Paljonko naisen ylläpito maksaa kuukaudessa?

tonnivaikokaksi

Kertokaapa miehet, jotka olette eläneet parisuhteessa naisen kanssa, että paljonko sille pimpsukalle tulee hintaa kuukaudessa.

Itse löysin vihdoinkin työpaikan ja nyt harkitsen naisen hankkimista. Kiinnostaisi tietää, kuinka kalliiksi moinen härpäke koituu.

55

1391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pihtarikurppa

Noh, mun ylläpidolla ei ole ylärajaa. Mahdollisimman paljon ja kaikkea, jos siltä tuntuu. Onneksi kustannan huvitukseni itse, ei pääse kukaan mies länkyttämään uusista kengistä, kalliista ravintolailloista tai ulkomaan matkoista.
      Jos hankit nuoren ja kauniin, niin varaudu siihen, että kaikki menee eikä riitäkään.

• Toinenkurppa

Hyvät kommentit edellisellä.Minä myös maksan kaikki kuluni itse,ei pääse minkäänlainen äijänkuvatus sanomaan että tulen kalliiksi.Olen aivan "siisti ja "hoikka".ja asiallisen näköinen kypsä kimuli.Omillaan kun tulee toimeen,ei tarvi olla kenenkään pompoteltavana,heh,heh.....

• eikiitosmulle

Tässä on tärkeä asia. Mies voi ajatella, määrään kun tienaan. Jos on varsinkin epäkypsä.

• Mietin mielummin paljon mies maksaa kaikkineen lelujen,että on onnellinen

• Mutta minä olenkin nainen jolla ei ole mitään merkitystä.

• tasapervoamennaan
        goldrose kirjoitti:

Mutta minä olenkin nainen jolla ei ole mitään merkitystä.

Minä olen mies jonka elämän nainen maksoi kymmenen vuotta ja sitten minä maksoin kymmenen vuotta, viimeiset kymmenen vuotta mennyt sitten tasan. Tässä ei kumpikaan ole päässyt valittamaan kuin hetkittäin joita on vähän.

• No en valita meillä on yhteiset mutta valitusta on saanut ihan yksinkertaisesti tolkuttoman itsekkyytensä vuoksi kun pitänyt joulupäivän pelata kaverinsa kanssa ja käyttää rahamme omiin lahjoihin,lapsemme ei saanut mitään lahjaa. Itselläni ei ollut merkitystä.

• goldrose kirjoitti:

No en valita meillä on yhteiset mutta valitusta on saanut ihan yksinkertaisesti tolkuttoman itsekkyytensä vuoksi kun pitänyt joulupäivän pelata kaverinsa kanssa ja käyttää rahamme omiin lahjoihin,lapsemme ei saanut mitään lahjaa. Itselläni ei ollut merkitystä.

Onneksi pistin vastaan tähän tolkuttomuuteen ja siitä lähtien vähän häpesi ja muisti lapsiakin. 😍

• goldrose kirjoitti:

No en valita meillä on yhteiset mutta valitusta on saanut ihan yksinkertaisesti tolkuttoman itsekkyytensä vuoksi kun pitänyt joulupäivän pelata kaverinsa kanssa ja käyttää rahamme omiin lahjoihin,lapsemme ei saanut mitään lahjaa. Itselläni ei ollut merkitystä.

" joulupäivän pelata kaverinsa kanssa ja käyttää rahamme omiin lahjoihin,lapsemme ei saanut mitään lahjaa."

No huh huh.. Osanottoni.. toivottavasti Jantteri tajuaa aika hätäseen mikä Aarre on vieressä.. ja muutenkin petraa käytöstään aika paljonkin..

• Ihana kuulla. Ehkä se juuri sen on tajunnut.On petrannut käytöstä ja pitää kuin kukkaa kämmenellä jo monta vuotta. On muuttunut täysin mitä on ollut. Viime yönä herätin kesken unien kun nukahti ohjelman kesken. Kyllä tarpeeni on toisenlaiset kuin materialisti olla eihän tämä ole kuin 4 peräkkäin yö ainakin.
        Joten se onnistui. Oon kyllä aika paha

• kgjhj

Kunnon nainen ylläpitää itsensä, eli ei ole miehelle kustannus. Maksullinen nainen tulee kalliiksi. Jos hinta on esim. 100e/h niin se tekee 100*24*30 = 72000e/kk. Palkkasi tuskin riittää, kun harvalla yritysjohtajallakaan riittäisi. Vaikka hinta olisi vain kymmenesosa tuosta niin silti useimmilla ei olisi varaa.

• 385

Monissa maissa miehen katsotaan olevan provider ja naisen oletetaan hoitavan kodin ja lapset. Suomalainen nainen hoitaa kodin ja lapset, mutta käy myös töissä eli ylläpitää itsensä. Silti täällä ei muuta tehdä kuin haukutaan suomalaisia naisia. Ehkä se haukkuminen johtuukin juuri siitä, että suomalainen nainen ei ole miehestä riippuvainen, jolloin mieheillä ei ole valtaa naisen yli ja sekös ketuttaa.

• ylijäämäkappale
        385 kirjoitti:

Monissa maissa miehen katsotaan olevan provider ja naisen oletetaan hoitavan kodin ja lapset. Suomalainen nainen hoitaa kodin ja lapset, mutta käy myös töissä eli ylläpitää itsensä. Silti täällä ei muuta tehdä kuin haukutaan suomalaisia naisia. Ehkä se haukkuminen johtuukin juuri siitä, että suomalainen nainen ei ole miehestä riippuvainen, jolloin mieheillä ei ole valtaa naisen yli ja sekös ketuttaa.

Sinkut-palstan "viha" naisia kohtaan on vain pelkkää katkeruutta. Naiset ja miehet kun eivät ole Suomenkaan parisuhdemarkkinoilla ollenkaan samalla viivalla.

Nainen kelpaa aina. Nainen saa aina halutessaan seuraa.

Useimmilla nuorilla naisilla on ekat vakavat suhteet siinä 16-vuotiaana ja 20-vuotiailla naisilla on ollut enemmän partnereita kun useimmilla miehillä on koko elämänsä aikana.

Ette te naiset sitä ymmärrä...ette ehkä haluakaan...mutta täällä Suomessa on aivan järjetön määrä miehiä jotka elävät koko elämänsä ilman ensimmäistäkään suhdetta tai naisen kosketusta.

• 385
        ylijäämäkappale kirjoitti:

Sinkut-palstan "viha" naisia kohtaan on vain pelkkää katkeruutta. Naiset ja miehet kun eivät ole Suomenkaan parisuhdemarkkinoilla ollenkaan samalla viivalla.

Useimmilla nuorilla naisilla on ekat vakavat suhteet siinä 16-vuotiaana ja 20-vuotiailla naisilla on ollut enemmän partnereita kun useimmilla miehillä on koko elämänsä aikana.

Ette te naiset sitä ymmärrä...ette ehkä haluakaan...mutta täällä Suomessa on aivan järjetön määrä miehiä jotka elävät koko elämänsä ilman ensimmäistäkään suhdetta tai naisen kosketusta.

"Nainen saa aina halutessaan seuraa,"

Naiselle on tarjolla seuraa seksin muodossa, muunlaista seuraa on vaikeampi loytää. Ironista, sitä mitä mies haluaa, nainen saisi, mutta ei halua.

• ylijäämäkappale
        385 kirjoitti:

"Nainen saa aina halutessaan seuraa,"

Naiselle on tarjolla seuraa seksin muodossa, muunlaista seuraa on vaikeampi loytää. Ironista, sitä mitä mies haluaa, nainen saisi, mutta ei halua.

Pitää osittain paikkansa. Moni mies haluaa vain seksiä.

Mutta jos katsotaan esim netin deittipalstoja, ne ovat täynnä miehiä jotka etsivät oikeaa parisuhdetta. Mutta kun naisille ei tänä päivänä enää kelpaa se tavallinen mies, joka elää sitä tylsää ja tasapaksua elämää. Nainen haluaa enemmän.
        Realityelämässäkin on helppo todeta, miten paljon helpompaa naisille on suhteeseen pääseminen. Nainen saa olla köyhä, työtön, vähä-älyinen, vammainen, vaikealuonteinen tai vaikka 150 kg suohirviö, niin SILTI kiinnostuneita miehiä riittää.

Käyt missä vain tilaisuudessa, paikalla olevista ihmisistä 60-70% on miehiä ja naisia se vähemmistö. Ja niistä vähistä naisista lähes kaikki ovat varattuja....

Kuten tälläkin palstalla on monesti todettu, miehen on otettava se nainen kuka hänet huolii. Ronkelit runkkaa...

• 371
        385 kirjoitti:

Jotta olisi koti ja lapset yhtään kenenkään hoidettavana, naisen pitäisi ensin huolia mies ja tehdä ne lapset. Se ketutus tulee siitä, kun naiset pyörivät jännämiesten kanssa eivätkä ole kunnollisten miesten kanssa perhettä perustamassa. Ei täällä niitä naisia haukuta, jotka ovat kilttejä ja kunnollisia.

• se.nyt.vaan.on.niin
        ylijäämäkappale kirjoitti:

Useimmat naiset inhoavat miesten ikuista kitinää pillunpuutteesta sun muusta... Ketä kiinnostaa mamman luona asuva viisikymppinen ukko joka kitisee kun pikkuvauva joka ei saa tissiä?
        Se nyt vaan on luonnon laki ettei kaikkien urospuolisten ole tarkoitus päästä sukua jatkamaan koska se olisi lajille kohtalokasta.
        Jos ei sinkkumies löydä naisseuraa niin ehkä kannattaisi miettiä syytä ja yrittää tehdä asian eteen jotakin...

• ac2
        se.nyt.vaan.on.niin kirjoitti:

Useimmat naiset inhoavat miesten ikuista kitinää pillunpuutteesta sun muusta... Ketä kiinnostaa mamman luona asuva viisikymppinen ukko joka kitisee kun pikkuvauva joka ei saa tissiä?
        Se nyt vaan on luonnon laki ettei kaikkien urospuolisten ole tarkoitus päästä sukua jatkamaan koska se olisi lajille kohtalokasta.
        Jos ei sinkkumies löydä naisseuraa niin ehkä kannattaisi miettiä syytä ja yrittää tehdä asian eteen jotakin...

Auttaisi paljon, että naiset kertoisivat sen syyn. Kyse kun on naisten päätöksestä, eli se syy on nimenomaan naisten tiedossa.

• yksi.vain
        ac2 kirjoitti:

Auttaisi paljon, että naiset kertoisivat sen syyn. Kyse kun on naisten päätöksestä, eli se syy on nimenomaan naisten tiedossa.

Naiset eivät ole yksikkö. Se, että olen nainen ei riitä siihen, että tietäisin miksi minulle tuntemattomia miehiä ei kukaan ole valinnut parittelemaan tai pariutumaan. Se, että olen nainen, ei myöskään tee minusta syyllistä siihen, että näitä miehiä ei kukaan nainen ole valinnut. Minullahan on kuitenkin valta muuttaa vain sen yhden miehen parisuhdestatus.

• AvioATMies

Karkeasti arvioiden 500 € / kk

• mulle-kans-nyt-heti

Missä naisia tuohon hintaan myydään?

• AvioATMies
        mulle-kans-nyt-heti kirjoitti:

Missä naisia tuohon hintaan myydään?

Ei niitä myydä. Kysymys koski naisen ylläpitokustannuksia. Pikaisella laskutoimituksella minä pääsin tuohon lukemaan.

Mutta se tietty riippuu naisesta. Super-YTN:lle tuo ei riitä edes nolla perässä.

• hmmmmmmm

Ainoastaan mielenterveyden, mutta sitähän ei voi rahassa mitata.

• Tilastokeskus kertoo, että toisen aikuisen kulut yhteistaloudessa ovat keskimäärin 60% yksinasuvaan verrattuna.

Keskimääräisillä 3500€:n brutto- eli 2200€:n nettotuloilla se nainen pysyy siinä siis 1200€:n panostuksella. Sehän taas vaatii 2500€:n palkan korotusta, jos ei meinaa pilata hommaa.

Mitäs tuo tekeekään yhteensä? Noin 5000€ liksaa. Tervemenoa Thaikkuihin! :-)

• satunnaislukujako.heitit

Mistä tuo 1200 tuli? Entä laskitko 3500 2500=5000?

• satunnaislukujako.heitit kirjoitti:

Mistä tuo 1200 tuli? Entä laskitko 3500 2500=5000?

Se on se 60% tuosta 2200€:n nettopalkasta. Jos molemmilla siis olisi sama elintaso kuin tuolla keskituloisella yksineläjällä.

• Riippuu naisesta, mutta yleensä ihan liikaa koska ei naisen pitäisi olla maksullinen ollenkaan. Suurin osa suomalaisista naisista on joko huoria tai parisuhdehuoria.

Tietysti tänne kommentoivista naisista kaikki väittävät parisuhteissaan maksavansa tasa-arvoisesti kaikki omat menonsa ja yhteisistä menoista puolet. Mutta se on paskapuhetta. Suurimmassa osassa suomalaisista parisuhteista mies anaitsee enemmän ja myös maksaa sen myötä suuremman osan pariskunnan menoista. Muussa tapauksessahan mies olisi naisen mieletä tosi inhottava ja ilkeä.

• helpporatkaisu

Ruvetaan maksamaan naisille parempaa palkkaa, niin ongelma ratkeaa.

• 3jf
        helpporatkaisu kirjoitti:

Naiset saavat jo nyt parempaa tuntipalkkaa, jos lasketaan armeija ja naisen hankkimiseen kuluva aika työksi, kuten pitääkin. Vielä kun huomioidaan miesten tahdonvastaisen ikisinkkuuden haitat, naisen asema on jopa kohtuuttoman hyvä mieheen verrattuna.

• Hyvämaksaa

Tämä on aivan oikein, mitä siinä taas itket? Miehen kuuluukin maksaa naisesta ja naiselle, eihän kukaan paskaa ilmaiseksi siedä.

• helpporatkaisu
        3jf kirjoitti:

Naiset saavat jo nyt parempaa tuntipalkkaa, jos lasketaan armeija ja naisen hankkimiseen kuluva aika työksi, kuten pitääkin. Vielä kun huomioidaan miesten tahdonvastaisen ikisinkkuuden haitat, naisen asema on jopa kohtuuttoman hyvä mieheen verrattuna.

Moni hankkii naisen baarista, joten eipä tuota kavereiden kanssa vietettyä aikaa voi työksi kutsua. Jos armeija-aika lasketaan työksi, voidaan myös naisten kotona tekemä työ laskea oikeaksi työksi ja annetaan siitä eläke kuten kuuluukin. Ikisinkkuuden haitat voidaan rinnastaa naisten usein parisuhteessa kokemaan väkivaltaan, joten naisten asema ei ole yhtään miesten asemaa parempi.

• 4fj

Moni hankkii naisen baarista, joten eipä tuota kavereiden kanssa vietettyä aikaa voi työksi kutsua. Jos armeija-aika lasketaan työksi, voidaan myös naisten kotona tekemä työ laskea oikeaksi työksi ja annetaan siitä eläke kuten kuuluukin. Ikisinkkuuden haitat voidaan rinnastaa naisten usein parisuhteessa kokemaan väkivaltaan, joten naisten asema ei ole yhtään miesten asemaa parempi.

Ei kukaan fiksu naista baarista hanki. Kotityöt voi jakaa, armeija (tai sivari) sen sijaan on miehille pakollinen. Väkivaltaisen miehen ottaminen on naisen oma valinta; sitä paitsi jos vahinko on jo käynyt niin sen kuin lähtee suhteesta. Argumenttisi ovat siis varsin heikolla pohjalla.

• PalstanRuminMies

Miksi nainen tarvitsisi parempaa palkkaa? Sehän olisi epätasa-arvoista. Jos tarkoitat tätä jostainsyystä edelleen vallalla olevaa myyttiä että naisen euro olisi muka pienempi kuin miehen niin olet päässyt feministien järjestämään ansaan. En ymmärrä miksi suomessa edelleen jotkut jopa hallitustason ihmiset jaksavat vääntää tätä paskaa ja saavat ihan julkisuudessakin mainostilaa asialleen. Jokaisen ihmisen palkkaus on täysin oma valinta. Jos mies menee naisvaltaiselle alalle saa hän naisvaltaisen alan palkan suhteessa samana kun alan naiset. Jos taas nainen menee miesvaltaiselle alalle saa hän miesvaltaisen alan palkan ihan yhtä tasa-arvoisesti. Itse olen miesvaltaisella alalla. Tienaan mielestäni ihan kohtuudella hivenen alle 3000e/kk käteen. Jostainsyystä naisia ei alalla näe mutta tiedän heitäkin pari toisesta firmasta tästä läheltä jotka vetävät samaa liksaa kanssani. Tai niin ainakin ovat väittäneet kun olen joskus heidän kanssaan jutelleet alan palkkauksesta koska toiminhan liitossakin aktiivisena. Tervetuloa vain tälle alalle naisetkin mut ei teitä näy. Ilmeisesti menette vaan parempi palkkaisiin hommiin ja jätätte tällaisen perus paskaduunari liksan alemmantasonmiehille. Älkää sitten valittako.

• helpporatkaisu kirjoitti:

Ruvetaan antamaan parempaa palkkaa työstä, josta maksetaan tällä herkellä työn vaativuuteen nähden täysin oikeaa palkkaa? Miksi? Jokaiselle maksetaan juuri sitä palkkaa mitä ansaitsee.

Tottakai sinä feministinä kitiset ja vaadit lisää etuoikeuksia naisille.

• Hyvämaksaa kirjoitti:

Tämä on aivan oikein, mitä siinä taas itket? Miehen kuuluukin maksaa naisesta ja naiselle, eihän kukaan paskaa ilmaiseksi siedä.

"Tämä on aivan oikein, mitä siinä taas itket?"

Kanssasi eri mieltä oleminen ei ole itkemistä.

"Miehen kuuluukin maksaa naisesta ja naiselle, eihän kukaan paskaa ilmaiseksi siedä."

Jos olet nainen, niin kerrankin nainen myöntää sen että naiset ovat huoria. En suosittele sinulle parisuhdetta ainakaan miehen kanssa tuolla asenteella.

• helpporatkaisu kirjoitti:

"Jos armeija-aika lasketaan työksi, voidaan myös naisten kotona tekemä työ laskea oikeaksi työksi ja annetaan siitä eläke kuten kuuluukin."

Miksi? Maksetaanko myös miehille kotitöistä palkka? Sinkuille myös kotitöistä eläkekertymää. Jos olet eri mieltä, niin et kannata tasa-arvoa. Mutta eiväthän feministit muiden kuin naisten etuoikeuksista olekaan kiinnostuneita.

"Ikisinkkuuden haitat voidaan rinnastaa naisten usein parisuhteessa kokemaan väkivaltaan, joten naisten asema ei ole yhtään miesten asemaa parempi."

Vertauksesi on ehkä huonoin mitä ole ikinä kuullut. Monet miehet ovat ikisinkkuja vasten omaa tahtoaan. Nainen puolestaan on ihan itse valinntu väkivaltaisen miehen kumppanikseen. Sitä saa mitä tilaa. Lisäksi feministinä sivuutat täysin naisten käyttämän henkisen väkivallan ja naisten lapsiin kohdistaman väkivallan.

• Syytämaksaa
        super-atm kirjoitti:

"Tämä on aivan oikein, mitä siinä taas itket?"

Kanssasi eri mieltä oleminen ei ole itkemistä.

"Miehen kuuluukin maksaa naisesta ja naiselle, eihän kukaan paskaa ilmaiseksi siedä."

Jos olet nainen, niin kerrankin nainen myöntää sen että naiset ovat huoria. En suosittele sinulle parisuhdetta ainakaan miehen kanssa tuolla asenteella.

Sun mielestä naiset ovat huoria, mun mielestä miehet ovat sianpaskaa. Kumpikin ollaan sinkkuja, mutta arvaatko kumpi saisi parisuhteen halutessaan? Annan vinkin: se et ole sinä. Mahtaa kimittävää minimunaa pelottaa, kun huomaa että maailmassa on myös naisia, jotka oikeasti vihaa miehiä.

• Syytämaksaa kirjoitti:

Sun mielestä naiset ovat huoria, mun mielestä miehet ovat sianpaskaa. Kumpikin ollaan sinkkuja, mutta arvaatko kumpi saisi parisuhteen halutessaan? Annan vinkin: se et ole sinä. Mahtaa kimittävää minimunaa pelottaa, kun huomaa että maailmassa on myös naisia, jotka oikeasti vihaa miehiä.

Oletpas vihainen :D Onko hiekkaa pillussa?

Sianpaska sentään on tehnyt jotain ansaitakseen rahaa, jota huoralle annetaan. Huora taas on syntynyt ja sattuu omistamaan pillun. Ei mikään erityisen merkittävä saavutus syntyä naiseksi ja elää miesten rahoilla pillua hyödyntäen.

• kuukaudessa

Mulla se vaihtelee tonnin kahta puolta. Hinta-laatusuhde on lähes kohdallaan.

• Prrkele

Pysy sinkkuna. Et näytä tietävän mitään parisuhteista.

• Kerro naisen hinta.

• lonkero5

varmaan et ole tosissasi ei nainen ole mikään huonekalu joka hankitaan tarvittaessa sinun ei kannata hankkia naista noilla periaatteilla voit kyllä pankista sijoitusneuvojalta kysyä neuvoa kyllähän noita latva jaakkoja Suomesta löytyy mutta sinun tapaus ampui todella metsään

• pigfick

Joskus joku sano, että 55000€ vuosituloinen mies ei riitä parisuhteeseen.

• Toiu

Elätän miestä ja tulee maksamaan 850 kk.
      Mies nuorempi, ei käy töissä. Tämä on hyvä järjestely, mies on kiltti ja komeakin kaiken lisäksi. Hinta - laatusuhde kohdallaan.
      Naapurin rouva on elättänyt alkoholistimiestään 15 vuotta. Ei ole tasan hinta - laatusuhde! En tiedä paljonko tulee äijä maksamaan, mutta paljon varmaan.

• TyttöHelsingistä1984

No mutta ihan tosissaan.

Useasta tyttöystävästä olisi varmaan mukavaa, jos kerran kuussa poikaystävä veisi vaikka ulos syömään, leffaan ja vaikka keikalle. Oletetaan nyt, että poikaystävä haluaa maksaa nämä asiat myös tyttöystävän puolesta. Kuukauden kustannukset tyttöystävästä voisivat siis olla:

illallinen ravintolassa 50 - 80 euroa / hlöä (riippuu ravintolasta ja kuinka monta alkoholijuomaa otetaan, lasi punaviiniä on esim. 7 euroa)

Riippuen siitä missä pariskunta asuu niin ehkä taksimatka ravintolaan ja kotiin 100 euroa (koska jos ottaa alkoholia, ei voi ajaa omalla autolla)

Käynti elokuvissa, leffaliput on n. 15 euroa / hlö, karkkia/popparia 5 euroa / hlö = 20 euroa hlö

Käynti keikalla, liput ehkä sellaiset 20 euroa/hlö, narikkalippu 5 euroa/hlö, pari siideriä/lasia viiniä tyttöystövälle (7 e/kpl) n. 20 euroa

Jälleen mahdollinen taksimatka keikalle ja kotiin 100 euroa

Tästä tulee tyttöystävälle hintaa 290 - 320 euroa / kuussa.

Sitten jos kerran kuussa haluaisi ostaa esim. kukkakimpun niin se on sellainen 50 euro/kimppu.

• ennen.seukkaamista

ensiksi omalla autollamme menisimme ja toiseksi äkkiä kanssani alkoholit jää mutta ehkä seurustelu vaiheessa noin mutta suhteessa jos yhteisten menojen jälkeen jää ylimääräistä niin nuohan otetaan yhteis kassasta yhteis hyvään mutta esim viinilasin hinnoilla kukkakimpuilla yms niin ennemmin ostettais bensaa autoon että arkenakin päästään asioille tai mökille yms niin itse en pidä ravintoloista ennemmin grilliin tai yms sellaiseen syömään kun kummankaan ei tarvitse kokkailla vaan pääsee helpommalla aina välillä tietysti se on arki asioita eikä viihteellä oloa en ole ns juhlija tyyppi

• NoMitäsPienistä

Mullahan menis kuukauden tulot jo yhteen iltaan :(

Ei oo varaa työttömällä tyttöystävään tai sit pitää tyytyä halpaan naiseen.

Mihin naiset muuten niitä kukkia oikeen tarvitsee?

• no.huh-huh

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Tsisssus mitä hintoja. Tuollaisen kulutuksen nainen saisi minulta kenkää, vaikka maksaisi kaiken itse.

Ateria ei voi maksaa yli 20e (ja sekin onjo paljon). Jos maksaa niin on suorastaan moraalitonta syytää rahaa sellaiselle roistolle, joka sitä pyytää.

Julkinen liikenne on keksitty! Ei maksa mitään, kun on kausilippu muutenkin. Oma auto halvempi kuin 100e/matka, jos siis oma auto löytyy (ja varmaan löytyy jos ei asuta julkisen liikenteen alueella). Kuka käskee ryyppäämään?

Leffa- ja keikkakulut ok, mutta kuka hullu maksaa mistään juomasta 7e/kpl? Esim. omenamehua saa alle euron per litra.

50e kukkakimpusta? Täh? Onko ne käsin poimittu Australian aavikolta ja rahdattu yksityiskoneella? Jos joku ostaisi minulle 50e kimpun, minulle tulisi lähinnä paha mieli.

• TyttöHelsingistä1984

No, nuo olivat Helsingin hintoja ja voit tarkistaa niitä esim. näistä linkeistä ( ette ilmeisesti koskaan käyneet ravinolassa syömässä tai ostaneet oikeaa kukkakimppua)

Illallinen Santa Fe:ssä
        http://www.rafla.fi/santafe/fi/3870
        alkupala SHRIMPS BAYOU 10,90 eur
        pääruokasi FAJITAS VEGE 17,90 eur
        jälkiruoka CHEESE CAKE 9,20 eur
        Pelkät ruuat on 38,00 eur
        Sitten ne kohtuulliset alkoholit: Piccolo kouhuviiniä alkupalan kanssa 8,50 eur, lasi punaviintä 7.30
        Sitä limppari tai mehu ei ole listassa mutta se on varmaan 2 euroa lasi/annos

InterFlora on tunnettu kukkakauppaketju, jolta saa romanttisesti lähetetty kukkakimput vaikka suoraan kotiovelle. Kukkakimppujen hinnat lähtee 26 eur ja päättyy 62 euroon.

Bier Bier on Helsingissä viihtyisä ja romanttisesti sisustettu olur baari, jossa tuopit alkaa 7-8 eurosta. Kontulan räkälöistö saa Lapin Kultaa johonkin 3 euroa / tuoppi mutta se ei ole kovin romanttista,

Jos ei halua maksaa tyttöystävän osuutta, niin kai sitä itselleen ostaa saman verran. Vai aiotteko ostaa menusta halvimman asian (sämpylä) ja istua sen kanssa koko illan muistellen, kuinka halpaa hernekeitto on?

Jos haluatte sen kunnollisen, naisellinen naisen, niin pitää olla valmis tarjoamaan kuin maksetaan-bensat-puoliksi-ja-mennään-mökille-taas-grillaamaan-makkaraa-viikonloppuja :D

Kyllä, kiva elämä maksaa.

Kuunneelkaan Iisan S€ pyörittää mua.

• TyttöHelsingistä1984

• nainen.on.perheenjäsen

minusta ei mitään vaan kummankin tulot yhteen ja sillä on tultava toimeen ja jos ylimääräistä pakollisten ja tarpeellisten jälkeen niin jos nainen haluaa esim suklaata tai jotain niin tulen iloiseksi kun nainenkin on onnellinen piti kirjoittaa esim kengät mutta jos kenkien tarve niin pakollisiin menoihin menee niin en osaa selittää tai kirjoittaa mutta ei nainen mitään maksa nainen on yhtä kuin minä eli yhteiset tulot ja yhteiset menot

• ruusy81

Seurustelussa naisen kanssa suunnilleen 500€ kuussa.
      Ainakaan minulla on mennyt tuon verran.

• jotaintälläistä

Vähän riippuu sun tuloista, mutta yhden elämän aikana palaa rahaa 300 000 -- 1 000 000 euroa noin äkkiseltään arvioiden. Jos hyvät tulot niin voi mennä enemmänkin. Elämänvuosilla ja kuukausilla kun jakaa niin saat kuukausimenekin. Nainenhan on tosi huono sijoitus harva saa sen tuottamaan jotain jos laittomat keinot karsitaan pois.

• Yleensä sijoitukset tuottavat korkoa ajan kuluessa. Naiset puolestaan yleensä huononevat iän myötä. Halvemmiksi he tuskin silti muuttuvat.

• Epsanja

20 euroa laaki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      263
      6366
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      57
      3004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      66
      2804
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2272
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      165
      1465
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1444
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      26
      1372
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1321
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1027
    Aihe