Punk sucks

PUNKSUCKS

Ei kukaan ota tosissaan kiljua juovia spurguja, jotka käyttää mahdollisesti aineitakin. On tullut törmättyä muutamaan "keesipetteriin" ja kyllä ne oli huonokäytöksisiä spurguja. Lisäksi monet
punkkarit ovat rikollisia

10

170

Vastaukset

• Oot liian vanha. Mene piffille.

• Vittu natsipunk sucks aika vitun paljon enemmän!!

Menkää pellet piffille itkemään.

• Ime juntti jopoos ja mee kuunteleen homppeli anttia.

• Mulla on keesi, en juo kiljua, osaan käyttäytyä, en ole spurgu enkä kyl oo rikollinenkaan.

• Kyllä aika monet punkit nykyään juo kiljua ja käyttää huumeita, eikä käytöstapojakaan juuri ole. So what?

Vanhukset on sitten eri asia, ne löytyy piffiltä.

• Kuullukkaa että kukaa nykyää kiljua jois. Helpompaa vaa hakea siitä lähi alkosta feikki peiffeil tai virosta.

• Kai täällä kaikilla on jo kivekset laskeutuneet? :D

• Kiljupunkkei oo nykyää olemassakaa. Joten fuck off!!! Krustit ovat tilalla

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      171
      4927
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      120
      4199
    3. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      185
      3738