Voisitko rakastua kokeneeseen naiseen?

Olisiko mahdollista rakastua naiseen, jolla on kirjava seksimenneisyys, mutta olisi kokenut moraalisen herätyksen ja olisi sinulle uskollinen?
31487
4Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 31

Vanhimmat

En koska kokenut nainen on usein jo ikääntynyt ja ulkonäöltään rusinoitunut.

2Äänestä
  • Vai "rusinoitunut" älä tapa mua nauruun... nythän sinä vitsin murjaisit. ;))))) Ja mikähän mahtaa olla ikä, mistä rusinoituminen alkaa?

Äänestä

• rusinoituminen alkaa teini-iän jälkeen. itseasiassa ensimmäiset juonteet tulevat 16 vuotiaana tyttöjen silmien alle ja he alkavat postata vanhoja kuvia esim. instagramiin.
    arvot kattavat koko elämän. teot kertovat niistä ei puheet. menneisyys on tekoja jotka paljastavat arvosi.

1Äänestä

Voisin ,mennyt on mennyttä.aina on mahdollisuus saada uusi tilaisuus. Kellä on oikeus tuomita toisen menneisyyttä

Äänestä
  • "Kellä on oikeus tuomita toisen menneisyyttä"

Ihan kenellä tahansa.

Äänestä

Oletko sinä mies ! kokematon ? Useammat ovat eläneet tavallaan ja se heille suotakoon .

Äänestä

Kokenut nainen on paras. Meillä kaikilla on menneisyys ja pitää uskaltaa elää hetkessä. Ketäpä kiinnostaisikaan joku suhteellisen kokematon siveä nainen jolle pitäisi kaikki kädestä pitäen opettaa kun voi saada valmiin seksipedon petiinsä. Kokenut nainen tuskin sitten muita haikailisikaan ja iso plussa on jos sillä on lapsi/lapset jo tehtynä.

Äänestä
  • Otit sitten lääkeesi, hyvä ;)

Äänestä

• atännä kirjoitti:

Otit sitten lääkeesi, hyvä ;)

Ei+kun+sönkön+suosiollisella+avustuksella+koin+valaistumisen,+olen+ollut+ihan+p..ka+keskustelija+niin+koetan+nyt+sitte+korjata+tilannetta.+Laitan+tänne+nyt+kehukommentteja+ja+alan+kiskomaan+viinaa,+illemmalla+kaupungille+jos+siellä+vaikka+pääsisi+tappelemaan+ja+sitä+kautta+saisi+lisää+keskustelukarismaa+ja+aika+piakkoin+varmaan+sitten+alan+myös+seksiehdottelemaan+ja+vihjailemaan+teille+palstanaisille+niin+kyllä+minustakin+varmaan+ihan+keskustelija+vielä+kehittyy+ja+kaikilla+on+sitten+hyvä+mieli.+Meinasipa+sattua+vahinko+kun+olin+jo+viinipulloa+hipelöimässä+kun+tajusin+että+eihän+tosimiehet+tämmöisiä+neitijuomia+vedä+ja+muistin+sitten+että+mullahan+on+kaverin+tuomaa+kunnon+viinaakin+kaapissa,+80%:sta,+eka+grogi+jo+lasissa+niin+eiköhän+se+tästä+lähde.

Äänestä

• atännä kirjoitti:

Otit sitten lääkeesi, hyvä ;)

Olen yhtä hämmästynyt kuin sinäkin. :-)

Äänestä

• Ikis__M kirjoitti:

Ei+kun+sönkön+suosiollisella+avustuksella+koin+valaistumisen,+olen+ollut+ihan+p..ka+keskustelija+niin+koetan+nyt+sitte+korjata+tilannetta.+Laitan+tänne+nyt+kehukommentteja+ja+alan+kiskomaan+viinaa,+illemmalla+kaupungille+jos+siellä+vaikka+pääsisi+tappelemaan+ja+sitä+kautta+saisi+lisää+keskustelukarismaa+ja+aika+piakkoin+varmaan+sitten+alan+myös+seksiehdottelemaan+ja+vihjailemaan+teille+palstanaisille+niin+kyllä+minustakin+varmaan+ihan+keskustelija+vielä+kehittyy+ja+kaikilla+on+sitten+hyvä+mieli.+Meinasipa+sattua+vahinko+kun+olin+jo+viinipulloa+hipelöimässä+kun+tajusin+että+eihän+tosimiehet+tämmöisiä+neitijuomia+vedä+ja+muistin+sitten+että+mullahan+on+kaverin+tuomaa+kunnon+viinaakin+kaapissa,+80%:sta,+eka+grogi+jo+lasissa+niin+eiköhän+se+tästä+lähde.

No kyllä tuokin paremmalta kuulostaa kuin se aikaisempi jatkuva valittaminen :)) Melkein olen huomaavinani tuossa pienen positiivisen vireen, tai sitten vain haluan uskoa niin. :)

Älä nyt kuitenkaan itseäsi kolhi, äläkä muitakaan. Pidä hauskaa!

Äänestä

• Ikis__M kirjoitti:

Olet menettänyt jo maineesi ennen tätä muutosta. Joten turhaa.

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Olen yhtä hämmästynyt kuin sinäkin. :-)

Kun noita epä-Ikis -kommentteja alkoi ilmaantua muihinkin keskusteluihin, ajattelin että joku rölläillee... :)

Äänestä

• Ai Ikiskin on jo Käännytetty.. ;P

Äänestä

• atännä kirjoitti:

No kyllä tuokin paremmalta kuulostaa kuin se aikaisempi jatkuva valittaminen :)) Melkein olen huomaavinani tuossa pienen positiivisen vireen, tai sitten vain haluan uskoa niin. :)

Kyllä pitää jotakin kolhia tai ainakin putkaan päästä, ei sitä muuten jännämieheksi pääse.

Äänestä

• Ikis__M kirjoitti:

80 prosenttinen ei hyvää. Se on liian väkevää eikä ihan hyvin enää landrinkeihinkaan sekoitu. Esim. nää Virosta tuodut 80 prosenttiset ei hyviä, eikä ne mene päähänkään niin kuin viina menee, huono olo vaan niistä tulee.

Äänestä

• nejnej kirjoitti:

Olet menettänyt jo maineesi ennen tätä muutosta. Joten turhaa.

Meillä kaikilla on menneisyys, on ahdasmielistä tuomita sen perusteella. Eilen oli eilen ja nyt on nyt.

Äänestä

• Ikis__M kirjoitti:

Kyllä pitää jotakin kolhia tai ainakin putkaan päästä, ei sitä muuten jännämieheksi pääse.

Äläs ny, tuo asenne on jo ihan hyvä ;)

Äänestä

• eikasikymppisiä kirjoitti:

80 prosenttinen ei hyvää. Se on liian väkevää eikä ihan hyvin enää landrinkeihinkaan sekoitu. Esim. nää Virosta tuodut 80 prosenttiset ei hyviä, eikä ne mene päähänkään niin kuin viina menee, huono olo vaan niistä tulee.

Eihän se hyvää ole mutta tosimies vetää sitä kuin nössöt maitoa. Joo, jää jälkimakua niin ei mitään herkkua mutta paljon miehekkäämpää juoda kuin jotain homoviinejä, uskon että palstanaiset arvostaa juomavalintaani.

Äänestä

• atännä kirjoitti:

Kun noita epä-Ikis -kommentteja alkoi ilmaantua muihinkin keskusteluihin, ajattelin että joku rölläillee... :)

Hyvin mahdollista. On tämä internetti ihmeellinen paikka kun jokainen voi esiintyä sen seitsemänä persoonana.

Äänestä

• atännä kirjoitti:

On se nyt perkele kun ketään päässyt pistämään koteloon, ihmiset on vittu liian hyväntahtoisia ja mukavia niin eihän niitä viitsi ilman mitään syytä alkaa mukiloimaan, v..un mulkut kukaan alkanut haastamaan riitaa. Yhden kaverin ja sen muijan pöydässä tuli aika paljon oltua ja sen kaverin kanssa ehkä olisi saanutkin riidan aikaiseksi mutta ei viitsi kun pennusta asti tunnettu. Olisi edes eräkettu tullut niin olisi saanut ottaa matsia saatana. Sen kaverin muija olisi ehkä voinut viedä jännämiestyyliin mutta sitäkään viisinyt saatana kun ei ole tarpeeksi jännä ja törkeä, v..u. Myönnän tappioni, olen liian kiltti ja kunnollinen vielä s..na, ei sitä näin kyllä p..ua saa.

Äänestä

No jos tietää että nainen on ollut pirunmoinen jakorasia, niin eihän se mielestäni ole kovinkaan hyvä lähtökohta rakastumiselle

2Äänestä

Minä luulen, että kokematon mies voi rakastua kokeneeseen naiseen siinä missä kokematon nainen kokeneeseen mieheenkin. Näin luultavasti käykin. Tosin se avainsana siinä rakastumisessa kummassakaan tapauksessa ei ole kokemus, vaikka silläkin on merkittävä osuus.

1Äänestä
  • rakkaus ei riitä, on oltava kunnioitusta arvojen kautta.

1Äänestä

Mulle ihan sama. On ollu itselläki värikäs historia muutenki ku naisrintamalla.. tärkeintä itselle et minuu ei kuseteta ja petetä.

Äänestä

Voisin. Sellaiseen olen useasti ihastunutkin. Heille ei vaan kelpaa huomattavasti kokemattomampi mies.

Äänestä

Onko muita vaihtoehtoja kun kokenut nainen?

Äänestä

Että voisinko?? No voisin, oi, voisin!! Jos vain kerrankin saisin naista ihan oikeasti!!! :,,D

Äänestä

Jakorasius on usein urbaania legendaa. Maineen taustalla kattellinen kaverinainen tai mies, joka ei saanut. Baarista kun lähtee jonkun matkaan, ei se tarkoita, että matka veisi samaan osoitteeseen.

Itsekin olen 34 vuotias jakorasia erään "ystäväni" levittämien juorujen perusteella. Hänellä on ainakin 18 seksikumppania ja seurustelusuhteita noin 10. Itsellä 4 seurustelukumppania ja saman verran seksikumppaneita. Mutta kyllähän sillä pitkään sinkkuna viihtyneellä on pakko olla älytön määrä seksikumppaneita... tai sitten EI.

Pahimmat jakorasiat hyppää suhteesta toiseen tai on jo äitejä...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Menneet.menneitä kirjoitti:

Olisiko mahdollista rakastua naiseen, jolla on kirjava seksimenneisyys, mutta olisi kokenut moraalisen herätyksen ja olisi sinulle uskollinen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu