Olisiko mahdollista rakastua naiseen, jolla on kirjava seksimenneisyys, mutta olisi kokenut moraalisen herätyksen ja olisi sinulle uskollinen?
Voisitko rakastua kokeneeseen naiseen?
Menneet.menneitä
31487
4Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 31
Vanhimmat
En koska kokenut nainen on usein jo ikääntynyt ja ulkonäöltään rusinoitunut.
Vai "rusinoitunut" älä tapa mua nauruun... nythän sinä vitsin murjaisit. ;))))) Ja mikähän mahtaa olla ikä, mistä rusinoituminen alkaa?
rusinoituminen alkaa teini-iän jälkeen. itseasiassa ensimmäiset juonteet tulevat 16 vuotiaana tyttöjen silmien alle ja he alkavat postata vanhoja kuvia esim. instagramiin.
arvot kattavat koko elämän. teot kertovat niistä ei puheet. menneisyys on tekoja jotka paljastavat arvosi.
Voisin ,mennyt on mennyttä.aina on mahdollisuus saada uusi tilaisuus. Kellä on oikeus tuomita toisen menneisyyttä
"Kellä on oikeus tuomita toisen menneisyyttä"
Ihan kenellä tahansa.
Oletko sinä mies ! kokematon ? Useammat ovat eläneet tavallaan ja se heille suotakoon .
Kokenut nainen on paras. Meillä kaikilla on menneisyys ja pitää uskaltaa elää hetkessä. Ketäpä kiinnostaisikaan joku suhteellisen kokematon siveä nainen jolle pitäisi kaikki kädestä pitäen opettaa kun voi saada valmiin seksipedon petiinsä. Kokenut nainen tuskin sitten muita haikailisikaan ja iso plussa on jos sillä on lapsi/lapset jo tehtynä.
Otit sitten lääkeesi, hyvä ;)
Ei+kun+sönkön+suosiollisella+avustuksella+koin+valaistumisen,+olen+ollut+ihan+p..ka+keskustelija+niin+koetan+nyt+sitte+korjata+tilannetta.+Laitan+tänne+nyt+kehukommentteja+ja+alan+kiskomaan+viinaa,+illemmalla+kaupungille+jos+siellä+vaikka+pääsisi+tappelemaan+ja+sitä+kautta+saisi+lisää+keskustelukarismaa+ja+aika+piakkoin+varmaan+sitten+alan+myös+seksiehdottelemaan+ja+vihjailemaan+teille+palstanaisille+niin+kyllä+minustakin+varmaan+ihan+keskustelija+vielä+kehittyy+ja+kaikilla+on+sitten+hyvä+mieli.+
Meinasipa+sattua+vahinko+kun+olin+jo+viinipulloa+hipelöimässä+kun+tajusin+että+eihän+tosimiehet+tämmöisiä+neitijuomia+vedä+ja+muistin+sitten+että+mullahan+on+kaverin+tuomaa+kunnon+viinaakin+kaapissa,+80%:sta,+eka+grogi+jo+lasissa+niin+eiköhän+se+tästä+lähde.
Olen yhtä hämmästynyt kuin sinäkin. :-)
No kyllä tuokin paremmalta kuulostaa kuin se aikaisempi jatkuva valittaminen :)) Melkein olen huomaavinani tuossa pienen positiivisen vireen, tai sitten vain haluan uskoa niin. :)
Älä nyt kuitenkaan itseäsi kolhi, äläkä muitakaan. Pidä hauskaa!
Olet menettänyt jo maineesi ennen tätä muutosta. Joten turhaa.
Kun noita epä-Ikis -kommentteja alkoi ilmaantua muihinkin keskusteluihin, ajattelin että joku rölläillee... :)
Ai Ikiskin on jo Käännytetty.. ;P
Kyllä pitää jotakin kolhia tai ainakin putkaan päästä, ei sitä muuten jännämieheksi pääse.
80 prosenttinen ei hyvää. Se on liian väkevää eikä ihan hyvin enää landrinkeihinkaan sekoitu. Esim. nää Virosta tuodut 80 prosenttiset ei hyviä, eikä ne mene päähänkään niin kuin viina menee, huono olo vaan niistä tulee.
Meillä kaikilla on menneisyys, on ahdasmielistä tuomita sen perusteella. Eilen oli eilen ja nyt on nyt.
Äläs ny, tuo asenne on jo ihan hyvä ;)
Eihän se hyvää ole mutta tosimies vetää sitä kuin nössöt maitoa. Joo, jää jälkimakua niin ei mitään herkkua mutta paljon miehekkäämpää juoda kuin jotain homoviinejä, uskon että palstanaiset arvostaa juomavalintaani.
Kyse on tästä ketjusta: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14398723/kenesta-palstan-unelmien-poikamies
(Ikistä ei ehdotettu unelmien poikamieheksi.)
Ei vaan siksi pahoitin mieleni kun jännämiestä ehdotettiin, en siksi ettei minua. Se vaan on niin musertavaa tuo naisten valinta joka näkyy joka paikassa.
Hyvin mahdollista. On tämä internetti ihmeellinen paikka kun jokainen voi esiintyä sen seitsemänä persoonana.
On se nyt perkele kun ketään päässyt pistämään koteloon, ihmiset on vittu liian hyväntahtoisia ja mukavia niin eihän niitä viitsi ilman mitään syytä alkaa mukiloimaan, v..un mulkut kukaan alkanut haastamaan riitaa. Yhden kaverin ja sen muijan pöydässä tuli aika paljon oltua ja sen kaverin kanssa ehkä olisi saanutkin riidan aikaiseksi mutta ei viitsi kun pennusta asti tunnettu. Olisi edes eräkettu tullut niin olisi saanut ottaa matsia saatana. Sen kaverin muija olisi ehkä voinut viedä jännämiestyyliin mutta sitäkään viisinyt saatana kun ei ole tarpeeksi jännä ja törkeä, v..u. Myönnän tappioni, olen liian kiltti ja kunnollinen vielä s..na, ei sitä näin kyllä p..ua saa.
No jos tietää että nainen on ollut pirunmoinen jakorasia, niin eihän se mielestäni ole kovinkaan hyvä lähtökohta rakastumiselle
Minä luulen, että kokematon mies voi rakastua kokeneeseen naiseen siinä missä kokematon nainen kokeneeseen mieheenkin. Näin luultavasti käykin. Tosin se avainsana siinä rakastumisessa kummassakaan tapauksessa ei ole kokemus, vaikka silläkin on merkittävä osuus.
rakkaus ei riitä, on oltava kunnioitusta arvojen kautta.
Mulle ihan sama. On ollu itselläki värikäs historia muutenki ku naisrintamalla.. tärkeintä itselle et minuu ei kuseteta ja petetä.
Voisin. Sellaiseen olen useasti ihastunutkin. Heille ei vaan kelpaa huomattavasti kokemattomampi mies.
Onko muita vaihtoehtoja kun kokenut nainen?
Että voisinko?? No voisin, oi, voisin!! Jos vain kerrankin saisin naista ihan oikeasti!!! :,,D
Jakorasius on usein urbaania legendaa. Maineen taustalla kattellinen kaverinainen tai mies, joka ei saanut. Baarista kun lähtee jonkun matkaan, ei se tarkoita, että matka veisi samaan osoitteeseen.
Itsekin olen 34 vuotias jakorasia erään "ystäväni" levittämien juorujen perusteella. Hänellä on ainakin 18 seksikumppania ja seurustelusuhteita noin 10. Itsellä 4 seurustelukumppania ja saman verran seksikumppaneita. Mutta kyllähän sillä pitkään sinkkuna viihtyneellä on pakko olla älytön määrä seksikumppaneita... tai sitten EI.
Pahimmat jakorasiat hyppää suhteesta toiseen tai on jo äitejä...