Minulla on käytössäni Mbox Mini sekä Windows 10, jolle olen asentanut Pro Tools LE 8:n ja Reaperin. Olen kokeillut M boxia myös Mac:n GarageBandilla. Kaikilla ohjelmilla ongelma on sama: Kun kytken soittimen Mboxiin, kuulen soiton kuulokkeistani ja Mboxin merkkivalo näyttää, että signaali kulkee laitteeseen. Kuitenkaan äänitysohjelma (mikää kokeilemistani) ei lue signaalia, eli master- tai audio-raidan volume mittari ei hievahdakaan.
Olen asentanut uusimmat ajurit, laittanut i/o asetukset kohdilleen sekä valinut Mboxin äänikortiksi. Mikähän neuvoksi?
Vuosia sitten, kun käytin viimeksi, toimi ihan hyvin.
Mbox mini -ongelma
3
163
Vastaukset 3
- protariukko
Vikana protools LE 8 sekä Win10, nämä kun yhdistät niin tulee ongelmia eli ei toimi.
Miksi ihmeessä sä käytät vielä jotain Protarin LE 8, josta se viimeisin versio on muistaakseni 8.03 vai olikos se 8.04 ja joka oikeasti ei ole kyllä paras vaihtoehto tuon Win10 kanssa. - ittekn
Win10 on 64 bit ja tuo protari ei tue 64bittistä win10 ja siinä syy.
- viljoman
Kiitos kommenteista. Mulla on siis pro tools le 8.0.4, oikaisin vähän, koska en ymmärtänyt, että sillä on merkitystä. Myös mboxin ajurin kuvauksessa lukee, että sen pitäisi olla windows 10 kanssa yhteensopiva. Kokeilin myös macin garagebandilla, mutta ongelma sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j931470Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga941127- 42864
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden303790- 52696
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86696- 45671
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35651- 47637
- 28604