Harkitsetko tatuoinnin ottamista?

ennnenolivainhooilla

Haluat siis ottaa tatuoinnin ?

Se tuntuu ...kivalta..kiinnostavalta...toisi iloa elämään...?
tekisi sinusta kauniimman ?!

Mietippäs asiaa
jos ajattelet että tatuointia olisi kiva katsoa (siis sinun olisi kiva katsoa itseäsi)
niin mieti että eikö nyt ole ? Etkö nyt ole kaunis omasta mielestäsi ?

Ällöttää se kun joka paikassa näkee valkoihoisia (kalkkilaivan kapteeneita) läskejä ihmisiä jotka yrittää, siis huom. yrittää tehdä itsestänsä kauniimman tatuoinneilla!!!
Todella ällöttävää, median aivopesun syytä.

Mene salille, lenkille, vaihda ne epäterveelliset ruoat kasviksiin niin ihokin alkaa saada väriä. Siinä sitä oikeutta kauneutta!

12

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiKaunis

      Missä mielentilassa sait selville, että ihminen yrittää tehdä itsestään kauniin tatuoinneilla?

      Itse pidän tatuoinneista siksi, että se pitää sinunkaltaiset kummajaiset kaukana.

      • läski-ja-tatuointi

        Olet siis ilmeisesti läskikin.
        Läski ja tatuointi pitää miehet loitolla!


      • EiKaunis
        läski-ja-tatuointi kirjoitti:

        Olet siis ilmeisesti läskikin.
        Läski ja tatuointi pitää miehet loitolla!

        Kunnon miehiä piisaa, ei tuollaisia hiirulaisia onneksi. Painoni on normaali ja vyotärö/lantion suhde.


      • kekek444
        EiKaunis kirjoitti:

        Kunnon miehiä piisaa, ei tuollaisia hiirulaisia onneksi. Painoni on normaali ja vyotärö/lantion suhde.

        Ja useimmiten "normaalipainoiseksi" itseään sanova omistaa hyvin tuhdit jenkkakahvat ja läskiä joka paikassa. Sellaista ei ole olemassakaan kuin normaalipainoinen.


    • eitilkkutäkki

      Ja varmasti onnistut siinä. On hienoa näyttää tilkkutäkiltä 70 vuotiaana lastenlapsille .

      • Tilkkutäkkion

        Ja höpöhöpö, lapsella ei ole ennakkoluuloja ellei niitä joku vanhempi sille opeta.


      • mummo-sinivihreä

        Vieläpä kurttuselta sinivihreältä tilkkutäkiltä.


      • ihonvärinen
        mummo-sinivihreä kirjoitti:

        Vieläpä kurttuselta sinivihreältä tilkkutäkiltä.

        Tilkkuinen sinivihreä mummo oletko alien?


    • ööööööp

      ... mitä vittua mä just luin?

    • Eihaettaa

      En ole koskaan edes harkinnut. Suvussa esiintyy melanoomaa, joten pyrin pitämään ihostani hyvää huolta. Epämääräiset luomet olen leikkuuttanut pois ja mielestäni olen kaunis, kiinnostava ja persoonallinen näin - ilman ainuttakaan tatuointia.

      Mutta se mitä toisten iholla on, ei juurikaan kiinnosta minua. Tatuointeja näkee niin usealla, että ne alkaa olla tylsää massaa. Ystävistäni moni on jo aika onnistuneesti poistattanut pahimpia tuhrujaan.

      Minusta tatuointi ei muuta ihmistä suuntaan tai toiseen. Ts. on yhtä tyhmä/viisas, tylsä/jännittävä tatuoinnin ottamisen jälkeen, kuin mitä oli aiemmin. Ehkä ei voi sanoa, että yhtä kaunis/ruma, koska tauointi kasvoissa, kaulassa tai rinnan alueella ei koskaan kaunista. Ei edes ns. kulma- ja huulitatuoinnit, jotka sentään tehdään siinä uskossa että tultaisiin paremman näköisiksi. :D

    • bvbvbvbvbvbvbvbvbv

      Itse kehottaisin sekä miehiä että naisia kääntymään plastiikkakirurgien puoleen, mikäli omasta kropasta sekä naamasta halutaan komeampi tai kauniimpi.

      Omat tatuointini eivät ole muiden kauneuskäsityksiä varten, mikä on sinänsä absurdi ajatuskin, koska osa kuvistani on mm. nilkkojen ympärillä, eivätkä nilkat käsittääkseni ole varsinaisesti ihmisruumiin "seksikäs" tai "kaunis" alue. (Tietysti jos aloittajalla on jotain outoja fetissejä esimerkiksi jalkoihin liittyen, niin sitten.) Tatuointini liittyvät eri elämänvaiheisiin, ja tietysti omiin mieltymyksiini.
      Jos jotakuta nyt kauheasti kaivelee se, että jollain toisella on enemmän tai vähemmän mustetta iholla, niin ehkä kannattaisi hankkia jotain sisältöä elämäänsä. Suosittelen jotain harrastusta, parisuhdetta (oletettavasti nämä hapannaamat ovat sinkkuja :D ) tai ehkä jopa työpaikkaa. Näiden parissa pääsisi myös näkemään muita ihmisiä, mikä voisi olla ihan hyväksi mielenterveydelle... :p

    • viisviisviis3

      Tämän ketjun vastaajat kertovat vastauksillan hyvin miten vähä-älyisiä tatuoinnin ottajat ovat. Suurin osa puolustajista on ymmärtänyt asian väärin.
      Ei tatuointia otetakkaan sen takia että se kaunistaisi. Ei tatuointi kaunista, eikä ole tarkoituskaan. Vaan kun olet läski ja mietit tatuoinnin ottamista, niin tiedostamatta luulet ja toivot että sen jälkeen sitten olisit paremman näköinen.
      Tuo on siis varsin tiedostamatonta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe