viinipulloa hipelöimässä kun tajusin että eihän tosimiehet tämmöisiä neitijuomia vedä ja muistin sitten että mullahan on kaverin tuomaa kunnon viinaakin kaapissa, 80%:sta, eka grogi jo lasissa niin eiköhän se tästä lähde.Olet menettänyt jo maineesi ennen tätä muutosta. Joten turhaa.
- atännä
Ratikkakuski kirjoitti:
Olen yhtä hämmästynyt kuin sinäkin. :-)
Kun noita epä-Ikis -kommentteja alkoi ilmaantua muihinkin keskusteluihin, ajattelin että joku rölläillee... :)
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
No kyllä tuokin paremmalta kuulostaa kuin se aikaisempi jatkuva valittaminen :)) Melkein olen huomaavinani tuossa pienen positiivisen vireen, tai sitten vain haluan uskoa niin. :)
Älä nyt kuitenkaan itseäsi kolhi, äläkä muitakaan. Pidä hauskaa!Kyllä pitää jotakin kolhia tai ainakin putkaan päästä, ei sitä muuten jännämieheksi pääse.
- eikasikymppisiä
Ikis__M kirjoitti:
Meinasipa sattua vahinko kun olin jo viinipulloa hipelöimässä kun tajusin että eihän tosimiehet tämmöisiä neitijuomia vedä ja muistin sitten että mullahan on kaverin tuomaa kunnon viinaakin kaapissa, 80%:sta, eka grogi jo lasissa niin eiköhän se tästä lähde.80 prosenttinen ei hyvää. Se on liian väkevää eikä ihan hyvin enää landrinkeihinkaan sekoitu. Esim. nää Virosta tuodut 80 prosenttiset ei hyviä, eikä ne mene päähänkään niin kuin viina menee, huono olo vaan niistä tulee.
- Ikis__M
nejnej kirjoitti:
Olet menettänyt jo maineesi ennen tätä muutosta. Joten turhaa.
Meillä kaikilla on menneisyys, on ahdasmielistä tuomita sen perusteella. Eilen oli eilen ja nyt on nyt.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Kyllä pitää jotakin kolhia tai ainakin putkaan päästä, ei sitä muuten jännämieheksi pääse.
Äläs ny, tuo asenne on jo ihan hyvä ;)
- Ikis__M
eikasikymppisiä kirjoitti:
80 prosenttinen ei hyvää. Se on liian väkevää eikä ihan hyvin enää landrinkeihinkaan sekoitu. Esim. nää Virosta tuodut 80 prosenttiset ei hyviä, eikä ne mene päähänkään niin kuin viina menee, huono olo vaan niistä tulee.
Eihän se hyvää ole mutta tosimies vetää sitä kuin nössöt maitoa. Joo, jää jälkimakua niin ei mitään herkkua mutta paljon miehekkäämpää juoda kuin jotain homoviinejä, uskon että palstanaiset arvostaa juomavalintaani.
- mielensäpahoittaja000000
Kyse on tästä ketjusta: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14398723/kenesta-palstan-unelmien-poikamies
(Ikistä ei ehdotettu unelmien poikamieheksi.) - Ikis__M
mielensäpahoittaja000000 kirjoitti:
Kyse on tästä ketjusta: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14398723/kenesta-palstan-unelmien-poikamies
(Ikistä ei ehdotettu unelmien poikamieheksi.)Ei vaan siksi pahoitin mieleni kun jännämiestä ehdotettiin, en siksi ettei minua. Se vaan on niin musertavaa tuo naisten valinta joka näkyy joka paikassa.
atännä kirjoitti:
Kun noita epä-Ikis -kommentteja alkoi ilmaantua muihinkin keskusteluihin, ajattelin että joku rölläillee... :)
Hyvin mahdollista. On tämä internetti ihmeellinen paikka kun jokainen voi esiintyä sen seitsemänä persoonana.
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
No kyllä tuokin paremmalta kuulostaa kuin se aikaisempi jatkuva valittaminen :)) Melkein olen huomaavinani tuossa pienen positiivisen vireen, tai sitten vain haluan uskoa niin. :)
Älä nyt kuitenkaan itseäsi kolhi, äläkä muitakaan. Pidä hauskaa!On se nyt perkele kun ketään päässyt pistämään koteloon, ihmiset on vittu liian hyväntahtoisia ja mukavia niin eihän niitä viitsi ilman mitään syytä alkaa mukiloimaan, v..un mulkut kukaan alkanut haastamaan riitaa. Yhden kaverin ja sen muijan pöydässä tuli aika paljon oltua ja sen kaverin kanssa ehkä olisi saanutkin riidan aikaiseksi mutta ei viitsi kun pennusta asti tunnettu. Olisi edes eräkettu tullut niin olisi saanut ottaa matsia saatana. Sen kaverin muija olisi ehkä voinut viedä jännämiestyyliin mutta sitäkään viisinyt saatana kun ei ole tarpeeksi jännä ja törkeä, v..u. Myönnän tappioni, olen liian kiltti ja kunnollinen vielä s..na, ei sitä näin kyllä p..ua saa.
No jos tietää että nainen on ollut pirunmoinen jakorasia, niin eihän se mielestäni ole kovinkaan hyvä lähtökohta rakastumiselle
- helmiä.sioille
Minä luulen, että kokematon mies voi rakastua kokeneeseen naiseen siinä missä kokematon nainen kokeneeseen mieheenkin. Näin luultavasti käykin. Tosin se avainsana siinä rakastumisessa kummassakaan tapauksessa ei ole kokemus, vaikka silläkin on merkittävä osuus.
- entinendemari
rakkaus ei riitä, on oltava kunnioitusta arvojen kautta.
- m82kol
Mulle ihan sama. On ollu itselläki värikäs historia muutenki ku naisrintamalla.. tärkeintä itselle et minuu ei kuseteta ja petetä.
Voisin. Sellaiseen olen useasti ihastunutkin. Heille ei vaan kelpaa huomattavasti kokemattomampi mies.
- Sad-But-true
Onko muita vaihtoehtoja kun kokenut nainen?
- Ex------Pua
Että voisinko?? No voisin, oi, voisin!! Jos vain kerrankin saisin naista ihan oikeasti!!! :,,D
- ÖoöO
Jakorasius on usein urbaania legendaa. Maineen taustalla kattellinen kaverinainen tai mies, joka ei saanut. Baarista kun lähtee jonkun matkaan, ei se tarkoita, että matka veisi samaan osoitteeseen.
Itsekin olen 34 vuotias jakorasia erään "ystäväni" levittämien juorujen perusteella. Hänellä on ainakin 18 seksikumppania ja seurustelusuhteita noin 10. Itsellä 4 seurustelukumppania ja saman verran seksikumppaneita. Mutta kyllähän sillä pitkään sinkkuna viihtyneellä on pakko olla älytön määrä seksikumppaneita... tai sitten EI.
Pahimmat jakorasiat hyppää suhteesta toiseen tai on jo äitejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574